https://www.is.fi/viihde/art-2000010778690.html
Yllättäen Kokoomuksen sivuilta on hävinnyt simputtaja Karlan teksti hänen fiiliksistään puolustusvoimissa.
https://www.kokoomus.fi/karla-karmala-miksi-halusin-kayda-armeijan/
Miksi? Hävettää. Olen aikaisemmin kokoomusta äänestänyt.
VIELÄ KUNTA- JA ALUEVAALIEHDOKKAANA! Kokoomuksen arvomaailma on persuuntunut tämän hallituskauden aikana. En äänestä enää Kokoomusta, mikä on muuttunut sekoilukerhoksi.
Tapaus Karla
19
340
Vastaukset
- Anonyymi
Varallisuutesi ja osoitteesi ei näytä sitä edellyttävänkään.
- Anonyymi
Pystyykö ihmiselle vaihtamaan kissalta silmät?
Nimimerkki: yötyö- Anonyymi
Pyörään pystyy mutta ihminen tarvii kissansilmälasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyörään pystyy mutta ihminen tarvii kissansilmälasit.
Minä juon aina rommia kissansilmälaseista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä juon aina rommia kissansilmälaseista.
Minä juon Cambinaa suoraan pullosta. Taskulämpimänä.
- Anonyymi
Olihan tuosta uutisia jo ennen ehdokasasettelua joten varmaan kertonutkin tulevasta oikeudenkäynnistä.
- Anonyymi
Se kuiten hyvä että se oli nimenomaan nais alikessu joka simputtanut miehiä.
Toisinpäin jos olisi ollut niin me-too väki olisi räjähtänyt.- Anonyymi
Ja syyttäjä vaatinut aivan eri rangaistusta.
- Anonyymi
Juuri tällaisen tyypin ihmiset hakeutuu poliitikoiksi.
- Anonyymi
Vasten mielinen ja häirintynyt sadisti
- Anonyymi
Turhaa narinaa tuollaiset simputukset ovat olleet tapa intissä . Olen ollut simputuksen kohteena ja se naurattaa vain ajan mentyä .
- Anonyymi
Voiko ihminen elää ilman aivoja?
- Anonyymi
Kyllä, Karma Kamala on hyvä esimerkki siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, Karma Kamala on hyvä esimerkki siitä.
Eikä tuo ole adoptio kakara ollut, eli geeni perimä saatu muualta
- Anonyymi
Videoiminen ja niiden lähetys eteenpäin on aika raskas rikos. Esiintyi jossain lehdessä ennen tätä mm.koulukiusattuna. mummot uskoo heti. Pitäisi kuulla luokkatovereita. Sotilasarvo pois ja pois opettajakoulutuksesta. Simputettavana oli naisia ja miehiä.
- Anonyymi
Nyt vaan Arjalle autonkujettajaksi. Muita töitä voi olla vaikeeta saada on pilannut maineensa. No miksi ei mansikanpoimijaksi, voisi simputtaa mansikoita😀
- Anonyymi
Aika ihme Karla !
Luulisi että äiteensä Arja olisi kasvattanut likkansa ihmisten tavoille?
Vai kuvitteliko typykkä, että julkishahmon jälkikasvuna saa tehdä, mitä ikinä itse haluaa ja armeijan harmaissa simputtaa miehiä, että kikkelit heiluu naaman edessä.
Tuollainen ei missään nimessä kerää ääniä.
Mutta, onhan noita lapsen seksuaalisestikin olevia ehdokkaana. Niko, Nico, Marko . Kok, persu, ja joku ihme puolue.
Joten tulee sellainen lopputulos.
Mitä sadistisempi tyyppi sen suurempi vallanhalu ja rahan himo.
Mutta, vankilat ovat vissiin täynnä, joten näitä täytyynee olla vapaallajalalla rötöstelemässsä. - Anonyymi
Hyvä ehdokas tuleva lionslady, elämässä sattuu ja tapahtuu. Eikös Arjakin ole kirkkoväärti, vaikka asiantuntemus tuskin riittää koulutustaustasta huolimatta mihinkään.
- Anonyymi
Kadulla tavatessa voi aina muistella menneitä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486227
- 431634
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes371261- 45988
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320971Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45883Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384856Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75835