Olen asunut tässä talossa monta vuotta, tänävuonna ilmestyi naapuriksi entinen linnakundi. En oikein tiedä, miten häneen pitäisi suhtautua. En periaatteessa halua linnakundeja naapurikseni heidän arvaamattomuutensa vuoksi.
Se tyyppi saisi olla minun puolestani rauhassa, jos ei juoruisi ja haukkuisi minua kaverilleen. Kyseisessä henkilössä on jotain pelottavaa. Olen nähnyt hänen pari kertaa talon rappukäytävässä.
Kyseisen ihmisen käytös ihmetyttää minua. Ei uskalla laittaa huoneistoonsa valoja päälle, vaan leikki taskulampun kanssa. Heti, kun näkee minut piiloutuu. Tuntuu, että hänellä olisi jotain salattavaa minulta. Minun on vaikea antaa uutta mahdollisuutta ihmiselle, joka käyttäytyy niin merkillisellä tavalla. Asiaa ei paranna poliisien jatkuvat vierailut hänen luonaan.
Naapurina rikollinen
5
379
Vastaukset 5
- Anonyymi
Nyt rupesi jo minuakin pelottamaan...
- Anonyymi
Kymmenkunta vapaantuu lisää tänäkin vuonna. Saas nähä mihin Kela ja Sato sijottaa.
- Anonyymi
Minun hyvä ystävä on entinen linnankundi (enempiä avautumatta tappo 20 v sitten) On paras ja luotettavin kaveri. Käyty yhdessä myös ampumaradalla, ei pelota...
- Anonyymi
Tämä on karmeaa. Valvoo vielä koko yöt. Olen kokoajan toivonut, että linnakundi muuttaisi pois. Ei se vaan lähde. On kuin tupajumi.
- Anonyymi
Minä haluaisin vuokrata taloni moottoripyöräjengille mutta valitettavasti heilläkin menee niin huonosti etteivät voi vuokrata. Suomi on niin pyllyllään ettei edes rikolliset pärjää enää täällä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1681112En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44747Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27713Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137708- 44669
- 67635
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l201595Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164592Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36590Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580