Mitä mieltä olisit

Anonyymi-ap

Jos kumppanisi kieltäisi tänne palstalle kirjoittelun? En jotenkin ymmärrä, en pidä tätä paikkaa seuranhakupaikkana. Hän kyllä tietää, että olen ennen häntä aikoinani täällä, toisella osastolla kirjoitellut pitkiä viestejä jonkun tuntemattoman kanssa, mutta siitä ei edes seurannut mitään. Kumppanini on painokkaasti sanonut, ettei yhtään tykkäisi, eikä hyväksy jos kirjoittelisin täällä tai vastaan palstaan. Itse en voi sietää rajoittamista, olen todella lojaali ja uskollinen ihminen, mutta olen hämmentynyt kieltämisestä, enkä halua pahoittaa hänen mieltä, niin siksi en kirjoittele. Mutta mikä mahtaa olla yleinen mielipide, missä määrin voi rajoittaa kumppanin toimintaa? itse en rajoita missään koska luotan, enkä halua vahtia tai kytätä ketään, se tuntuisi jotenkin alentavalta. Mitä mun pitäisi ajatella? Miten suhtaudut parisuhteessa, onko tälläiset palstat kiellettyjä?

4

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedä miten välkky persoona kyseessä, mut taitaa olla helppo tunnistaa tästä tekstistä ittensä. Väärin toimii, ei kenellekään rajoitteita sanella. Ei kuulu kumppanin tehtäviin. Saat uusia rajoitteita jatkossa, senhän sä varmasti itekin jo tiesit.

• Anonyymi

Eikö tuossa kirjoituksessasi ole aikamoinen ristiriita kirjoituksesi "enkä halua pahoittaa hänen mieltä, niin siksi en kirjoittele" kun juurihan kirjoitit tänne? Niin onko tänne kirjoittelu vai kumppanisi onnellisuus sinulle tärkempää?

• Anonyymi

Ei tule jäämään yhteen rajoitteeseen, ajan myötä niitä tulee kymmenen lisää. Sitten voittekin yhdessä alkaa laatia sinulle sääntökirjaa. 📚📚📚

• Anonyymi

No juurihan sinä tänne kirjoitit :D Mutta sairaalollista mustasukkaisuuttahan tuollainen on, äkkiä pois tuollaisesta suhteesta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      992
    2. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      763
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      54
      709
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      656
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41