Tietääkö joku missä hiihdon voi aloittaa 15-vuotiaana ? Olen hiihtänyt vuosia ilman minkään näköisiä tekniikoita ja nyt kiinnostaisi päästä jonkun valmentajan oppiin. Kunto ja into ovat kovia mutta taidot taas eivät. Tuntuu, että kaikki itseni ikäisille suunnatut hiihtoryhmät tai vastaavat ovat koko elämänsä kilpailleille hiihtäjille. Kilpailu tosin kyllä kiinnostaa mikäli minusta vielä on siihen. Kilpaurheilu ja urheilutaustaa löytyy paljon, mutta ei juurikaan hiihdossa.
(Sanotaan alueeksi nyt vaikka uusimaa)
Missä voi aloittaa hiihdon?
Anonyymi-ap
5
252
Vastaukset
- Anonyymi
Espoon Hiihtoseura on aito kasvattajaseura, oikein palkittu sellainen.
- Anonyymi
Juu olen kuullut hyvää tuosta seurasta. Mahtavatkohan he vain ottaa tälläisen 15-vuotiaan aloittelijan
- Anonyymi
Kysele kaikista hiihtoseuroista, myös pienemmistä !! Mistä päin olet ?
- Anonyymi
Olen Kirkkonummelta
- Anonyymi
Mene tupakalle mopoautoosti,selvä trolli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114379
- 793553
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843415Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223411Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273306- 762974
- 892933
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672855"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452810Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589