Mikko Maasola?

Anonyymi-ap

Mihin on kadonnut radiosta Mikko Maasola? Ainoa toimittaja, jota oli kiva kuunnella iltapäivälähetyksissä. Huumori kohdillaan juontamisessa. Tätä jokapäiväistä maailman surkeutta saa kyllä tarpeekseen kuunnella. Mikko takaisin hommiinsa!

13

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu, iso harmi jos Mikko menetetään radiosta. Hän pisti peliin itsensä niin henkisesti kuin kaikkineen. Mainiota kuunneltavaa. Mikko oli aarre!

• Anonyymi

Minäkin tykkään kuunnella ainoastaan Mikkoa en ketään muuta. Radion kuuntelijoiden mielipiteitä pitäisi kuunnella Paras juontaja ja kanava. Masennun jos Mikko ei tule takaisin. Mikko ei juontanut viikonloppuisin ja oikein piti odottaa maanantaita että on taas radiossa siksi viikonloppu oli tylsä.

• Anonyymi

Miksi kaikki hyvät pitkän ajan kuulluttajat sanotaan pois??? EI MITÄÄN JÄRKEÄ!

• Anonyymi

Sais ottaa Mikon takaisin että kehtasivat tehdä tommosen tempun kyllä kuuntelijoiden mielipiteitä pitäis kuunnella anteeksipyyntö ei riitä. sais loppua koko Yle niin vasten mielistä touhua.

• Anonyymi

Mikko Maasola on radion huippujäbä. Hänen äänensä ja tyylinsä ilmaista asioita on loistava. Joskus on käynyt niin, että oma mieliala on ollut vähän alamaissa. Mikon juttuja kuunnellessa mieliala on noussut ja naurunpyrskähdyskin on saattanut kiiriä ilmoille. On tämä niin väärin! Jussi Hanhivaaran ääntä olen aina rakastanut. Ja eikun Jussikin luiskaan. Taidampa tirauttaa muutamat kyyneleet.

• Anonyymi

Nyt ei saa antaa periksi pitää vaatia Mikko takaisin tai saa kaikki muutkin lähteä. Tekis mieli heittää koko radio roskikseen.

• Anonyymi

Radio pitäisi olla kuuntelijoita varten ja heidän mielipide pitäisi ratkaista Nyt pitäisi olla äänestys vähintään jos ei muu auta. ensin pilataan tv ja nyt radio vajoaa alas

• Anonyymi

Yhdessä vaaditaan Mikko takaisin en ole radiota sen jälkeen kuunnellut kun Mikon ääni hävisi.

• Anonyymi

Yle on nyt irtisanonut kaikki parhaat toimittajat radiosta. Jätetty toimittajat joita yksinkertaisesti ei jaksa kuunnella. Mutta onneksi on muita radiokanavia

• Anonyymi

Miten yle on vajonnut näin alas

• Anonyymi

Mikko pitää ottaa takaisin ja anteeksipyyntö ei riitä. Tuleeko ylelle pian kanava maksu kuten tv kanavilla on .

• Anonyymi

Mitään ei saa ilmaiseksi olen valmis maksamaan yle maksun radion kuuntelusta jos irtisanomiset perutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään ei saa ilmaiseksi olen valmis maksamaan yle maksun radion kuuntelusta jos irtisanomiset perutaan.

TV kanavista menee kanavapaketti maksu samalla periaatteella radio jos sitten palvelu paranee eikä tarvita irtisanomisia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2029
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1230
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1048
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. 107
      898
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      844
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      775
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      739
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe