Mistä materiaalista voisi tehdä itselleen arkun. Sellainen pitää olla että kestää kantamisen kun raato on sisällä.
Kierrätysmateriaali täytyy olla.
Edullinen arkku
17
181
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ne ole joskus niitä puusta tehneet?
- Anonyymi
Pahvia ei saa käyttää
- Anonyymi
Kolme jätesäkkiä päällekkäin.
- Anonyymi
Suvimäen Klubitalolla voitaisiin tehdä niitä mahdollisimman halvoista materiaaleista, kuten talon tapaan kuuluu..
- Anonyymi
Materiaalina voisi olle yksinäinen saarnipuu.....
- Anonyymi
Kokoomuslaisen nahka toimii hyvin puukehikon päälle venytettynä
- Anonyymi
Äitisi lompsan voit venyttää uurnasi päälle.
- Anonyymi
Siltatyömaalta valulautaa, kierrätysehtokin täyttyy.
- Anonyymi
Ei siltatyömailla käytetä valurautaa. Mummosi paistinpannussa saattaa olla.
- Anonyymi
Käy jostain raksalta kysymässä jätelautaa , jotka sitten hiot ja niistä rakennat. On ainakin lain mukainen maatuva arkku. Laudasta taitavat kansalaisopistojen arkkukursseillakin ne tehdä.
- Anonyymi
Huutokaupan Markku neuvoo minkälainen arkku. Vesivaneri jos on kotea monttu.
Toinen olisi tammiarkku silikonilla tiivistetyllä kannella. Kanteen reikä, josta uretaanivaahtoa loota täyteen. Ei maadu vaan muumioituu ja sadan vuoden kuluttuakin Jeppe on kuin juuri putkasta herännyt! - Anonyymi
Tuijotan lääkittynä kaukaisuuteen silmät selällään vielä kuolleenakin... ja uneksin Suvimäen Klubitalon vessanpesusta.
- Anonyymi
Kuka missäkin orkkunsa hankkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka missäkin orkkunsa hankkii.
Minä melkein aina netissä puolen avulla, kesäisin jossain puskassa.
- Anonyymi
Vanhoista heinäladon harmaantuneista laudoista tulee hieno arkku.
- Anonyymi
Sulle riittää pajun oksat raadon ympärille!! Älä yritä yhdyssanoja jos et osaa.
- Anonyymi
Minun arkku koostuu tyhjistä Pringles tuubeista ja tyhjistä sipsipusseista sekä sokasola pullon korkeista.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061708
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931316- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214830Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718