Selkeä enemmistö, 85,19 prosenttia, ei haluaisi keskittää tukia.
Maataloustukien uudelleen kohdentaminen
13
130
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei halua
- Anonyymi
hatusta heittelet lukujasi reppana
- Anonyymi
Markkinat ulosmittaa tuet kuitenkin.
- Anonyymi
Näinhän se on.
- Anonyymi
Enemmistö ei halua keskittää tukia.
- Anonyymi
Käsittääkseni vain elintarvike teollisuus ja puuteollisuus hyötyvät maataloustuista. Ei tilallinen, eikä kuluttaja.
Suomessa on virhe.Tähän on kyllä huomautettava, että maataloustuottajat omistavat itse suurimman osan elintarviketeollisuudesta, määräysvallan ollessa vielä omistusosuuttakin suurempaa.
Megalomaanisten maataloustukiaisten hyöty valuu pitkälti maatalouskoneiden, -lannoitteiden ja -myrkkyjen kauppiaille johtuen maataloustuottajien lähes täydellisestä hankintaosaamisen puuttteesta.- AnonyymiUUSI
jopa_vain kirjoitti:
Tähän on kyllä huomautettava, että maataloustuottajat omistavat itse suurimman osan elintarviketeollisuudesta, määräysvallan ollessa vielä omistusosuuttakin suurempaa.
Megalomaanisten maataloustukiaisten hyöty valuu pitkälti maatalouskoneiden, -lannoitteiden ja -myrkkyjen kauppiaille johtuen maataloustuottajien lähes täydellisestä hankintaosaamisen puuttteesta.Mitä änkytät?
Viljelijät osaavat homman. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä änkytät?
Viljelijät osaavat homman.Kauppias hoitaa homman
- Anonyymi
Noin 70% viljelijöistä ei poistaisi tukia nurmipelloilta.
- Anonyymi
Arka paikka kun tämmöistä tulee julkisuuteen...
- Anonyymi
Eikös tämä ole ensimmäinen kerta kun, kaunakolle ilmiselvästi epämiellyttävästä, asiantilasta kerrotaan julkisesti?
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Tuo uutinen pahasti toisensuuntainen kuin kaunakko haluaisi.....sanoisinko Jopa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794