Anonyymi-ap
2025-03-12 10:14:41
PolitiikkaUlkomaat-suomen uutiset kertoo
11.03.2025 |18:11
Tiedotusvälineissä on uutisoitu tänään, että Venäjän joukot olisivat yllättäneet ukrainalaiset kaasuputken kautta Kurskin alueella viime viikonloppuna. Venäläisjoukkojen arvellaan ryömineen kaasuputken läpi kaksi päivää ja odottaneen sen sisällä vielä neljä päivää ennen nousemistaan esiin.
Perussuomalaisten kansanedustaja Sanna Antikainen muistuttaa, että jo vuonna 2009 perussuomalaiset varoittivat kaasuputkien turvallisuusriskeistä, mutta varoitukset sivuutettiin ja niitä jopa pilkattiin.
– Tuolloin eduskunnassa keskusteltiin Nord Stream -kaasuputkien rakentamisesta Itämeren läpi Venäjän ja Saksan välille. Rakentamiseen tarvittiin Suomen lupa. Nykyinen europarlamentaarikko Eero Heinäluoma irvaili huolestuneille kansanedustajille ja sanoi muun muassa, että ”osa kuvittelee, että todellakin sieltä kaasuputkesta lähtee tulemaan suikkahattuisia, punatähtisiä, harmaapukuisia miehiä pyssyt kainalossa”.
– Nyt viime tapahtumien valossa tiedämme, että juuri näin on tapahtunut, ainoastaan venäläisten varustus on ollut huomattavasti järeämpää. Heinäluoma ei halunnut nähdä tätä riskiä todellisena, mutta moni muu näki, Antikainen sanoo.
Demarien sinisilmäisyys on hälyttävää
varoitukset sivuutettiin ja niitä jopa pilkattiin.SDP tuumaa vaasassa?
Anonyymi-ap
8
183
Vastaukset
- Anonyymi
sdpeeeeeeeeeeeeeeeeeers.
- Anonyymi
eero ja Paavo
- Anonyymi
hih
- Anonyymi
sdp moktar gubta eerot
- Anonyymi
hih
- Anonyymi
sdp eero
- Anonyymi
uppopalloa
- Anonyymi
aaasa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318