Näyttää aika monelle tulla tupsahtaneen ko. huijaus....Minua kiinostaisi mistä nämä reippaat rahan pyydystäjät saavat meidän osoitteemme? Onko se posti vai joku muu kun on esim. tilannut verkkokaupasta jotain? Älkää hyvät ihmiset langetko moiseen.. Itse laitoin heiltä saamaani tekstiviestiin vastauksen "Huijari"
Huijaus "MOVE TON"
12
173
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs se tämä on? En ole kuullutkaan, tekstiviestihuijausko? Jostain syystä en ole saanut yhtään huijauspuhelua, -viestiä, -sähköpostia moneen vuoteen. Microsofthuijari ainoa ja siitäkin jo useampi vuosi.
- Anonyymi
Minulle ihan neva hööd tuollainen. Mutta en levittelekään sähköpostiosoitettani mihin tahansa arpajaisiin tai kyselyihin.
- AnonyymiUUSI
Minä olen osallistunut kaikenmaaliman kilpailuihin ja kyseluihinkin vastannut jo vuosia sähköpostiosoitteellani ja puhelinnumerollani , enkä ole huijausviestejä ja posteja saanut juuri ollenkaan. Aloituksessa mainitusta en ole edes kuullut .
- Anonyymi
Vanha kännykkä, ja salainen numero, ei kertaakaan ole tullut tuollaisia huijausyrityksiä.
- Anonyymi
samoin minulla ei tule viestejä, jos joskus tulee en aukase ollenkaan poistan suoraan heti avaamatta.
- Anonyymi
Siis osoitteet löytyy kun tilailee vanhoja puhelimia ja myy niitä uutena uusissa pakkauslaatikoissa.
- Anonyymi
Pahimmin saastuneita ikivanhat puhelimet.
- Anonyymi
Oliks toi Moveton joku tyttöyhtye?
- Anonyymi
Movetron? Ei ollut tyttöbändi, mutta naissolisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Movetron? Ei ollut tyttöbändi, mutta naissolisti.
Honottavaa lauluääntä, joo.
- AnonyymiUUSI
Sain viestin, että kyseisen firman tuote on noudettavissa postista. En ole tilannut mitään niivelrikkolääkettä kyseiseltä Mestus Packer LT Fullfillment firmalta.
- AnonyymiUUSI
Älä reagoi mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195457
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713