Revolveri, toimiva, yksinkertainen ase.
Tässä revolveri asiaa kuvin ja äänin ;
https://youtu.be/wI7B9-co1tM?si=9HkY6h6FFhEqFN5A
Revolveri asiaa. Kuvin ja äänin.
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
Pauketta riittää. Aiemmin kun Suomi oli vapaa itsenäinen maa, niin aseet oli normaali käytäntöä.
Ja nykyään ase hankintaa ja ammuntaa on tehty hankalammaksi.
Itse olen harjoitellut revolveri ammuntaa, ja se vaatii paljon harjoitusta, jotta nopea tähtäys onnistuu. - Anonyymi
Muistelet varmaan aikaa ennen maailmansotaa? 50 vuotta aseen hankinta oli aikoinaan varsinaista pilkun nu**imista. Lupaa ei tahtonut saada kuin haulikkoon tai kivääriin ja patruunat laskettiin yksitellen. Viimeisten parinkymmenen vuoden aikana homma on helpottunut ja yhtenäistynyt kun yksittäinen vallesmanni ei pysty asettumaan poikkiteloin. Ammunnan aloittaminen toki vaatii harrastustodistukset ym. mutta jos kaikki on kunnossa, niin lupa irtoaa takuuvarmasti.
- Anonyymi
En hankkinut aselupaa 1970-luvulla, joten siitä ei tietoa, mutta 1986 hommasin ekan luvan, tuli "kohtuu vaivalla" 1990-2000 välillä hommasin muutaman pyssyn lisää ja "kohtuullisella vaivalla" nekin luvat myönnettiin.
Nyt 2020-2025 aikana lupien saanti ei todellakaan ole helpottunut, yhtenäistyä on kyllä voinut.
- Anonyymi
Onneks kaikille ei myönnetä aseenkanto lupaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263238
- 721580
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801129Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1451052- 45941
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45888- 61882
Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171862- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139775