Tässä ovat pian markkinoille tulevat uudet täysähköiset Toyotat.

Anonyymi-ap

Uudet täyssähköiset upeat Toyotat:

https://tekniikanmaailma.fi/toyota-esitteli-uudistuneen-bz4xn-ja-taysin-uuden-c-hrn-ainakin-paperilla-palautetta-on-kuunneltu/

https://newsroom.toyota.eu/world-debut-of-the-all-new-battery-electric-toyota--c-hr/

https://newsroom.toyota.eu/toyota-updates-the-battery-electric-bz4x-for-faster-charging-more-power-and-longer-range/

https://newsroom.toyota.eu/the-all-new-toyota-urban-cruiser-a-prime-contender-in-the-electric-b-suv-market/

46

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis tulee BYDä ja Suzukia, onnea Toyota saa myytyä omalla logollaan parempia autoja mitä itse pystyisi tekemään.

      • Anonyymi

        BZ4X ja C-HR+ ovat täysin Toyotan tuotantolinjoilta. Urban Cruiser on tehty yhteistyössä Suzukin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BZ4X ja C-HR ovat täysin Toyotan tuotantolinjoilta. Urban Cruiser on tehty yhteistyössä Suzukin kanssa.

        Oletko ihan varma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan varma?

        bZ4X on Subaru kyllä sen kaikki tietää.


    • Anonyymi

      Sähköauton irvikuvia.

    • Anonyymi

      Nyt alkuvuonna Bz4x ostaneet kiroavat, kun uudistetun paremman mallin saisi samaan hintaan.

      • Anonyymi

        Miten tämä eroaa muista merkeistä ja muista malleista?


    • Anonyymi

      Se iso rahtipaku ainut joka kiinnostaa.
      Diesel tietenkin

    • Anonyymi

      Viiteen sekkaan kiihtyy elektric malli.😘

    • Anonyymi

      Paha ongelma on edelleen ajoakun pienehkö kapasiteetti vs. kilpailijat. Kyllä yli 80 kWh pitää tuon kokoisessa autossa olla etenkin nelivetoisena, range jää alhaiseksi. Tai sitten lataustehon pitäisi olla Kian/Hyundain tapaan 400 kWh tai jopa 800 kWh jolloin suurtelolatureilla saisi muutaman sata km 15 minuutissa. Onneksi BeeZetasta häviää nyt ne inhottavat kiiltomustat muovipaneelit sisältä, ne naarmuttuuja pölyyntyy. CHR+ on vähän kumma välimalli, sen alapuolinen perus-CHR on jotenkin turha ja joutaisi poistaa myynnissä.

      • Anonyymi

        Suuri latuteho lyhentää akun ikää kovasti. 150 kW on aivan riittävä.


      • Anonyymi

        Range on noin 600 km. Samaa luokkaa kuin muillakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuri latuteho lyhentää akun ikää kovasti. 150 kW on aivan riittävä.

        Niin myös akun esilämmitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuri latuteho lyhentää akun ikää kovasti. 150 kW on aivan riittävä.

        Kyllä nopea lataus pitää olla autossa vaihtoehtona, ei sitä tarvitse käyttää kuin tosi harvoin, mutta joskus todella eduksi ja muutamat teholataukset tekee vain hyvää akulle.


      • Anonyymi

        Juu ottaa verkosta 800 kW mutta akkuun menee vain 130 kW, loput häviää taivaan tuuliin? Höh? Olet sekaisin kun et erota jännitettä (V), tehoa (kW) ja energiaa (kWh).


      • Anonyymi

        Sulla on puurot ja vellit sekaisin. Sähköautojen akkutekniikassa luvuilla 400 ja 800 viitataan akkupaketin jännitteeseen (V), ei energiasisältöön (kWh). Tuolla tiedontasolla ei kannata tulla viisastelemaan sähköautokeskusteluun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Range on noin 600 km. Samaa luokkaa kuin muillakin.

        Jos vanhat merkit yhtään pitävät paikkansa, saa latauspistettä hakea viimeistään 300 km:n kohdalla. Olisihan sekin jo parannusta edelliseen. Tuo 600km jää kyllä saavuttamattomaksi haamurajaksi.


      • Anonyymi

        Perus CHR jatkaa bybriditekniikalla hännällä ja ilman. CHR+ taas on sähköauto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on puurot ja vellit sekaisin. Sähköautojen akkutekniikassa luvuilla 400 ja 800 viitataan akkupaketin jännitteeseen (V), ei energiasisältöön (kWh). Tuolla tiedontasolla ei kannata tulla viisastelemaan sähköautokeskusteluun!

        No samaa voisi sinustakin sanoa :-)

        Tuolla jännitteellä viitataan latausaseman syöttöjännitteeseen eikä akkupaketin jännitteeseen. Nämäkin kaksi ovat eri asioita vaikka useimmiten ovatkin samat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No samaa voisi sinustakin sanoa :-)

        Tuolla jännitteellä viitataan latausaseman syöttöjännitteeseen eikä akkupaketin jännitteeseen. Nämäkin kaksi ovat eri asioita vaikka useimmiten ovatkin samat.

        Olet oikeassa, latausjännitteistä on kyse. Nimenomaan jännitteistä, ei kilowateista niinkuin alunperin noita lukuja esittänyt, joka on pihalla kuin lumiukko!


    • Anonyymi

      "on aivan riittävä."

      Tässähän se on tojotistin elämä tiivistettyynä.
      Kun Toyota saa tuotua markkinoille monta vuotta muita myöhemmin täysin keskinkertaisen tuotteen niin se on tojotistille "aivan riittävä".

      Leuka rinnassa hautaa kohti.

      • Anonyymi

        Kaikki sanovat että Toyota tuo täysin oikeaan aikaan ja tekee oikealla ajoituksella valtavasti voittoa.

        Ei pidä eksyä kunnon ihmisten joukkoon leuka ylhäällä, sillä löydät sen silloin...........


      • Anonyymi

        Tuossa ja noissa Toyotoissa ei ole enää mitään keskinkertaista. Erinomaisia autoja jokainen oikealla korjatulla akkutekniikalla.

        WLTP-toimíntamatkakin bZ4X jo 600 km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ja noissa Toyotoissa ei ole enää mitään keskinkertaista. Erinomaisia autoja jokainen oikealla korjatulla akkutekniikalla.

        WLTP-toimíntamatkakin bZ4X jo 600 km.

        Onko range jo tosiaan 600 km luokkaa ? Ja nelivedolla ? Kymmenen vuoden takuulla ? Toyota on taas ykkönen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ja noissa Toyotoissa ei ole enää mitään keskinkertaista. Erinomaisia autoja jokainen oikealla korjatulla akkutekniikalla.

        WLTP-toimíntamatkakin bZ4X jo 600 km.

        bZ4x:llä ei ole koskaan eikä missään olosuhteissa päästy valmistajan ilmoittamaan toimintamatkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ja noissa Toyotoissa ei ole enää mitään keskinkertaista. Erinomaisia autoja jokainen oikealla korjatulla akkutekniikalla.

        WLTP-toimíntamatkakin bZ4X jo 600 km.

        Taas niitä höpöhöpö-kilometrejä, odotetaan nyt ensin mitä käytännön testit kertovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        bZ4x:llä ei ole koskaan eikä missään olosuhteissa päästy valmistajan ilmoittamaan toimintamatkaan.

        Tähän saakka BZ:n toteutunut range on ollut noin puolet luvatusta. Paljon vähemmän, kuin kilpailijoiden lupaaman, ja vertailuissa toteutuneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas niitä höpöhöpö-kilometrejä, odotetaan nyt ensin mitä käytännön testit kertovat.

        Toyota lupailee 10% nousua rangeen. Se tulee osaksi isomasta akusta ja osaksi pienemmistä vastuksista. talvella sii ssaa noin 25km lisää rangea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän saakka BZ:n toteutunut range on ollut noin puolet luvatusta. Paljon vähemmän, kuin kilpailijoiden lupaaman, ja vertailuissa toteutuneen.

        Talvella noin kuten monilla muillakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko range jo tosiaan 600 km luokkaa ? Ja nelivedolla ? Kymmenen vuoden takuulla ? Toyota on taas ykkönen.

        Heti kaksi tojoteron höpöhöpö-juttua., totuus puolestaan Tojon todellinen reilun 400 km toimintamatka ja takuu 3v/100 000km. Jahuoltoväli käsittämättömän lyhyt 15 000km.


    • Anonyymi

      Toyota on myöhässä, eikä heillä vieläkään ole tarjolla minulle sopivaa sähköautoa. Päädyinkin ostamaan id.4:n isommalla akulla, jolla 350 km mökkimatka onnistuu helposti ilman välilatausta. Onneksi on myös sopivia vaihtoehtoja. Toyota voi tehdä noita pieniakkuisia kaupunkiautoja, mutta minulle on niitä turha tuputtaa.

      • Anonyymi

        Mitä merkitystä on " sinun" ostamisellasi maailman ykkösmerkille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä merkitystä on " sinun" ostamisellasi maailman ykkösmerkille?

        Minun ostamisellani on yhden auton vaikutus. Miljoonan ostajan vaikutus on miljoona autoa. Jokaisella valinnalla on vaikutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä merkitystä on " sinun" ostamisellasi maailman ykkösmerkille?

        Tohlo on tosiaan ykkönen markkinoiden kehnoimpien (ainakin hintaansa nähden) patterivatkaimien valmistajana.


    • Anonyymi

      BYD on pääarkkitehti uudelle C-HR + -mallille, BYD:n akku ja sähkömoottorit sekä sisustuksen osia kuten näytöt. Auto myös valmisetaan Kiinassa BYD:n tehtaalla.

      • Anonyymi

        On siinä se vaara että on laatupeli viimeisen päälle. Volvon paremmuus ja suosio jo kertoo laadusta.


      • Anonyymi

        Nyt sekoitat Urban Cruiserin ja C-HR+ mallit.

        C-HR+ on melkein sama kuin BZ4X, vain hiukan pienempi. Se jakaa saman voimalinjan ja jopa saman sisustan.


    • Anonyymi

      Pitääkö tohlo perinteistä kiinni ja julkistaa jälleen markkinoiden kehnoimman ja ylihintaisimman patterivatkaimen?

      • Anonyymi

        Lisää floppeja markkinoille että sais edes jonkun hybridin vielä myytyä väkisin LOL


    • Anonyymi

      Sähköautot syöksevät tänä vuonna polttomoottoriautojen rekisteröinnit mitättömiksi.

    • Anonyymi

      Onneksi Toyota valehteli eniten sähköautojensa rangesta.
      Sama kai jatkuu edelleen koska hybrideistä on jo valehdeltu vuosikymmeniä ja sitä ennen polttomoottoreista. Sama tietysti jatkuu sähköautojen kanssa.

    • Anonyymi

      Tilasin näkemättä jo nuo kaikki, otin riskin.

    • Anonyymi

      Niin se maailma ja ajatukset muuttuvat. Aiemmin hehkutettiin itselataavan sopivan parhaiten taajama-ajoon. Nyt sitten haukutaan sähköautoja, kun ei pääse lataamatta 500 km. Päättäkää jo mihin ajoon te autoa tarvitsette.

      • Anonyymi

        Pistäppä linkkiä missä Toyotan tehdas haukkuu.


      • Anonyymi

        Tojotat sopii pihatontulle oleleikkimajaksi.
        Ei noi Tojot ajamiseen ole tehty. Kuka niillä muka jaa ilman et on peltorit päässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotat sopii pihatontulle oleleikkimajaksi.
        Ei noi Tojot ajamiseen ole tehty. Kuka niillä muka jaa ilman et on peltorit päässä?

        Maailman ylivoimainen ykkönen on vilppivagenmyyjälle pelottava. Toyotan pelko on kyllä viisauden alku vilunkivagenkaupustelijalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

      kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

      Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

      r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

      Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

      Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

      Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

      Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

      Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Tulemmeko hyvin

      Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

      Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe