500g paketista saa 72 kupillista ja 450g paketista 64 kupillista.
Kahvi on halpaa
11
111
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla menee kerralla kaksi mitallista kun keitän mukillisen. Kuppeja en ole omistanut enää vuosikymmeniin.
- Anonyymi
Jos käytät 14g kahvia mukilliseen, niin paketista saat kuitenkin 35 mukillista. Mulla menee myös se 14g ja kaksi mukillista päivässä eli kahvia kuluu 28g/vrk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos käytät 14g kahvia mukilliseen, niin paketista saat kuitenkin 35 mukillista. Mulla menee myös se 14g ja kaksi mukillista päivässä eli kahvia kuluu 28g/vrk.
Eli paketilla pärjää reilu kaksi viikkoa.
- Anonyymi
Kun olin pikkupoika, minulla oli muki, josta kavin join kerman kanssa.
Sitten minusta tuli iso poika, pääsin juomaan kupista,. Olen edelleen iso poika, juon kahvini kupista, jossa on alalautanen.
Minulla on kahvikuppeja pullalautasineen ainakin sata.
Pitäähän niitä olla, jos vieraita käy isompi joukko, hyvä olla samaa sarjaa.
K kotton
- Anonyymi
kauppa ketjulla on oma kahvimerkki, mutta mainostavat vain laatu kahvia vaikka on kalliinpaa,
Puolen k7lon paketti lähes 8 euroa. Ei kyllä ole halpaa. Saman se maksaa vaikka desin mitalla juot.
- Anonyymi
Kahvi edelleen halpaa.
Kyseessähän on nautintoaine, ei mikään peruselintarvike. Varmastikin moni on kofeiinikoukussa ja joutuu vetämään päivässä ämpärillisen. Mutta se oma ongelmansa. Onhan konjakkikin nautintoaine, ei sitäkään kenenkään ole pakko ämpäritolkulla kipata.
Kahvissa ei ole luxusveroja, kuten alkoholissa, tupakassa. Ihan verrannollisia tuotteta. Paitsi alkoholissa se ero, se ei kokonaisuudessaan ole tuontituote. Kahvi, tupakki ei kasva suomessa. Ei muuten kaakaokaan. Sen verokorotus ei onnistunut jostain syystä. Nautintoaine sekin.
Kahvi ollut hyvin halpaa, nyt hinta hivenen noussut. Johtuu lähinnä siitä, sen sadot kehnoja. Huonoihin satoihin voi varautua jatkossakin. Johtuu ilmastonmuutoksesta.
Jos pidät kahvia kalliina, älä juo sitä. Mene metsään keräilemään yrttejä ja tee niistä teetä.
=DW= - Anonyymi
Säästän, kun en juo kahvia!
- Anonyymi
Tarjouskahvia 34 pakettia, hommattu viikon aikana, käymällä kaupassa 3-4 krt päivässä.
- Anonyymi
10€ kuluerä kahdessa viikossa, voi hyvät hyssykät onko sillä merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3192402Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2662250Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.231409Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511377- 871291
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta451256- 1021236
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1641223- 821221
Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e891170