Kommentoin tuolla toisaalla jo - "pakotettuna entisenä ja nykyisenäkin moniammattilaisena" - yhtä juttelua.
https://aijaa.com/jLbwlc
Tuossa on nyt kuitenkin kuva palstan tunnetusta räyhähengestä.
Kuvassa tämä räyhähenki näyttäytyy poikkeavan hämmästyttävän onnelliselta ja hyvävointiselta. Mitä lie hänelle tapahtunut, niin olen aidosti onnellinen puolestaan.
Tuossa kuvassa on myös vaimonsa jonka olemassa olon on kyseenalaistettu.
Ja rakkaus.
Katsokaa nyt tuo kuva ja kertokaa mitä siinä näette?
Minä näen kuvassa erittäin kauniin thaimaalaisen naisen hymyn.
Nyt on pakko...
20
171
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=7_WqON7KrIQ
joku tuolla jossain jotain kyseli... - Anonyymi
Hyvää heille toivon! Kannattaa kuitenkin jättää se toisille vittuilu pois varsinkaan kun ei tunne ketään kelle vittuilla. Ei kannata myöskään kysellä toisten liittojen perään ja sormusten perään jos vaimon sormukset on omassa sormessa. Eikä kannata puhua pattajan pallomahoista kun itsellään on pallomaha.
- AnonyymiUUSI
Mitähän tuolle Thaimaan paenneelle, pahoin pidellylle, ja tekohampaiselle naiselle on käynyt, näyttää olevan suomessa, ja varsin onnellisen näköinen, ja missä ne tekohampaat sitten on, ettei täällä palstalla ole valehdeltu oikein urakalla, tuo nainen on paljon kauniimpi, kuin toisaalla esiintyneet pakkelinaamat, eikä tuossa naisella ole yhtään pakkelia naamassa, erittäin kaunis nainen luonnollisesti.
- AnonyymiUUSI
Onnellisen näköinen, kun Possonderi sai taas uuden diagnoosin, leskeneläke taas entistä lähempänä.
- AnonyymiUUSI
Missä tuossa kuvassa on nainen??
- AnonyymiUUSI
Onko kysyjä mies vai puskajussukka, laiffila velka.
- AnonyymiUUSI
Minulla on optikolta hommatut silmälasit jotka maksoi noin 9000 bahtia.
Lasit on lasilinsseillä varustettu, jota nykyään vähemmän käytetään, mutta etuna on naarmunkestävyys ja ohuus.
Luonnonlasin etuna on myös huomattavasti vähemmän värihajontaa kuin muovilinssissä, vaikka linssien taitekerroin on sama.
Lasilinssien huono puoli on paino. Minun lukulasien kerroin on vain +1,5, joten ne ovat hyvin ohuet lasisina.
Näen erittäin terävästi ja työpöydällä näyttönäni on joidenkin testien voittaja
Huawei MateView. Näyttö: 28,2 tuumaa, resoluutio: 3 840 x 2 560, värituki: 98% DCI-P3
Näyttö on yksi parhaista ja myös silmälasit huippuluokkaa.
Jätän kohteliaisuussyistä kommentoimatta kuvan henkilöiden ulkonäköä ja toivotan onnea ja terveyttä. Niitä tarvitaan.
Älä jää yksin – mielenterveysongelmiin ja itsetuhoisiin ajatuksiin on saatavilla kattavasti tukea. Apua voi hakea nimettömänä niin verkossa, puhelimitse kuin kasvokkain.
Mieli ry:n valtakunnalliseen Kriisipuhelimeen voi soittaa nimettömänä.
2010- AnonyymiUUSI
Vielä laseista niin minulla oli 80- luvun lopulla lasiset Ray Banin pilottilasit mallia Keke Rosberg.
Oliko muita "Reiskoja" edes myynnissä tuolloin? Muistan hinnankin, 550mk.
Ultraohuet sangat taittui korvien taakse pyöreänä kaarena ja ne soveltui erinomaisesti prätkäkypärän alle.
Ongelmana oli paino. Ne painoi nenään niin että aika ajoin niitä piti nostaa ylöspäin.
Punertavanruskeasta linssiväristä olen aina tykännyt. Sopii monenlaiseen päivänvaloon.
Oakleyllä on hyvin istuvia sporttilaseja jokaiseen käyttöön. Ei hierrä, ei kierrä ja on helppo pierrä.
2010 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vielä laseista niin minulla oli 80- luvun lopulla lasiset Ray Banin pilottilasit mallia Keke Rosberg.
Ultraohuet sangat taittui korvien taakse pyöreänä kaarena ja ne soveltui erinomaisesti prätkäkypärän alle.
Ongelmana oli paino. Ne painoi nenään niin että aika ajoin niitä piti nostaa ylöspäin.
Punertavanruskeasta linssiväristä olen aina tykännyt. Sopii monenlaiseen päivänvaloon.
Oakleyllä on hyvin istuvia sporttilaseja jokaiseen käyttöön. Ei hierrä, ei kierrä ja on helppo pierrä.
2010Miten kuva vaimosi hampaista, pellenaama.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten kuva vaimosi hampaista, pellenaama.
Miten tuoreet kuvat chiang maista kyrvånsyylå.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2010"Oliko muita "Reiskoja" edes myynnissä tuolloin?"
Oli, oli vaikka kuinka paljon, ainakin ulkomailla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2010Sain ekat lasit intissä, olen käyttänyt siitä lähtien niitä, joka päivä, ei tulisi mieleenkään hankkia lasilinssejä, tuo korjaus on samaa tasoa kuin minulla, hyvät lasit maksaa Thaimaassa kolme kertaa mitä suomessa, 90% laseistani on nissen halpatuotantoa, linssit tekee Instru joka on nissenin emoyhtiö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sain ekat lasit intissä, olen käyttänyt siitä lähtien niitä, joka päivä, ei tulisi mieleenkään hankkia lasilinssejä, tuo korjaus on samaa tasoa kuin minulla, hyvät lasit maksaa Thaimaassa kolme kertaa mitä suomessa, 90% laseistani on nissen halpatuotantoa, linssit tekee Instru joka on nissenin emoyhtiö.
Hyvät lasit saat Thaimaasta 20-30kbahtilla, nisseltä vuonna 2019 oston kaksitehot 60e, ja lukulasit 6 euroa kipale...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät lasit saat Thaimaasta 20-30kbahtilla, nisseltä vuonna 2019 oston kaksitehot 60e, ja lukulasit 6 euroa kipale...
Edelleenkin käytän Applen tupla tarkkuusnäyttöä, Apple Cinema Display, 27" applen omalla liitännällä, huippunäyttö 14 vuoden takaa...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkin käytän Applen tupla tarkkuusnäyttöä, Apple Cinema Display, 27" applen omalla liitännällä, huippunäyttö 14 vuoden takaa...
Lukulasit on aivan sama mistä ostat, jos ikänäkö on tasainen , eikä sinulla ole katsastusta eikä hajataittoa... Tämä on olennaista... Muovi linssit on hyviä eivät rikkoudu, lasi linssejä kevyempiä lasit on suuri kusetus ympäri maailmaa... Jossa osaamattomuus näkyy heti, hinnassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pientä lapinlisää laitoit. Esim Ray Banin kehyksellä lukulasit maksoi 7500 bahtia Nangrongissa.
Vain jos on joku kuuluisa pokien suunnittelija, niin laseille saadaan hintaa mutta sinä etkä minä emme tarvitse sellaisia.
Peruslasit saa Suomen hintoihin. Specsaversin lasit on Tokmannin tasoisia. Yskäistessä lentää jo toinen sanka ja linssi.
Instru ei tee linssejä. 97% maailman linsseistä tulee Kiinasta. Ekat lukulasini kesti 11 vuotta ja ne hommasin Instrusta.
Parhaina pidetyt Carl Zeiss- lasit tulee Saksasta mutta ne linssit tehdään nykyään Japanissa. Firma perustettu 1846. Liikevaihto 11 miljardia.
2010
Pointtini ei ollut nyt silmälasit vaan se että näen kuvat hieman eri tavalla kuin mitä kirjoitit ihan itse. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pientä lapinlisää laitoit. Esim Ray Banin kehyksellä lukulasit maksoi 7500 bahtia Nangrongissa.
Vain jos on joku kuuluisa pokien suunnittelija, niin laseille saadaan hintaa mutta sinä etkä minä emme tarvitse sellaisia.
Peruslasit saa Suomen hintoihin. Specsaversin lasit on Tokmannin tasoisia. Yskäistessä lentää jo toinen sanka ja linssi.
Instru ei tee linssejä. 97% maailman linsseistä tulee Kiinasta. Ekat lukulasini kesti 11 vuotta ja ne hommasin Instrusta.
Parhaina pidetyt Carl Zeiss- lasit tulee Saksasta mutta ne linssit tehdään nykyään Japanissa. Firma perustettu 1846. Liikevaihto 11 miljardia.
2010
Pointtini ei ollut nyt silmälasit vaan se että näen kuvat hieman eri tavalla kuin mitä kirjoitit ihan itse.Kuten hyvin kokeneena lasien käyttäjänä varmasti tiedän, yksi teko eli siis lukulasit on aivan sama mitä ostat, ne vaikka halpahallista, kunhan sinulla ei ole katsastusta tai hajataittoa, kunnolliset kaksi tehot maksavat Thaimaassa ,600-900 euroa, suomessa paljon halvemmat... Kaukolasit on hieman ongelmallisemmat, kaksi tehot paljon hankalimpia, prisma vielä hankalampia...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten hyvin kokeneena lasien käyttäjänä varmasti tiedän, yksi teko eli siis lukulasit on aivan sama mitä ostat, ne vaikka halpahallista, kunhan sinulla ei ole katsastusta tai hajataittoa, kunnolliset kaksi tehot maksavat Thaimaassa ,600-900 euroa, suomessa paljon halvemmat... Kaukolasit on hieman ongelmallisemmat, kaksi tehot paljon hankalimpia, prisma vielä hankalampia...
Lisäksi lukulasit eivät sovellu päätekäyttöön, siihen kannattaa käyttää vanhoja lukulaseja, katsoppas poika kun lukuetäisyys on noin 20 senttiä pääte 40-60 senttiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi lukulasit eivät sovellu päätekäyttöön, siihen kannattaa käyttää vanhoja lukulaseja, katsoppas poika kun lukuetäisyys on noin 20 senttiä pääte 40-60 senttiä.
Lukuetäisyys 20 senttiä???
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten hyvin kokeneena lasien käyttäjänä varmasti tiedän, yksi teko eli siis lukulasit on aivan sama mitä ostat, ne vaikka halpahallista, kunhan sinulla ei ole katsastusta tai hajataittoa, kunnolliset kaksi tehot maksavat Thaimaassa ,600-900 euroa, suomessa paljon halvemmat... Kaukolasit on hieman ongelmallisemmat, kaksi tehot paljon hankalimpia, prisma vielä hankalampia...
Joo, katsastukseen ei kannata lukulaseilla ajella!
Ja kaksitehot, kuten myös monitehot on yhdyssana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291528- 371431
- 681233
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541169- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255981Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198976- 74924
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106828