Nuoriso pesemään ikkunat

Anonyymi-ap

Mistähän voisin saada jonkun reippaan nuoren 50€ pesemään yksiöni ikkunat toukokuun alussa?

5

270

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi nuori? Miksi ei joku yritys?
      Ja miksi et pese itse?

• Anonyymi

Nuori siksi että oppii.
        Yritys liian kallis.
        Liian laiska.

• Anonyymi

Höhöhö sniff sniff

• Anonyymi

No kehittyminen ihmisenä edellyttää 2 mekanismia yksi ymmärrystä siitä mitä pitää tehdä ja 2 toimintaa jolla haluttu vaikutus synnytetään.
      Tiedot ja taidot vuorottelevat prosessin eri vaiheiden aikana sitä mitä me emme ymmärrä emme myöskään opi elämä on prosessi jossa meidän on hyvä kasvattaa ymmärrystämme sekä kehittää omaan toiminnan ja vaikuttamisen vipuvoimaa.

• Anonyymi

Mielenvoimaa on mittaamaton meissä kaikissa on enemmän älykkyyttä voimaa ja viisautta kuin ymmärrä mikä meidän pitäisi vaan löytää ne pienet kyvyt ja ottaa ne käyttöön mutta se ei olekaan niin helppoa se vaatii pitkää matkaa itsetutkiskeluun pitää herättää oma uteliaisuus ja ruokkia sitä päivittäin kirkastaa näkemyksiä selkeyttää suuntaa betonoidaan henkiset voimavarat ja niiden perusta tutustua itseen paljon syvemmin uuden ohjelmakerrosta mieleen harjoittaa ja kehittää mielen taitoja se on kasvamista paremmaksi ihmiseksi ja se vaatii paljon siinä on myönnettävä omat heikkoudet ja vahvuudet löydettävä niin kehitettävän niitä tiedettävä kuka on mitä haluaa se on helppo tie mutta tässä on jokaisen mahdollinen kulkija jos vain paikallaan polkee niin eihän se asia muutu on myös aika vaikeaa joskus pysähtyä ja myöntää olevansa heikko ja vajavainen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1583
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      989
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      941
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      97
      917
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      787
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      45
      642
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      632
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      236
      618
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      617
    10. 49
      577
    Aihe