Mistä materiaalista voisi tehdä itselleen arkun. Sellainen pitää olla että kestää kantamisen kun raato on sisällä.
Kierrätysmateriaali täytyy olla.
Edullinen arkku
17
201
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ne ole joskus niitä puusta tehneet?
- Anonyymi
Pahvia ei saa käyttää
- Anonyymi
Kolme jätesäkkiä päällekkäin.
- Anonyymi
Suvimäen Klubitalolla voitaisiin tehdä niitä mahdollisimman halvoista materiaaleista, kuten talon tapaan kuuluu..
- Anonyymi
Materiaalina voisi olle yksinäinen saarnipuu.....
- Anonyymi
Kokoomuslaisen nahka toimii hyvin puukehikon päälle venytettynä
- Anonyymi
Äitisi lompsan voit venyttää uurnasi päälle.
- Anonyymi
Siltatyömaalta valulautaa, kierrätysehtokin täyttyy.
- Anonyymi
Ei siltatyömailla käytetä valurautaa. Mummosi paistinpannussa saattaa olla.
- Anonyymi
Käy jostain raksalta kysymässä jätelautaa , jotka sitten hiot ja niistä rakennat. On ainakin lain mukainen maatuva arkku. Laudasta taitavat kansalaisopistojen arkkukursseillakin ne tehdä.
- Anonyymi
Huutokaupan Markku neuvoo minkälainen arkku. Vesivaneri jos on kotea monttu.
Toinen olisi tammiarkku silikonilla tiivistetyllä kannella. Kanteen reikä, josta uretaanivaahtoa loota täyteen. Ei maadu vaan muumioituu ja sadan vuoden kuluttuakin Jeppe on kuin juuri putkasta herännyt! - Anonyymi
Tuijotan lääkittynä kaukaisuuteen silmät selällään vielä kuolleenakin... ja uneksin Suvimäen Klubitalon vessanpesusta.
- Anonyymi
Kuka missäkin orkkunsa hankkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka missäkin orkkunsa hankkii.
Minä melkein aina netissä puolen avulla, kesäisin jossain puskassa.
- Anonyymi
Vanhoista heinäladon harmaantuneista laudoista tulee hieno arkku.
- Anonyymi
Sulle riittää pajun oksat raadon ympärille!! Älä yritä yhdyssanoja jos et osaa.
- Anonyymi
Minun arkku koostuu tyhjistä Pringles tuubeista ja tyhjistä sipsipusseista sekä sokasola pullon korkeista.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694303
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674137Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163133Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102344IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251471Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069