Kahvi on halpaa

Anonyymi-ap

500g paketista saa 72 kupillista ja 450g paketista 64 kupillista.

16

220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla menee kerralla kaksi mitallista kun keitän mukillisen. Kuppeja en ole omistanut enää vuosikymmeniin.

• Anonyymi

Jos käytät 14g kahvia mukilliseen, niin paketista saat kuitenkin 35 mukillista. Mulla menee myös se 14g ja kaksi mukillista päivässä eli kahvia kuluu 28g/vrk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos käytät 14g kahvia mukilliseen, niin paketista saat kuitenkin 35 mukillista. Mulla menee myös se 14g ja kaksi mukillista päivässä eli kahvia kuluu 28g/vrk.

Eli paketilla pärjää reilu kaksi viikkoa.

• Anonyymi

Kun olin pikkupoika, minulla oli muki, josta kavin join kerman kanssa.
        Sitten minusta tuli iso poika, pääsin juomaan kupista,. Olen edelleen iso poika, juon kahvini kupista, jossa on alalautanen.
        Minulla on kahvikuppeja pullalautasineen ainakin sata.
        Pitäähän niitä olla, jos vieraita käy isompi joukko, hyvä olla samaa sarjaa.
        K kotton

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole punninnut paljonko se kaksi mitallista painaa, tasaisia mitallisia kuitenkin käytän. En ole myöskään laittanut merkille montako päivää se paketti kestää. Joskus olen ajatellut että laittaisin päivämäärän paketin kylkeen kun avaan, mutta sitten kuitenkin unohdan :D

• Anonyymi

kauppa ketjulla on oma kahvimerkki, mutta mainostavat vain laatu kahvia vaikka on kalliinpaa,

• Puolen k7lon paketti lähes 8 euroa. Ei kyllä ole halpaa. Saman se maksaa vaikka desin mitalla juot.

• Tarjouksista haen. Toistaiseksi jaksanut maksaa kun juon kolme mukillista päivässä.

• Anonyymi

Kahvi edelleen halpaa.

Kyseessähän on nautintoaine, ei mikään peruselintarvike. Varmastikin moni on kofeiinikoukussa ja joutuu vetämään päivässä ämpärillisen. Mutta se oma ongelmansa. Onhan konjakkikin nautintoaine, ei sitäkään kenenkään ole pakko ämpäritolkulla kipata.

Kahvissa ei ole luxusveroja, kuten alkoholissa, tupakassa. Ihan verrannollisia tuotteta. Paitsi alkoholissa se ero, se ei kokonaisuudessaan ole tuontituote. Kahvi, tupakki ei kasva suomessa. Ei muuten kaakaokaan. Sen verokorotus ei onnistunut jostain syystä. Nautintoaine sekin.

Kahvi ollut hyvin halpaa, nyt hinta hivenen noussut. Johtuu lähinnä siitä, sen sadot kehnoja. Huonoihin satoihin voi varautua jatkossakin. Johtuu ilmastonmuutoksesta.

Jos pidät kahvia kalliina, älä juo sitä. Mene metsään keräilemään yrttejä ja tee niistä teetä.

=DW=

• Anonyymi

Säästän, kun en juo kahvia!

• Anonyymi

Tarjouskahvia 34 pakettia, hommattu viikon aikana, käymällä kaupassa 3-4 krt päivässä.

• Anonyymi

10€ kuluerä kahdessa viikossa, voi hyvät hyssykät onko sillä merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10€ kuluerä kahdessa viikossa, voi hyvät hyssykät onko sillä merkitystä.

3pkt 10€ Citymarket, ostin yht 18.

• Anonyymi

Vatta ei kestä niin paljon kun suu vetäs. Snl

• Anonyymi

Pauligin kaupunkikahvia ostan aina kun on tarjouksessa, tällä hetkellä on kaapissa vuodeksi.

• Voishan sitä ottaa käyttöön kahvinkorvikkeen:
      "Kahvinkorvikkeessa kahvia oli mukana vain 25 prosenttia. Korvikkeet valmistettiin paahdetusta rukiista, ohrasta, lantusta ja voikukanjuurista. Tilanteen pahentuessa vuonna 1943 käyttöön otettiin kahvinvastike, jossa ei ollut kahvia ollenkaan".
      Yle.fi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      502
      4092
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      17
      3149
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      281
      2237
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      458
      2091
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      86
      1426
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1323
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1218
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      64
      1135
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      81
      1095
    10. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      1058
    Aihe