... joka ainoa aamu Suvimäen Klubitalolle puoli yhdeksäksi meen " 🎶
"Mä jokapäivä töitä teen"
33
404
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ketä kiinnostaa tuo tyhmä rallatus
- Anonyymi
Matti ja Teppo on kiinnostuneita.
- Anonyymi
Miksi se pitää täällä kertoa?
- Anonyymi
Mutta ensin pitää ottaa lääkkeet..
- Anonyymi
Tuntuu että 90% näistä kirjoituksista tulee tuosta mainitusta pölhölästä ja sen sekaisiksi lääkityiltä asiakkailta.
- Anonyymi
Kela yksiöstä on hyvä välillä päästä jaloittelemaan.
- Anonyymi
Hyvä, että pitävät ääntä itsestään eikä vain nöyrästi ja hiljaa tee ilmaistöitä järjestöille!
- Anonyymi
"mä joka päivä töitä vältän, joka ainoa aamu kahvin jälkeen tumputan.."
- Anonyymi
Oletko kenties erikoisosaaja tumputtaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kenties erikoisosaaja tumputtaja?
Kyllä voin sanoa että olen erikoisosaaja, kokemusta on tumputuksesta jo ainakin 45 vuotta.
Apuna olen käyttänyt vaikka minkälaisia välineitä.
- Anonyymi
Eivät selvästikään uskalla Klubitalon kävijät kertoa palautetta suoraan henkilökunnalle vaan valittavat tänne ja toivovat, että joku ylempiarvoinen sattuisi lukemaan...
- Anonyymi
Aino Corrida.
- Anonyymi
Klubitalolla pitää kaiken palautteen olla positiivista. Suurin osa jäsenistä valitettavasti siinä kunnossa, etteivät välttämättä tajua "missä mennään"
- Anonyymi
Standardien mukaan on toimittava, vaikka voisi käyttää maalaisjärkeäkin.
- Anonyymi
Joka hemmetin suupala maksaa mitään ei saa ilmaiseksi vaikka tekisi hommia useita tunteja päivässä keittiöllä.
- Anonyymi
Suvimäen Psykiatrinen Akatemia on terapiapaja, ei työpaikka jäsenille.
- Anonyymi
Loppukuusta järjestetään retki talolta lähi kirpputoreille. Odotan innolla!
- Anonyymi
Boikotoin kaikkea amerikkalaista, en käy klubitalolla.
- Anonyymi
Minäkään en kehtaa enää tulla Teslalla klubille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkään en kehtaa enää tulla Teslalla klubille.
Tarkoitat polkupyörällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat polkupyörällä.
Joka hankittu Sovatekilta..🚴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka hankittu Sovatekilta..🚴
Minä teen laadukkaita luutia ja harjoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä teen laadukkaita luutia ja harjoja.
Olet ihana mies 💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana mies 💋
Tumputan armottomasti.
- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20145938 Kotkan ja Haminan alueella STEA määrärahojen väärinkäyttö epäilys. Karhulan Klubitalo suljetaan.
- Anonyymi
Alkaa väärinkäytökset hiljaa paljastua, kuinkahan suvimäen klubitalon laita mahtaa olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa väärinkäytökset hiljaa paljastua, kuinkahan suvimäen klubitalon laita mahtaa olla?
Paljonkos se STEAN vuosittainen määräraha on ollut Suvimäelle? Kuitenkin kokoajan kuntoutujan näkökulmasta eletty talolla säästöliekillä.. lounaskin mennyt puuro ja keittolinjalle.
- Anonyymi
Reilu 200 000 euroa vuosittain näyttää olevan stean myöntämä avustus suvimäen klubitalolle. Kohta kutu ry:n hallitus kokoontuukin.
- Anonyymi
Stea myöntänyt yhteensä n. 2,9 miljoonaa eutoa suvimäen klubitalolle.
- Anonyymi
Siis euroa.
- Anonyymi
Vuodessa? Melkoinen summa,kun kävijöille se ei näy juurikaan mitenkään. Kaikesta, kuten retkistä karsittu ja kokoajan mennään halvimman mukaan ihan kaikessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuodessa? Melkoinen summa,kun kävijöille se ei näy juurikaan mitenkään. Kaikesta, kuten retkistä karsittu ja kokoajan mennään halvimman mukaan ihan kaikessa.
Eiköhän liene yli kymmenen vuoden ajalla.
- Anonyymi
Eivät halua opettaa kuntoutujia liian "hyvälle"? Sillä se toisi liikaa toivoa omaan elämään ja pettymyksen tunteen,kun ei onnistukaan. Tälle metodille on psykiatriassa ihan oma nimitys.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu872799Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4682104Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise1751861- 891522
Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin1261515Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019451408- 701347
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501306Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701148Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne581080