Olen asunut tässä talossa monta vuotta, tänävuonna ilmestyi naapuriksi entinen linnakundi. En oikein tiedä, miten häneen pitäisi suhtautua. En periaatteessa halua linnakundeja naapurikseni heidän arvaamattomuutensa vuoksi.
Se tyyppi saisi olla minun puolestani rauhassa, jos ei juoruisi ja haukkuisi minua kaverilleen. Kyseisessä henkilössä on jotain pelottavaa. Olen nähnyt hänen pari kertaa talon rappukäytävässä.
Kyseisen ihmisen käytös ihmetyttää minua. Ei uskalla laittaa huoneistoonsa valoja päälle, vaan leikki taskulampun kanssa. Heti, kun näkee minut piiloutuu. Tuntuu, että hänellä olisi jotain salattavaa minulta. Minun on vaikea antaa uutta mahdollisuutta ihmiselle, joka käyttäytyy niin merkillisellä tavalla. Asiaa ei paranna poliisien jatkuvat vierailut hänen luonaan.
Naapurina rikollinen
5
213
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt rupesi jo minuakin pelottamaan...
- Anonyymi
Kymmenkunta vapaantuu lisää tänäkin vuonna. Saas nähä mihin Kela ja Sato sijottaa.
- Anonyymi
Minun hyvä ystävä on entinen linnankundi (enempiä avautumatta tappo 20 v sitten) On paras ja luotettavin kaveri. Käyty yhdessä myös ampumaradalla, ei pelota...
- Anonyymi
Tämä on karmeaa. Valvoo vielä koko yöt. Olen kokoajan toivonut, että linnakundi muuttaisi pois. Ei se vaan lähde. On kuin tupajumi.
- Anonyymi
Minä haluaisin vuokrata taloni moottoripyöräjengille mutta valitettavasti heilläkin menee niin huonosti etteivät voi vuokrata. Suomi on niin pyllyllään ettei edes rikolliset pärjää enää täällä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725