Käyttöjärjestelmien suosittuus 2025

Anonyymi-ap

Windows 70.62%
OS X 15.74%
Linux 3.81%‼️

Ei mulla muuta he ha he ha he ha he ha 😆

Liinuks = 🚮

22

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Linuxit on kakkaa ja kakka pitää vetää pöntöstä alas. Kummallista, että noinkin suuri prosenttimäärä ihmisiä tykkää leikkiä kakalla :D

• Anonyymi

Linuxit EI OLE KAKKAA, Windows on kakkaa ja SE pitää vetää pöntöstä alas! Etkä edes perustellut mitenkään väitettäsi!

• Anonyymi00005
        Anonyymi kirjoitti:

Linuxit EI OLE KAKKAA, Windows on kakkaa ja SE pitää vetää pöntöstä alas! Etkä edes perustellut mitenkään väitettäsi!

Tuossa oli selvä marginaalivirhe. Linuksin pitäisi olla Linux 0,381%

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tuo on varmaan oikea luku. Ylimääräiset prosentit ovat bottien klikkailua.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei ole mikään marginaalivirhe, sellainen on vain sun pääkopassas!!

• Anonyymi00015

Ei voi olla noin suuri, johan niitä näkyisi ihmisillä läppäreissä ainakin silloin tällöin. Mutta kun ei näy, useimmilla on Windows ja muutamat käyttävät Macia, Linuxiin ei juuri törmää edes sellaisissa piireissä, joissa sen voisi kuvitella olevan yliedustettuna.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei voi olla noin suuri, johan niitä näkyisi ihmisillä läppäreissä ainakin silloin tällöin. Mutta kun ei näy, useimmilla on Windows ja muutamat käyttävät Macia, Linuxiin ei juuri törmää edes sellaisissa piireissä, joissa sen voisi kuvitella olevan yliedustettuna.

No pienet on sulla sitten piirit jos et ole linuxkäyttäjiin koskaan törmännyt, minä sen sijaan olen ja kotonakin kaikissa koneissa Linux Mint.

• Anonyymi
    • Anonyymi00008

Työpöytäkäyttöjärjestelmien markkinaosuus Suomessa - huhtikuu 2026
      Ikkunat
      64,77 %
      Tuntematon
      11,92 %
      Linux
      8,15 %
      OS X
      7,97 %
      macOS
      5,24 %
      Chrome-käyttöjärjestelmä
      1,95 %

• Anonyymi00010

Epätoivoista, tubutinpoika, epätoivoista. Kukaan ei usko tuota itse tekemääsi kyhäelmää. Se menee jotensakin näin:

Windows 90%
        sitten höpöhöpöä ja
        linuks 0,01%

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Epätoivoista, tubutinpoika, epätoivoista. Kukaan ei usko tuota itse tekemääsi kyhäelmää. Se menee jotensakin näin:

Windows 90%
        sitten höpöhöpöä ja
        linuks 0,01%

Haista winkurarölli paska, et pysty edes todistamaan väitteitäsi:

https://gs.statcounter.com/os-market-share/desktop/finland

Tuosta huomaat että winkuran käyttäjämäärät on laskusuunnassa ja linuxeilla 8,15% käyttäjämäärä eikä tuo 0,01% pidä siis paikkaansa!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Haista winkurarölli paska, et pysty edes todistamaan väitteitäsi:

https://gs.statcounter.com/os-market-share/desktop/finland

Tuosta huomaat että winkuran käyttäjämäärät on laskusuunnassa ja linuxeilla 8,15% käyttäjämäärä eikä tuo 0,01% pidä siis paikkaansa!

Tuo näyttää reilusti yläkanttiin, mutta senkin mukaan Linkuran käyttömäärät ovat Suomessa todella jyrkässä laskussa. Viime kesällä se olisi muka ollut yli 20 prosenttia, uskoo ken tahtoo.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tuo näyttää reilusti yläkanttiin, mutta senkin mukaan Linkuran käyttömäärät ovat Suomessa todella jyrkässä laskussa. Viime kesällä se olisi muka ollut yli 20 prosenttia, uskoo ken tahtoo.

Siis ei ole mitään linkuraa eikä linuxien käyttäjämäärät ole jyrkässä laskussa!! Ai niin, sinåhän et usko mitään todisteita vaikka ne iskisi sulle päin naamaa! Uskot vain omia harhojasi.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Siis ei ole mitään linkuraa eikä linuxien käyttäjämäärät ole jyrkässä laskussa!! Ai niin, sinåhän et usko mitään todisteita vaikka ne iskisi sulle päin naamaa! Uskot vain omia harhojasi.

Kamalaa herjausta linukshöhhelöltä taas. Mutta eipä ihme, kun hörhö ei osaa katsoa edes omaa "tilastoaan" :D :D :D

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kamalaa herjausta linukshöhhelöltä taas. Mutta eipä ihme, kun hörhö ei osaa katsoa edes omaa "tilastoaan" :D :D :D

Sinähän tässä herjaat eikä ole mitään linukshöhhelöitä vaan on vain winkurahöhhelöitä kuten sinä!! Ja SINÄ tässä et osaa katsoa tilastoja, vaan edelleen väität jotain 0,01% joka on silkkaa paskaa!!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Sinähän tässä herjaat eikä ole mitään linukshöhhelöitä vaan on vain winkurahöhhelöitä kuten sinä!! Ja SINÄ tässä et osaa katsoa tilastoja, vaan edelleen väität jotain 0,01% joka on silkkaa paskaa!!

Linux on kännissä koodattu kurttaus, jota käyttää enintään 0,01 prosenttia ihmisistä. Tietokoneista osuus voi olla isompi, koska linukshihhuleilla on aina tolkuttomat määrät tietokoneita peräkammareissaan.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Linux on kännissä koodattu kurttaus, jota käyttää enintään 0,01 prosenttia ihmisistä. Tietokoneista osuus voi olla isompi, koska linukshihhuleilla on aina tolkuttomat määrät tietokoneita peräkammareissaan.

Haist nyt winkurarölli iso paska! Linux EI OLE KÄNNISSÄ KOODATTU KURTTAUS JA SITÄ KÄYTTÄÄ TÄLLÄKIN HETKELLÄ ESIM. SUOMESSA 8,5%! Eikä ole mitään linukshihhuleita, ellet linuksilla tarkoita wintoosaa!!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Haist nyt winkurarölli iso paska! Linux EI OLE KÄNNISSÄ KOODATTU KURTTAUS JA SITÄ KÄYTTÄÄ TÄLLÄKIN HETKELLÄ ESIM. SUOMESSA 8,5%! Eikä ole mitään linukshihhuleita, ellet linuksilla tarkoita wintoosaa!!

Se sinun "tilasto" on tasan tarkkaan pelkkää kohinaa ja linkkura puolestaan kännisten simpanssien kyhäämä kurttaus.

• Anonyymi00019

Yhdessä työpaikassani oli kymmeniä/satoja läppäreitä ja virtuaaliservereitä, joiden käyttis oli Linux. Näihin amatööreihin verrattuna tarvittava aplikaatio/ ohjelma määrittelee käytettävän käyttöjärjestelmän. Linux'ista ei tarvitse maksaa lisenssiä kuten Windowsista, eli se on huomattavasti edullisempi firmalle.

• Anonyymi00020

Et ole ollut päivääkään oikeissa töissä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sinä itse se et ole ollut päivääkään minkäänlaisissa töissä, olet pelkkä trollaava winkurahihu!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Puheet paljastavat täydellisen tietämättömyyden käyttöjärjestelmistä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      225
      2530
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2109
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      321
      1860
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      102
      1624
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1505
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1240
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1180
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1121
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1053
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1006
    Aihe