... joka ainoa aamu Suvimäen Klubitalolle puoli yhdeksäksi meen " 🎶
"Mä jokapäivä töitä teen"
54
643
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ketä kiinnostaa tuo tyhmä rallatus
- Anonyymi
Matti ja Teppo on kiinnostuneita.
- Anonyymi
Miksi se pitää täällä kertoa?
- Anonyymi
Mutta ensin pitää ottaa lääkkeet..
- Anonyymi
Tuntuu että 90% näistä kirjoituksista tulee tuosta mainitusta pölhölästä ja sen sekaisiksi lääkityiltä asiakkailta.
- Anonyymi
Kela yksiöstä on hyvä välillä päästä jaloittelemaan.
- Anonyymi
Hyvä, että pitävät ääntä itsestään eikä vain nöyrästi ja hiljaa tee ilmaistöitä järjestöille!
- Anonyymi
"mä joka päivä töitä vältän, joka ainoa aamu kahvin jälkeen tumputan.."
- Anonyymi
Oletko kenties erikoisosaaja tumputtaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kenties erikoisosaaja tumputtaja?
Kyllä voin sanoa että olen erikoisosaaja, kokemusta on tumputuksesta jo ainakin 45 vuotta.
Apuna olen käyttänyt vaikka minkälaisia välineitä.
- Anonyymi
Eivät selvästikään uskalla Klubitalon kävijät kertoa palautetta suoraan henkilökunnalle vaan valittavat tänne ja toivovat, että joku ylempiarvoinen sattuisi lukemaan...
- Anonyymi
Aino Corrida.
- Anonyymi
Klubitalolla pitää kaiken palautteen olla positiivista. Suurin osa jäsenistä valitettavasti siinä kunnossa, etteivät välttämättä tajua "missä mennään"
- Anonyymi
Standardien mukaan on toimittava, vaikka voisi käyttää maalaisjärkeäkin.
- Anonyymi
Joka hemmetin suupala maksaa mitään ei saa ilmaiseksi vaikka tekisi hommia useita tunteja päivässä keittiöllä.
- Anonyymi
Suvimäen Psykiatrinen Akatemia on terapiapaja, ei työpaikka jäsenille.
- Anonyymi
Loppukuusta järjestetään retki talolta lähi kirpputoreille. Odotan innolla!
- Anonyymi
Boikotoin kaikkea amerikkalaista, en käy klubitalolla.
- Anonyymi
Minäkään en kehtaa enää tulla Teslalla klubille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkään en kehtaa enää tulla Teslalla klubille.
Tarkoitat polkupyörällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat polkupyörällä.
Joka hankittu Sovatekilta..🚴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka hankittu Sovatekilta..🚴
Minä teen laadukkaita luutia ja harjoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä teen laadukkaita luutia ja harjoja.
Olet ihana mies 💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana mies 💋
Tumputan armottomasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tumputan armottomasti.
Klubitalon mieskävijät ovat sen verran voimakkaasti lääkittyjä ettei moiset asiat kiinnosta...
- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20145938 Kotkan ja Haminan alueella STEA määrärahojen väärinkäyttö epäilys. Karhulan Klubitalo suljetaan.
- Anonyymi
Alkaa väärinkäytökset hiljaa paljastua, kuinkahan suvimäen klubitalon laita mahtaa olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa väärinkäytökset hiljaa paljastua, kuinkahan suvimäen klubitalon laita mahtaa olla?
Paljonkos se STEAN vuosittainen määräraha on ollut Suvimäelle? Kuitenkin kokoajan kuntoutujan näkökulmasta eletty talolla säästöliekillä.. lounaskin mennyt puuro ja keittolinjalle.
- Anonyymi
Reilu 200 000 euroa vuosittain näyttää olevan stean myöntämä avustus suvimäen klubitalolle. Kohta kutu ry:n hallitus kokoontuukin.
- Anonyymi
Stea myöntänyt yhteensä n. 2,9 miljoonaa eutoa suvimäen klubitalolle.
- Anonyymi
Siis euroa.
- Anonyymi
Vuodessa? Melkoinen summa,kun kävijöille se ei näy juurikaan mitenkään. Kaikesta, kuten retkistä karsittu ja kokoajan mennään halvimman mukaan ihan kaikessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuodessa? Melkoinen summa,kun kävijöille se ei näy juurikaan mitenkään. Kaikesta, kuten retkistä karsittu ja kokoajan mennään halvimman mukaan ihan kaikessa.
Eiköhän liene yli kymmenen vuoden ajalla.
- Anonyymi
Eivät halua opettaa kuntoutujia liian "hyvälle"? Sillä se toisi liikaa toivoa omaan elämään ja pettymyksen tunteen,kun ei onnistukaan. Tälle metodille on psykiatriassa ihan oma nimitys.
- Anonyymi
Mitä hyötyä Klubitalon porukasta on yhteiskunnalle?
- Anonyymi
Työllistävät ohjaajia ja näin mahdollistavat palkatun henkilöstön keskiluokkaisen elämän..
- Anonyymi
Hallitus leikkaa Stealta jälleen 10 miljoonaa euroa/vuosi edellisten leikkausten lisäksi. Eilen päätettiin kehysriihessä. Miten käy Klubitalotoiminnan?
- Anonyymi
Se lopetetaan turhana rahan kuluna.
- Anonyymi
Klubitalon konseptia pitäisi muuttaa enemmän kuntouttavantyötoiminnan suuntaan..nyt se on tyyliä "kunhan pääsen ulkoilemaan Kela yksiöstäni"
- Anonyymi
Eiköhän laiteta ostopalveluiksi pörriäiselle kohta tämäkin. Tietää sitten toiminnan muuttamista maksulliseksi kävijöille...
- Anonyymi
Klubitalon palkattu henkilöstö ainakin hyötyy palkkojen veroalennuksista..jää vaikka ulkomaan matkaan enemmän rahaa kuten keskiluokkaisen kuuluukin.
- Anonyymi
Yrittäkääpä arvoisat Klubitalon kävijät edes jotenkin olla hyödyksi yhteiskunnalle..
- Anonyymi
Teemme ahkerasti siirtymätöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teemme ahkerasti siirtymätöitä.
Teemme ahkerasti ilmaistöitä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teemme ahkerasti ilmaistöitä..
Jokun ne ilmaistyötkin on tehtävä.
- Anonyymi
Klubitalot ovat järjestöjen keino pysyä pystyssä käyttämällä palkatonta työvoimaa jota myös "kuntoutumiseksi" kutsutaan.
- Anonyymi
Ymmärtäkää nyt, että on ihmisiä joilla ei elämässä enää muuta ole! Pienellä työkyvyttömyyseläkkeellä ei ihmeitä harrastella. Ei tahdo riittää edes peruselämiseen ja itse ainakin olen joutunut jättämään tarvittavia lääkärin kontrolli aikoja väliin, kun terveydenhuollon asiakasmaksut nousivat.
- Anonyymi
Ei minkäänlaista kapinahenkeä järjestelmää vastaan näillä lääkityillä lampailla. Kaikki hyväksytään nyökyttämällä.
- Anonyymi
Siinähän kapinoitte..voipi tulla standardit,byrokratia ja palkattu sosionomi henkilöstö vastaan.
- Anonyymi
Klubitalon nöyräksi lääkitty köyhälistö ei kuluta,matkustele, käytä palveluita (Paitsi Kelan) ja on näkymätön yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Huomenna aamulla taas fillarilla klubille töihin. Voi sitä ihanuutta
- Anonyymi
Ei ole mikään pakko mennä...ei tule karenssia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mikään pakko mennä...ei tule karenssia.
Jos ei mene, niin voi joutua pakkohoitoon.
- AnonyymiUUSI
Miksi suvimäen klubi ei järjestä ryhmä kuntoutusta? 1 hinnalla aina 10, sisään.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2172954Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131299Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1181279Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3711200- 1111083
- 921043
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4041005Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa10990- 66914
- 46914