Missä vois olla vika kun Opel Astra diesel ei käynnisty aina kunnolla. Startatessa joskus jää pyörimään vajaalla kierroksilla eikä reagoi kaasupokimeen mitenkään. Sitten voi alkaa käymään yhtäkkiä normaalisti. Olis hienoa jos joku vois tietää mistä johtuu?
Moottotin toiminta
Anonyymi-ap
4
188
Vastaukset
- Anonyymi
1991 mallisessa oli mekaaninen ruiskupumppu, olisko se siinä pumpussa se vika sitten.
- Anonyymi
Mulla 2008 mallin Opel Astra wagon. Silloin kun saan sen käyntiin, kiihtyy tosi hyvin ja toimii koko ajan, mutta sammutuksen jälkeen joskus oikuttelee eikä tahdo lähteä käyntiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla 2008 mallin Opel Astra wagon. Silloin kun saan sen käyntiin, kiihtyy tosi hyvin ja toimii koko ajan, mutta sammutuksen jälkeen joskus oikuttelee eikä tahdo lähteä käyntiin.
Tämä oikuttelee sekä kylmänä, että kuumana, joten ei ainakaan valijä kon ole.
- Anonyymi
Kiitos tästä. Täytyy tarkastaa tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653