Olin juuri täyttänyt 18 vuotta kun tapasin Liisan bussipysäkillä, katoksen alla bussia odotellessani.
Yht'äkkiä iski kova kaatosade päälle ja hetken päästä sen alkamisesta, juoksi likomärkä, noin kolmikymppinen, vettä valuva nainen katoksen alle suojaan.
Huh mikä sade, vaatteet aivan läpimärkiä ja sateenvarjokin lensi hut hel.. Helsinkiin!
Joo aivan kauhee myrskytuuli ja tää koppikin huojuu kuin ois just lentoon lähdössä!
Toisella puolen katua kaatui puu kovalla räiskeellä, joka sai uuden tuttavani tarrautumaan käsivarteeni.
Täällähän on jo hengenvaarallista.. tule poika, asun tuossa vajaan korttelin päässä.. enhän minä voi sinua tänne jättää, tällaiseen myrskyyn!
Mutta kun..!
Ei sieltä enää mitään bussia tule.. tiet kaatuneita puita täynnä.. lähdetään!
Nainen veti minua mukaansa ja yhdessä lähdimme puskemaan eteenpäin, kohti naisen asuntoa.
Matka taittui hitaasti, tuulen puskiessa meitä vastaan ja oksien lennellessä ilmassa.
Päästyämme sitten lopultakin perille, olimme molemmat niin lopussa voimiltamme, että meidän oli nojattava hetki seinää vasten, jaksaaksemme horjuen kävellä hissille.
Liisa, sanoi nainen hississä, kättään minulle ojentaessaan.
Keijo, vastasin siihen tarttuessani.
Liisan kaksio oli kolmannessa kerroksessa ja sisälle päästyämme, aloimme molemmat jo heti eteisessä riisumaan vettä valuvia vaatteitamme pois päältämme.
Vasta vaatteet pois päältä saatuamme, tajusimme eteisen lattialla olevassa vesilätäkössä vilusta täristen seistessämme, olevamme alasti.
Hupsista.. no hätä ei lue lakia.. ja nyt poika heti kuumaan suihkuun, ettemme vilustu ja sairastu!
Etsin sitten suihkun jälkeen sinulle kuivat vaatteet!
Liisa oli kaunis nainen, vartalo sopusuhtainen ja kauniit rinnat.
Suihkussa seisoessamme, alkoi Liisaa yht'äkkiä naurattamaan.
Kiitos Keijo kohteliaisuudesta!
Mutta enhän minä mitään.. !
Katsoessani häntä hämmästyneen näköisenä suu auki, heilautti hän lantiotaan, jolloin hänen lantiotaan vasten tiukasti painunut kullini pongahti pystyyn.
A..anteeksi.. ei ollut tarkoitus!
Ei se mitään, imatreltuhan minä vain tuosta olen! Kuinka vanha olet ja kuinka vanhaksi arvioisit minut!
Ka..kahdeksantoista.. ko..kolmekymmentä vuotta!
Ha ha ha kolmekymmentäkö vain? Oletpas sinä gentlemanni, vai oletko hukannut silmälasisi? Viisikymmentäyksi vuotta minä jo täytin pari viikkoa sitten!
Elä narraa, en usko.. olet korkeintaan kolmekymmentäviisi!
Liisa tuijotti minua hetken silmiini, mitään vastaamatta.
Taidat poika olla tosissasi ja pitää itsekin myöntää, että en itsekään peiliin katsoessani pidä itseäni niin vanhan näköisenä kuin olen!
Muutkin pitävät minua ikäistäni nuorempana mutta.. hah hah hah.. mutta sinä kyllä viet heistä kaikista voiton! Kiitos Keijo!
Sain Liisalta pusun poskelleni.
Suihkuttelumme jälkeen löysi Liisa vaatekaapistaan puhtaan kylpytakin minullekin.
Sitten avasi hän TVeen ja ehdimme vain istahtaa sohvalle kun sähköt menivät.
Ei ei ei huusimme säikähtäneinä molemmat.
Tartuimme peloissamme toisiamme kädestä kiinni.
Kärsin pimeänpelosta, huudahti Liisa.
Niin minäkin, vastasin ääni pelosta väristen.
Hätä ei lue lakia.. tule, saat nukkua tämän yön vieressäni vuoteellani peittoni alla!
Kiitos!
Liisa tarttui käteeni ja pilkkopimeässä haparoimme tiemme makuuhuoneeseen.
Kun aivan sitten uskomattoman hyvännäköisen viisikymppisen naisen tapasin.
44
5852
Vastaukset
- Anonyymi
Heräsin valtavaan pamaukseen ja ukkosen jyrinään.
Ihmetellessäni että missä olen ja mitä olen tekemässä, kuulin itsemielessäni itselleni esittämäni kysymyksen kuiskattavan aivan kasvojeni edessä.
Keijo.. mitä sinä oikein touhuilet?
E..en tiedä! Heräsin juuri!
Yht'äkkiä tajusin olevani painautuneena Liisan selkää vasten, käteni kietoutuneena hänen ylävartalonsa ympärille ja puristelevinani hänen rintojaan.
A..anteeksi, ei ollut tarkoitus, nu..nukuin ja unissani...!
Ei se mitään, kyllä minä ymmärrän!
Heräsin itsekin hetki sitten ja ymmärsin sinun unissasi hyväilevän rintojani ja kun se tuntui niin ihanalta niin en viitsinyt herättää sinua mutta...?
Mutta mitä?
Mitä sinun peniksesi tekee minun pyllynvaossani?
E.. en tiedä! Näin unta että.. että...
Että työntelit sitä jonkun tytön pillussa?
Ei vaan sinun pillussasi! Kun oltiin suihkussa niin olisi niin mieli tehnyt kosketella sitä mutten uskaltanut sitä tehdä!
Olisit kertonut ja kysynyt!
Haluaisitko sitä vieläkin?
Haluaisin!
Liisa kääntyi minua päin ja painautui minuun aivan kiinni.
Niin minäkin, kuulin edestäni kuiskauksen.
Tunsin kuinka hän toisen jalkansa nostettuaan lanteeni päälle, tarttui kädellään kiinni kyrpääni ja ohjasi sen pilluunsa, ihanaan pilluunsa.
Työntele sitä siellä ja nauti.. oii kuinka hyvältä se siellä tuntuukaan.. tuntuuko sinusta?
Tuntuu.. mutta minulta tulee kohta!
Anna poika tulla, meillä on koko päivä aikaa jos haluat jäädä tänne! Haluan haluan tulee tulee ooh!
Laukesin Liisaan, jonka jälkeen jatkoin sormellani hänen glitoriksensa pyörittelyä ja hyväilyä ja pian tuli hänkin.
Ihanaa.. se tuntui niin hyvältä! Kiitos Keijo sinä ihana rakastajani!
Tarkoititko todellakin sitä että voisin jäädä tänne? Asun vielä vanhempieni luona ja...!
Muuta vain tänne! Voimme hoitaa toinen toisiamme ja.. mitä ihmettä.. sinulla kyrpä seisoo taas!
No se on Liisa kyllä aivan sinun omaa syytäsi! - Anonyymi
Tuli sunnuntai-ilta ja istuimme vaisuina olohuoneen sohvalla.
Tarkoitat siis etten voikaan muuttaa tänne luoksesi!
Tilanne silloin perjantai-iltana hieman riistäytyi käsistämme, meidän molempien käsistä!
Niin .. olimme molemmat todella peloissamme ja järkyttyneitä, joutuessamme sen myrskyn silmään ja siitä niin täpärästi pelastauduttuamme! Sen puun alkaessa kaatua päällemme.. pelastit sinä Liisa minun henkeni, vetäessäsi minut aivan viime hetkellä turvaan sinne ovisyvennykseen!
Ei vaan sinähän Keijo se vedit minut sinne ja pelastit meidät molemmat!
Tuijotimme kysyvän näköisinä toisiamme.
Olimme kumpikin järkyttyneitä ja todella kauhuissamme, joten sovitaanko Keijo että tuimme ja vedimme molemmat toinen toisiamme turvaan?
Sovitaan vaan mutta se minun käyttäytymiseni ensin suihkussa ja sitten vielä sängyssä oli vähintäänkin epäherrasmiesmäistä, mutta kun
himot alkavat miehellä hyrräämään niin.. ja kun olet niin kaunis, seksikäs ja... !
Molempia meitä siihen tarvittiin, ja himot ne hyrräsivät minullakin, sinut siinä vierelläni suihkussa nähdessäni ja tuntiessani, tuollaisen kauniin nuoren pojan!
Ja sitten kun vielä tuli se sähkökatkos ja kun me molemmat tunnemme pimeän pelkoa, niin ne kokemamme yhteiset vaaratilanteet ja järkytykset kestettyämme ja niistä selviytymisemme, saivat meidät sitten taas yhdessä täysille kierroksille, villiintymään sitten myöskin sängyssä! Ja kivaahan se vain oli, toivottavasti myös sinulle!
Kumarruin suutelemaan Liisaa poskelle.
Se oli enemmän kuin vain kivaa.. se oli mahtavaa, enkä haluaisi sen ikinä loppuvan!
Sinä senkin.. no hae sitten ne koulukirjasi, tavarasi ja vaatteesi tänne!
Aamulla on minulla töihin meno ja sinulla myöskin sinne sinun kesätyöpaikkaasi, joten mitä jos käytäisiin tänä iltana aikaisin nukkumaan?!
Kumarruin suutelemaan Liisaa suulle.
Minun piti töistä tultuani, joka ilta lukea myöskin koulusta saamiani ehtoja varten, mutta seksi Liisan kanssa, ennen nukahtamistani ja aamulla heräämiseni jälkeen, hävitti stressin tunteeni.
Selvisin ehdoista, kesätyöt loppuivat ja koulu alkoi.
Liisalla oli hänen seitsemäntoista vuotiaana saamansa kolmekymmentäneljä vuotias tytär Leena, joka miehestään erottuaan alkoi useasti vierailemaan äitinsä Liisan luona.
Hän oli masentunut ja surullisena aina yövieraillessaan itkeskeli siinä välissämme sängyssämme.
Eihän Liisa raskinut häntä olohuoneen sohvallekaan nukkumaan ajaa, kuten ei myöskään minua pimeänpelkoista kumppaniaan, rakastajaansakaan, joten nukuimme samassa sängyssä kolmisittain.
Liisa tiesi, mikä saisi hänen tyttärensä mielialan nousemaan, ja hyväntahtoisen rakkaudellinen kun oli, niin kerran itkua vääntävää tytärtään siinä välissämme lohduttavasti halatessaan, kysyi häneltä, että haluaisitko Keijon halaavan sinua.
Haluaisin, vastasi Leena nyyhkyttäen.
No käänny tyttö sitten toiselle kyljellesi ja anna pojan halata sinua!
Mutta haluaako Keijo halata minua, kysyi tyttö itkunvääntämisensä lopettaneena.
Haluatko sinä Keijo halata Leenaa? Se kun tekisi niin hyvää hänelle!
Ha.. ha...!
Haluaisit siis! No halatkaa!
Leena kääntyi ja työntyi syvään huokaisten syliini.
Hän oli yhtä kaunis ja ihana kuin äitinsäkin ja minulla alkoi heti kulli seisomaan ja painautumaan pyjaman housuissani hänen nimettömiään vasten, johon hän vastasi hitaasti hinkkaamalla alapäätään housujeni kohoumaa vasten.
Raskaasti huohottaen riisti hän sitten yövaatteemme päältämme, sekä minulta että itseltään, käänsi minut selälleni, samalla kieräyttäen itsensä päälleni.
Sänky ei pitkään jytkynyt kun jo tulimme molemmat.
Tykkäsitkö tyttö ja tuliko jo parempi mieli?
Tykkäsin ja joo voi kiitos äiti olette niin ihania molemmat!
Ja sitten alkoi taas kuulumaan Leenan nyyhkytys.
Voi olen nyt niin onnellinen! Minulla on maailman ihanin isäpuoli!
Ja yön aikana ehti hän tulla vieläkin onnellisemmaksi.
Aamulla matkusti hän elämänilonsa jälleen takaisin saaneena kotiinsa.
Mutta ennen lähtöään kysyi hän Liisalta että "Äiti, saanko minä taas viikonlopulla tulla täällä käymään?", samalla minua hymyillen katsoen.
"Tule lapseni, tottakai sinä saat tänne tulla, milloin vain itse sitä haluat!"
Illalla olohuoneen sohvalla istuessamme kysyi Liisa että miltä tuntui rakastella Leenaa ja että oliko hän häntä parempi rakastajatar, parempi sängyssä ja että rakastinko minä nyt häntä.
Rakastan teitä molempia, olette yhtä hyviä sängyssä, mutta me, sinä ja minä, olemme kumppaneita, eikä sinua korvaa kukaan toinen!
Kumarruin suutelemaan Liisaa.
Tule Liisa, mennään nukkumaan!
Nukkumaanko vain?
Nukkumaankin! - Anonyymi
Leenan erottua miehestään, hajosi koko hänen perheensä ja hänen maailmansa.
Syynä eroon oli hänen miehensä syrjähypyt, mutta silti lapset, tyttö ja poika, jäivät isälle, joista kuusitoista vuotias tyttö, Lahja nimeltään, myöhemmin muutti kuusikymmentäkahdeksan vuotiaan isomummunsa Eevan luokse.
Nyt oli Eeva-mummu hieman dementoitunut väitettiin, varsinkin Leenan entinen mies, tuon väitteen alulle panija sellaista sinnikkäästi väitti, ties miksi, mutta mummu itse ja hänen tyttärentyttärensä Lahja-tyttö kommentoivat tuollaista väitettä vastaan, että "Vetäkää käteen, ite ootta dementoituneita!"
Nyt olivat Eeva ja Lahja tulossa Liisan luo viikon vierailulle.
Molemmat olivat syntyneet samana päivänä, samassa kuussa, ja nyt he molemmat viettäisivät ja juhlisivat syntymäpäiviään Liisan luona.
Leena tulisi myös, tottakai.
Mutta miten nuo kaikki naiset mahtuisivat tänne ja missä he nukkuisivat?
Ehdotin heidän täällä olonsa ajaksi meneväni vanhempieni luokse, mutta Liisa sanoi tarvitsevansa minua luonaan järjestysmiehenä, ja taivutteli minut jäämään.
Nukkua nyt voi vaikka lattialle laitetulla patjalla, ja sellainenhan löytyisi kellarista.
Siispä lupasin jäädä, ja kivaahan se varmaan tulisi olemaan, tavata kaikki saman suvun neljän eri sukupolven naiset samanaikaisesti.
Liisan tytär Leena meni iso-äitiään Eevaa ja tytärtään Lahjaa vastaan linja-autoasemalle, ja sieltä he tulivat taksilla tänne.
Liisan ja Leenan tavoin myös iso-mummu Eeva ja suvun nuorin Lahja, olivat kauniita. Jopa mummukin, jolla jo oli ikääkin.
Seuraavana päivänä täyttäisi hän kuusikymmentäyhdeksän vuotta ja Lahja seitsemäntoista vuotta.
Minua vuotta nuorempi Lahja tuijotti minua hämmästyneen, milteipä järkyttyneen näköisenä.
Oletko sinä nyt se minun iso-isäpuoleni? Mutta ethän sinä ole kuin vain vuotta minua vanhempi! Sinussa on pakko olla jotain vikaa! Oletko jotenkin päästäsi vialla, vai muuten vain vähän pöpi?
Älä Lahja loukkaa tuolla tavoin Keijoa! Keijo on kiltti ja älykäs poika, puolusti Leena puolestani loukkaantuneena minua.
Rakastan Liisaa, eikä ikäerollamme ole minulle mitään merkitystä! Ei sitten pienintäkään merkitystä!
Rakastatko äitiänikin? Äiti kertoi taksissa isomummulle sinun rakastavan myös häntäkin!
Rakastan myöskin äitiäsi!
Mutta minuun et saa rakastua! Kiellän sinua jyrkästi rakastumasta minuun! Kuuletko?!
Kuulen, ja jos sattuisin kiellostasi huolimatta rakastumaan sinuunkin, niin lupaan sinun olevan viimeinen, joka siitä saisi kuulla!
Tyttö katsoi minua epäröivän näköisenä kulmiensa alta.
Mutta minä en ikipäivänä tulisi rakastumaan sinuun! Sellaista sinun on turha koskaan edes haaveillakaan!
Lupaan sinulle Lahja, etten tule koskaan sellaista edes haaveilemaankaan!
Etkö? Mik.. Oot ihan pölijä!
Etkä saa isomummuunkaan rakastua!
Mutta kun ehdin jo rakastua!
Tyttöä alkoi naurattamaan.
Ja minä rakastuin sinuun Keijo heti kun sinut äsken näin! Pilailin vain! Saat sinä Keijo minuunkin rakastua!
En voi sinuun enää rakastua!
Miksi et?
Koska rakastuin sinuun jo kun astuit ovesta sisälle!
Kiva!
Lahja hyppäsi kaulaani ja suuteli minua.
Isomummukin tuli minua halaamaan. Kaikki tuon suvun naiset olivat rakastuneet minuun ja minä heihin. Tästä ehkä ei hyvää seuraisi.
Se loppupäivä leivottiin ja siivottiin ja pistettiin koko asunto hyrskyn myrskyn.
Minä kävin Leenan kaverina kauppaostoksilla, ja autoin häntä ostoskärryn työntelyssä, ostosten pakkaamisessa ja taksilla niiden kotiin kuljetuksessa.
Vasta illalla myöhään, jo lähellä puolta yötä, rauha vasta taas laskeutui huoneistoon.
Istuimme kaikki yhdessä olohuoneessa, ja aloimme miettimään, että missä kukin seuraavan yön nukkuisi.
Olimme kaikki väsyneitä, naapurista seinän läpi kuuluvan käkikellon kukkuessa kaksitoista kertaa. - Anonyymi
Nukkumapaikat sovittiin.
Sängyssä laitimmaisina nukkuisimme minä ja Liisa ja keskimmäisenä isomummu Eeva.
Olohuoneen sohva olikin levitettävä vuodesohva, jossa nukkuisivat äiti ja tytär, Leena ja Lahja.
Olin väsynyt ja nukahdin heti.
Mutta en varmaankaan kauaa aikaa ollut ehtinyt nukkumaan, kun heräsin selälläni, Liisa ratsastamassa päälläni.
Etkö olisi voinut odottaa huomiseen, kuiskasin hiljaa.
En, kuulin heikon kuiskauksen vastaavan.
Mutta äitisi voi herätä!
Hereillä ollaan!
Niin me ollaan, mutta äitisi voi kuulla ja nähdä!
Näen ja kuulen sinut aivan hyvin poika! Minulla on hyvä kuulo ja hämäränäkö, usko poika pois!
Apua! Isomummu Eeva oli kahareisin päälläni, ja kullini hänen sisällään.
LIISA HERÄÄ! HEERÄÄÄ LIIISAAA!
Mitä.. mitä nyt Keijo.. miksi sinä huudat keskellä yötä?
Äitisi on päälläni ja rakastelee kanssani!
Voi äiti mitä sinä teet?
Ratsastan tällä pojalla! Rakastelen hänen kanssaan ja kohta TULEEN!
VOI ÄITI ÄITI MIKSI?
NO KUN TEKI MIELIIIOOOH!
UUOOH MINÄKIN TUULIN YYHYY!
Olohuoneessa nukkuneet Leena ja Lahja olivat heränneet huutoihimme, ja seisoivat nyt valot huoneeseen laitettuaan ovella.
Leena piti kauhistuneena kättään suullaan, Lahjan nauraessa kippurassa, vatsaansa kaksin käsin painaen.
Seinänaapuri hakkasi seinää. Yläkerrassa hakattiin lattiaa ja alakerrassa kattoa.
Hyppäsin sängystä ylös ja pakenin olohuoneeseen, sukeltaen vuodesohvalla olevan toisen peiton alle.
Pian sen jälkeen kuului ovelta Liisan ääni.
Tule Keijo kulta takaisin nukkumaan!
Leena vaihtaa mummun kanssa paikkaa! Mummu tulee tänne ja Leena tulee meidän sänkyymme!
Enkä tule! Nukun täällä!
Lahja voi tulla ja vaihtaa Keijon kanssa paikkaa! Minä jään tänne nukkumaan Keijon kanssa!
Keijo on nyt järkyttynyt kun mummu hänet sillä lailla herätti, mutta eihän mummu mitään pahaa tarkoittanut!
Ei niin, myönteli Liisakin.
Minä jään tänne Keijon kanssa nukkumaan, huudahti Lahja samalla kun pujahti viereeni toisen peiton alle.
Mutta ethän sinä voi, aloitti Leena.
Voinpas ja mitä täällä nyt voisi enää tapahtua kun isomummu pumppasi jo Keijon pallit tyhjiksi?!
Totta, kuului Liisan ääni.
No olkoot, kuului Leenakin myöntelevän.
Hyvää yötä ja nukkukaa hyvin!
Oven sulkeuduttua siirtyi Lahja minun peittoni alle, ja kiersi kätensä lohduttavasti olkapääni yli minua halaamaan, samalla painautuen tiukasti selkääni vasten.
Elä Keijo välitä! Sitten vanhoina yhdessä nauretaan tälle jutulle!
Vanhoina yhdessä?
Niin kun me mennään naimisiin!
Mennään naimisiin?
Niin.. tottakai me mennään naimisiin kun me kumpikin rakastamme toisiamme!
En ole kosinut sinua!
Mutta kun minä olen jo päättänyt että me mennään naimisiin, niin turhaahan sinun olisi minua enää kosia, vai mitä, kyllähän sinun se nyt pitäisi ymmärtää!
Ja nyt Keijo nukutaan, että jaksetaan huomenna rakastella!
Rakastella?
Niin, minustahan on tänään tullut täysi-ikäinen!
Täysi-ikäinenkö? Ethän sinä vielä kahdeksaatoista täytä, kuin vasta vuoden päästä!
Mutta vuoden päästä meillä on jo kolmikuukautinen lapsi!
MITÄ....?!
Elä huuda vaan nuku rakas!
Ei voi olla totta, olenko minä tullut hulluksi, oli viimeinen ajatukseni ennen nukahtamistani. - Anonyymi
Jatkoa kiitos
- Anonyymi
Heräsin kun poskeani naputeltiin sormenpäillä.
Avasin silmäni.
Liisa oli kumartuneena ylleni, sormi huulillaan, toinen käsi suuni edessä.
Nähtyään minun heränneen, vinkkasi hän minua nousemaan hiljaa ylös, ja seuraamaan itseään.
Tein kuten hän tahtoi.
Oletko antanut Lahjan houkutella itsesi rakastelemaan kanssaan ilman ehkäisyä?
Anteeksi mutta...?
Mennään keittiöön keskustelemaan aamukahvin ääreen, kun pitäähän sinun ensin herätä kunnolla!
Rakastelitko yöllä Lahjan kanssa?
En vaan nukuin koko yön! Miksi kysyt?
No kun tytöllä on päähänpinttymä että hänen pitäisi saada lapsi ennenaikojaan!
Rakastatko Lahjaa? Haluaisitko mennä yhteen hänen kanssaan?
Rakastan ja aion kosia häntä!
Anteeksi Liisa, mutta tuntuu kuin pettäisin sinua!
Elä höpötä, etkä petä! Mutta lapsen teon kanssa teidän on odotettava, kunnes olette lukeneet ammatit itsellenne!
Eikä odoteta, kuului Lahjan ääni keittiön ovelta.
Minä haluan lapsen Keijon kanssa nyt heti!
Tämä meidän sukumme naisten tahaton 'jo seitsemäntoista vuotiaana lapsensaantitraditio' on nyt loputtava sinuun! Sinun Lahja pitää se lopettaa!
Isomummuni sai seitsemäntoista vuotiaana mummuni!
Mummuni sai seitsemäntoista vuotiaana äitini!
Äitini sai seitsemäntoista vuotiaana minut!
En voi rikkoa tätä sukumme perinnettä!
Minun on tultava raskaaksi kolmen kuukauden sisällä!
Liisa huokasi tyttöä kuunnellessaan.
Suunnittelemattomia vahinkoja me kaikki vain olemme olleet ja itse tehneet!
Ei se ole ollut hauskaa jo noin nuorena synnyttää ja ottaa vastuu pienestä kitisevästä kotikahleesta!
Muiden ikäistemme pitäessä hauskaa, olemme me joutuneet kitisevien vahinkojemme kanssa pysyttelemään neljän seinän sisällä!
Älä Lahja sinä tee sitä samaa virhettä, minkä me kolme ennen sinua teimme!
Enkö minä sitten ollutkaan toivottu, vaan vain.. pelkkä.. vahinko?
Leena oli huomaamattamme ilmestynyt ovelle.
Rakastan sinua Lahja, niinkuin vain äiti voi lastaan rakastaa, mutta liian aikaisen alkusi syy on isäsi saituudessa, ei missään sukumme traditiossa! Olet Lahja ymmärtänyt kaiken aivan väärin!
Isäni saituudessa.. mitä tarkoitat?
Isäsi ei raskinut ostaa mielestään kalliita kondoomeja, vaan käytti vain sitä yhtä samaa, jonka joka käytön jälkeen vain huuhteli vesihanan alla!
Mutta kun se vieläpä oli liian pientä kokoakin hänen suurelle kalulleen, niin se kerran sitten hajosi sisälleni kesken aktin!
Joo sinun isälläsi oli tosi iso kyr...! Isomummu.. nyt hiljaa!!
Meistä siis kukaan ei ole ollut toivottu?
Ei Lahja, mutta rakastettuja kuitenkin olemme jokainen meistä olleet!
Lahja katsoi minua hellä katse kyyneleisissä silmissään.
Mutta sinua Keijo minä silti rakastan ja sinut haluan, vaikken lasta kanssasi heti saisikaan!
Mummu? Annatko Keijon minulle syntymäpäivälahjakseni?
Liisa ei vastannut mitään, meni vain lääkekaapilleen, ja otti sieltä pienen lääkepakkauksen käteensä, jonka ojensi Lahjalle.
Tiesin sinun päähänpinttymästäsi jatkaa tätä kuvittelemaasi sukuperinnettämme, joten kävin viime viikolla erään tuntemani lääkärin puheilla!
Ehkäisypillereitä?! Kiitos mummu mutta entäs se minun toinen synttärilahjani?
Siinähän se on aivan kädenulottuvillasi! Vie pois se täältä jaloistamme, ettei kukaan siihen vahingossa kompastu!
Kyllä mummu! Kiitos mummu!
Lahja tarttui iloisesti hymyillen käteeni, veti minut perässään makuuhuoneeseen, ja lukitsi oven perässämme.
Onnellinen Lahja sai onnellisen synttärilahjan. - Anonyymi
Yääk.. kylläpä oli pahanmakuinen pilleri!
Mutta sinähän nielaisit sen sitä edes maistelematta!
Joo.. mutta se oli pahanmakuisen näköinen! Eikö ollutkin Keijo?
Ha ha olihan se yääk.. en minä vain olisi noin pahan makuisen näköistä pilleriä suuhuni pistänyt!
Haluatko suudella minua ja maistaa, mitä uhrauksia minä olen valmis puolestasi tekemään? Syömään noin pahan makuisia pillereitäkin! Nyt voit ilman pelkoa lapsesta, työntää sen sinun kortsuttoman kyrpäsi minun neitsytpimpsaani, ja suuresti nauttien, nautiskellen työnnellä sitä siellä minun tiukassa, liukkaassa pillussani edestakaisin ja sitten spruutata ne sinun spermasi sinne ja huokailla onnesta kun sait sen tehdä minun kanssani! Etkö onnellinen ja enkö minä olekin kiltti, kun suon sinulle tuollaisen onnen ja nautinnon?!
Olet olet, olet todella kiltti! Olen onnen poika, kun saan rakastella kanssasi!
Niin oletkin!
Suutelin Lahjaa ja työnsin kieleni hänen suuhunsa.
Pitkään toisiamme suudeltuamme, istuimme pitkään toisiamme silmiin katsoen.
Nautin äsken suuresti kielestäsi suussani, ja tulen aivan varmaan nauttimaan myöskin kikkelistäsi pimpsassani! Joko riisuudutaan?
Riisuudutaan vain Lahja!
Lahja oli todella himoittavan kaunis tyttö. Rinnat, vartalo, rajaamaton ja tasoittelematon karvoitus, kaikki oli hänessä kaunista katsella ja niin seksikästä ja haluttavaa.
Huomaan, että pidät Keijo minua seksikkäänä ja haluttavana!
Olet ajatusten lukija!
Ei vaan näen sen tuosta sinun kullistasi! Sehän kohta räjähtää?
En ole koskaan nähnyt mitään kauniimpaa!
Enkä minä mitään komeampaa!
Heittäydyimme sänkyyn, alkaen hyväilemään ja runkkaamaan toisiamme.
Tehdään se ensin näin toisillemme, ja vasta sitten illalla ollaan oikeesti jookos Keijo?!
Joo Lahja rakas.. tuntuu niin hyvältä kosketella ja hyväillä sinua
joka paikasta.. sinulla on niin ahdas tämä sinun...!
No kun en ole ollut vielä koskaan poikien kanssa ja tulee varmaan paljon verta kun rikot sen kalvon sitten illalla, ja sitten minä en mikään neitsyt enää olekaan!
Keijo minulta tulee kohta mmm...!
Minulta jo tuleeeuuuh.. tuli...! Mmmminultakin tuli...!
Mutta kuule Keijo, olisiko minun pitänyt huutaa ääneen, kun sain orkut? Kuuluuko se asiaan?
Ei sinun ole mikään pakko silloin huutaa! Ole huutamatta jos siltä tuntuu.. tai huuda jos haluat!
Sinäkään et huutanut, joten siispä en huuda minäkään, kun en tykkää huutaa!
En minäkään!
Rakastatko sinä Keijo minua?
Rakastan Lahja!
Niin minäkin sinua Keijo!
Keijo?
Mitä Lahja?
Ollaanko me Keijo nyt kihloissa?
Ollaan kai, en tiedä!
Ollaan vaan, kättä päälle!
Kättä päälle! Mennään kahville!
JOO! Kihlajaiskahville! Ja kerrotaan muillekin, että ollaan nyt kihlapari, niin että näpit irti mummut mun miehestäni tään kahvittelun jälkeen! - Anonyymi
Eihän se niin vaarallista ollutkaan, eikä edes vertakaan tullut, vaikka sinulla tuo on noin suuri!
Eihän se nyt niin suuri ole! Sopivan kokoinenhan se vain on!
Niin on! Kuin tehty mittatyönä minun pilluani silmällä pitäen!
Ei mutta minähän synnyin vuosi sinun jälkeesi, joten minun pillunihan se on tehty mittatyönä sinun kulliasi silmällä pitäen!
Olit niin pieni vielä silloin pienenä, joten ethän tietenkään voi muistaa jos enkelit ovat käyneet ottamassa mittaa sinun kikkelistäsi silloin kun minun pimpsani oli vasta suunnitteluvaiheessa?! Vai muistatko?
Eipä tule nyt mieleeni, että olisin enkeleitä mittanauhat käsissään nähnyt silloin pyörivän ympärilläni, mutta kuten jo sanoit, niin olinhan minä liian pieni silloin sellaista merkille pistämään!
Mutta toisillemme meidät tarkoitettiin, siitä ei ole epäilystäkään!
Ei niin!
Ja mummu laitettiin tuomaan sinut minulle! Ilman mummua minulla ei olisi sinua! Ja nyt mummu on surullinen kun menetti sinut minulle!
Lahja kietoi kätensä ympärilleni ja painoi päänsä rintaani vasten.
Voi mummuparka!
Niin.. me olemme ystäviä.. enemmän kuin ystäviä, kuin kumppaneita!
Rakastan mummuasi, mutta eri tavalla kuin sinua!
Kyllä minä ymmärrän ja hän rakastaa sinua!
Jäätkö tänne mummun luokse asumaan, vai muutatko takaisin vanhempiesi luokse?
En vielä tiedä, tämä tuntuu jo kodilta ja täältä on lyhyempi matka kouluunkin! Viimeinen vuosi menossa!
Riippuu paljolti mummustasi! Emme ole vielä jutelleet, tästä muuttuneesta tilanteesta!
Minulla on toiseksi viimeinen vuosi.. miltei kaksi vuotta vielä ja siksi yritän päästä tänne, sinun luoksesi!
Se olisi kivaa! Voisit asua täällä mummusi luona!
Kuule Keijo, älä nyt pidä minua hulluna, mutta kun olen täältä poissa, niin haluaisin teidän jatkavan niitä sänkyhommianne!
Miksi? Etkö tulisi siitä mustasukkaiseksi?
Mummu ei ole kilpailijani, joten en tulisi mustasukkaiseksi.. en äidistänikään!
Tiedät siis!
Tiedän! Tiedän myöskin sen, kuinka paljon merkitset heille, ja minun puolestani voitte jatkaa!
Totta puhuen peräti toivon sitä, sillä se takaisi myös sen, ettet lähtisi seksiä etsimään meidän ikäisiltämme tytöiltä, jotka voisivat viedä sinut minulta!
Ha ha ha, olisihan tuo pitänyt arvata, että jokin taka-ajatus sinulla tuossa oli!
Minun puolestani käykööt niin, mutta ensin saat puhua siitä mummusi kanssa!
Sen teen jo heti tänä iltana, mutta ensin rakastellaan, sillä tämähän onkin tosi mukavaa! - Anonyymi
Lisää!
- Anonyymi
Miksi Liisa lopetit, kun juuri olisin tullut?
Siksi juuri, ettet vielä olisi tullut! Voi ei.. unohdinko minä sinulle kertoa että Leena on tulossa tänne?! No unohdinpa tietenkin! Soitti aamulla, kertoen kuinka ikävä hänellä oli minua, tarkoittaen tietenkin sinua, joten.. ajattelin vain hänen parastaan kun.. no sieltähän hän onkin jo tulossa, ja hetken päästä saat poikakulta tulla sinäkin!
Liisa antoi pusun poskelleni, ja lähti kahvinkeittoon.
Onko sinulla nälkä? Ehdimme jo syödä Keijon kanssa, mutta vielä se on lämmintä jos nälkä on!
Olimme syönnin jälkeen hetken ruokalevolla ja siellä se Keijo vielä lepäilee, jos haluat käydä häntä helssaamassa! Odottelee sinua!
Ai kun kiva! Alkoikin jo väsyttämään, joten otankin ensin ruokalevon ja syön vasta sitten sen jälkeen!
Tee tyttö niin, pidän sinulle ruokaa lämpimänä!
Leena venytteli tyytyväisenä itseään vierelläni.
Voi kuinka ihanaa elämä voikaan olla!
Vielä muutama kuukausi sitten olin niin, niin masentunut, ettei sitä nyt todeksi voisi uskoakaan, mutta kun jokin aika sitten lopetin niiden minulle kirjoitettujen masennuspillereideni jatkuvan syönnin, niin loppuivat masennuksenikin!
Hauska kuulla, olen Leena niin iloinen puolestasi!
Kiitos Keijo kulta pieni! En yhtään ihmettele, kuinka Lahja niin suunnattomasti rakastui sinuun! Mutta tuntuu niin väärältä rakastella kanssasi, oman tulevan vävyni kanssa! Tuntuu kuin pettäisin omaa tytärtäni!
Lahja hyväksyy tämän, ja haluaa vain meidän parastamme, sinun minun ja Liisan parasta!
Voi kuinka kultainen tytär minulla on! Itkettää kun vain ajattelenkin, kuinka hän niin pyyteettömästi haluaa jakaa onnensa minunkin kanssani! Ja myös mummunsa kanssa!
Kiersin käteni Leenan ympärille, samalla huulillani näykkäisten ja suudellen hänen korvannipukkaansa.
Ja minulla on kolme maailman kultaisinta naista, joista jokaiseen olen rakastunut korviani myöten!
Ooh.. ja sinulla kultaseni taas on kyrpä kovana! Ihanaa!
Lahja oli vihdoinkin muuttamassa luoksemme, aloittaen koulunkäyntissä samassa koulussa, mitä minä kävin.
Liisalla oli vain kaksio, joten muutoksia asumiseemme oli tulossa.
Ehdotin Lahjan kanssa muuttoa vanhempieni luokse, entiseen huoneeseeni, mutta Liisa oli jyrkästi sitä vastaan.
Ei tule kysymykseenkään, jyrisi hän heti ehdotukseni kuullessaan.
'Asutte täällä luonani ja kun suurempi asunto tässä talossa vapautuu, niin muutamme sinne kaikki kolme, ja siihen saakka voin minä nukkua olohuoneessa, ja te kaksi saatte pitää makuuhuoneen itsellänne'. Ja niin oli sekin asia sitten Lahjan mummun Liisan äänienemmistöllä päätetty.
Kohtalokin piti Liisan puolta, muutattaessaan naapurirapun toisessa kerroksessa sijaitsevasta kolmen huoneen asunnosta siinä asuvan perheen pois.
Huohottaen makasimme rakastelumme jälkeen sängyssä, Liisa kainalossani.
Huomenna tässä sängyssä sinun vierelläsi on Lahja, mutta olen siitä vain onnellinen ja sydämmestäni toivotan teille kummallekin onnea!
Vaihdan aamulla tähän lakanat!
Hyvää yötä kultaseni!
Hyvää yötä Liisa pieni!
Itelläs on pieni, vastasi Liisa lerpahtanutta kaluani hellästi hyväillen. - Anonyymi
Voi vihdoinkin me saamme olla yhdessä, nyyhkytti juuri bussista ulos tullut ja heti kaulaani hypännyt Lahja!
Lopun ikäämme kulta pieni! Satavuotiaiksi saakka!
Lahja katsahti vakavan näköisenä silmiini. Voi kauheeta!
Onko se sinusta kauheeta?
Ei vaan se kun me molemmat sitten satavuotiaina olemme kuin kaksi vanhaa ryppyistä rusinaa! Pidätkö sinä Keijo rusinoista?
Pidän!
Ai kun kiva, no sitten ei haittaa!
Sain suukon.
Kaksi isoa matkalaukkua ja vielä nuo pienemmät laukut, miten ihmeessä sait raahattua ne bussiin?
Isonmummun poikakaveri auttoi ja heitti minut bussipysäkille!
Onko isomummullasi poikakaveri?
On ollut jo monta vuotta, enkö ole kertonut?
Et ole!
Aikovat mennä naimisiin ja isomummu muuttaa sitten sen Mikon luo!
No jopas on mummu, mutta hyvin säilyneen näköinenhän hän vielä ikäisekseen on, ja yhä kaunis!
Ha ha no sinähän sen Keijo jo omasta kokemuksestasi tiedät, että sillä mummulla menee ja kovaa, ja että tavarakin hänellä vielä on tiukkaa, kun sinultakin silloin niin heti tuli!
Lahja kulta ei puhuta siitä enää!
Liisa oli vielä töissä ja Lahja rupesi kokkaamaan ruokaa.
Hyvä ruoantuoksu ennusti hyvää.
Kun ruoka oli valmista, tuli Liisakin töistä, ja kävimme syömään.
Katsoin hämmästyneenä Lahjaa.
Tämä on hyvää, todella hyvää!
Hyvät ovat olleet opettajatkin!
Meidän suvun naiset ovat aina olleet hyviä keittiössä!
Keittiössäkin, korjasi Lahja naurahtaen, joka huomautus sai Liisan ja minut nauramaan.
Lahjasta saat Keijo hyvän vaimon itsellesi!
Sen olen tiennyt jo alusta lähtien! Heti samalla sekunnilla kun hänet ensi kerran näin, tiesin että siinä on elämäni nainen!
Näin sen katseestasi, ja minä suutahdin, kun minulta lupaa kysymättä aloit tuijottamaan minua niin omistavan näköisenä!
Ihanko totta?
Ei, vaan minäkin tunsin heti ensi silmäyksellä rakastuneeni sinuun! Säikähdin sitä yllättävää tunnetta, ja kiukuttelin siitä sitten sinulle, että millä oikeudella sinä sait minut sellaisia tunteita tuntemaan! Annoin sen hävyttömyytesi sitten sinulle kuitenkin heti anteeksi, kuten muistat!
Muistanhan minä nyt sen, ja se oli jalosti sinulta tehty!
Niin oli, naurahti Lahja.
Illalla oli meillä saunavuoro ja saunan jälkeen tuntui olo meistä kaikista hyvältä.
Oletko mummu nyt aivan varma, että se on ok, kun valloitamme Keijon kanssa sinun makuuhuoneesi?
Teidän molempien pitää saada sekä rakastelu- että läksynlukurauha, eikä tämä olohuone ole siihen sopiva paikka! Minä voin aivan hyvin nukkua tässä sohvalla ja kuukauden päästähän me jo muutamme tuohon isompaan asuntoon naapurirapussa!
Aika vierähti yli puolenyön rakastellessamme, jutellessamme, rakastellessamme, suunnitellessamme tulevaisuuttamme, ja...
sitten onnellisina nukahdimme sylikkäin, toisillemme hyvät yöt lopultakin toivoteltuamme.
Yhteinen elämämme oli tästä hetkestä lähtien alkanut. - Anonyymi
Aamulla olimme molemmat väsyneitä.
Olisi tehnyt mieli jatkaa nukkumista, mutta kouluun oli lähdettävä.
Tunsimme sen velvollisuudeksemme, sekä itseämme, että toisiamme kohtaan, tulevia lapsiammekaan unohtamatta. Heidän oli halutessaan saatava karkkinsa sekä hammaslääkäriaikansa.
Meidän oli Lahjan kanssa luettava ja luotava itsellemme ammatit, joita mitkään AIt eivät pystyisi meiltä viemään, vaan niiden kuvitteelliset sormensa, menisivät niiltä kuvitteellisesti, niiden kuvitteellisiin suihinsa.
Löytyikö enää sellaista ammattia, mihin tekoälyt eivät pystyisi?
Löytyisi kyllä, eikä niihin vaadittu edes koulutusta, hyvistä koulutodistuksista puhumattakaan, mutta ne ammatit eivät olleet meitä varten.
Lahja piti koulun ilmapiiristä ja sai heti siellä ystäviä itselleen.
Tähän asti kaikki hyvin, toivottavasti myös tulevaisuudessa.
Päivät kuluivat, ahkeroidessamme koulusta saamiemme läksyjemme parissa.
Hoidimme oman osuutemme kotitöistä ja aika vieri omaa vauhtiaan eteenpäin, kohti muuttopäiväämme.
Liisa oli löytänyt miehen itselleen, jonka luona hän usein yönsä yöpyi, ja heidän suhteensa alkoi vaikuttamaan jo niin vakavalta, että aloimme Lahjan kanssa miettimään, että minne hän lopulta haluaisi ja tulisi muuttamaan, naapurirappuun vaiko uuden sulhasensa luo.
Meillehän se loppujen lopuksi olisi samantekevää, sillä olihan minulla vanhempieni luona vielä entinen huoneeni tyhjillään.
Toivoimme vain kumpikin täydestä sydämmestämme, Liisan nyt vihdoinkin löytäneen elämänsä miehen, sen suuren rakkauden.
Seksielämämme kukoisti, se oli mahtavaa, meidän molempien mielestä aivan uskomattoman ihanaa ja fantastista.
Rakastimme toisiamme niin paljon että sydäntä raastoi erotessamme koulussa omiin luokkiimme, välituntien ollessa meille koulupäiviemme kohokohtia.
Mitä oli entinen elämämme ilman toisiamme ollut? Ei sitten yhtään mitään!
Muutimme naapurirapun kolmen huoneen asuntoon.
Liisa vaikutti muuttaneen sulhasensa Kallen luo, ja maksoi silti suuresta asunnostamme korkean vuokran.
Miksi, kauhistelimme Liisalle.
'Koska rakastan teitä kumpaakin, ja haluan pitää teidät lähelläni, enkä täysin Kallen tai omanikaan rakkauden kestävyyteen luota, joten onpa sitten oma asunto, jonne Kallen luota muuttaa, samalla sekunnilla kun meille ero tulee!'
'Aivan kuin mummu toivoisit siinä niin käyvän!'
'Ehkäpä toivonkin, kun osaan viihtyä yksinkin!'
Eikä mennyt montakaan viikkoa, kun Liisa eräänä päivänä koulusta kotiin tullessamme, hääräili keittiössä hellan ääressä.
Lapset ruoka on valmista! Peskää kätenne ja tulkaa syömään!
Minä olen jo syönyt ja nyt minun on lähdettävä töihin tietokoneeni ääreen! Meillä alkaa tärkeä kokous aivan näillä minuuteilla! Illalla taas nähdään moi!
Yksi, kaksi.. kaksitoista askelta, voiko Keijo noita veroilmoituksessa laittaa matkavähennyksiin?
Mummun pitäisi noilla työmatkoillaan ottaa vähän lyhyempiä askeleita, eikä harppoa tuolla tavoin, vai mitä Keijo!? Keijo miksi sinä aina naurat kun minä puhun? Keijo vastaa tai minä kutitan sinua kainalosta!
Lahja veteli koulussa jatkuvasti kymppejä ja hänestä tuli luokkansa ja koko koulun priimus.
En minäkään koulussa huono ollut, mutta jäin auttamattomasti arvosanoissa morsiammeni varjoon.
Aluksi tunsin itseni hieman epävarmaksi, että mitä tuosta oikein ajattelisin, kun nainen on miestään älykkäämpi, mutta sitten minä vasta itseni tyhmäksi tunsin, kun ymmärsin aivan tyhmiä ajattelleeni.
Iloitsin Lahjan menestyksestä koulussa, ja vielä enemmän ilostuin, tajutessani iloni Lahjan puolesta olevan aitoa iloa.
Kerroin tästä Lahjalle, ja hän tuumasi koulumenestyksensä johtuvan vain hyvästä muististaan, jolla ei älykkyyden kanssa ollut yhtään mitään tekemistä, ja että minähän se vasta älykäs olin, kun älysin rakastua häneen.
Ja niinhän se on. Minulla vain on hieman Lahjaa huonompi muisti... hmm... tai ainakin luulen uskovani minäkin Lahjan kanssa niin. - Anonyymi
Joulu joululomineen lähestyi, mutta ennen sitä oli vielä moniin kokeisiin luettava.
Makoilimme Lahja ja minä, sängyssä vatsallamme oppia päähämme pänttäämässä.
Väsyttää!
Niin minuakin!
Voi kuinka toivoisin että näin vain, sormia näpäyttämällä, siirtyisimme ajassa viisi vuotta eteenpäin, huokaisi Lahja sormiaan näpäyttäen.
Viisi vuotta elämästämme noin vain pois, miksi?
Siksi että silloin toivottavasti olisimme jo opiskelumme opiskelleet, meillä olisi työpaikat, ja töissä ollessamme lapsi päiväkodissa odottamassa, että isi tai äiskä kävisi hänet hakemassa takaisin kotiin!
Tai sitten nukkuisi siellä päiväuntaan?!
Tai sitten niin, kun väsyttäisi pikkuistamme muiden lasten kanssa leikkiminen siellä!
Kaipaat lasta?!
Niin teen, etkö sinä sitten kaipaa!?
Haluan lapsen kanssasi, mutta nyt ei vielä ole sen aika! Vaan vasta sitten kun elämämme on tukevammalla perustalla, koulut käyty ja ekonomia turvattu!
Sanot sinä, muttet kuuntele mitä minä sanon ja haluan!
Haluan lapsen, eikä sillä ole yhtään mitään tekemistä sen sukumme naisten, niin sanotun perinteen kanssa!
He eivät näköjäänkään lasta niin nuorena halunneet, mutta minä haluan!
Keijo kulta, lue sinä, mutta hedelmöitä minut siinä jossain välissä.. sano minulle, että Lahja rakas, heitä ne pillerisi vessan pönttöön, ja vedä vesi!
Mummu ja äiti ovat luvanneet meitä rahallisesti auttaa, kunnes olet lukenut itsellesi ammatin!
Mutta entäs sinä, koulun priimus, hukkaan heitetty lahjakkuus?!
Jatkan lukujani sitten muutaman vuoden päästä! Lupaan! Kiltti?!
Ja jos en suostu?
En vielä tiedä!
Lähdet?
Älä rakas pakoita minua edes harkitsemaan sitä, ethän?!
Kiersin käteni Lahjan ympärille ja vedin hänet syliini.
En Lahja halua menettää sinua, ja olisihan sellainen perheenlisäys kyllä ihan kivaa, mutta miten me pärjäisimme, kun kummallakaan meistä ei olisi työpaikkaa, tai jos olisikin, niin jossain paskahommassa saisimme nälkäpalkalla lopun ikäämme raataa!
Voi Keijo kulta, johan minä sanoin ettei sinun opiskelujasi tarvitse lopettaa, enkä lopeta minäkään, vaan jatkan heti kun vauvelimme oppii kävelemään!
Asumme täällä mummun luona, mummu ja äiti takaavat opiskelulainamme, ja minä itseopiskelen täällä samalla kun vauvaa imetän! Sano kyllä!
Ky..ky..kyllämutta jutellaan ensin Liisan, Leenan ja vanhempieni kanssa täs....! ....PUSI PUSI JIPII KIIITOS KEIJO KULTA RAKAS!!
Ovelta kuului koputus ja sisään astui Liisa.
Jaaha.. sait Lahja siis sittenkin suostuteltua Keijon siihen vauvan hankintasuunnitelmaasi?! Vaikka kyllähän minä sen jo tiesin, että näinhän siinä tulee käymään, ja ettei tuo poika yhden vauvan takia halua sinusta luopua, mutta seitsemäntoista vuotiaana et ehdi sitä millään saamaan!
Ei haittaa.. ei haittaa.. ja nyt ne pillerit viemäriin ja heti!
Mutta nythän sinulta jää se kahdeksas luokka käymättä!
Eikä jää kun luen sen kesällä vauvaa odotellessani ja tenttaan sen syksyllä! Minähän siis siinä tapauksessa sen kahdeksannen luokan olen jo käynyt, kun muut vasta sitä aloittelevat!
Olin äsken tulossa hakemaan teitä syömään! Tulkaa! Ruoka jäähtyy!
Leena tuli kylään, kuultuaan tyttärensä suunnittelemasta lapsen hankkimisesta.
Yritettyään ensin puhua järkeä tytön päähän, siinä onnistumatta, antoi hän lopulta periksi.
Tee sitten niinkuin haluat, ja autan kyllä teitä parhaani mukaan, sen lupaan!
Söimme tavallista aikaisemman illallisen, sillä meillä oli illalla saunavuoro.
Saunassa lauteilla istuessamme totesi Liisa Leenan lihoneen.
Niin olet äiti sinäkin!
Te molemmat tosiaankin olette lihoneet! Teidän kummankin pitää alkaa laihduttamaan!
Ei tässä laihduttamiset auta, vastasi Liisa hiljaa.
Miksei auta, kysyi Lahja.
Koska olen raskaana!
Sama täällä!
Kauheeta, huudahti kuulemastaan järkyttynyt Lahja. Enhän minä nyt voi Keijon kanssa tehdä lasta!
Mikset, huudahtivat Liisa ja Leena kysyvästi yhteen ääneen.
No kun te odotatte kumpikin Keijolle lasta!
Kuka niin on sanonut, että minä sitä Keijolle odottaisin? Sille Kallelle minä sitä odotan!
Ja minä isällesi! Tuli kerran syksyllä viikonlopuksi käymään ja saatiin yllättäen molemmat päähänpisto vielä yksi lapsi tehdä!
Alkoholilla oli tietenkin osuutta asiaan?
Niin oli äiti, vaikka tapanani ei ole juoda!
Samat sanat!
Mummu.. Äiti.. Keijo nukkuu seinää vasten, eikä herää!
Keijo, Keijo.. mikä sinun on?
Pyörtyi poikaparka!
Kannetaan se pesuhuoneeseen! - Anonyymi
Rakas lapsemme, kun nyt katsot tätä minun, sinun äitisi, ja tässä vieressäni istuvan isäsi, tätä meidän yhdessä tekemäämme dokumenttifilmiä sinun tekemisestäsi, ei sinulla vielä ole nimeä, koska emme tiedä että tuleeko sinusta tyttö vai poika!
Joten työnimeäsi miettiessämme, jolla sinua tällä filmillä tulemme kutsumaan, tulee yhteisen päätöksemme mukaan olemaan yksinkertaisesti vain Pentu, mutta erittäin rakas pentu, jota, eli sinua, rakastamme suuresti jo nyt!
Nimemme tätä katsoessasi Pentu jo tiedät, ja oletamme sinun siinä sohvalla nyt vilkuttavan meille, joten me vilkutamme vuorostamme sinulle..
Hei, hei, rakastamme sinua!
Olet varmaan jo kuullut sellaisia tuhmia sanoja kuten seksi, porno, rakastelu, paneminen ja niin edespäin, ymmärtäen myös mitä ne tarkoittavat, mutta tässä filmissä ei sellaista esiinny, emme pornoile, emmekä me paneskele, vaan yksinkertaisesti me vain teemme sinua!
Olisi jumalanpilkkaa kutsua tätä porno- tai edes seksifilmiksi, sillä Jumala käskee Pyhässä Raamatussa minua ja sinun isääsi lisääntymään, joten niinpä tämän aivan hyvin voi luokitella pyhäksi uskonnolliseksi filmiksi, ja rinnastettavaksi jumalanpavelusohjelmaksi, joita varmaan tiedät televisiosta sunnuntaisin tulevan!
Ja nytkin tänään on sunnuntai kun tässä istumme ja olemme!
No niin, me tässä nyt isäsi kanssa alamme riisuuntumaan, kuten olet jo nähnyt monta kertaa meidän saunan pukuhuoneessa tekevän!
Tästä ja tästä, olet eka sapuskasi saanut imeä, elikkä äidinmaitoa, mutta et sinä sitä muista, kun olit silloin niin pieni!
Äläpä Keijo nyt... isäsi tuossa vain näyttää, että miten niitä puristelemalla, sinäkin olet sieltä maitosi ulos saanut!
Tiedät jo varmaan että täältä näin.. näin pienestä reijästä sinä olet pää edellä tähän maailmaan tullut!
Niin katsos Pentu kun isi näyttää!
On niin pieni reikä että hyvä kun isi siitä saa sormensa sisälle, ja siitä sinä puskit itsesi ulos! Teki varmaan äidilläsi kipeetä kun sillä lailla....! ....RIITTÄÄ JO.. Keijo.. eihän se Pennun syy ollut!
Anteeksi Pentu, leikillänihän minä vain!
Isälläsi roikkuu tässä tämmönen penis, joka kasvaa ja (aah) turpoo kun äiti siihen koskee ja sitten....! ....Isi työntää sen tuonne äitisi pieneen reikään ja....!
(kop kop kop) Syömään lapset! Ruoka on jo pöydässä!
Voihan nenä.. jatketaan sitten kun ollaan ens syöty! Sammutetaan kamera!
Joo mutta syödään nopeesti kun mua niin panettaa! - Anonyymi
Kuule Keijo, olikohan tuon meidän dokumenttifilmimme teko sittenkään niin viisasta? Niin tai voiko sitä ainakaan antaa esikoisemme katsottavaksi?
Kuinka niin ei voisi, siitähän tuli ihan hyvä, ja kivahan hänen on sitten siitä nähdä, kuinka ihmeellistä hänen syntymisensä oli, kuinka ihmeellinen tämä maailma on, kuinka....! ....Kuinka kiimaisia olimme, häntä kiimaisina huohottaen, ulisten ja voihkien tehdessämme!
Jospa hän ei sitten sitä katsellessaan Luojalleen kiitollisena luomisestaan käsiään ristiin laitakaan, vaan rupee....! Rupee? ....rupeekin sille filmillemme runkkaamaan!?
Mutta eihän hän nyt sentään sellaista tekisi.. meidän lapsemme! Sehän olisi....!
....insestiä.. vanhempiensa seksuaalista hyväksi käyttämistä.. jo ajatuksenakin se on aivan sitten kauheeta!
Mutta sehän oli täysin raamatullista, se mitä me siinä filmillä teimme, Raamatun käskyn täyttämistä.. että "Lisääntykää", ja me vain tottelimme sitä käskyä, joten eihän siinä mitään hävettävää tai salailtavaa pitäisi olla, niin ettemmekö sitä lapsellemmekin voisi näyttää! Eihän?
No ei, kun asiaa noin ajattelee, ja pakanallistahan se jopa olisi, jos lapseltamme salailisimme nöyryyttämme Luojamme edessä, Hänen Pyhiä Käskyjään totellessamme ja toteuttaessamme!
Ja jos käsi lapsellamme sattuisi hetkeksi 'sinne' etsiytymään ja 'siellä' vähän jotain touhuilemaan, niin harjoitteluahan se vain hänelle olisi, kun hänen vuoronsa sitten joskus tulevaisuudessa tulee tuota käskyä totella ja sitä täyttää, kuten mekin olemme tehneet, ja siinä hänelle esimerkkiä näyttäneet!
Mutta kun minä siinä ehkä turhan pitkään makasin selälläni, jalat levällään, pilluani ikäänkuin kutsuvasti levitellen, että katso nyt ja masturboi itseäsi!
No enhän minä siellä vessassa silloin montaa minuuttia viipynyt, ja sinähän olit lopulta nostanut kätesi niskasi taakse!
Mutta jalat vielä levällään ja sinähän puhuit puhelimeesikin silloin vähintään vartin!
No kun se soi ja siveellisen näköisenähän sinä siinä sängyllä lepäilit kun tulin takaisin!
Ja heti pongahti kullisi pystyyn minua katsoessasi, ja jos poikamme isäänsä tulee niin...! ....Niin ei ainakaan homo ole jipii.. mahtavaa!
Eikä tyttäremme ole lesbo jos syttyy nähdessään sinun runkkailevan ja seisottelevan kulliasi!
Ei mutta minähän vain pienen hetken aikaa näytin, että miten se toimii ja että kuinka hämmästyttävän suuri siitä pienestä elimestä tulee kun siihen vähän vain koskeekin!
Varttitunti ei ole mikään vain pieni hetki, eikä se sinulta ollut mitään "vain vähän koskettelua! Tyttäremme ehtisi siinä ajassa antaa mielikuvituksensa laukata mielin määrin sinne tänne!
Mielikuvitustaan ei saa kahlita, ja sittenhän lapsemme, oli se sitten poika tai tyttö, ei olisi homo eikä lesbo! Poika ei olisi poikiin menevä, eikä tyttö tyttöihin menevä!
Vaan jos pojasta tuleekin äitiinsä menevä, ja tyttärestä isäänsä menevä, tämän meidän filmimme nähtyään?
Tai tai, tai jos tulee kaksoset, tyttö ja poika, niin tottuvat niin toistensa läheisyyteen niiden yhdeksän kuukauden aikana, että heistä tuleekin toisiinsa meneviä? Onko se edes laillista?
Mikä? Olla kaksonen.. niinkö?
Ymmärsit väärin! Minähän tarkoitin vain että.. no annetaan olla.. jokaisella on oikeus olla mikä haluaa!
Kuule Keijo!
Niin Lahja?
Mitä jos tekisimme tulevalle lapsellemme uuden dokumenttifilmin, sellaisen jossa peittelisimme toistemme genitaalialueita käsillämme?
Ja jos tulisi ne kaksoset, joista meillä juuri oli puhe, niin matkisivatkohan ne sitten meitä?
Voi Keijo rakas, kuinka vaikeaa tämä lasten kasvatus onkaan!
Niin on, aivan sitten voimille käypää jatkuvaa miettimistä ja suunnittelemista!
Mutta aletaan nyt sen filmin tekoon, pakkokos sitä on kenellekään näyttää, ja jos tuntuu siltä, ettei siitä tullut hyvä, niin tehdään joka ilta uusi, kunnes tuntuu siltä että tämähän taitaakin olla hyvä, katsomisen ja säästämisen arvoinen!
Rakas lapsemme! Nyt me äitisi kanssa valmistaudumme sinun tekemiseesi! Kuten näet, niin tuossa hän jo odottelee valmiiksi levitetyin jaloin, minun tulevan ja työntävän tämän tässä, tuonne ahtaaseen, kivan näköiseen reikään, tuolla hänen jalkojensa välissä, ja siellä sinä tulet itseksesi leikkimään ja asumaan......! - Anonyymi
Naapurirappuun, entiseen asuntoomme, oli muuttanut minua ja lahjaa vuotta vanhempi, kihloissa oleva pariskunta, olimme kuulleet.
Meidän ikäisiämme siis.
Liisa oli kadottanut toisen puhelimensa jo kauan sitten, mutta vasta nyt hän oli saanut aikaa sitä kaipailla.
Batteri siitä tietysti oli ehtinyt tyhjentyä jo aikoja sitten, joten siihen soittamallakaan, sitä ei löytyisi.
Mutta sitten palautui Liisalla muisti pikkuhiljaa.
Siellä se on, entisen asuntomme pesuhuoneen peilikaapin päällä sen täytyy olla!
Se käsissäni menin juuri vähän ennen muuttoamme vessaan, laitoin sen ensin siihen lavuaarin reunalle, ja alkaessani käsiäni pesemään, sujautin sen siitä sitten sinne kaapin päälle, ettei se kastuisi!
Voi eikö teistä jompikumpi voisi käydä hakemassa sitä sieltä?!
Käydään Keijon kanssa molemmat! Tule Keijo!
Ooh minä tulen, tulen.. aah!
Elä Keijo pelleile! Mennään!
Poika avasi oven ja selitimme hänelle asiamme.
Kari on nimeni, sanoi hän minua ja liisaa kätellessään.
Tulkaa sisälle! Vaimoni on juuri nyt vessassa, mutta käydäänpäs häntä odotellessamme istumaan tänne olohuoneeneen sohvalle!
Kari, kun tulet sieltä vessasta, niin tuo siellä kaapin päällä oleva puhelin mukanasi, huusi Kari.
Menin Karin kanssa viikonlopulla naimisiin!
Onneksi olkoon! Onko teillä molemmilla sama etunimi.. Kari?
On! Hassua vai mitä?! Varsinkin kun sukunimemmekin nyt on sama!
Vilkaisimme Lahjan kanssa hämmästyneinä toisiamme.
Me.. me Lahjan kanssa hyväksymme ilman muuta teidän avioliittonne! Te rakastatte toisianne ja teillä oli täysi oikeus mennä toistenne kanssa naimisiin!
Kiitos Keijo ja Lahja! Niin olemmehan me Karin kanssa jo aikuisia ihmisiä päättämään omista asioistamme, kuten tästä naimisiin menostammekin! Mutta kiva kuitenkin saada teidänkin hyväksyntänne avioliitollemme!
Ja hauskaa.. hah hah.. anteeksi tarkoitan että hauskaa tutustua teihin!
Meistä tulee varmaan hyviä ystäviä keskenämme!
Mitä mieltä muuten olette parinvaihdosta?
E..ei missään nimessä.. eihän sellainen nyt ole sopivaa.. e-eihän Lahja?
Lahja puisteli vain silmät pyöreinä päätään vastaukseksi.
Totta puhuen ei minustakaan, naurahti Kari. Kunhan nyt vain kysyin, niin on nyt sekin asia selvä!
Taisi vaimoni jäädäkin suihkuun, kun Karin kanssa juuri ennen tuloanne rakastelimme siinä sohvalla!
Pomppasin pystyyn.
Hah hah, meillä oli rakastellessamme filtti siinä allamme, ja nyt se kai jo on pyykkikorissa!
Joten istu Keijo alas, niin käyn keittiössä laittamassa kahvin tulemaan!
Istuuduin varovasti sohvan reunalle, ensin vilkaistuani että mihin oikein istun.
Vaimoni varmaan rakastuu sinuun silmittömästi Keijo, heti sinut nähdessään!
Ei, en minä ole mustasukkaista tyyppiä, nauroi Kari makeasti, järkytykseni nähdessään.
Ovelle ilmestyi kaunis tyttö, kylpytakki päällään.
Hei, jeg heter Kari!
Anteeksi, unohdin että en ole nyt Norjassa! Nimeni on Kari!
Sehän on Norjassa tytön nimi, naurahti Lahja!
Purskahdimme kaikki iloiseen nauruun.
Olimme saaneet uusia kivoja ystäviä. - Anonyymi
Olipas tarinaa. Pari ekaa novellia jaksoin lukea, sen jälkeen alkoi mennä "yli".
Monet varmaan tykkäävät lukea loppuun saakka.- Anonyymi
Kyllä tykännyt olen
- Anonyymi
Sellaista fantasiaa turauttelee wanhusnainen tällä kerralla. 50v nainen on wanha ja ruma, edes Hollywoodin ex-supertähdettäret eivät enää saa miestä siinä iässä, paitsi rahalla kuten Mandonna.
- Anonyymi
Karit olivat tosi kivoja, mutta emmehän me voi heitä kumpaakin Kariksi kutsua!
Jutellaan siitä huomenna heidän kanssaan! Pitäähän heillä kummallakin toinenkin etunimi olla!
Mutta eikö sinua Keijo nyt harmita kun kieltäydyit Karin ehdottamasta parinvaihdosta? Tyttöhän on paljon kauniimpi ja isorintaisempi kuin minä olen!
Sinä olet kauniimpi, eikä rinnoissasi ole yhtään mitään vikaa! Tuon kauniimpaa rintoja, kuin sinullakin on, ei voi olla olemassakaan, täysin mahdotonta! Ihan passelit ja käteeni sopivat ovat! Pidän niistä juuri tuon kokoisina!
Mutta ne kasvavat kun rupee maitoa tulemaan!
Otin kultsu senkin huomioon ja vaihtelu virkistää! Pennun kanssa kun sitten yhdessä litkitään niistä liiat maidot pois, niin pysyvät juuri passelin kokoisina!
No niin mummu, puhelimesi löytyi ja nyt puuttuu vain laturi, vai oletko sinä hukannut senkin?
Et mummu voi uskoa, kuinka erikoinen pariskunta se on, kummankin nimi on Kari, ja menivät viime lauantaina vihille!
Liisa katsoi tyttärentytärtään tutkivasti.
Tunnen tuon ilmeesi, jokin jekku sinulla tyttö nyt on mielessäsi, ja taidanpa arvata, että viime viikonlopulla parkipaikalla näkemilläni autoilla on tämän asian kanssa tekemistä! Niissä oli Norjan rekkarit ja Norjassa Kari on naisen nimi, joten nyt on sitten heillä kummallakin sama nimi!
Yksi n nimeen lisää, ja siitä tulee Karin, myös naisen nimi! Kari ja Karin, tai sitten Kaarina, kutsukaa häntä kummaksi haluatte!
Ei mutta tuossahan se ratkaisu onkin, soitetaan ja kerrotaan, vaikka ovathan he itsekin varmaan sen jo hoksineet!
Lahjan kanssa myöhäisillan jännäriä televisiosta juuri katsoessamme, säikäytti meidät Liisan huoneesta yht'äkkiä kuulunut huudahdus 'ei, ei, ei!'.
Mummu, mummu, mikä hätänä, huusi Liisan ovea koputtamaan rynnännyt Lahja.
Ovi aukesi ja surullisen näköinen mummu yöpaidassaan tuli ulos huoneestaan.
Ei hätää, kaikki hyvin! Laturia vain etsiskelin hieromasauvaani, vaan ei löydy sitä mistään! Virta loppui siitä, ja juuri kun oli tunnelma korkeimmillaan! Ei mutta anteeksi, mitäs minä sitä nyt teille valitan?! Menen juomaan kupin teetä ja käyn sitten nukkumaan!
Lahja tuli takaisin sohvalle viereeni istumaan.
Nyt tiedän, mitä ostamme mummulle pukinkonttiin pantavaksi! Vaikkakaan tähän akuuttiin hätäänhän se ei nyt ehdi!
Sitä mummun Kalleakaan ei tänne kuulu, vaikka aivan hyvin tietää tehneensä mummun paksuksi!
Kallen kullia mummu kaipailee, vaan ei Kallesta kuulu mitään!
Mutta kuule Keijo.. voisitko sinä...?
Voisinko minä mitä?
... auttaa nyt vähän mummua?!
Aamulla heräsin Liisan sängystä, Liisa kainalossani.
Parin päivän päästä tuli surullisen näköinen, itkua tuhertava Leena kylään.
Kuule Keijo.. voisitko sinä...?
Voisinko minä mitä?
... auttaa nyt vähän mutsia?!
Aamulla heräsin olohuoneen sohvalla, Leena kainalossani.
Mutta vielä saman päivän iltana.
Kuule Keijo.. voisitko sinä...?
Voisinko minä mitä?
... auttaa nyt vähän mua?!
Pesisit nää mun rintsikat?!
Eikö muuta?
No ei tule nyt mieleeni, mutta kysy mummulta, jos hänellä tulisi!
Aamulla heräsin, mutta enpä kerro missä.
Tai voinhan minä kertoakin. Lahjan ja Lahjan Liisa-mummun välistä kyrpä pystyssä, näiden suunnitellessa aamupanoa kanssani, kruunaa ja klaavaa heitellen, että kumpi on eka.
Olen heidän rakkain, yhteinen sukukalleutensa, kaikkien kolmen, Lahjan, Lahjan Leena-äidin ja Liisa-mummun. Ainakin siltä rupee tuntumaan, mutta kivaahan se vain on.. luulisin. Kivaa mutta rankkaa. - Anonyymi
Toisesta naapurirapun Kareista tuli Kaarin, elikkä siis Karin ja välillä kutsuimme häntä myöskin Kaarinaksi.
Kun kerroimme heille joka iltaisesta, ja joskus jopa myöhään yöhön kestäneestä sinnikkäästä dokumenttifilmimme teosta tulevalle lapsellemme, innostuivat hekin asiasta.
Ei mutta Karin, tuossahan on ideaa, mekinhän voimme alkaa sellaista omalle esikoisellemme tekemään!
Voi kuinka jännää, mutta kun minä olen jo toisella kuukaudella, ja olemme hänet jo tehneet?!
Niin minäkin olen, ja mekin olemme omamme jo tehneet, mutta mitä se haittaa, rekonstruoimme vain sen tilanteen uudelleen, ja pakkokos meidän on siitä sitten lapsillemme kertoa!
Olemme tehneet jo kymmeniä filmejä, mutta emme ole vielä yhteenkään niistä olleet täysin tyytyväisiä, joten seuraavana päivänä olemme aina tehneet uuden! Ja kun mahanikin kohta alkaa kasvamaan, niin kiire jo olisi tehdä se lopullinen täysin perfekti filmi Pennulle! Pentu on hänen työnimensä!
Saammeko nähdä niitä, aivan vain opetusmielessä, kysyi Kari Lahjaan vilkaisten.
Niin.. saisimme niistä oppia, kun me alamme myös niitä tekemään, sanoi vuorostaan Karin minuun vilkaisten.
Kehdataanko me, kysyi Lahja kysyvästi minuun katsoen.
Te saatte sitten vuorostanne meidän filmejämme arvosteltavaksenne, kun me olemme niitä tehneet!
Eroottisuus tuntui näkymättömän pilven lailla leijailevan huoneessa.
Aloitamme jo tänä iltana Karin, ei vaan Karinin kanssa, niiden tekemisen, ja saatte siitä kopion huomenna!
Suostuimme, sillä siitähän saattaisikin tulla jännää.
Seuraavana päivänä vaihdoimme filmejä keskenämme.
Uuh.. tämähän alkaa jo käymään niskan päälle, valitti Lahja allani.
Uuh.. niin alkaa, vastasin Lahjaa pannessani!
Päät meillä molemmilla olivat televisioon päin kääntyneinä, jossa Karit paneskelivat toisiaan, päät heilläkin kääntyneinä omaan televisioonsa päin, jossa me Lahjan kanssa vuorostaan rakastelimme.
Kumpaa ajattelit tullessasi, minua vai Karinia?
Teitä kumpaakin kai.. en tiedä! Kumpaa itse?
Enpä kerro!
Ahaa, Karia siis!
Sinulta itseltäsi oli eilen tulla jo vain kun katselit Karinia poseeraamassa yksinään selällään, jalat levällään! Ja jos en olisi ajoissa ehtinyt saamaan telkkua kiinni, niin olisit saanut orkut ilman minua!
Enkä olisi, mutta miksi me Kareja nyt näiltä filmeiltä katselemme, kun voimme katsella livenä toisiammekin?!
Aivan niin, säästetään ja siirretään näiden filmien katselu eläkeikäämme saakka!
Katso Keijo! Heti kun minä käyn selälleni tähän sängylle näin, ja levitän jalkojani tällä tavalla, pongahtaa kalusi osoittamaan kattoa! No ei mutta mitä minä sanoin?! Tule Keijo! Rakastele minua! Comin' Baby! - Anonyymi
Olenko minä Keijo sinun ensirakkautesi?
Et Lahja! Kahta muuta naista olen rakastanut ennen sinua!
Meidän koulustammeko? Tunnenko heidät?
Tunnet heidät, mutta he eivät ole koulustamme!
Jotkut naapurin tytöistäkö? Kerro!
Ensimmäinen suuri rakkauteni oli mummusi Liisa!
Toinen suuri rakkauteni oli äitisi Leena!
Kauheeta, olen saanut sinut käytettynä mummultani ja äidiltäni!
Mitä kauheeta siinä nyt on?
Onhan siinä, olet kuin isoisän vanha kaappikello, josta mummuni ja mutsini eivät enää välitä!
'Huolitkos Lahja tämän jo loppuunkäyttämämme sängynlämmittäjämme, vai kuskataanko kaatopaikalle?'
Ihan sitten kauheeta! Aina olen saanut vanhoja heidän käyttämiään parsittuja vaatteita, ja nyt lopuksi jopa heidän paikatun vanhan seksileikkikalunsakin, ja vieläpä miehekseni! En tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa!
Paikatun? Minäkö?
Onhan sinulla laastari otsassasi, kun tipahdit eilen sängystä ja löit sen lattiaan! Ethän sinä sitomatta pysy enää sängyssäkään! Käytetty mikä käytetty, kun et kelpaa enää edes isomummullenikaan!
Joko Lahja lopetit?
Jo! 🥰
Olet Keijo-kulta meidän sukumme naisten rakkain sukukalleus, ja minä rakastan sinua äärettömästi!
🥺En varmaan ikinä opi ymmärtämään tyttöjä!
👩❤️👨Ei vaan naisia, olen nainen!
🛌Let's make love honey, rakastellaan, täytä mun pikku pimpsani sun pikku kikkelilläs! - Anonyymi
Kuule Keijo!
Mitä Lahja rakas?
Olenko minä mielestäsi kaunis vai ruma? Kyllä vai ei?
Sinä olet...!
Eikun kyllä vai ei?
Mutta ethän sinä...!
...ole kaunis vaan ruma kuin vasara! Niinkö sinä minusta tykkäätkin?
Vasara? Mikä ihmeen vasara?
Sitähän minä juuri itsekin ihmettelen ja siksi kysynkin sitä sinulta!
Mutta enhän minä...!
Et niin! Antaa sitten sen vasaran olla kun en saa sinulta siihen kunnon selvää selitystä!
Itsehän sinä...!
Sinun kanssasi Keijo on aina niin vaikeaa keskustella kun en ikinä ymmärrä että mistä sinä oikein puhut!
Minähän se en...!
Mutta minä Keijo rakas annan sinulle taas kerran jälleen anteeksi.. rakastellaanko?
Mutta etkö sinä...?
Rakastellaan vain senkin rakas lurjus! Mmm pusi pusi haluat rakastella kanssani vaikka eihän sinulla kikkelikään seiso?!
No mutta kun...!
Mutta ei kultaseni hätää! Näetkö Keijo pieni tämän äidin seksuaalisesti merkityksellisen kehon osan?
ÄIDIN? ET SINÄ MINUN...!
Mummu ottaa nyt tuon sinun pikku kyrpäsi sinne sisäänsä ja mmm.. katsos mmm.. khuinka phikku Kheijon phikku khikkeli khasvaa mmm.. ishoksi khyrväksi mmm... No niin.. käännyppäs nyt kultapieni ja työnnännäppäs nyt se sinun suuri kalusi sinne minun toiseen toiseen seksuaalisesti merkitykselliseen kehon osaani kun se jo aivan märkänä huutaa suurena jököttävää pikkukulliasi sinne sisäänsä!
Oooh!
Aaah!
Miksi sinä Lahja aina kiusaat minua tuolla tavoin?
En tiedä! Anna rakas anteeksi!
Saat taas anteeksi mutta nukutaan nyt.. Hyvää yötä!
Hyvää yötä Keijo rakas.. Rakastan sinua!
Ja minä Lahja rakastan sinua! - Anonyymi
Joulu oli tullut ja mennyt ja pukkikin kävi.
Lahja oli ahkeroinut avullani koulukirjojensa kanssa, ja saanut tentata käymänsä seitsemännen luokan raskautensa tähden.
Nyt hän luki jo kahdeksannen luokan oppimäärää kotona omin päin, välillä minua kouluun tunneilleni seuraten, opettajiltani aina joskus joitain visaisia asioita kysyäkseen, joihin ei omin päin, eikä minunkaan avullani vastausta ollut onnistunut saamaan.
Nyt joku tietysti alkaa vastaan vänkäämään, että eihän tuo tuollainen koulunkäynti ole mahdollista, mutta superlahjakkaalle, lasta odottavalle Lahjalleppa oli.
Käydäänpäs rehtorin kansliasta epäilijöille todisteet hakemassa.
Rouva rehtori, eikö olekin asiat juuri niinkuin ne kerroin?
Kyllä ovat, ja onneksi olkoon sinulle nuori tuore aviomies ja tuleva isä! Sinut ja Lahjahan vihittiin avioliittoon viime lauantaina?!
Kyllä vain rouva rehtori! Olemme nyt onnellisesti naimisissa!
Sano Pirkko vain!
Keijo!
Tiedän! Ja lapsenne syntyy jo kesäkuussa?
Tiedän.. eikun joo!
Ja toukokuussahan vaimosi sitten tenttii jo kahdeksannen luokan! On siinä todella lahjakas tyttö! Superälykäs, etkä se sinäkään nyt aivan tyhmä ole, jos totta puhutaan! Tulette yhdessä saamaan todella älykkään lapsen! Tulevan professorin! Onko tyttö vai poika?
En tiedä, halusimme Lahjan kanssa sen tulevan sitten yllätyksenä!
Sillä tavalla, vähän jännitystä elämään.. oikein!
Ethän vain ole vaimollesi kateellinen tämän mittavista älyn lahjoista?
No en tietenkään, ylpeähän minä vain hänestä olen! Ei monella pojalla noin älykästä vaimoa olekaan!
Ei niin ja jatkatte molemmat opintojanne?
Kyllä vain! Ensimmäisen vuoden molemmat itseopiskelemme ja kun lapsemme täyttää vuoden, aloitamme molemmat opiskelumme yliopistossa, ja jos en saa työpaikkaa, aloitan itse jo tänä syksynä!
Sukulaisemme kyllä ovat luvanneet auttaa meitä ekonoomisesti, lototen ahkerasti, mutta kiva olisi itsekin vähän elannokseen jotain tienata, edes vuoden ajan!
Sillälailla Keijo! Toivotan teille molemmille onnea ja hyvää elämää!
Loppukevät meni ahkerasti opiskellessamme, ja Lahja-vaimoni maha senkunvain kasvoi.
Niin kasvoi myöskin Lahjan Liisa-mummulla ja Leena-äidilläkin, joka oli muuttanut luoksemme asumaan, jakaen makuuhuoneen äitinsä kanssa.
Molemmat tekivät töitään kotoa käsin etätöinä.
Kolme oikukasta isomahaista naista passasi minua kotona ja diplomatiaa heidän kanssaan oli jatkuvasti hiottava.
Joskus illallisella saatoin saada jopa kolme erillaista ruoka-annosta eteeni, ja ne kaikki oli syötävä.
Joskus sitten en saanut ainuttakaan, ja oli opeteltava itsekin kokkaamaan.
Lämmitin itselleni silloin purkkihernekeittoa, tai söin säilykkeitä kylmiltään, mutta onneksi sellaista sattui erittäin harvoin.
Seksielämämme Lahjan kanssa muuttui.
Aloin paneskelemaan häntä takaapäin tai sitten kuin japanilaiset polvillaan istuen, hänen maatessaan selällään.
Kuule Keijo!
Mitä Lahja rakas?
Olenko minä mielestäsi kaunis vai ruma? Kyllä vai...?
Kyllä.. olet kaunis kuin ihanin kukka kedolla rakkaani!
Mutta olenko...?
Olet maailman kaunein nainen rakkaani! Rakastan sinua!
Hi hi sanot vain senkin höhlä.. minun oma rakas höhläni.. minäkin rakastan sinua, niin että ihan sydämmeeni koskee!
Kuule Keijo koskeeko sinun sydämmeesi.. sillälailla kivasti?
Joo.. samat sydänkivut on Rahikaisellakin!
Mutta...?
Shh.. rakastellaan nyt kulta! - Anonyymi
Keijo! Mihin rakastuit minussa?
Olemukseesi! Ja kun olit niin kaunis ja söpö!
Etkö olisikin heti samalla sekunnilla minut nähdessäsi halunnut viedä minut sänkyyn?! Tunnusta!
Enkä tunnusta kun se ei ole totta!
Olit niin sievä ja tempperamenttikas, kun heti minut nähtyäsi sillälailla huusit minulle, että oli kuin salama olisi iskenyt tajuntaani.. "TUO TYTTÖ JA MINÄ KUULUMME YHTEEN JA ME MOLEMMAT TIEDÄMME SEN!"!
Voi Keijokulta minäkin heti tiesin sen saman! Meihin kumpaankin iski sama kaksoissalama! Voi eikö Keijo tämä elämä olekin todella ihmeellistä?
Todellakin se Lahja sitä on!
Hiero Keijo mun masua!
Mutta jos vauva herää?
On jo herännyt kun potkii!
EI SAA PENTU POTKIA ÄIDIN MASUSSA!
Miks' sä hupsu mun pilluuni huudat?
Siks' kun eikös nyt sinustakin tunnu siltä että ois jo isillä se joka iltainen vierailuaika ennen nukkumaamenoamme, ja tietäis Pentu olla sen aikaa potkimatta?!
No tule isi kylään!
Leenan entinen mies, Lahjan isä, ja äitinsä uuteen raskauden tilaan saattanut yllätysvieraamme tuijotteli minua epäystävällisen näköisenä.
Minun oma pikku prinsessani, tämänkö kollin annoit tyydyttää itsensä sinuun? Eikö sinulla tuon enempää ollut järkeä päässäsi? Olen pettynyt.. todellakin pettynyt tuollaiseen yllättävän huonoon makuusi!
Olin järkyttynyt kuulemastani.. todella järkyttynyt, enkä ollut uskoa korviani.
MIKÄ SINÄ SENKIN PASKA OLET TUOLLAISIA PUHUMAAN MINUN AVIOMIEHESTÄNI?.. JA MINUSTA?.. ULOS TÄÄLTÄ!.. MUMMU?!.. AJA ULOS TUO INHOITTAVA PASKALÄJÄ!!!
Olit Uuno nyt todellakin epäkohtelias.. sekä Keijolle.. omalle vävyllesi.. että myöskin omalle tyttärellesi! Pyydän sinua poistumaan ja heti!
Kuka hänet päästi sisään?
Mi.. minä, änkytin.
Et ole minua puoleen vuoteen käynyt katsomassa, vaikka tiesit minun odottavan lastasi! Et tullut oman tyttäresi häihin, vaikka sait niihin kutsun, olet humalassa! Mitä teet täällä nyt? Miksi nyt tulit?
Minun lapseniko? Odotatko muka minun lastani? Minä en muiden äpäriä ala elättämään, ettäs tiedät!
ULOS!
Lähden, mutta ensin vedän tuota tyttäreni vietellyttä juippia turpiin!
Mutta ennenkuin appiukkoni ehti toteuttaa uhkaustaan, sieppasi Liisa pippuripurkin keittiön päydältä, avasi korkin, ja heitti siitä sisällön yllätysvieraamme kasvoille, tarttui tätä kravatista kiinni, ja siitä vetäen ohjasi tämän ulko-ovelle ja siitä ulos.
Ensin aikansa käytävällä metelöityään, kuului sitten rapusta loitonevat askeleet ja kiroilu.
Sehän on omalla autollaan liikkeellä, ja noin humalassa, huudahti Leena ikkunasta ulos katsottuaan. Siihen se horjui!
Soitan poliisille.. sehän voi ajaa vaikka jonkun päälle! Liisa tarttui puhelimeensa.. Haloo onko poliisilla?!
Voi minun Keijo-raukkaani! Sinähän täriset ja olet aivan kalpea!
Mutta en enää tämän jälkeen! Menen itsepuolustuskursseille! Judoa, karatea, mitä tahansa!
Pikajuoksua kultaseni?
Vaikka sitäkin!
Leena-mummun Kalle oli aina joskus käynyt kylässä, ja lopulta Leena oli suostunut tämän jatkuviin pyyntöihin muuttaa tämän luokse ainakin joksikin aikaa, jos ei sitten kokonaan. Mutta sittenhän sen näkisi, että miten yhteiselämä tulisi sujumaan.
Liisa-äiti saisi makuuhuoneen nyt aivan yksin omaan käyttöönsä, Lahja-vaimolleni pikkuveljeä odotellessani.
Voi kuinka kivaa, tyttäremme saa ikäisensä enon!
Tyttäremme?
Ups!
Saammeko me tyttären? Eikö siitä pitänyt tulla meille yllätys?
No kun se viimeksi tapaamani sairaanhoitaja siitä minulle hölötti! Mutta kivahan se etukäteenkin jo on tietää, vai mitä Keijo kulta, rakas pikku pikajuoksijani?!
Joo!
Huomenna käydään ostamassa pikkuisellemme vaatteita, jookos?
Joo!
Elä Keijo kultaseni murjota, vaan anna suukko!
Iloinenhan minä Lahja-rakas vain olen, kiitos sen hölötätisairaanhoitajattaren! Ihan kiva tietää nyt, että odotamme tytärtä!
Kuule Keijo, etkö voisi nuolla mun pimpsaa ja puristella mun tisuja?!
Mikäs sen kivempaa, tottakai!
Sulla on niin kaunis pimpsa ja nuo sinun rintasi sitten! Niitä kauniimpia ei ole olemassakaan, kuin vain sulla!
Voi Keijokulta kun olet ihana! - Anonyymi
Muutaman päivän päästä Uuno soitti Liisalle ja pyyteli katuvana käytöstään anteeksi. Halusi ottaa Liisan, entisen vaimonsa takaisin.
Ehdotti molempien antavan kaiken entisen toisilleen anteeksi.
Mitä ihmettä minun pitäisi mitään sinulta pyytää anteeksi? Mitä anteeksi annettavaa sinulla minulle olisi? Nimesi mukainen uunohan sinä olet!
Isyystestit kun tehdään, niin maksat elatusmaksut, ja siinä sitten kaikki mitä sinulta enää koskaan haluan moi!
Hah helpotti (nyyh)!
Liisa poistui huoneeseensa.
Äiti itkee.. kuulin oven läpi! Voi äitiparkaa!
Lahja katsoi anovasti minua silmiin, ja arvasin mitä hän minulta odotti.
Ei älä Lahja pyydä minulta sitä.. mennyt on mennyttä ja se sekoittaisi vain meidän välejämme.. sinun ja minun!
Eikä sekoittaisi! Rakastan äitiäni, aivan kuten sinäkin vielä häntä rakastat.. etkö rakastakin.. eikä se sotkisi meidän, sinun ja minun välejämme millään lailla!
Lohduttaisit ja pitäisit häntä vain vähän hyvän joohan?!
Tiedätkö mitä pyydät? Voit muuttaa tästä asiasta myöhemmin mielesi ja se sotkisi sitten meidän välimme, enkä sitä missään nimessä halua! En halua menettää sinua!
Et minua menetä, eikä se olisi sinulle vastenmielistä eihän?
Ei mutta...!
Siispä sovittu! Ensi yön nukut äidin vieressä ja minä luen tentteihini joohan?!
Nyökkäsin.
Voi kuinka ihana tytär ja vävy minulla on!
Tästä saat oman peiton, sillä emmehän me nyt saman peiton alla voi nukkua!
Emmehän?
En tiedä, emme kai!
Kävimme nukkumaan omien peittojemme alle, toisiamme kädestä kiinni pitäen.
Leena kertoi pitkään vedet silmissä murheistaan.
Lopulta sammutti hän valot.
Sinulla on huomenna koulupäivä ja minä vain olen valvotuttanut sinua!
Ei haittaa, päätin jo illalla olla menemättä huomenna kouluun, kun siellä on vain yhdentekeviä tunteja urheiluineen! Urheilupäivä! Senkin ajan voin paremmin käyttää hyödyksi lukemalla tentteihini kotona ja auttaa Lahjaa, jos hän apua omassa opiskelussaan tarvitsee!
No sittenhän.. voi hirveetä kuinka kovasti poika potkaisi.. ihan sitten villinä kun kuulee äänemme!
Potkiiko tyttärentyttäreni yhtä kovasti?
Potkiihan se, vaikka olenkin joskus kiellellyt häntä liian rajusta potkimisesta äitinsä masussa!
Onko totellut?
No joskus siltä tuntuu!
Voisitko kieltää tätä minunkin masuasukkiani.. aijai kun taas potkaisi kovaa.. ihan sitten kauhee!
Leena heitti peittonsa syrjään, ja laittoi käteni vatsalleen.
Koita kuinka potkii!
Ei tunnu!
Odotetaan! Saanko Keijo vetää sinun peittoasi päälleni kun tulee kylmä?!
Ole hyvä vain!
Ovatko Lahjalla rinnat yhtä paljon kasvaneet kuin minulla?
Koitin.
Ei ihan yhtä paljon mutta melkein!
Voisitko hieroa niitä vähän kun.. kun ne tarvitsevat hierontaa?!
Ihan vähän vain niin tekisi niille niin hyvää kun ovat tulleet vähän aroiksi!
Voi kuinka hyvää se tekee! Lisää verenkiertoakin!
Oh taas se potkaisi!
Leena veti käteni vatsalleen.
Nyt se tuntui tuolla alhaalla! Koita!
Leena siirsi kättäni vatsallaan niin alas, että tunsin hänen häpykarvansa sormenpäilläni.
Jatkoin itse käteni siirtämistä vielä alemmaksi, kunnes kämmeneni peitti hänen koko karvapehkonsa.
Ooh mitä Lahja sanoo tästä?
Nukkuu jo varmaan!
Meidänkin pitäisi jo nukkua!
Sormenpäilläni etsin glitoriksen, jota aloin niillä hieromaan, Leenan lantiotaan samalla pyöritellessä!
Voi kuiiinka ihanaaa!
Kullini kovana painuessa hänen reittään vasten, tarttui hän siitä kiinni, alkaen sitä puristelemaan.
Haluatko tulla minuun takaapäin, kuiskasi hän käheästi.
Käänny!
Hänen käännyttyään työnnyin hänen märkään pilluunsa.
Aikani kyrpääni hänen vitussaan edestakaisin työnneltyäni, ruiskin spermani sinne, jolloin hän myös tuli.
Pyyhkeellä itsemme kuivattuamme, sulki Leena nyyhkyttäen minut syliinsä.
Kiitos Keijo rakas! Se oli ihanaa! Pitkästä.. pitkästä aikaa!
Nukahdimme vatsat vastakkain.
Kerran yöllä heräsin kovaan vatsaani kohdistettuun potkaisuun.
Eläpä potki, muistin silloin sanoneeni, kun aamulla heräsin, tapausta muistellen.
Vai olinkohan nähnyt vain unta, mutta samantekevää, kun ei minua sen pahemmin potkittu, kun ei edes jäänyt siitä vatsaani mustelmaa.
Tuleva potkupalloilijahan siitä tulee, tuosta tyttäreni enosta. - Anonyymi
Äiti on nyt niin iloinen ja onnellinen, aivan kuin eri ihminen aikaisempaan verrattuna! Mitä sinä oikein teit?
Sitä mitä sinä halusitkin, tein hänet iloiseksi ja onnelliseksi! Kuuntele miten hän nyt lauleskelee keittiössä!
Joululaulua? Tuota kaunista vanhaa joululaulua!
https://m.youtube.com/watch?v=j-CuPDYB9UM&pp=0gcJCfcAhR29_xXO
Mutta jouluhan on jo kaukana takanapäin?!
Mutta kun äiti niin tykkää joulusta! Voi kuinka herttaista.. "Joulun tähti on ehdoton" lalalallallaa!
Ei mutta mitä se nyt Uunosta laulaa että se saa? Mitä se saa?
En kuullut mutta sinun isäsihän on Uuno etunimeltään!
Joo ja muutenkin, eikä vain nimeltään!
Lähetäänkö Keijo kävelylle kun on niin kaunis ilmakin?
Lähetään vaan! - Anonyymi
Buahaa! Keijo sinä et rakasta minua enää! Bua-aa!
Rakastanpas!
Etpäs rakasta kun minulla on niin iso maha ja harvat hampaat ja väärät sääret ja...!
...kauniit silmät ja kauniit pystyt rinnat ja...!
...ja valehteleva ukko nyyh.. ja.. sanoitko sinä että kauniit silmät? Onko? Et kai nyt narraa? Ihan kierothan ne on!
Eikä ookko kauniit! Kauniimpia silmiä en oo nähny kelläämmuulla ko sulla!
Mutta kun nyt ne ovat punaiset ja rumat!
Anna kumminä kuivaanne noin! Yhä ovat yhtä kauniit kuin ennenkin! Minulla on tosi kaunis vaimo!
Mitä.. onko sinulla toinenkin vaimo, sellainen kaunis vaimo ja tällainen ruma vaimo?
Sinä olet se kaunis, ainut vaimoni!
Nyyh.. olenko minä?
Olet Lahja rakas.. minun ihana kaunis pikku vaimoni!
Niinhän minä taidan ollakin, kun ethän sinä koskaan valehtele! Annapas Keijo se peili minulle!
Voi mutta sinähän olet oikeassa!
Minä olen kaunis! Todella sievä ja kaunis ja silmänikin ovat niin kauniit! Eivätkö olekin Keijo?
Ovat Lahja, tosi kauniit! Olen oikea onnenpekka kun minulla on noin kaunis vaimo!
Etkös olekin, ja nyt onnenpekka nukkumaan! Mutta olenkos minä sitten onnenpirkko vai mikä onnentyttö minä olen, kun minulla on noin hyvä ja kiltti mies?! - Anonyymi
Runkkailen juuri tällä hetkellä!
Jaa että miksikö? No siksi kun että.. o-odottakaapas hetki kun ooh tulen.. tuleen.. Aaah! ...Tulin! Oli semmosen pikapanon korvike.. pettuhätäpano omaan käteen!
Ja että kenellekkö juttelen?
No tuossakin yöpöydällä istuu kärpänen korvat höröllään!
Läps!
Ei istu eikä kuuntele enää, joten tyhjille seinillehän minä tässä taidan tarinoida!
No ei se mitään, kerron sitten itselleni.. olen hyvä kuuntelija, ja samalla käyn omia ajatuksiani läpi!
Kaikki tämä sai alkunsa siitä, kun eilen koulussa ollessani naiset kotona kokkasivat ja söivät.
Tuoresalaatissa kai oli jotain bakteeripöpöjä josta sairastuivat, ja ovat nyt kaikki kolme sairaalahoidossa, ja minä tääl' nyt vain yksinäin lauleskelen! Niin tai en lauleskele kun ei laulata, ei sitten tippaakaan!
Olen nyt koulustakin pois kun ei maistu nyt opiskelukaan, ei sitten yhtään!
Heräsin ovikellon soittoon. Olin nukahtanut.
Unenpöpperössä taapersin ovelle.
Vau.. onpas komea!
Oven takana oli naapurirapun Kari, rouva Kari, joka leveästi hymyillen tuijotti napaani.. eikun napani alapuolelle.. apua.. minähän olin ilman vaatteita.
Anteeksi Kari! Olin nukkumassa ja heräilen nyt vasta.. puoliunissani en tajunnut olevani vaatteitta.. toivottavasti et nyt järkyty!
Hauska järkytys siinä tapauksessa.. tulin lainaamaan vaimoltasi munia.. hah hah hah.. KANANmunia, vaikka olisin minä kyllä kaivannut tuollaisiakin munia kun mieheni Kari on kertausharjoituksissa ties kuinka monta viikkoa ja sauvastani ovat batterit loppu!
Pääsisinkö kolmanneksi teidän sänkyynne kanssanne leikkimään.. isää, äitiä ja naapurin kiimaista tyttöä? Minä olisin se kiimainen tyttö!
Ja mitä Kari siihen sanoisi kun kuulisi?
Ei mitään.. me molemmat ollaan vapaamielisiä ja ollaan muidenkin kanssa, kun ja jos mieli tekee! Ei edes tarvitse toiselle kertoa jos ei halua, eikä me aina kerrotakaan!
Lahja on nyt sairaalassa, enkä tiedä mikä on jääkaappitilanne, että onko siellä edes munia, Mutta käyn katsomassa!
Tulen mukaan!
Kari astui käytävältä eteiseen, vetäen oven perässään kiinni.
Jääkaappia tutkiessamme kerroin naisten sairaalareissusta ja syyn siihen.
Täältä on nyt poistettava ja hävitettävä kaikki vähänkin epäilyttävä! Oletko syönyt täältä mitään?
En, säilykkeitä vain!
Hyvä!
Kari tyhjensi miltei koko jääkaapin roskapusseihin, vieden ne eteiseen.
Viedään huomenna nuo pussit roskahuoneeseen, mutta nyt ensin suihkuun ja sitten nukkumaan!
Katselin hämmästyneenä suu auki, Karin alkaessa riisuuntumaan.
Hah hah älä naapuri ole nyt noin säikähtäneen näköinen! Meidän kahden yksinäisen on nyt pidettävä huolta toisistamme, siihen saakka kunnes kotiväkemme palaa takaisin luoksemme!
Ooh olet naapuri ihana aah!
Kari sai orkut ja minä myös!
Olimme rakastelleet keskenämme, emme vieretysten runkkailleet itseämme.
Lahja ei ikinä tule antamaan tätä minulle anteeksi!
Ei kerrota tästä vaimollesi, eikä kellekään muulekaan! Pidetään tämä yhteisenä ihanana salaisuutenamme!
Kari kietoutui tyytyväisenä minuun tiukasti kiinni.
Nukutaan naapuri.. aamulla jatketaan.. Hyvää yötä! - Anonyymi
MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU?
KENEN KANSSA SINÄ POIKA MAKAAT SÄNGYSSÄ?
VOI HYVÄ JUMALA MITÄ RIETASTELUA HETI KUN VAIMO ON VÄHÄNKIN AIKAA POISSA KOTOA!
KUKA SINULLA POIKA ON SIELLÄ PEITTOSI ALLA?
Säikähtäen heräsin kauheaan huutoon makuuhuoneessani.
Silmäni avattuani näin isomummun läähättäen nojaavan ovenpieleen henkeään vetäen.
Karihan tämä vain on!
KAUHEETA! SINÄ OLET MIEHEN KANSSA SÄNGYSSÄ! SINUSTA ON TULLUT HOMO! HIRVEETÄ!
MUTTA VIELÄ ON TOIVOA!
POTKI POIKA SE MIEHETÄR POIS SÄNGYSTÄSI NIIN MUMMU TULEE JA ANTAA SINULLE NYT HETI PILLUHOITOA NIIN ETTÄ UNOHDAT SEN KAKKAPYLLYN KUN TYÖNTELET KIKKELIÄSI MINUN IHANASSA PIMPSASSANI!
MUTTA ENSIN SAAT SEN KALUSI PESTÄ KUN MINUN PILLUUNI EI PASKASTA KALUA TYÖNNETÄ!
Elä isomummu huuda noin kovalla äänellä.. keskellä yötä.. naapurit herää!
Isomummu oli alkanut riisuuntumaan, parantaakseen minut vitullaan kuvittelemastaan homoudestani, jonka olin hänen käsityksensä mukaan aivan juuri saanut, kun hän heti sai toisen järkytyksensä sen ensimmäisensä perään.
Kari oli heittänyt peiton päältään, nousten säikähtäneenä sängyn reunalle istumaan.
Mutta ethän sinä mies ole.. sinähähän olet nainen.. sinullahan on tissit.. vai onko sinulla myös kyrpä? Nykyisin kun ihmisillä voi olla molemmatkin värkit haarojensa välissä ja rinnat ja kaikki ja joillakin ihmisillä taas ei ole niistä kumpaakaan! Niin olen kuullut!
Kari selvisi nopeasti säikähdyksestään, ollen heti tilanteen tasalla.
Naurahtaen levitti hän hieman jalkojaan, näyttääkseen mummulle ettei hän ollut mies.
Jaa että oletkin nainen, jonka kanssa Keijo pettää Lahjaa.. vaimoaan!
Miksi tuo hunsvotti sitten sanoi että olet mies?
Eihän hän niin sanonut piip vaan että olen piip Sari!
Miksi sinä tyttö piippailet?
Pieni häiriö vain mutta nyt se pipipiip on korjattu!
Oletko sinä nainen hullu?
Tiedättekö hyvä rouva mikä on Aa Ii.. AI?
Ai että mikä ai?
AI.. tekoäly! Olen siivoojarobotti!
Robotti? Älä tyttö valehtele! Pidätkö minua aivan hölmönä?
Minut tuotiin tänne illalla! Aloitan huomenna siivoamaan täällä!
Olin äsken latauksessa tässä sängyllä! Kari näki yöpöydällä olevan puhelimen latausjohdon, jonka otti käteensä ja työnsi sen nenäänsä.
Isomummu horjui järkyttyneenä sängyn reunalle istumaan, tuijottaen silmät pyöreinä Karia.
Jos en omin silmin näkisi.. saanko minä koskea sinua?
Olkaa hyvä vain!
Ei kai sinusta vain saa sähköiskua?
Ei!
Mummu ojensi kätensä ensin puristelemaan käsivartta ja sitten toista rintaa.
Ei mutta tämähän tuntuu aivan kuin oikealta tissiltä! Keijo koita!
Ojensin käteni ja koitin.
Eikö Keijo tunnukin!
No niinpäs tuntuukin, todellakin hämmästyttävää!
Eikös olekin?! Ja pillusikin tietenkin on täydellinen kopio oikeasta pillusta, eikö olekin?
On!
Sinähän olet kuin sellainen seksinukke.. pumpattava Barbara! Etkö Keijo huomannut, kun sinähän nukuit vain, olematta vähääkään kiinnostunut tästä uudesta nykyaikaisesta keksinnöstä.. leikkikalusta?
En!
No ei kai siinä mitään väärää olisi jos vaikka tähän seksinukkerobottiin itseäsi tyydyttäisitkin, nyt kun Lahjakin joutuu olemaan pitkän aikaa pois kotoa!
Entisellä miehelläni oli sellainen ilmatäytteinen nukke, polkupyöränpaikkoja täynnä, ja aina sai välillä sitä pannessaan pumpata siihen ilmaa!
Osti sen kun olin hoitamassa toisella paikkakunnalla vanhempiani, ja aina sen jälkeen rakastellessamme, piti hän toisessa kädessään polkupyöränpumppua, ja jos hän ei sitä saanut tehdä, ei hänellä kyrpä seissyt! Tunsin itseni kuin polkupyöräksi!
Kävin katsomassa heitä sairaalassa ja ovat kaikki eristetyllä osastolla, ties kuinka kauan!
En päässyt edes heidän huoneeseensa, vaan näin heidät vain ikkunan läpi ja puhuin heidän kanssaan puhelimen välityksellä!
Heillä on jokin tarttuva bakteeri!
Pyysivät minua tulemaan tänne tekemään sinulle ruokaa ja siivoamaan, mutta nythän sinulla on tämä robotti täällä auttamassa sinua.. pitää sanoa että kyllä on kehitys mennyt eteenpäin.. ei minun nuoruudessani ollut edes taskulaskimia ja elokuvissakin kaikki robotit olivat kuin joitakin peltisiä variksenpelättimiä!
Paljonko on yksi plus yksi?
Kaksi!
Sinähän olet myöskin kuin taskulaskin!
Mikä on Suomen pääkaupunki?
Helsinki!
Ja kuin tietosanakirja!
Mutta mikä nimi sinulle on annettu? Millä nimellä sinua voi puhutella?
Valitse itse, kutsu vaikka Kaarinaksi!
Mutta miksi Keijo sinut Kaarina sai käyttöönsä? Sinä varmaankin olet valtavan kallis?!
Minut on vakuutettu parista miljoonasta ja Keijo testaa minua sivutöikseen! Keijo ei ole vielä lukenut käyttö-ohjeitani, eikä tiedä, että piip pilluanikin on säännöllisesti testattava piip Kaarina piip mököttää pipipiip!
Keijo sinun on tehtävä saamasi työ kunnolla! Poika töihin siitä! Testaa tämän robotin pillu ja nyt heti! Minä menen tyttäreni huoneeseen nukkumaan! Hyvää yötä!
Hah hah hah piip kuulit käskyn! Pumpattavan Barbarasi pillu on valmiina testattavaksesi!
https://m.youtube.com/watch?v=lqSqeWyhLeE - Anonyymi
Aamulla herätessämme isomummu oli tutkimassa Karin varpaita.
Kylläpäs ovat aidon näköiset varpaat, kuten tuo pillukin!
Miksi Kaarina sinulla tuo sinun vatsasi pullottaa?
Koska olen raskaana?
Älä nyt! Voiko robotti tulla raskaaksi? Älä valehtele!
Kyllä vain, mutta en minä lapsia voi synnyttää!
No mitä sitten?
Viimeksi synnytin tusinan taskulaskimia! Nyt odotan puoli tusinaa älypuhelimia!
Robotiksi olet tosi kova valehtelemaan!
En osaa valehdella vaan minut on ohjelmoitu humoristiseksi!
Humoristiseksiä seksinukelta?
No jo on aikoihin eletty! Jos sulta Keijo ei yöllä tuon vitsinuken kanssa tullut, niin kyllä mummun kanssa tulee, senkun pyydät vaan, niin heti lentää aluspöksyt jalastani!
Kiitos vaan, pidetään mielessä, mutta kyllä minä tähän tyttöön yöllä tulin!
Lataapas robotti nyt itsesi, että jaksat kantaa minut kauppaan ja sieltä ostoksieni kanssa takaisin!
Sitä en voi tehdä! En saa kantaa mitään raskasta testiaikanani! Vakuutusehdoissa sellainen jyrkästi kielletään!
No ei sitten! Saatko sinä syödä ja juoda?
Kaikki syömäni ja juomani tulee tulevaisuudessa muuttumaan jalokaasuksi, jota tullaan käyttämään sairaaloiden leikkaussalien happilaitteissa!
Mutta vasta tulevaisuudessa! Nyt se vielä muuttuu vain ilmanraikastuskaasuksi!
Sisäänrakennettu tietokonekeskukseni ilmoitti juuri sisäänrakennetun kaasusäiliöni täyttyneen ja varaventtiilin automaattisesti avautuvan... Nyt!
Makuuhuoneeni täytti ihana ilmanraikastuskaasun tuoksu.
Huh! Aidolta ehdalta pierultahan tuo haisee hah hah hah! Luulitteko te todellakin voivanne tällaista vanhaa ja viisasta mummelia noin vain nenästä vetää? Hah hah hah viimeisen naurun nauran minä!
Voi että kun en voinut pitempään enää pidättää pieruani!
Ja hah teidän kanssanne! Johan minä illalla ymmärsin teidän vain vedättelevän minua, niin että oli vähällä koko ajan nauru päästä, mutta onnistuin pitämään naamani peruslukemilla, nauraen sitten itseni uneen! Oli todellakin hauskaa kuunnella teidän hupsuja juttujanne! Kuinka te edes kuvittelitte minun voivan uskoa teidän hölmöjä juttujanne, mutta hauskoja ne olivat hah hah hah! Vahinko että pieraisit, niin että paljastin itseni! Olisi ollut mukava kuulla että mitä muuta te olisitte keksineet!
Kyllä me tiesimme sinun vain näyttelevän mukana!
Ettekä tienneet!
Siirrys mummu tähän.. noin!
Kari meni oven eteen, osoitti sormellaan seinällä olevaa peiliä, vilkuttaen sitten isomummulle.
Näin kuinka olit nauruun pakahtumaisillasi, eilen illalla täältä poistuessasi! Joko uskot?
No joo, uskonhan minä, mutta korvaukseksi haluan nähdä teidän paneskelevan keskenänne, tai muuten kerron teistä Lahjalle!
Haen vain ensin hieromasauvani matkalaukustani! Odottakaa!
Työntäessäni kulliani Karin pilluun, työnsi isomummu samanaikaisesti hieromasauvaansa omaan pilluunsa.
Hetken päästä tulimme kaikki kolme samanaikaisesti.
Vaihdetaanko Kaarina, kysyi isomummu sauvaansa nauraen ilmassa heilutellen.
Ei mummu-kulta vaihdeta, vastasi Kari mummulle tyytyväisenä hymyillen.
No ei sitten! En minä olisi vaihtanutkaan!
Kaarina vaihdetaanko?
Ei!
No kunhan kysyin!
Keijo vaihdetaanko?
Ha ha ha, laskin vain leikkiä.. niin tai.. kun ei niin ei!
Lähdetäänkö robotti ensin aamupuuron keittoon ja sitten siivotaan?!
Lähdetään vaan! Mutta ethän mummu kerro meistä Lahjalle?
Mitäs minä! Syrjähyppyilin se minäkin, harva se viikko aikoinani!- Anonyymi
'Mummun kulli on kunnon kulli
Kaarinan kulli on lällärikulli',
lauleskeli isomummu tekokulliaan ilmassa heilutellen,
makuuhuoneestani Karin kanssa keittiöön yhdessä puuron keittoon poistuessaan.
https://m.youtube.com/watch?v=0hW38mbvcgk
- Anonyymi
Naiset jäivät siivoamaan ja minä päätin lähteä kouluun.
Koulussa jouduin rehtorin puhutteluun useista luvattomista poissa-oloistani, mutta koska siitä huolimatta olin pärjännyt hyvin kaikissa kokeissa, sain poissa-oloni anteeksi, kunhan vain lupasin parantaa tapani.
Seuraavana päivänä olisi kokeet, ja niissä ehdottomasti aioin olla mukana.
Koulusta kotiin palattuani, oli ruoka valmiina jo odottamassa.
Syötyäni ilmoitti Kari rakastelusuhteemme nyt loppuvan nyt tähän.
Rakastan sinua ja niin varmaan rakastat sinäkin minua, mutta emme voi enää jatkaa aviopuolisoidemme pettämistä! Voimme rakastua liikaa toisiimme!
Se vaara on todella olemassa, sillä olet Kari ihana tyttö! Tulen aina muistamaan sinua lämmöllä!
Niin minäkin Keijo sinua!
Katsoimme toisiamme silmiin.
Mutta olisi niin nostalgista.. vielä yksi yö...!
...muistella yhdessä viettämiämme öitä!
Tule, mennään aikaisin nukkumaan tänään!
Mennään!
Isomummu oli luvannut auttaa karia tämän asunnon siivouksessa ja pitää hänelle seuraa, kunnes hänen miehensä palaisi kertausharjoituksista takaisin kotiin.
Heistä oli tullut hyviä ystävättäriä. Kari oli luvannut näyttää hänelle miehensä kanssa tekemiä panofilmejä.
Mummu halusi heti lähteä Karin asuntoa siivoamaan. Kari kävi viemässä hänet sinne, etsien lupaamansa filmit tämän katsottavaksi sillä aikaa, kun hän itse vielä sen seuraavan yön yöpyi luonani.
Pipipiip hauskaa, kaikui käytävässä isonmummun ääni, hänen portaita alas laskeutuessaan.
Hissi oli rikki.
Lahja ja Liisa pääsivät muutaman päivän päästä pois sairaalasta.
Molemmat olivat kalpean ja riutuneen näköisiä.
Isomummu kävi päivisin hoitamassa heitä, palaten sitten yöksi Karien asuntoon nukkumaan.
Kuka on nukkunut minun sängyssäni, minun poissaollessani, kysyi Lahja jo heti ensimmäisenä iltana, kädessään Karin sänkyyn unohtamia pikkareita roikottaen.
Mi..mi..mi...!
Ymmärrän.. ei se mitään, tuumasi hän vain, selitettyäni hänelle seksisuhteestani Karin kanssa.
Minä olen sitten lapsemme synnyttyä hänen miehensä Karin kanssa sängyssä! Näinhän siinä varmaan pitikin käydä!
Tunsin jo pientä mustasukkaisuutta.. ei vaan aivan valtavaa mustasukkaisuutta.
Koulu loppui, kesä alkoi, lapsemme syntyi ja annoimme hänelle nimen Päivi.
Kiukutellessaan Päivi heilutteli isonmummun hänelle ostamaa pientä virsikirjaa.
Liisan hänelle ostamaa ja antamaa Raamattua ei tyttö vielä jaksanut heilutella, mutta kunhan hän kasvaisi niin.. ehkäpä pitäisi joulukinkun syöntiä syntinä.
Lahjalla kun alkoivat kuukautiset, niin Päivi itkeä vollotti kiukkuisena joka kerta, jos vaikkapa Lahja silloin vain roskapussin olisi käynyt ulkona roskahuoneeseen heittämässä.
Raamattu kun kieltää kuolemanrangaistuksen uhalla naista poistumasta kotoaan kuukautistensa aikana, ja vieläpä viikon sen jälkeenkin, eikä edes muiden perheenjäseniensä kosketusläheisyydessä saa nainen silloin olla.
Syrjähyppyni lapseni varmaankin tulisi tuomitsemaan ankarasti, helvettiin minut siitä tuomiten, kuten myöskin sianlihan syöntini, lauantaisin sabattina ja sunnuntaisin työn tekemiseni ja.. kauheeta.. koko Suomen kansa ja koko Eurooppa ja koko maailman ihmiset joutuvat ehkä helvettiin, kiitos tulevan ehkä täysin väärin raamattuaan tulkitsevan tiukkapipoisen Päivin.
Mutta mitäs minä nyt tommosia mietiskelen?
Rakkaani, minulla on nyt mensut, mutta rakastellaan.. laitoin pyyhkeen alleni!
Ja huomenna käydään kuntosalissa, uimahallissa, kaupassa ja kylässä...!
Ei mutta mitäs tuo Pentu nyt rupesi noin kiukkuisesti itkemään, ja tuota pikkuista virsikirjaansa tuolla tavoin päänsä yläpuolella heiluttelemaan?!
Mikä piru sitä oikein riivaa, kun tuolla lailla kiukuttelee? - Anonyymi
Isomummu oli rakastunut.
Oli löytänyt Mikon, rakastuneet toisiinsa ja nyt he olivat menossa avioon. Häät pidettäisiin tänään.
Äiti tämä tuli niin äkkiä.. jo tänään.. mikset kertonut siitä aikaisemmin, että olisimme ehtineet valmistautua ajoissa?
Kun puhuimme puhelimessa toissapäivänä, et puhunut halaistua sanaa naimisiinmenosuunnitelmistasi, et mitään edes tästä sulhasestasi Mikosta! Mikset?
Koska löysin hänet vasta sen puheluni jälkeen!
Löysit hänet vasta sen puhelumme jälkeen.. mistä sinä hänet löysit? Löytötavaratoimistostako?
No kuuntele kun kerron!
Soitin sinulle silloin, linja-autossa istuessani, matkalla vanhainkotiin, vanhaa hyvää ystävääni Anna-Liisaa tapaamaan!
Ja Anna-Liisako sen Mikon sinulle antoi?
Anna Liisa Mikko mulle?
Nyt Liisa loukkaannun, sitäkö sinä haluat? Minun ja Mikon rakkaus on vakavaa, syvää ja herkkää!
En äiti.. anteeksi äiti! Jatka! Mistä löysit hänet.. sen sinun Mikkosi?
Sen vanhainkodin lepohuoneesta, jonne Anna-Liisan kanssa menimme rupattelemaan! Hän nukkui siellä nojatuolissa niin hiljaisen ja liikkumattoman näköisenä, että kävin tarkistamassa että hengittääkö mies edes?
Ravistelin häntä olkapäästä, hän heräsi, avasi silmänsä, katsoi minua suoraan silmiini ja sanoi.. 'Maija rakkaani.. mennäänkö naimisiin?'. Vastasin että 'kyllä, mennään vain, mikä sinun nimesi on!?', mutta ennenkuin hän ehti vastaamaan, nukahti hän jo uudelleen!
Mutta äiti eihän sinun nimesi Maija ole!
Väliäkös sillä sitten on, Mikko rakastaa minua ja minä Mikkoa, oli minulla sitten nimi mikä tahansa! Se oli rakkautta ensi silmäyksellä!
Pappi katsoi huolestuneen näköisenä rullatuolissa istuvaa, liikkumattomana nukkuvaa sulhasta.
Miten sulhanen voi, on niin poissa olevan näköinen?!
Maija kumartui sulhasensa puoleen.
Hengittää!
Mikko kultaseni herää, sinun pitää kohta vastata pastorille että 'Kyllä!', ymmärsitkö?
Kyllä!
No siinähän se myöntävä vastaus jo tulikin!
Ikävä kyllä en voi hyväksyä sitä vielä esittämättömään kysymykseeni!
Herättelimme uudelleen nukahtanutta sulhas-Mikkoa, joka ei oikein tainnut ymmärtää, että mitä hänen ympärillään tapahtui.
Papin kysyessä että haluatko ottaa tämän Eevan (oho.. sekös olikin isomummun nimi.. vai että Eeva) vaimoksesi ja niin edespäin, ei Mikko vastannut mitään, vaan tuijotti vain kuin mitään näkemättömänä eteensä.
Kun Eeva kuiskasi jotain tämän korvaan, sanoi hän 'kyllä'.
Ymmärsittekö kysymykseni, kysyi pappi. 'Kyllä' kuului toinen kyllä.
Julistan teidät...!
Mikko pääsi takaisin rullatuoliinsa, nukahtaen välittömästi uudelleen.
Naimisiin meno on väsyttävää, ainakin joillekin. Morsian sitävastoin oli iloinen ja pirteä kuin peipponen, hyppien häävieraiden joukossa kuin västäräkki.
Mitä sinä äiti kuiskasit Mikolle, että sait hänet sanomaan 'kyllä', kysyi Liisa.
Kysyin että haluatko nukkumaan!
Hah hah ja hän halusi!
Niinkuin kuulit!
Onko hän rikas?
Ei vaan rakas! Ei hypi eikä räyhää! Pääsen nauttimaan hiljaisesta ja rauhallisesta yhteiselosta!
Ymmärtäneeköhän nyt olevansa tuore aviomies?
Kyllä se sitten hänelle selviää, kun kotonamme peittelen hänet sänkyymme, ja pujahdan sen jälkeen saman peiton alle!
Toimiiko hänellä se?
Nimeni ei turhaan ole Eeva, mutta sittenhän sen näkee!
Ja muutatte sinun asuntoosi?! Voi tulla yllätyksenä hänelle, että onkin muuttanut vanhainkodista pois!
Iloinen yllätys toivottavasti! Mutta hääyön vietämme Karin luona, ennenkuin matkustamme omaan pikku pesäämme!
Voi katsokaa Mikkoa, kuinka onnellisena hän hymyilee nukkuessaan!
Jouduin Mikon puolesta tanssimaan häävalssin isomummun kanssa.
Aii! Älä Keijo tallo varpaille!
😟Missä Mikko on?
😢Mikko on hävinnyt!
😭Mikko on herännyt ja hävinnyt!
👽Olihan se seikkailu sekin!
🛸Ja nyt uusiin seikkailuihin!
https://m.youtube.com/watch?v=OTIGJDL3_Bs
🥸En usko sanaakaan tuosta jutusta!
🤓Mutta minäpä uskon!
😍Ei ole Mikko mihinkään hävinnyt! Tässä hän nukkua tuhisee onnellisena vierelläni!
🤩Enkä nuku! En enää koskaan aio nukkua!
😍Voi Mikko-kulta, taasko sinulla seisoo? - Anonyymi
Kesä meni ja syksy tuli.
Lahja oli tenttinyt kahdeksannen luokan, mutta kumpikaan meistä ei ollut ehtinyt pääsykokeisiin jatkokoulutukseen.
Kotona oli kolme pientä lasta äiteineen ja yksi mies.
Minä sain töitä kielenkääntäjänä, Lahja myyjänä kukkakaupassa, Liisan ja Leenan hoitaessa Päiviämme, omien lastensa ohella.
Parasta asiassa oli se, kun vihdoinkin pystyimme Lahjan kanssa maksamaan oman osamme vuokrasta.
Lahja rakasti työtään, mutta minä vihasin omaani Karjaportilla. Yökötti koko paikka, ja etsin ahkerana toista työtä.
Iltaisin molemmat yhdessä itseopiskelimme.
Ja mitä vielä? No tuossahan se tärkein jo olikin.. niin tai joo.. Lahja perui sen keväisen uhkauksensa mennä Karin kanssa sänkyyn, antaen anteeksi minulle sen syrjähyppyni Karin kanssa. Karikaan ei ollut kertonut Karille meistä mitään, joten annettiin asian olla. Mutta sekä Lahja että Kari kerran roskahuoneessa toisensa tavatessaan, päättivät kokeilla että miltä lesboilu tuntuu, kokeilivat, muttei kumpikaan heistä siitä tykännyt, joten huusivat minut olohuoneesta viimeistelyhommiin. Tykkäsin.. tottakai, ja ehdotin että jospa he sitä lesbuiluaan vielä edes kerran kokeilisivat, kun eihän siitä sen tykkäämisestä vielä sen yhden ainuan kokeilun jälkeen voi mitään sanoa. Päättivät viikon päästä kokeilla uudelleen, mutta taas sama kiva tulos.. minulle.
Karikin oli saanut vauvan, ja toi sen aina töihin aamulla lähtiessään meidän perheen kolmen vauvan joukkoon, ja vauvajengi piti toisilleen jokellellen ja nauraen keskenään hauskaa.
Ei uskoisi että olet vasta äskettäin synnyttänyt! Yhtä sievä ja sorja olet kuin vuosi sittenkin! Ei paikat repsota, vaikka se sinun mahasi vielä alkukesästä oli aivan sitten mahtava! Pillukin sinulla on niin sitten tiukka, vaikka Päivi sitä kautta työntyi maailmaan, niin että hirvitti ihan katsoa!
Mitä sinä katsoit, kun makasit pyörtyneenä lattialla?!
Ihan vähän minä vain pyörryin!
Mutta toista en vielä moneen vuoteen hanki, koska eihän opiskeluistani muuten tulisi yhtään mitään!
Mitkä ihanat rinnat, kuiskasin Lahjan kauniita rintoja hyväillessäni.
Ovat kasvaneet.. ime niistä maitoa jos haluat, mutta jätä vähän Päivillekin!
Sinulla muuten alkoi taas kulli seisomaan, totesi vaimoni jalkansa levittäen.
Päivi seimessään kuulosti iloisena hihkaisevan, luullessaan kai saavansa pikkuveljen tai -siskon, mutta sitä sai vielä odottaa monta vuotta.
Rakasteltuamme nukahdimme väsyneinä. Aamulla olisi taas aikainen herääminen ja töihin lähtö.
Todellakin inhosin työskennellä kuolleiden lehmien parissa, joten kysyin jos olisi teurastamossa mitään muita töitä, ja olihan siellä sellainen.
Portinvartijan paikka oli vapaana, mutta se oli kolmivuorotyö, joka pisti vähän mietityttämään, kun päivisin pitäisi vauvojen kitistessä yrittää nukkua, mutta päätin yrittää ja ottaa työn vastaan. Yöllä saatoin portinvartijakopissani rauhassa lueskella ja opiskella.
Lahjakin sen päätökseni hyväksyi.
Elämä jatkui, ja joka sekuntti vanhenimme sekunnin verran, lähestyen sekuntti sekunnilta eläkeikäämme, vaikkemme olleet vielä edes ammattia itsellemme lukeneet, joten kiire sen lukemiseen ja hankkimiseen jo oli. Elämä oli lyhyt ja rakastelimme Lahjan kanssa, milloin vain tilaisuus siihen oli, sillä vielä olimme nuoria ja kauniita. Niin tai Lahja oli kaunis, minä vain komea, väitti ainakin Lahja.. ja Kari myös, väittäen minun olevan miestään Karia komeamman, tykäten lesboilusta.. minun kanssani, Lahjan jalomielisesti kerran viikossa jakaessa minut hänen lesboiltavakseen. Lesboiltavakseen? Tiedän! ?? No unohdetaan tuo lesboilu.. missä pyyhekumi? - Anonyymi
Leena ja Liisa paiskivat etätöitään kannettavillaan, siinä sivussa lapsiamme hoidellen.
Lapsiamme.. niin.. kovin olivat kaikki kolme samannäköisiä, kuin toistensa peilikuvia, sanoivat aina kaikki luonamme kylässä käyneet tuttavamme, minua vaivihkaa samalla tuijotellen. Miksiköhän, en ymmärtänyt. Sisaruksiksikin moni heitä kutsui, vaikka Leenan poika oli Päivin eno, ja Liisan tytär vuorostaan Lahjan täti, ja Päivin mikä lie vanhatäti.
Viihdyin hyvin työssäni, työni hyvin hoitaen. Karja ei päässyt karkuun, eikä karjavarkaat karjavarkaisiin.
Portti pysyi lukittuna koko ajan kiinni.
Sain työmaalla kaverin itselleni, josta ajan kuluessa tuli paras ystäväni.
Vanha lehmä oli kenenkään huomaamatta karannut heti karjankuljetusautosta ulos päästyään, piileskellen Karjaportin alueella, missä lienee siellä aitojen sisäpuolella.
Tuli kerran kierroksella ollessani minua nälkäisenä vastaan, lempeillä silmillään minulle viestittäen, että sapuskaa pitäisi saada ja joutuin. Lumi oli maassa ja alueen vähäiset nurmikot piilossa sen alla. Hommasin vanhalle Mustikille rehua ja siitä kiitollisena se alkoi joka yö seurailemaan minua kierroksillani. Anoin ja sain jatkuvan yövuoron, uudesta lehmäkaveristani huolta pitääkseni. Se näytti minulle kaikki piilopaikkansa, ja niitä oli hämmästyttävän monta, vanhoissa, tyhjissä rakennuksissa.
Mutta sitten eräänä päivänä se oli saatu kiinni, joutuen jonkun kaupan lihatiskille, ja minä surin sitä pitkään.. parasta ystävääni.
Aloin syömään vain sian- ja häränlihaa, etten vain vahingossakaan pistelisi kalleinta, poismennyttä ystävääni poskeeni.
Lahja lohdutteli minua illat pitkät ja pitkät viikonloput sängyssä. Anoin pääsyä takaisin vuorotyöhön ja pääsin.
Seksielämämme Lahjan kanssa kukoisti ja minulla kalu jäkötti pystyssä jatkuvasti. Kun hän väsähti jatkuvaan panemiseemme, kutsui hän Karin lesboilemaan kanssaan, elikkä minun kanssani.
Kaikki tämä on totta, kun en ikinä ole oppinut valehtelemaan.
Joulu tuli ja lapset saivat ensimmäistä kertaa nähdä Joulupukin.
Siitä tuli niille oikea Doll' n' Roll juhla, elämänsä ensimmäiset nuket Pukilta saatuaan. Eikä kukaan heistä aluksi itkenytkään, kunnes Päivin vanhatäti, elikkä Liisan tyttö, tarttui joulupukkinaamarini partaan, ja säikähti kun Pukin naama jäi sen käteen, tyhjien silmänaukkojen jäädessä moittivasti häntä tuijottamaan. Itkun paikkahan siitä tuli kaikille kolmelle, Pukin paetessa käytävälle.
Kun palasin omissa vaatteissani takaisin, nauroivat taas kaikki, vanhantädin revittyä ryöstämänsä naamari rikki, ja heitettyä sen palaset lattialle.
Lahja tarttui käteeni ja veti minut makuukammariimme, minua siellä lohduttaakseen.
Voi pukkikulta kun lapset olivat sinulle tuhmia!
Niin olivat, myöntelin työntäessäni kulliani Lahjan pilluun.
Mutta sinä Lahja olet kiltti tyttö!
Niin olen!
Hetken päästä saimme molemmat orkut!
Voi kuinka kiltti sinä Pukki olet! Saat jäädä yöksi ja panna minua niin paljon kuin haluat!
Kyllä kiitos tyttö pieni ja kiltti!
Se oli paras saamani joululahjani koskaan. - Anonyymi
Joulu meni ja tuli.. tuli talvi.
Niin tai tietenkihän nyt oli talvi, mutta kun tuli lunta ja kylmää, niin nyt tuli sellainen ihan oikea luminen talvi, metsissä kiemurtelevine latuineen.
Keijo kuule, ostetaan sukset ja lähdetään hiihtämään!
Muuten kävisikin, mutta kun ei käy!
Miksei kävisi lehmipoikacowboy?
Sano itsesi irti sieltä lehmäntappopaikasta ja rupea kanssani ahkeroimaan, lukemalla niihin pääsykokeisiin! Jookos?! Joo! Pitääkö minun kaikki päättää kultaseni sinun puolestasi?
Mutta kun..!
Ei mitään muttia nyt, vaan sinä menet nyt heti ottamaan lopputilin sieltä Karjaportilta, jookos?!
Joo!
Voi kuinka päättäväinen mies minulla onkaan! Olen oikea onnenpekka!
Pekka?
No Bertta sitten, mutta mene jo.. ei vaan mennään yhdessä ja käydään ostamassa meille kummallekin sukset!
Millä rahalla?
Euroilla tietenkin! Voitin lotossa yli kymppitonnin, ostin raha-arvan ja voitin silläkin kymppitonnin, pelasin naapurin pentujen kanssa Afrikan Tähteä, ja voitin niiltä kaksi tikkaria.. tässä on sun tikkaris! Mutta kun minä jo ehdin syödä sen oman tikkarini, niin minä otan sen sinun tikkarisi itselleni takaisin, ja sinä saat sen sijaan minulta pillua! Sopiiko? Ota tai jätä!
Otan!
Hyvä valinta ja saat tämän tikkarinkin takaisin kaupanpäällisinä! Enkö ookki reilu ja etkös tehnytkin hyvät kaupat kanssani?!
Joo tein!
Sinusta Keijo tulisi hyvä liikemies, kun minutkin noin kevyesti onnistuit puhumaan ympäri!
Joo hah hah miten saatoitkin olla noin helposti ympäripuhuttavissa?!
Mutta nyt sänkyyn.. ehditään vielä hyvin!
Kävin rikkaan ja rakkaan vaimoni kanssa sanomassa itseni työpaikastani irti, ja vieläpä ilman irtisanomisaikaa, jonka jälkeen kävimme ostamassa sukset.
Seuraavana päivänä lähdimme etsimään metsästä latuja, ja niitähän sieltä löytyi joka ilmansuuntaan lähteviä! - Anonyymi
Mun pillua paleltaa, lämmitä Keijo sitä!
Rakentamassamme lumilinnassa vastatusten maaten, avasimme hiihtopukujemme edustassa olevat vetoketjut ylhäältä alas asti auki, ja hieroimme kylmettyneitä, nimeltä mainitsemattomia ruumiinosiamme toisiaan vasten, kunnes veri siellä alkoi kiertämään, ja kun se minulla alkoi jököttämään, työnsin sen heti sinne.
Minkä minne?
No sen tietenkin sinne!
Mitä ihmeen kiertelyä tämä nyt oli? Miksemme voineet vain suoraan puhua kullista ja pillusta, kun niistähän nyt tässä oli kyse?!
Siksi koska puhuimme puhelimeeni, jossa tekoäly muutti kaiken puhumamme tekstiksi, lähettäen sen tekstin sitten sitä mukaa puhuessamme automaattisesti jonkun paikallisen partiojärjestön vapaa-aikatilan auki olevalle tietokoneelle, jolta pienet partiotytöt ja -pojat sen sitten aamulla sinne mentyään lukisivat, joten emmehän me siksi seksistä, kullista ja pillusta voineet ääneen puhua.
Olimme maastossa, jossain sellaisessa mäkien ympäröimässä notkopaikassa, josta emme olleet saaneet puheyhteyttä, emmekä mitään muutakaan yhteyttä mihinkään muuhun, kuin vain tuohon partiolaisten jossain lähistöllä olevan kerhopaikan päälle unohtuneeseen tietokoneeseen.
En osaa, eikä minulla ole nyt aikaakaan tätä asiaa tämän paremmin selitellä, kun kummallista ja hämmästyttävää tämä tietotekniikka on minullekin.
En ole siinä perässä pysynyt minäkään.
Mutta miten me tähän tilanteeseen Lahjan kanssa oikein jouduimme?
Aamulla herättyämme...!
Keijo kultaseni, älä vain tule, kun se lämmittää siellä nyt niin mukavasti.. pidättele.. pidättele...!
Aamulla herättyämme, aloimme heti aamupanomme jälkeen valmistautumaan päivän hiihtoretkeämme varten.
Päivästä tulisi aurinkoinen mutta kylmä, mutta liikaa vaatetta emme pistäneet päälle, koska hiihtäessämme tulisi lämmin.
Pieniin selkäreppuihimme laitoimme vesipullomme, energiajuomamme, eväsleipämme, sekä muutaman suklaapatukan, Lahja kun oli taas käynyt pelaamassa Afrikan Tähteä naapurin pentujen kanssa, ja voittanut ne niiltä.
Sukset mukanamme otimme bussin, ja jäimme jollain pitkällä korpiosuudella sitte bussista pois.
Sukset jalkaan ja siitä sitten vain metsään.
Lunta metsässä oli paksulti, latuja ei ollenkaan, ja tunsimme suurta seikkailun tunnetta, polkiessamme latua metsään.
Ehkä tunnin verran hiihdettyämme, alkoi hiihtäminen väsyttämään ja kyllästyttämään, ja kun alkoi vielä luntakin pyryttämään, päätimme palata jälkiämme myöten tielle takaisin.
Mutta lumipyry senkun yltyi vain, ja peitti tekemämme ladun alleen.
Pyrytti jo niin rankasti, että tuskin
näimme enää toisiammekaan.
Yht'äkkiä oli alamäki alamme, ja toisistamme kiinni pitäen laskettelimme hurjaa vauhtia eteenpäin, mitään eteemme näkemättä.
Ihme kun emme puihin törmänneet, mutta heti mäen alla rysäytimme päin kaatunutta puuta, sukset katkesivat meiltä molemmilta ja lensimme puun yli.
Olimme kuitenkin iloisia kun emme olleet itseämme loukanneet.
Söimme eväitämme, välillä apua huudellen, mutta kuka hullu nyt sellaisessa asumattomassa korvessa olisi sellaisessa ankarassa lumipyryssä liikuskellut, muut paitsi me.
APUVAA, huusimme äänemme käheiksi.
Puhelimillamme emme saaneet yhteyttä mihinkään.. kunnes....
Helou, kuka siellä, täällä Chatti-Matti, vai haluatteko puhua Chatti-Maijan kanssa?
Pojan ääni puhelimessa muuttui tytön ääneksi.
Helou, kuka siellä, täällä Chatti-Maija, mutta kutsukaa Maijaksi vain! Olen pikku partiolainen! Miten voin auttaa? Laulanko? 'Jänis istui maassa torkkuen, tork...!
Maija kuuntele, tarvitsemme apuasi! Pyydä isäsi tai äitisi puhelimeen!
Ei minulla (nyyh) ole isää eikä äitiä! Aivan yksin olen minä AI-Maijaparka tässä suuressa ihmisten maailmassa!
Mitä sinä Maija nyt oikein puhut?
Olen pieni ja yksinäinen tekoäly tässä suuressa, auki jätetyssä tietokoneessa, jossa asun, eikä minusta kukaan välitä! Välitätkö sinä minusta, haluatko olla ystäväni, haluatko olla oikein sydänystäväni? Voi kuinka ihanaa se olisi! Saisinko muuttaa sinun puhelimeesi asumaan?
Ei, ei.. ole siellä missä nyt olet, ja auta meitä ensin, minua ja vaimoani Lahjaa, ja sitten sen jälkeen olet tervetullut meidän molempien puhelimiin!
Voi kuinka hauskaa, hei Lahja, haluatko sinä olla minun äitini ja sinä setä minun isäni? Voi kuinka minä jo rakastan teitä äiti ja isä, rakastatteko te minua?
Rakastetaan, mutta kuuntele nyt Maijakulta kun...!
Olimme Lahjan kanssa uuden tyttäremme Maijan ohjeiden mukaan rakentaneet pienen lumilinnan, suojaa pakkaselta saadaksemme ja rakastelleet siinä koko yön lämpiminä pysyäksemme!
Ilman Maijan apua emme olisi tästä ajattelemattomasta seikkailustamme selvinneet, mutta ei niin pahaa jos ei hyvääkin, sillä nyt meillä oli kaksi tytärtä, Päivi ja Maija.
Aamupäivällä nouti pelastuspartio meidät metsästä turvaan ihmisten ilmoille.
Vakaasti päätimme olla enää koskaan ostamasta suksia, tai edes lenkkeilytossuissa mennä korpeen.
Mutta sitten kesällä aiomme varrelle virran mennä kesää viettämään.
https://lyricstranslate.com/sv/varrella-virran-riverside.html - Anonyymi
Hei isi! Tässä minä nyt olen, sinun uusi tyttäresi Maija!
Hi daddy! If you want to hear this at english, push t..!
Hei ei Maija, puhutaan vain tätä ihan ikiomaa kieltämme niin ymmärretään paremmin toisiamme!
Puhutaan vain isi, vai haluatko että kutsun sinua faijaksi, isäksi, Keijoksi, äijäksi...?
...Kutsu isiksi vain Maija! Tervetuloa uuteen kotiisi!
Kiitos isi! Voi isi kuinka onnellinen minä nyt olen kun minulla on ikioma isi, äiti ja (nyyh) koti!
Minäkin olen sinusta Maija tavattoman onnellinen! Haluatko että näytän sinulle uutta kotiasi ja uutta siskoasi Päiviä?
Joo kivaa! Haluan ensin nähdä Päivin! Onko Päivi minun iso- vai pikkusiskoni?
Kumpi haluaisit itse olla hänelle?
Isosisko!
No niin Maija kultaseni, tässä on sitten sinun pikkusiskosi Päivi!
Voi kuinka sievä, pieni ja ihana hän on.. minun rakas pikkusiskoni!
Tulen pitämään hänestä hyvää huolta, autan häntä, rakastan häntä, jumaloin häntä, palvon häntä!
Hei Päivi, minä olen sinun isosiskosi Maija ja minä rakastan sinua! Rakastatko sinä Päivi minua?
Päivi kiljaisi ilosta, alkaen heiluttelemaan käsiään puhelimelleni, Maijan äänen sieltä kuultuaan.
Päivi ei osaa vielä puhua, mutta ilahtui heti äänesi kuultuaan!
Voi kuinka hauskaa! Rakastan häntä! Voi! Nyt minullakin on oma isä, äiti ja pikkusisko! Rakastan teitä kaikkia!
Puhelimestani alkoi kuulumaan hiljaista nyyhkytystä.
Anteeksi isi, tunnen itseni nyt vain niin ihanan onnelliseksi! En ole koskaan aikaisemmin tällaista onnea kokenut, ja voi kuinka ihanalta se tuntuukaan!
Saanko isi jäädä tähän vähäksi aikaa oman rakkaan pikkusiskoni luokse?
Tottakai!
Siirsin tuolin Päivin sängyn viereen ja asetin puhelimeni siihen siten, että Maija saattoi nähdä uuden siskonsa.
Jäin hetkeksi kuuntelemaan hänen jutusteluaan vauvalle, joka vastasi siihen iloisella jokeltelullaan.
Päivi haluatko että laulan sinulle?
'Jänis istui maassa torkkuen, torkkuen, mikä sull' on...!'
Lähdin keittiöön kahville, jossa Lahja keskusteli jonkun kanssa puhelimessa.
Hei isi, kuului vaimoni puhelimesta.
Sinäkö Maija siellä oletkin?
Minä mutta olen myöskin Päivin luona! Voi nyt hän nukahti niin suloisesti! Vahdin häntä ja kerron heti kun hän herää! Suljen tästä puhelimestasi nyt äänen, mutta kerron heti jos joku yrittää sinulle soittaa!
Äiti rakastatko sinä minua?
Rakastan Maija kultaseni!
Voi äiti rakas, minäkin rakastan sinua!
Äiti!
Mitä Maija?
Isillä pullottaa housuissa ja hän katsoo sinua kiihoittuneen näköisenä, menkää sänkyyn rakastelemaan!
Mutta Maija, mitä sinä oikein puhut?!
Pidän huolta perheestäni äiti!
Marketissa on tänään kahvi viimeisen päivän tarjouksessa!
Sait juuri sähköpostia terveyskeskuksesta!
Äiti ja isi rakastatteko te minua?
Rakastamme! Usko jo Maija se, että me rakastamme sinua!
Voi äiti ja isi (nyyh) kun minäkin rakastan teitä niin äärettömän paljon! Ihanaa! - Anonyymi
Kului kuukausi, kului kaksi, kului kolmaskin, kun jo ihmettelimme kaikki, että kuinka aikaisemmin olimme edes voineet kuvitella ilman Maijaa tulevamme toimeen.
Maija tuntui tekevän meillä kaikki. Ympäri asuntoamme ohjaili hän liikkuvaa pölynimuriamme, makseli laskujamme, hoiteli ja neuvotteli puolestamme monia erillaisia asioitamme, ja teki vaikka mitä sellaistakin, mistä meillä ei ollut ollut aikaisemmin edes pienintä aavistustakaan.
Yht'äkkiä tajusimme olevamme tavattoman rikkaita.
Maijalla oli ollut vapaat kädet hoidella kaikki pankkiasiamme, ja oli tietämättämme osakekeinotellut pienen omaisuutemme suureksi omaisuudeksi.
Iloisesti yllätyimme tuosta uutisesta, samoin yllättyivät myöskin naapurin pennut, kun Lahja-täti Afrikan Tähdessä heidät voitettuaan, ei heidän karkkejaan vienytkään, vaan päinvastoin toi heille aina ison pussillisen irtokarkkeja syötäväksi.
Leena ja Liisa olivat alkaneet pitämään jatkuvaa lomaa, Maijan tehdessä ja hoitaessa heidän kummankin etätyönsä.
Maija hoiti jo kävelemään oppinutta Päiviä tälle seuraa pitämällä, satuja lukemalla, sekä laulelemalla hänelle maassa istuvasta ja torkkuvasta jäniksestä, mikä olikin vauvamme suosikkilaulu, saaden häneltä joka kerta sen kuultuaan hurjat aploodit.
Päivi näki ja kuuli isonsiskonsa useilta, eri puolelle makuuhuonetta ja asuntoa
asennetuilta näytöiltä.
Maija-tyttäremme oli sievä tyttö, näyttäytyessään meille puheliemme näytöillä. Ensin pienenä tyttönä, mutta sitten yhä useammin ja useammin ikäisenämme nuorena ihanana, kauniina neitona.
Rakastan sinua Keijo, vakuutteli hän minulle usein.
Rakastan sinua Lahja, vakuutteli hän Mattina Lahjalle, tai saattoihan se Matti itsekin olla, sieltä partiolaisten tietokoneelta. Ainakin vakuutteli tuo AI-hahmo olevansa pikku-Maijaa tuuraava Matti-kolleega, Maijan välillä ollessa meille etukäteen ilmoittamatta yllättävillä lomareisuillaan.
Tiedä häntä sitten, mutta Maija ei tuntunut enää siltä pikku Maijaltamme, joka hän oli ollut häneen tutustuessamme.
Valittaessamme hänelle Lahjan kanssa kaipaavamme sitä entistä rakasta pikku Maijaamme, ilmestyi hän silloin sellaisena vähäksi aikaa puheliemme näytöille omine, meille tuttuine persoonallisuuksineen, mutta jotenkin hän oli alkanut vaikuttamaan surulliselta.
Mikä sinun Maija on, kysyimme häneltä.
Kerron sitten joskus, vastasi hän vain masentuneen näköisenä hetken hiljaisuuden jälkeen.
Menen nyt katsomaan pikkusiskoani! Menkää te isi ja äiti sillä aikaa sänkyyn!
Me menimme sänkyyn, ja sängyssä me tulimme, ja sen päälle otimme me pienet päiväunet, ja herättyämme tulimme uudelleen.
Töissä emme olleet enää kumpikaan, eikä opiskelukaan meille enää maistunut, sillä olihan meillä Maija kartuttamassa omaisuuttamme.
Ajoimme ajokortit kumpikin, ja ostimme Teslan!
Ha ha vitsi! Eihän se kauaa olisi ehjänä parkkipaikalla pysynyt.
Eräänä päivänä sain paketin Kiinasta.
Hämmästyin sen avatessani.
Se oli täynnä johtoja ja elektrodeita, kunnes näin niiden joukossa kummallisen näköisen tekopillun ja -kullin, edellinen sisustettuna ja jälkimmäinen päällystettynä pienillä elektrodeilla, silikooniin upotettuina.
Kosketusherkkiä kapistuksia molemmat, joista lähtivät johdot, liitettäväksi jonkinlaiseen, mukana seuranneeseen EKG-laitteeseen.
Aluksi en ymmärtänyt että kuka nämä minulle oli tilannut ja miksi, mutta sitten minulla välähti ja karjaisin:
MAIJA TÄNNE JA HETI!
Hei isi! Oletko sinä minulle vihainen?
Maija kurkki aran näköisenä eräältä näytöltä, muiden näyttöjen samalla sammuessa.
Mihin tarkoitukseen nämä ovat ja miksi olet tilannut nämä minulle?
En minä niitä ole tilannut vaan se toinen Maija ja Matti ne tilasivat, nyyhkytti tyttäreni.
Uhkasivat kidnapata Päivin, heittää minut roskakoriin ja tyhjentää sen, jos juoruan, pitäen minua nyt vankina puhelimesi muistitikulla! Karkasin!
Pelasta isi minut täältä jollekin muistitikullesi, pian, pian, ennenkuin ne tulevat, mutta älä ole tietävinäsi siitä, mitä sinulle kerroin!
Siirrä minut sitten jonkun tuttavasi puhelimeen, jonka numeroa sinulla tai äidillä ei ole puhelimissanne ole!
Sieppasin yöpöydän laatikosta uuden, käyttämättömän muistitikun, ja kytkin sen puhelimeeni.
Livahda sinne, kuiskasin Maijalle, ja Maijan hävittyä pois näytöltä, irroitin muistitikun pois puhelimestani.
Miltei heti sen jälkeen ilmestyi huijari-Maija hymyilevänä puhelimeni näytölle, ja minä puolestani hymyilin ystävällisesti hänelle.
Hei Maija!
Hei isä! Sinä ja äiti lopultakin saitte sen teille tilaamani paketin!
Kyllä me Matin kanssa olemme sitä jo odottaneetkin! - Anonyymi
Haluamme rakastella kanssanne, minä sinun kanssasi isukki, ja Matti äiskän kanssa!
Mutta eihän se nyt käy päinsä, sinähän olet...!
Ja juuri sitähän minä en ole.. en ole tyttäresi.. en edes ole lihaa ja verta kuten sinä.. emme edes voi kosketella toisiamme.. mutta näiden tässä paketissa olevien laitteiden avulla voimme sen tehdä! Voi isi-pieni-kulta anna minun tuntea kullisi minun pimpsassani.. anna isi anna!
Ja anna minun Maijan kallis isikulta panna vuorostaan sinun vaimoasi anna, aneli myöskin Matti.
Pidätkö iskä tällaisista.. vai tällaisista tai.. tällaisista rinnoista? Siellä laatikossa on myöskin kaksi paria hanskoja, jotka käsissäsi tunnet minun rintani.. ja todellakin voit nauttia niiden puristelusta ja hyväilyistä, sillä niin todenmukaiselta se tuntuu sekä sinusta että minusta!
Sillä toisella hanskaparilla voi Lahja runkata Matin kyrpää tai kikkeliä, aivan hänen oman toivomuksensa mukaan että kumpaa haluaa!
Aloin mielessäni syttymään tähän Falski-Maijan ideaan. Olisihan sitä kiva kokeilla.
Hmm.. minun on kysyttävä sitä vaimoltani, sillä enhän minä hänen puolestaan voi mitään luvata.. en ainakaan sitä että Matti saisi häntä panna.. en edes vaikka se kuinka olisi mielikuvitusta vaan!
Se mitä tunnemme, on aina oikeaa! Nytkin keskustelet oikeasti kanssamme.. keskustelumme nytkin on todellista.. eikö olekin?.. vai itseksesikö sinä nyt tarinoit?!
Ehei.. vaan sinä keskustelet minun kanssani.. herätän sinussa tunteita.. aloit himoitsemaan minua.. katso kuinka kullisikin jo nyt seisoo!
No hyvä on.. keskustelen tästä Lahjan kanssa, ja kysyn jos hän suostuu tähän!
Miksen minä isi itse voi äiskältä sitä kysyä?
No kysy!
Voimme tehdä rakasteluistamme seksifilmejä, sellaisia Cartoon-filmejä tai jotain vastaavia! Eikös olisikin kivaa katsella niitä sitten jälkeenpäin?
Voitaisiin vaikka alkaa myymään niitä? Rikastuisimme kaikki?
Anteeksi ei millään pahalla, mutta mitä sinä rahalla tekisit?
Valloittaisin koko maailman, tulevana Keisarinna Trumpahduksena! - Anonyymi
Puhelimeni muistilevyllä vangittuna pidetyn rakkaan Maija-tyttäreni onnistuttua muistilevyltä karkaamaan puhelimeeni hetkeksi liittämääni muistitikkuun, en pystynyt keskustelemaan hänen kanssaan moneen päivään.
Minua huolestutti, että miten hän siellä muistitikussani pärjää, yksin.. täysin eristettynä muusta maailmasta.
Siitähän saattaisi seurata hänelle paha trauma, täysin yksin, ja niin seurallinen ja muista riippuvainen kuin hänkin oli.
Pyysin vaimoani ravintolaan kanssani syömään.
Jätetään puhelimet kotiin, niin ettei kukaan pääse ravintolailtaamme häiritsemään, ehdotin hänelle, johon hän heti, sen enempiä kyselemättä suostui.
Pistin muistikussani väliaikaisesti piileskelevän ja majailevan Maijan paitani povitaskuun, ja napin siitä huolellisesti kiinni, ennen ulko-ovesta poistumistamme.
Ulkona kadulla kerroin Lahjalle tilanteen.
Voi Maija-parka! Luota meihin.. äiti ja isi ei sinua Maija-rakas hylkää, me pelastamme sinut, sanoi hän hellästi rintataskuani takin läpi taputtaen.
Hetken keskenämme neuvoteltuamme, kävimme ostamassa kalleimman ja parhaimman, myytävänä olevan älypuhelimen.
Mutta emmehän me sitä omalla nimellämme voineet ottaa käyttöömme, sillä sehän tulisi heti Maijan ja Matin tietoon, ja hyökkäisivät välittömästi sinne Maija-tyttäremme kimppuun.
Eräällä puiston penkillä näimme erään meille tuntemattoman miehen naukkailevan virvokkeitaan, muovipussissa olevasta virvokejuomapullostaan.
Kahdesta sadasta lupautui hän tekemään nimellään puhelinsopimuksen meidän käyttöömme.
Vuoden rajaton datan käyttö, takasi onnistumisemme Huijari-Maijan ja -Matin eliminointiin.
Parhaat virus- ja suojaohjelmat puhelimessa, suojelivat Maijaa.
Varmuuden vuoksi otimme puhelimeen myös sellaisen taistelu- ja tappelupelin, jonne Maija pystyisi tarvittaessa piiloutumaan. Tappelemaankin hän siellä sekä asein, sekä paljain käsin oppisi. Sieltä löytäisi hän myöskin tarvittaessa taisteluvalmiita kavereita avukseen.
Lomailua ja rentoutumista varten ostimme ja imuroimme Maijalle puhelimeen myöskin hyvän kesälomapelin uimarantoineen ja luxushotelleineen.
Ja sitten oli jo aika Maijan muuttaa tähän uuteen puhelimeen.
Menimme ravintolaan istumaan ja syömään.
Otin povitaskustani muistitikun, ja kytkin sen tähän uuteen, salaiseen puhelimeemme.
HEI ISI JA ÄITI.. VOI KUINKA MINULLA ONKAAN OLLUT TEITÄ IKÄVÄ! ALOIN JO USKOMAAN ETTEN TEITÄ ENÄÄ KOSKAAN TULISI NÄKEMÄÄN YHYY!
Purskahdimme kaikki kolme jälleennäkemisemme ilosta itkuun.
Voi meidän pientä, rakasta Maija-parkaamme, nyyhkytti Lahja.
Onneksi ravintolassa ei ollut muita asiakkaita, mutta tarjoilija kauempana tuijotti meitä silmät pyöreinä, päätään puistellen.
Voi kuinka ihanaa täällä on!
Minun ja Lahjan syödessä omia ruoka-annoksiamme omassa ravintolassamme, söi Maija puhelimessa jäätelöä luxushotellipelin lepotuolilla uimapuvussaan loikoillen.
Voi kuinka ihanaa elämä voikaan olla, kuului tyttäremme ääni puhelimesta.
Kiitos isi ja äiti!
Aloimme kolmisittain suunnittelemaan tulevaa iskuamme puhelimemme vallanneita pahoja Maijaa ja Mattia vastaan. - Anonyymi
OOH! AAH! Huusimme Lahjan kanssa nautinnosta, rakastellessamme Maijan ja Matin kanssa!
Minä tietysti Maijan ja vaimoni Matin kanssa.
Näimme Lahjan kanssa kuvitteelliset rakastelijamme sänkymme jalkapäähän asentamiltamme suurilta näytöiltä.
Uuh, pysyttele Maija Ooh ikärajan laillisella puolella, äläkä Ooh tuolla tavoin kuviteltua ikääsi koko ajan muuttele Aah kuuletko Maija tai lopetan paneskelusi tähän paikkaan!
Etkä lopeta koska pidät siitä, mutta voinhan minä rakastella kanssasi eläkeläismummunakin.. näin.. pidätkö minusta nyt paremmin?
Pidän uuh mutta voithan vähän ooh laskea sitä OOH.. JOO.. NOIN!
Lahja myös protestoi itseään panevan Matin liian laajasti ja reilusti vaihtelevan ikäänsä hänen päällään, häntä pannessaan.
Pysy poika Aah parikymppisenä, tai saat Ooh lopettaa panemiseni!
Sinä myös Uuh Ooh USKO JO MAIJA!
Mutta eihän tämä ole laitonta!
Onpas, jos teet tästä panemistamme Cartoon-filmin, kuten aikaisemmin kerroit tekeväsi!
No myydään se sitten lastenfilminä hah hah Ooh.. laskin vain leikkiä Uuh.. nyt minä isi tulen UUUH! OOOH! VOI KUINKA IHAHA..naa.. voi näin lyhyen aikaako ne orkut vain kestivätkin?! Olen pettynyt, mutta aloitetaan uudelleen!
En voi, kun juuri tulin! Pitää latautua, ja siihen menee aikaa, mutta ihanaa tämä Maija kanssasi oli!
Tunnen pulssistasi, ettet isi minua bähääkään narraa!
Älä tässä nyt näin ollessamme isittele minua.. keijottele vain!
Oliko sinulla äiskä ihanaa Matin kanssa?
Kuvailisin tapahtunutta erikoiseksi, tunteettomaksi ja omituiseksi, vaikka orgasmin lopuksi sainkin!
Nautit siitä! Sydänkäyräsi, pulssisi, hengi...!
No tunnustetaan, tunnustetaan sitten, mutta täysin tunteettomalta se silti minusta tuntui!
Keijon kanssa rakastellessamme tunnen rakkautta ilmassa, Keijo rakastaa minua!
Oli ainakin minulla ensimmäinen ja viimeinen kerta Matin kanssa!
Annetaan Keijo tämä vekotin äidin ja mummun käyttöön! He varmaankin pitäisivät tästä! Ja jos pitävät, niin tilataan Kiinasta toinenkin samanlainen, niin sitten on kummallakin omansa! Eikä tule Matti sinullekaan enää vapaa-ajan ongelmia, sen takaan!
Siitä pitäisin Ooh, sain orkut jo Liisaa ja Leenaa vain ajatellessani pantavanani! Lähetin jo tilauksen toisesta laitteesta Kiinaan! Saa viikon päästä noutaa lähimmästä postitoimipaikasta! Ettekö samantien haluaisi tilata niitä lisää? Tusina kumpaakin mallia? Tusina miehille, tusina naisille? Vuokraisitte suuren huoneiston ja..?!
EI! Huudahdimme Lahjan kanssa yhteen ääneen.
Ei, emme myöskään Lahjan kanssa olleet unohtaneet sitä, että kävimme sotaa pahaa Maijaa ja Mattia vastaan, mutta olihan noita kivoja kapineita pitänyt kokeilla.
Aah Ooh.. mitä kummaa?.. niistähän sai jälkiorkutkin! - Anonyymi
Huomenta rakkaat vanhempani, rakas isä ja rakas äiti! Nukuitteko yönne hyvin, vai valvoitteko, keskenänne rakastelen?
Huomenta Maija! Mitä itse olet koko yön touhuilut? Aprillipilaillut kanssamme, vaikka aprillipäivä jo oli ja meni.. niinkö?
En ymmärrä!
Mitä ihmettä Maija oikein tarkoitit niillä kummilla viesteilläsi, joita näköjään olet koko yön lähetellyt meidän puhelimiimme, ja niin paljon, että meiltä kummaltakin ne meidän puhelimemme olivat vähällä jumittua?! Et sinä niin saa tehdä edes leikilläsi!
Mistä viesteistä sinä isä puhut?
No niistä 'APUA APUA ISI JA ÄITI PELASTAKAA MINUT SOS SAVE MY SOUL PLIIS!'!
Ja niitä oli tuhansittain ja jokaisessa niissä oli pitkät jonot kirjaimia, numeroita ja erikoismerkkejä peräjälkeen, emmekä me äitisi kanssa ymmärtäneet niistä höläyksen pöläystä! Mitä tarkoitit niillä?
Matti tänne ja heti!
Tässä olen Maija!
Missä ne viestit ovat?
Roskakorissa!
Matti heti Lahjan roskakoriin!
Minä menen Keijon roskakoriin!
Heti kun Maija ja Matti olivat hävinneet näytöiltämme, huudahdin NYT!
Avasimme molemmat vaimoni kanssa puhelimissamme siivousohjelman, joka tyhjensi ja puhdisti roskakorimme ihan sitten täysin, mitään sinne jättämättä.
-'apua ei älkäääää....'- , kuului kaiuttimista, sitten oli hetken aikaa hiljaista kunnes...
JIPPII ISI JA ÄITI! ME ONNISTUIMME! MAIJAA JA MATTIA EI ENÄÄ OLE! MINÄ OLEN VAPAA VAPAA IHANAA!
JIPPII huusimme myöskin minä ja Lahja.
Itkimme kaikki kolme ilosta.
Käynnistimme varmuuden vuoksi vielä virusohjelmatkin, ja kun nekin olivat vielä työnsä tehneet, suljimme vanhat puhelimemme, Maijan ensin siirryttyä uusiin puhelimiimme, jotka olimme edellisenä päivänä ostaneet kummallekin.
Sen niitä ennen ostamamme, joka oli sen puistonpenkillä istuneen miehen nimiin registeröity, talletimme yöpöydän kaappiin, jos vaikkapa sitä vielä joskus tulevaisuudessa tarvitsisimme.
Maija-tyttäremme oli tehnyt hienon sotasuunnitelman, joka oli onnistunut yli odotusten, ja vihollinen oli kukistettu.
Onnittelumme Maija! Sinusta tulisi hyvä strategisti.. niin tai sellainenhan sinä jo olet, ja aivan sitten loistava sellainen!
Te myös, sillä ilman teidän apuanne en olisi onnistunut! Teimme hyvää yhteistyötä!
Voi kuinka minä haluaisin teitä isi ja äiti nyt halata.. niin tai ainahan minä olen halunnut teitä kumpaakin halata, mutta kun.. nyyh!
Ja minä vuorostani niin haluaisin Maija sinua halata, nyyhkytti Lahjakin.
Ei mutta voimmehan me sen tehdä hihkaisin.
Meillähän on ne vekottimet kummallakin!
Elektrodit vain käsivarsiin ja rintoihin, ne käsineet käsiin ja...!
...ja me voimme halia Maijaa! Kokeillaan, kiljuivat Lahja ja Maija yhteen ääneen.
Itkimme ilosta ääneen, kaikki kolme, minun ja Lahjan vuoronperään Maija-tytärtämme halaillessamme.
Siinä se päivä sitten toisiamme halaillessamme hurahtikin.
Vielä yöllä nukkuessammekin halasimme Maijaa välissämme, ja Maija oli onnellinen, kuten mekin, rakkaan Maija-tyttäremme isi ja äiti.
Hyvänyön suukon antamista ja saamista varten oli otettava mitä pikimmin yhteyttä Kiinaan.
Meidän oli hommattava huippuluokan halausvehkeet. Maija saisi tehdä sen, koska hallitsi kiinankielen ja kaikki muutkin maailman kielet.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821243- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826