Onko muita tällä palstalla, jotka ovat kirjoittaneet itse tai teidän tekemisistä on kirjoitettu panopäiväkirjaa, ihan vaan siis omaan tai toisen käyttöön?
Jos tälle löytyy tykkäyksiä, niin voin vaikka julkaista tällaisia tositarinoita - joissa siis kirjoittajana on sekä mies että nainen!
Panopäiväkirja
7
1849
Vastaukset
Joo, en ite asiasta tiiä, mut kiinnostais kyl kuulla😘
Siis... Jos hupiakalla tarkoitat nasta jota kiinnostaa seksitarinat, nii joo mua kiinnostaa, mut siis jos susta se on jotenki paha asia, nii miks sä oot täällä
- Anonyymi
harmi. kun ei oo tullut kirjattua panojen määrää
Syksyinen kaunis aurinkoinen aamu. Tänään on SE päivä, vihdoin!
Jännittää!! Puhelin piippaa, sieltä se viesti tuli että tulossa oot. Hiukan asunnossa paikkoja kuntoon ja lähden ulos vastaan, tullaan yhtäaikaa pihaan. Jännittää vielä enemmän kuin luulin että on mahdollista. Nouset autosta ja tulet luokse, me halataan. Päästään sisälle ja saadaan ovi kiinni, heheh. Varovaista halailua, pientä suukottelua. Hengitys kiihtyy. Siirrytään makuuhuoneeseen, jatketaan suukottelua. Pikkuhiljaa otetaan vaatteita pois. Ilmassa on selvästi sähköä ja jännitystä. Sänky, here we come.... Ihanaa suutelemista, hyväilyä ja nuuskuttelua. Ohjaat minut hellästi mutta määrätietoisesti sängyn reunalle makaamaan. Ja edelleen määrätietoisuus ja voimakkaat otteet ohjaavat reiteni ylös ja hiukan auki ja siitä alan saamaan ihanimman suuhoidon aikoihin. Tuntuu että pää räjähtää, niin ihanaa! Ja lisää ihanuutta tiedossa... kumi päälle ja sä työnnyt mun sisään ja se tuntuu aivan mahtavalta, ei oo sanoja jotka selittäis sen miten mahtavalta tuntuu saada pillun täydeltä munaa!! Ei aikaakaan niin saan ensimmäisen orgasmin, WAU! Tätä ei oo koskaan aiemmin tapahtunu, ekalla kerralla ja mä saan! Jatketaan edelleen, oot mun päällä ja sieltä se tulee, toinen orkku!! WHAAAT!! Käännytään ympäri ja tuun päälle ratsastamaan, aaahh aina vaan syvemmälle, NAM! Siirrytään takaisin sängyn reunalle/kulmalle jossa saan sellaisen kyydin että oksat pois, matto rullalla ja sillee.... Siirrytään taas kunnolla sängylle ja tuut mun päälle ja voi luoja miten hyvältä taas tuntuu, olisin tässä vaiheessa voinut saada kolmannen kerran mutta en malttanut sanoa kun halusin että käännytään ja sä panet mua takaapäin ja niin me tehtiin, otit hiuksista kiinni ihanasti ja sitten kädet.... kääk en oo koskaan kokenut sellaista aiemmin. Taas käännytään ympäri ja panet mua rintojen väliin ja lopuks runkkaan sua kunnes laukeet mun päälle, IHANAA! Hikisinä maataan toistemme sylissä ja tyhjät katseet tujottaa kattoon.Toi tapahtui tosielmässä jo jokin aika sitten ja tästä "raportista" jota hiukan lyhentelin ja muokkasin alkoi kuumaakin kuumempi seksisuhde. Tämän kirjoitti siis nainen ja seuraavaksi laitan sitten oman versioni seuraavasta kerrasta...
Aamuisella ajomatkalla luoksesi loppumatkasta jouduin ponnistelemaan että tarkkuus autolla ajamiseen säilyy, koska matkalla ohitan parikin kohtaa missä koululaisia menee kouluun.
Jess, tuossa on autopaikka 18, siihen auto parkkiin ja laitoin vielä varmuudenvuoksi viestin, että täällä ollaan. Tervetuloa - kilahti kännykän näytölle, hymyilytti - taidat odottaa yhtä paljon kuin minäkin!
Ei muuta kuin reippaasti askeltaen kohti sinun rappuasi ja portaat ylös, hento ovikellon soitto, ettei naapurit kiinnitä liikaa huomiota ;-)
Sisällä näen sinun säteilevät kasvosi ja ihanat ruskeat tuikkivat silmäsi. Kevyt halaus ja kuuma suudelma, vau! Tää lupaa kuumaa kyytiä!
Nyt oikeasti jännittää, kun en oikein tiedä miten tästä pitää edetä, kun MOLEMMAT tiedetään että seksiä ja PALJON ollaan vailla ja vielä molemmat, en pelkästään minä ;-)
Ehdotan makuuhuoneessasi suoraa toimintaa ja sehän sinulle sopii! Ah makaat jo alastomana sängylläsi kun tärisevin käsin vielä riisun viimeisiä vaatteitani. Oltiin aikaisemmin viestitty kumiukkelin käytöstä ja yhteisellä päätöksellä päätettiin että sen verta vähän on muita kumppaneita, että paljaalla mennään. Tulen päällesi ja en edes yritä päästä sisällesi, kun ajattelin että haluan lämmittää sinut, että varmasti olet valmis meidän yhteiseen rytmiin. Mutta jossain vaiheessa huomaan että olitkin imaissut minut sisällesi, luulin sinun silmien pyörähtelystä ja ihanasta tummanseksikkäästä naisellisesta äänestäsi, että terskan pää osuu klittaan tai johonkin muuhun herkkuun, mutta olinkin sinun ihanassa kuumassa puristuksessa!
Sinun kanssa ajantaju katoaa jostain kumman syystä ja en edes tiedä kauanko me keinuttiin lähetyssaarnaajassa eri rytmejä ja variaatioita käyttäen. Kun jostain kumman syystä muistin että sulla on peili siinä sängyn pyydyn luona. Takaperin ratsastus! Tämä ajatus jostain iski kiimasta sekaisin olevaan pääkoppaani, sitä minä haluan! Ja ah, sen sinä toteutit, voi juku kun se(kin) tuntuu taivaalliselta, pyysit että pääset toisinpäin ratsastamaan päälleni ja minulla ei edelleenkään ollut mitään käsitystä ajasta. Ratsastit päälläni ihan hulluna eri rytmejä ja asentoja vaihdellen, voi jumpe kuinka se tuntuu hyvältä ja pääsin vähän yrittämään haparoivin sormin etsiä sinun makumutteriasi, enkä tiedä yhtään miten onnistuin.
Sumuiset aivoni alkoi epäilemään että saankohan minä ollenkaan nuolla ja sormettaa sinua ja seuraavaksi kokeiltiin tätä ja pyysin sinua opastamaan tässä 'toimituksessa' koska TÄTÄKIN hommaa mä haluan tehdä kanssasi ja PALJON. Ja jos sen osaan, niin mä luultavasti pääsen tekemään sitä jatkossakin lisää?
Taas takaisin lähetyssaarnaajaan ja sinun upeat sääresi pepun päällä ja sun upeat sormet sekä kynnet kyljissäni antoi kyllä sellaisen eläimellisen fiban, että ihmettelen miten kestin tässä kyydissä.
Mutta enempi minua ihmetytti se, että sain sinut nauttimaan ilmiselvästi ihan hyber paljon ja pillusi supisteli ihan valtoimenaan ja ah ihanat kynnet painuivat välillä kylkiin välillä pakaroihin, mutta pystyin pidättelemään etten laukea!
Viimeinen ja varmasti kaikille miehille paras asento on se kun saa naida takaapäin, en tiedä mikä siinä on, mutta se on jotain alkukantaista kun pääsee paaluttamaan kuumaa litisevää pimppiä takaapäin ja äänistä päätellen sinäkin pidät tästä asennosta! Pystyin pidättelemään itseäni mielestäni aika kauankin, etten laukea ja haparoivin sormin yritin sinun peppureikääsi peukaloida, en tiedä yhtään mitä tein, mutta tätä yritin. Ja jossain vaiheessahan vahvakin pato murtuu ja en pystynyt enää pidätellä itseäni, vaan laukesin pepulle. Enkä tiedä yhtään kuinka eläimellistä ja rumaa se on mutta, silmissä ja ennen kaikkea järjessä sumenee siinä vaiheessa ihan totaalisesti!
Jalat ja itseasiassa koko kroppa oli ihan 'tyhjä' kun joten kuten pääsin kellahtamaan sinun viereesi hikisenä ja huohottavana! Voi Jumpe mikä aamujumppa, en muista kyllä saaneeni näin kuumaa seksiä sitten ihan vähään aikaa. Kyllä tää on ehdottomasti parasta kyytiä mitä tämä "poika" on saanut!- Anonyymi
Ei varsinaista panopäiväkirjaa, mutta olen jo vuosia kirjoittanut omasta elämästäni Tiinana tuossa Tuleva vaimoko tositarina. kirjoittaminen on ollut minulle henkireikä muuttumisessani naiseksi.
t.Tiina
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716207- 1335564
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4703446Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091827Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3811286- 381266
- 671081
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun47984Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889