- Me melkeinpä olemme [jatkaneet jakamista]. Tarkoitan, me melkeinpä olemme. Ja me haluamme tehdä mitä tahansa, jotta saamme Ukrainan suhtautumaan vakavasti siihen, että jotain tehdään. Sanon, että heillä ei ole kortteja. Kellään ei oikeastaan ole kortteja. Venäjällä ei ole kortteja. Heillä ei ole, Trump sanoi.
- Jos ei ole mitään sanomista kannattaa olla hiljaa.
Ei tarvi kaikkeen toimittajien kysymyksiin yrittää edes vastata.
Vanha höppänä on Trumpkin. Trumpkin the Pumpkin`
Trumpin höpinät
6
189
Vastaukset
- Anonyymi
Trump on jo ikäloppuja fossiili, joka ihailee muunneltua totuutta ja pitää itseään valehtelijoiden kuninkaana.
Huomaa hyvin, että fossiililla on hyvin vähän aivotoimintaa ja kykyä huomioida muitakin.
Amerikasta tulee Trumpin myötä Pohjoiskorean kaltainen minä, minun, minulle oleva epärehellisyyden paratiisi. Siellä Trump on itsensä valtias. - Anonyymi
Trump vain hämää. Ei USAsta Venäjän ystävää tule.
- Anonyymi
Omaa oksaa voi sahata monella tapaa.Pörssikurssit on reagoineet ainakin Muskin puheisiin ja tekoihin ja taitaa ongelmia olla viestipalveluissakin.
Tottakai sanovat että tämä on vain väliaikaista mutta jospa se ei sitä olekaan. - Anonyymi
Trumppi on Kremlin aivopesemä pölvästi, kuten Kekkonenkin aikoinaan! Vaikeaa ymmärtää, että vaan Ukrainaa höykytetään ja kiristetään, vaikka sotasyyllinen on ainoastaan Venäjä.
Jos Venäjä saa tahtonsa läpi, menetän kyllä uskoni länsi-maihin, Eu:hun, Natoon ja rehellisyyteen. Ne vois puolestani sitten vetää vaikka viemäristä alas, ja viimeinen sammuttaa valot!- Anonyymi
Aika pitkälle samaa mieltä. Itse olen menettänyt toivoni YK:hon jo aikoja sitten ja kansainväliseen sotaoikeuteen.
Täysin saamattomia vanhojen ukkojen ja tätien jäähdyttelykerho, jotka eivät edes yritä saada Putinia vastaamaan teoistaan. Varmaan hekin ovat jotenkin Kremlin maksamia fossiileja.
- Anonyymi
h' Niin oikeus on vallan käytön väline ja siten se oikeus ei sovi noikin kammottavaan asiaan mitä venäjä tekee.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911156- 1301005
- 35928
- 67909
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta22793Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59787Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46739