Onko kellään kokemusta lääkikseen hakemisesta Yo-papereilla samalla, kun urheilee tavotteellisesti. Itsellä tavoitteena L:n paperit lääkis aineista ja mietin onko tavoitteellisen urheilun yhdistäminen lukion kakkoselta eteenpäin mahdollista, jos tavoittelee kursseista 9-10?
Lääkikseen urheilijana
2
257
Vastaukset
- Anonyymi
teet vaikka Bannisterit. Hän laittoi juoksukengät jalkaan ensimmäisen kerran vasta lääketieteen opiskelijana oxfordissa. Sitä ennen ei ollut urheilua harrastanut. Juoksi ensimmäisenä ihmisenä mailin 1609 metriä alle 4 minuutin oxfordin yliopiston hiilimurskaradalla vuonna 1954. Teki mittavan uran lääketieteen alalla neurologina.,
https://www.youtube.com/watch?v=Nb5AtK08gPM - Anonyymi
Omaa kokemusta ei ole, mutta tiedän, että yhdelle se olisi helppo juttu, toiselle ihan mahdotonta. Joku ei pääse lääkikseen urheillen eikä urheilematta, vaikka hakee monta kertaa. Eli vaihtelee itse kunkin suorituskyvyn mukaan.
Ehkä kannattaisi, varmuuden vuoksi, kiinnostua enemmän lääketieteestä kuin urheilusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716