Annan ääneni sille henkilölle

Anonyymi-ap

Joka julkisesti vastustaa HAMKin siirtoa keskustaan.
Vaalikoneesta ei ollut apua

24

267

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äänestä minua olen perziikki ja vastustan kaikkea paitsi en vastustamista

• Anonyymi

Tuskinpa sinulle on mistään apua.

• Anonyymi

Suosittelen perussuomalaisia. Heillä on ainakin järki päässä

• Anonyymi

Ketä heistä suosittelet ja osaako se vastustaa niin että tehoaa?

• Anonyymi

Tuolla on tuo eksistentiaalinen kysymys esitettynä kunnallisvaalien ehdokasasettelulle:
      DOGE.vaalikonesavuttaa.yle.fi

Itse äänestettyäni edelliskerran 90-luvulla, ja nyt sosialistisen vallankumouksen tultua ajankohtaiseksi, tutustuin tämän päivän demokratiaan, ja heräsi muutama kysymys:
      - Mikä on puolueiden merkitys, jos jokaisella kuntalaisen edustajan ehdokkaalla on oma kuntastrategiansa?
      - Onko puolueilla enää mitään poliittista ohjelmaa?
      - Onko kuntapolitiikassa mitään politiikkaa?
      - Miksi kaikki kuntalaisten kannalta eksistentiaaliset kysymykset on sivuutettu YLE:n vaalikoneessa?

Kahteen ensimmäiseen kysymykseen löytyy vastaus puoluelaista, nykyisen oksymoroonisen asiaintilan osoittaen:
      "Puolueena rekisteröidään kirjallisesta hakemuksesta yhdistys: jolla on säännöistä ilmenevän tarkoituksen toteuttamiseksi laadittu, yhdistyksen valtiollisessa toiminnassa noudatettavat periaatteet ja tavoitteet ilmaiseva yleisohjelma"
      (Sorry folks, ei linkkiä momentin kohtaan, hv-puoluekorruption tuhottua valtion lainsäädäntöjulkaisualustan finlexin toiminnan)

Ja vaikka kyseessä on kuntavaalit, on kunta osa valtiota ja puolueen tulee noudattaa myös kuntavaaleissa yhtenäistä ohjelmaa, ilman edustajiensa omia linjauksia.
      Miksi sitten YLE edistää tätä oksymoronismia, tietenkin koska YLE edustaa valtapuolueiden poliittista korruptiota ja "hajoita ja hallitse" turvaa parhaiten saavutetut poliittiset edut.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Oksymoron

Kyllä jotain pitäisi tehdä jos yleensäkään puhutaan demokratiasta, esim. koko edustuslaitoksen sulkeminen, sekä suoraan kuntalaisvaltaan siirtyminen tietoteknisen kehityksen mahdollistamana. Esitin tämän kannanoton jo 20 vuotta sitten, eikä PIENINTÄKÄÄN kehitystä ei ole tapahtunut, päin vastoin, näyttää pieninkin politiikka (Πολιτικά, kuntalaisten asiat) kaikonneen kuvasta.
      Sosialistinen diktatuurikaan ei ole poissuljettu vaihtoehto; onhan esimerkiksi kristittyjen Jumala omanlaisensa diktaattori.

Ja kuten aloittajan esityksestä selviää, on meillä perustuslaki, demokratian diktaattori, jonka tehtävä on turvata kaikkien kansalaisten ja kuntalaisten elämä, silloin kun enemmistön asiat ovat siinä määrin mallillaan, että ainoa eksistentiaalinen kysymys on, missä KVG-opiston kampus sijaitsee.
      Ihan hyvin voimme lakkauttaa koko kunta- ja alue-demokratian, sekä asettaa yksinomaisen virkamieshallinnon suorittamaan sille laissa asetettuja tehtäviä, nyt vallalla olevan oksymoroonisen yksilö- ja puolue-agendaisen lain ohittavan poliittisen hallinnon sijaan.
      Ja eikö laki perusteiltaan muka tule koskaan valmiiksi; muuttuvatko ihmisen tarpeet kvartaalettain ja niitä täytyy säätää joka hallituksen istunnolla?
      Amerikassa vallalle päässeen anti-DEI kulttuurin ihailema edellinen anti-homoistinen 2 - 3 miljoonaa vuotta sitten elänyt ihmislaji Australopithecus africanus yhtä lailla söi, nukkui eikä pitänyt kylmästä.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Australopithecus_africanus

• Anonyymi

En jaksa lukee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksa lukee.

Eikä kannata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksa lukee.

Äänestä persuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänestä persuja.

Joo voimmä äänestää. Ihan sama mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo voimmä äänestää. Ihan sama mulle.

Mistä ne numerot näkee? Mä äänestän sitä jos jollain on sama etunimi kun mulla. Jos ei oo löydy niin sit jotenki muuten.

• Anonyymi

SDP puolueena pelottaa , enkä kerro miksi

• Anonyymi

Lipponen sanoi PÖÖ?

• Anonyymi

Kokoomus ei osaa käyttää rahaa...sitä syydetään vähän sinne missä on oma lehmä ojassa..
      Jos on omistusasuntoja keskustassa niin keskustaan pitää saada parkkitalo...ja tietysti ne opiskelijat toisi vuokratuloja

• Anonyymi

Osaahan ne sitä sitten käyttää.

• Anonyymi

Minä äänestän sitä kuka nimenomaan haluaa siirtää HAMK:n keskustaan.

• Anonyymi

Ääni kaiken vastustajille

• Anonyymi

SD:n ehdokas Timo Viitanen kirjoitti Hämeen Sanomissa hyvin...emme tarvitse Hamkia...
      -Ei Hamkin siirrolle ja Lyseon korjaamiselle lukiokäyttöön...

Toki en sd:tä missään nimessä äänestä...mutta eiköhän sieltä perussuomalaisista löydy joku yhtä järkevä

• Anonyymi

Ei löydy yhtään yhtä järkevää. Emme tarvitse Hamkia? Täh? Eikös siitä ole tosi paljon hyötyä että meillä on se?

• Anonyymi

Hamk keskustaan- Parkkitalo tai luola torin alle. Pitäähän ne autot johonkin saada.

• Anonyymi

Annan ääneni sille, joka haistattaa paskat koko HAMKille. Sieltä ei valmistu muita kuin tulevia työttömiä, tukien varassa eläviä, amitsutasoisia, mitään osaamattomia luusereita ja valtion varoin elätettyjä ja "muka koulutettuja" muunmaalaisia, elintasoa kärkkyviä, kielitaidottomia värillisiä muuttajia.

• Anonyymi

Miksi sinulla on näinkin synkkä kuva? Oletko käynyt kyseisen koulun etkä oppinut mitään?

• Anonyymi

Mutta kuinka sitten käy hiilineutraalin Suomen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinulla on näinkin synkkä kuva? Oletko käynyt kyseisen koulun etkä oppinut mitään?

Kaikki valmistuneet työllistyy, mutta kun ei työllisty.

• Anonyymi

Äänestän Adolfia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2463
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1271
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      927
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      137
      872
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      851
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      817
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      796
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      765
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      704
    Aihe