Onko kellään kokemusta lääkikseen hakemisesta Yo-papereilla samalla, kun urheilee tavotteellisesti. Itsellä tavoitteena L:n paperit lääkis aineista ja mietin onko tavoitteellisen urheilun yhdistäminen lukion kakkoselta eteenpäin mahdollista, jos tavoittelee kursseista 9-10?
Lääkikseen urheilijana
2
172
Vastaukset
- Anonyymi
teet vaikka Bannisterit. Hän laittoi juoksukengät jalkaan ensimmäisen kerran vasta lääketieteen opiskelijana oxfordissa. Sitä ennen ei ollut urheilua harrastanut. Juoksi ensimmäisenä ihmisenä mailin 1609 metriä alle 4 minuutin oxfordin yliopiston hiilimurskaradalla vuonna 1954. Teki mittavan uran lääketieteen alalla neurologina.,
https://www.youtube.com/watch?v=Nb5AtK08gPM - Anonyymi
Omaa kokemusta ei ole, mutta tiedän, että yhdelle se olisi helppo juttu, toiselle ihan mahdotonta. Joku ei pääse lääkikseen urheillen eikä urheilematta, vaikka hakee monta kertaa. Eli vaihtelee itse kunkin suorituskyvyn mukaan.
Ehkä kannattaisi, varmuuden vuoksi, kiinnostua enemmän lääketieteestä kuin urheilusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810