Vaasan hovioikeus hylkäsi Seinäjoella tapahtuneesta ravintola-ammuskelusta tuomittujen kantelut.
Tuomitut Tino ja Leif Lindeman vaativat hovioikeudelta, että heidät päästettäisiin heti vapaaksi. Tino Lindeman, 47, on kiistänyt syytteet tapon yrityksestä. Hänen veljensä Leif Lindeman, 41, on kiistänyt valtaosan syytteistä. Molemmat ovat Kannuksesta.
Hovioikeus teki asiasta ratkaisunsa maanantaina. Se katsoi, ettei miehiä ole syytä päästää vapaaksi. Perusteluna oli tekojen vakavuus. Miehet pysyvät siis vangittuina.
Lindemanit olisivat halunneet vapauteen
5
884
Vastaukset 5
- Anonyymi
Tino Lindeman sai ammuskelusta pisimmän tuomion. Hänet tuomittiin helmikuussa Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeudessa kuudesta tapon yrityksestä, vaaran aiheuttamisesta ja ampuma-aserikoksesta kahdeksan ja puolen vuoden vankeusrangaistukseen.
Leif Lindeman puolestaan tuomittiin viidestä tapon yrityksestä, vaaran aiheuttamisesta ja ampuma-aserikoksesta kahdeksan vuoden vankeusrangaistukseen. - Anonyymi
Perus Kannuslainen. 😁
- Anonyymi
Onko Kannuksessa vielä perustettu Free Lintemanni ryhmää?
- Anonyymi
Pojat on poikia, kyllä ne siitä rauhoittuu kun kasvaa aikuiseksi🤔
- Anonyymi
Kun pirri pieni, haastetaan riitaa 😁😁😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496