Auttakaaaaaa

Anonyymi-ap

Mitä voin tehä
aina ku oon esm julkises saunas tai julkisel paikal nii jostain syystä melkee kokoajan seisoo.
Esm lauantaina olin uimahallis ja sit siel julkises saunas alko seisoo ilma mitään syytä

5

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

omasta kokemuksesta voin sanoa ainakin sen seikan että usein saunassa saattaa alkaa seisoa jos vaikka vähän kusihätä jota pidättää nii veri menee sinne sitte, ei enään kun opin pitämään sen kurissa. myös toki se saunan kuumuus vaikuttaa siihen kai. Eli jos kusihätä nii käy mieluummin ennen saunaa kusella nii ei tarvi pidättää sitä siellä joka sitte voi myös aiheuttaa sen stondiksen

• Anonyymi

No ei siihen kauheesti voi vaikuttaa ite, jos se hyppää pystyyn niin hyppää. Tietty voi runkata ennen ku menee sinne saunoo. Se voi auttaa tai sitten vaan lisää kiihottumista. Mut ei siinä ny mitää hävettävää oo ja kaikki pojat/miehet sen kyllä ymmärtää eikä sitä ny kukaan aattele et kauheeta....
      Anna seistä vaan kyl se siitä rauhottuu ku ikää tulee lisää...kik jos kiinnostaa jutella enemmänki....ja sehän on sen tehtävä et pystyy lisääntyy...

• Anonyymi

Jospa sinulla on homoseksuaalisia taipumuksia, ei minulla ainakaan seiso miesporukoissa, naisten kanssa sitä enemmän.

• Anonyymi

Runkkaa ennen uimaan menoa

• Anonyymi

Toi on vähän ikävä juttu, vaikka ihan normi kehontoimintaa onkin, mitä ei muuten ole syytä hävetä. Masturbointi ennen uimahallireissua voi auttaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      79
      2786
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1666
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      73
      1441
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1385
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1335
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1236
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1200
    8. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      74
      1107
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      76
      1098
    10. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1089
    Aihe