Katsoin vähän syventävästi TikTokkia ja ymmärsin, että olen oppinut sellaista tietoa, mitä en löytäisi itsenäisesti muualta, varsinkin pitkiä kirjoja lukemalla.
Voitin ajallisesti. Tieto oli myös nykyaikaista, ajankohtaista ja rikastuttavaa siis asiantuntevaa.
Tik Tok voi suositella koulutuslaitoksiin opetusohjelmaksi kuten TikTok oppitunti, jossa katsellaan mediaa alusta loppuun ja tuotetaan omia.
Iällisesti olen vanhempi ihminen ja ajasta jäljessä, mutta TikTok toimii monelta osin vieläkin.
Kun rehellisiä ollaan: Olen oppinut TikTokista enemmän kuin mistään muusta muistamastani mediasta
Anonyymi-ap
2
67
Vastaukset
- Anonyymi
ja sen kyllä huomaa monista että jotain tikitokia on selattu...
- Anonyymi
Mitähän esimerkkejä aloittajalla mahtaisi olla näistä mahtavista TikoTok-opeista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693