että rattoisasta iltapäivästä 😊☕🐺❄️❤️🌞👍🏼🤞🏼
Oikein kivasta ja mukavasta
91
603
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää iltaa.
- Anonyymi
Sulta gubbe unohtui emojit......
Eiköhän se ollut sitten tässä, kun ei enää ketään kiinnosta.
Kiitos näistä vuosista.- Anonyymi
Huomaatko? Kirsi seuraa sua tarkasti taustalla. Ei mennyt montaa minuuttia kun on jo hyvittelemässä. Tuskin on kovin sydämmellä mukana tossa🤔vähän säälittää mitä se tekee sinulle😮💨
- Anonyymi
Hyvästi. Ei jäädä kaipailemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvästi. Ei jäädä kaipailemaan.
Sä et taida olla ätmihunter, joka tietää, että tämä on mies, vaan se päästään kärö nainen joka urputtaa tälle vuodesta toiseen tietyksi naiseksi kuvittelen ja guben nicit vaan välillä vaihtuu. Voimia toivottavasti saat muita mukaan tuohon lastentarhaan kun oikein monen suulla täällä saarnaat. Et taida vaan voida tälle ininälle mitään, tiedät ettei ole mitään järkeä ja hiljaa kannattais todellakin olla mutta kirjainten tourette vie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et taida olla ätmihunter, joka tietää, että tämä on mies, vaan se päästään kärö nainen joka urputtaa tälle vuodesta toiseen tietyksi naiseksi kuvittelen ja guben nicit vaan välillä vaihtuu. Voimia toivottavasti saat muita mukaan tuohon lastentarhaan kun oikein monen suulla täällä saarnaat. Et taida vaan voida tälle ininälle mitään, tiedät ettei ole mitään järkeä ja hiljaa kannattais todellakin olla mutta kirjainten tourette vie
En tajunnu tästä mitään sori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tajunnu tästä mitään sori.
No mitä siitä sitten?
- Anonyymi
Hyvää iltaa👩♥️❄️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos hyvää iltaa. Mites on mennyt päivä? ♥️❄️😊
😊Kiitos ihan hyvin, levätessä👩♥️❄️
Anonyymi kirjoitti:
😊Kiitos ihan hyvin, levätessä👩♥️❄️
Ok. Lepo on hyvästä. 😊 Mä syön nyt pizzaa 🍕♥️❄️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ok. Lepo on hyvästä. 😊 Mä syön nyt pizzaa 🍕♥️❄️😊
Ok😊Ai nyt välillä pizzaa👩♥️👍se on hyvää😄
Anonyymi kirjoitti:
Ok😊Ai nyt välillä pizzaa👩♥️👍se on hyvää😄
On makoisa 😁 Oli sellainen tuplapakkaus, jonka viimeksi ostin. 🍕♥️❄️😊
Mutta vähän paloi kun oli liian pitkää uunissa 😅- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On makoisa 😁 Oli sellainen tuplapakkaus, jonka viimeksi ostin. 🍕♥️❄️😊
Mutta vähän paloi kun oli liian pitkää uunissa 😅Ok😊Oli siis liian pitkään uunissa👩♥️😄voiko sitä syödä vielä😂
Anonyymi kirjoitti:
Ok😊Oli siis liian pitkään uunissa👩♥️😄voiko sitä syödä vielä😂
Oli aika tumma. Ehkä 10 minuuttia liian pitkään. Kyllä sen vielä söi. Jotain muutakin makua oli kuin hiiltä. 😂♥️❄️😊
mustasusi kirjoitti:
Oli aika tumma. Ehkä 10 minuuttia liian pitkään. Kyllä sen vielä söi. Jotain muutakin makua oli kuin hiiltä. 😂♥️❄️😊
Oli ainakin rapea 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok😊Oli siis liian pitkään uunissa👩♥️😄voiko sitä syödä vielä😂
Äly hoi älä jätä minkälainen vastaus🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äly hoi älä jätä minkälainen vastaus🙄
Noh..naiset vastailee
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oli ainakin rapea 😂
Okay😊😄👍👩♥️pääasia, että voi syödä sitä
Anonyymi kirjoitti:
Se oli vielä syötävä sentään. Aika nälkäkin oli ♥️😄👍
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se oli vielä syötävä sentään. Aika nälkäkin oli ♥️😄👍
Hyvä juttu👍👩♥️😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okay🤣
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu👍👩♥️😊
Ajattelin käydä vielä salilla tänään. ♥️😊 Mitäs sinä touhuilet? 🌃
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ajattelin käydä vielä salilla tänään. ♥️😊 Mitäs sinä touhuilet? 🌃
😊katselen netistä yhtä juttua👩♥️kivaa salia sinne, iltateet vois keitellä kohta☕️
Anonyymi kirjoitti:
😊katselen netistä yhtä juttua👩♥️kivaa salia sinne, iltateet vois keitellä kohta☕️
Kiitos. 😊 Oikein mukavaa teehetkeä ja illanviettoa sinulle. 🤗♥️🌃
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. 😊 Oikein mukavaa teehetkeä ja illanviettoa sinulle. 🤗♥️🌃
Kiitos samoin☕️😊👩♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
🤗♥️🌃 Palataan.
Hyvää yötä ja kauniita unia🥱👩♥️🌌✨️
- Anonyymi
Nopeesti se mielikuvituskirsi kaivettiinkin esiin🤣🤣🤣🤣🤣
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia🥱👩♥️🌌✨️
Hyvää yötä ja kauniimpia unia makoisia 🤗♥️🌃✨️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniimpia unia makoisia 🤗♥️🌃✨️
Kiitos✨️🌌♥️👩🥱huomiseen
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos✨️🌌♥️👩🥱huomiseen
Kiitos ihanuus 🤗♥️ Huomiseen. Vielä yksi aamuvuoro kärsittävänä... 🌃✨️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos ihanuus 🤗♥️ Huomiseen. Vielä yksi aamuvuoro kärsittävänä... 🌃✨️
Ok,🥱voi olla kyllä etäpöiväkii selvii aamulla✨️🌌♥️👩nukuha hyvi
Anonyymi kirjoitti:
Ok,🥱voi olla kyllä etäpöiväkii selvii aamulla✨️🌌♥️👩nukuha hyvi
Selvä juttu. Sen näkee huomenissa. Nuku hyvin sinäkin. 🤗✨️🌌♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh..naiset vastailee
Ei sulle susiäijä kukaan vastaile tässä aika epäkiinnostavassa monologissa
- Anonyymi
Kannatetaan lisämaksuja, kaikkialle! Se on oikeaansuuntaan ohjausta.
Älkää syökö laihdutte :D))) Terve t. kana
minulla on nyt, termejä elämässä, kuten, sietämis velvollisuus
tää on vähän sekavaa mut, sul ei oo nyt vientiä tänään...- Anonyymi
Tiedät siis susiäijä itsekin, ettei tuu mistään yhtähän mitähän?
- Anonyymi
Sunhan piti gubbe lähteä täältä nostelemaan🤔
- Anonyymi
Puhelin soi ja piippaa, ihan väsynyt. Just tulin kotiin. Anteeksi. En vaan osaa tätä.
Hyvää yötä muillekin 😊❄️❤️
Kania ei ole näkynyt hetkeen... Onko jättänyt palstan?- Anonyymi
Eikä mikään ihme.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No minusta se ei johdu.
Ei tietenkään
Kaikista muista vaan🤣
- Anonyymi
Iltaa myöhäistä jo 👋🏻😊, täällä ollut työkiireitä ja vähän muutenkin menoja siihen päälle. Tänä iltana ehdin onneksi kävelylle ja ihailemaan upeaa kuuta joka valaisi niin ettei edes ollut pimeää metsäpolulla. Ja ihastelin myös omalla pihallani tosi hienoja revontulia, ikkunastakin piti vielä katsella niitä. Mahtavia! 😍
Mites sinulla päivät menneet ja sujuneet? Toivottavasti töissä ollut ihan ok tunnelma ja olet saanut nukutuksi. Ja ehkäpä jotain kivaa muutakin kuin nukkuminen ja työ, tarvii sitä muutakin ehdottomasti. Ainakin täällä taitaa olla hyvin erityinen ihminen sulle, tosi mukava nähdä että teillä on tiivis ja hyvä yhteys. Jospa se siitä etenisi jopa palstan ulkopuolelle joku hetki. ☺️☺️
🐇 Kani-neitonen :)Hei. Hyvää myöhäistä iltaa (mun pitäisi olla jo nukkumassa 😁)
Kiva kuulla sinustakin taas vähästä aikaa. 😊
Revontulet on kyllä aina upeita. Mä en ole niitä nähnyt pitkään aikaan. 🌌
Sulla kävi hieno tuuri.
Mulla on mennyt nyt hieman paremmin ja olen saanut nukuttua paremmin ja jaksanut töissä. On sentään harrastukset jotka on henkireikiä arjessa ja tärkeitä. Tänään kävin vähän salillakin.
Mitä tulee tuohon erityiseen ihmiseen, niin kyllä hän mukava on, mutta ei tässä mitään kiirettä olla edistymisen kanssa pidetty 😁 Reilu vuosi jo kirjoiteltu ja täällä ihmetellään kun se on aina samanlaista eikä edisty.
Mutta oli oikein kiva kun sinusta kuului välillä 😊
Nyt toivottelen hyvää yötä tähtien vyötä ✨🌌- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hei. Hyvää myöhäistä iltaa (mun pitäisi olla jo nukkumassa 😁)
Sulla kävi hieno tuuri.
Mulla on mennyt nyt hieman paremmin ja olen saanut nukuttua paremmin ja jaksanut töissä. On sentään harrastukset jotka on henkireikiä arjessa ja tärkeitä. Tänään kävin vähän salillakin.
Mitä tulee tuohon erityiseen ihmiseen, niin kyllä hän mukava on, mutta ei tässä mitään kiirettä olla edistymisen kanssa pidetty 😁 Reilu vuosi jo kirjoiteltu ja täällä ihmetellään kun se on aina samanlaista eikä edisty.
Nyt toivottelen hyvää yötä tähtien vyötä ✨🌌Öitä susi. Hyvä et sulla menee hyvin🩷
Anonyymi kirjoitti:
Öitä susi. Hyvä et sulla menee hyvin🩷
No ei nyt niin hyvin kuin vois mennä... 🙂
Kiitos kuitenkin.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hei. Hyvää myöhäistä iltaa (mun pitäisi olla jo nukkumassa 😁)
Sulla kävi hieno tuuri.
Nyt toivottelen hyvää yötä tähtien vyötä ✨🌌Onko siis näin, että juuri tämä 🍒 on ensisijainen mielitiettysi, jonka odotat ottavan lähempää yhteyttä, näkemistä, tapaamista kasvokkain. Emojit ainakin ovat siitä merkkinä. Näihin päiviin saakka kaikki lähentymisesi ovat olleet sanallisesti totaalisen yksipuolisia. Vastaa kysymykseen ilman vempulointia .Kiitos.
Anonyymi kirjoitti:
Onko siis näin, että juuri tämä 🍒 on ensisijainen mielitiettysi, jonka odotat ottavan lähempää yhteyttä, näkemistä, tapaamista kasvokkain. Emojit ainakin ovat siitä merkkinä. Näihin päiviin saakka kaikki lähentymisesi ovat olleet sanallisesti totaalisen yksipuolisia. Vastaa kysymykseen ilman vempulointia .Kiitos.
Ei ole ollut ensisijainen mielitiettyni, vaan se oli entinen ihastus joka ei minusta välittänyt paskan vertaa. Tämä 🍒 tullut sitten myöhemmin. En tiedä onko mikään oikea edes, kun tuntuu olevan pelkkää trollipaskaa koko sivu. Eikä tosiaan näytä kiinnostavan oikeasti yhtään...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ole ollut ensisijainen mielitiettyni, vaan se oli entinen ihastus joka ei minusta välittänyt paskan vertaa. Tämä 🍒 tullut sitten myöhemmin. En tiedä onko mikään oikea edes, kun tuntuu olevan pelkkää trollipaskaa koko sivu. Eikä tosiaan näytä kiinnostavan oikeasti yhtään...
Niin näyttää olevan, kun oot koko palstan ulostanut täyteen sitä ihtiään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä syytä muita omista virheistä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Poikkesit taas sivuraiteille.Ei ole kyse menneestä , johon sulla ei ole eikä ole ollut mahiksia. 🍒 on nykyistä arkipäivää jo kohta 3 kuukautta toista vuotta. Emojit ovat osoituksena nykypäivien saatossa olevasta ensisijaisesta. Yhtä epätoivoista sydämien läiskettä. Tämä päivä näkyy olevan jostain syystä ennätystä trollailussa, sori siitä. Odotan yhä vastausta. Onko 🍒 etusijalla kaikesta huolimatta?
Anonyymi kirjoitti:
Poikkesit taas sivuraiteille.Ei ole kyse menneestä , johon sulla ei ole eikä ole ollut mahiksia. 🍒 on nykyistä arkipäivää jo kohta 3 kuukautta toista vuotta. Emojit ovat osoituksena nykypäivien saatossa olevasta ensisijaisesta. Yhtä epätoivoista sydämien läiskettä. Tämä päivä näkyy olevan jostain syystä ennätystä trollailussa, sori siitä. Odotan yhä vastausta. Onko 🍒 etusijalla kaikesta huolimatta?
Mä en tämän päivän trollailusta enää ota selvää, että oliko kukaan niistä oikea kirsikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tämä susiäijä tämän lipun alla kirjoittele juuri muuta kuin kahvin juonnista. Tarkoitatko tätä hänen muuta tuotantoa? Hyvää maalailua sinulle taivaanrannan maalari
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tämä susiäijä tämän lipun alla kirjoittele juuri muuta kuin kahvin juonnista. Tarkoitatko tätä hänen muuta tuotantoa? Hyvää maalailua sinulle taivaanrannan maalari
Muuta tuotantoa täällä ei ole.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä en tämän päivän trollailusta enää ota selvää, että oliko kukaan niistä oikea kirsikka.
Sä jaksat liukkaasti luikerrella. En pyytänyt vastausta tämän päivän trollailuun josko olisi vaiko ei "oikeaa"🍒paikalla. Ja jos tulee, niin kohteletko häntä edelleen etusijalla olevana ihanuutena. Vastaa kuin mies.
Anonyymi kirjoitti:
Sä jaksat liukkaasti luikerrella. En pyytänyt vastausta tämän päivän trollailuun josko olisi vaiko ei "oikeaa"🍒paikalla. Ja jos tulee, niin kohteletko häntä edelleen etusijalla olevana ihanuutena. Vastaa kuin mies.
Miksi kyselet tällaista? Mä en enää tiedä onko koko ihmistä koskaan edes ollut olemassa. Eipä näytä minusta välittävän. Niin kuin ei kukaan muukaan ikinä missään.
Anonyymi kirjoitti:
Kuka se sitten pitäisi etusijalla olla? Ei ole mitään ihastustakaan enää. Multa viedään aina kaikki.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi kyselet tällaista? Mä en enää tiedä onko koko ihmistä koskaan edes ollut olemassa. Eipä näytä minusta välittävän. Niin kuin ei kukaan muukaan ikinä missään.
Jatkossa nähdään vastauksesi. Sitä ei tarvi odotella iltaan saakka. Palataan siis asiaan niissä merkein.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Normijätkä ei olisi nokkaansa pitemmälle sallinut itseään huiputettavan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Muuta tuotantoa täällä ei ole.
No eipä tietenkään hymiöhemmo, eipä tietenkään. Just äijä kirjoitti reilu vartti sitten yhteen aloitukseensa työ_hakkaamisesta vai mikä se liturgian nimi ny on
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuka se sitten pitäisi etusijalla olla? Ei ole mitään ihastustakaan enää. Multa viedään aina kaikki.
Ei kukaan ole kysynyt kenen pitäisi olla . Pyörität asiaa kuin puuroa suussasi. Täällä pohjoisessa mennään ytimeen nikottelematta. Tippa linssissä olit kyselemässä trolliarmeijan seasta äsken emojin perään, emojin, jota turhaan ruokit emojeillasi.
Anonyymi kirjoitti:
No eipä tietenkään hymiöhemmo, eipä tietenkään. Just äijä kirjoitti reilu vartti sitten yhteen aloitukseensa työ_hakkaamisesta vai mikä se liturgian nimi ny on
Hittoako minua syytät tuollaisista.
- Anonyymi
Torstai toivoa täynnä heipat 👋🏻😊 täältä pikku tauolta töistä. Tänään jopa hieman rauhallisempi alku ollut päivään ja ehtinyt omassa työhuoneessa tehdä kirjoitushommia ja soitella puheluita jne. Loppupäivä onkin sitten taas täynnä muunlaista toimintaa ja hulinaa.
Olipa mukava lukea että sulla on mennyt nyt paremmin töissä, ja oot nukkunut ihan ok ja joka lailla vaikutti että olet elämässä positiivisen puolella. Hyvä sinä! Jäi hyvät yöt toivottamatta takaisin kun nukahdin niin pian siinä oman viestin jälkeen mutta joku toinen ilta sitten tulee takaisin kyllä. :) Mulla on käynyt tosiaan pari kertaa hyvä tuuri tänä talvena että ihan omalla pihalla ja terassilla saanut ihailla revontulia, en ole usein nähnyt livenä niin ollut kyllä hieno elämys. On ne vaan vaikuttavia taivahan tulia, ☺️
Niin tämä erityinen ihminen, olette tosiaan jo pitkään tunteneet ja kirjoitelleet jos yli vuoden, ei ihmekään että on sulle tärkeä osa jo päiviäsi kun paljon pidätte yhteyttä pitkin päivää. Häiritseeköhän tämä jutustelu teidän välejä, sitä vaan mietin. Että onko oikein kirjoittaa enää mitään. Mutta iloa hän tuo sulle selvästi.
Nyt toivotan mahdollisimman mukavaa työpäivää sinne suuntaan ja muista toivoa täynnä tämä päivä muutenkin. Minäkin yritän muistaa. 😅 Kuulumisiin jos se oikein on ja tuntuu siltä. Voi hyvin. 💙🙏🏻
🐇neitonen= kaninen :)Hei vaan neitonen kaninen, siellä jossain. ☺️
Tosi kiva, kun kirjoittelet minulle tauollasi. 😊 En usko että häiritset yhtään ketään sillä, että minulle kuulumisia kerrot. Vaan on minusta mukavaa ollut. Ei ole liian montaa ystävää minulla. 💙
Minäkin nyt ajattelin pitää ruokataukoa ja päivää ei ole enää montaa tuntia jäljellä. Alkaa pitkät vapaat 😊✌🏼✨❄️💙.
Palataan illemmalla uudestaan 😊 kivaa päivänjatkoa 😊 ✨Tänään mulle tulee vanhemmat kylään, joten en hetkeen ehdi palstalla olla. Joskus illemmalla sitten. ❄️😊💙✨
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tänään mulle tulee vanhemmat kylään, joten en hetkeen ehdi palstalla olla. Joskus illemmalla sitten. ❄️😊💙✨
Niin varmaankin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tänään mulle tulee vanhemmat kylään, joten en hetkeen ehdi palstalla olla. Joskus illemmalla sitten. ❄️😊💙✨
Sivusta vaan, hyvät tunnelmat päivääsi.
Nyt on Sinulla uusi raikas ystävä, ihan oikea ihminen , joka osaa puhua todellista IRL. Arvosta äläkä päästä karkaamaan. Hän on tuonut tuulahduksen elävästä arjesta ja kertonut myöskin itsestään. Anonyymi kirjoitti:
Sivusta vaan, hyvät tunnelmat päivääsi.
Nyt on Sinulla uusi raikas ystävä, ihan oikea ihminen , joka osaa puhua todellista IRL. Arvosta äläkä päästä karkaamaan. Hän on tuonut tuulahduksen elävästä arjesta ja kertonut myöskin itsestään.Ai 🍒 ei ollut oikea, vaan tuhlannut mun elämää täällä yli vuoden ajan?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ai 🍒 ei ollut oikea, vaan tuhlannut mun elämää täällä yli vuoden ajan?
Mä en ole toi äskeinen enkä ole ollut toi kirsikka. En ole lukenut tätä ketjua aiemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole toi äskeinen enkä ole ollut toi kirsikka. En ole lukenut tätä ketjua aiemmin.
Mutta nyt alan yhdistää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Terve😊Mitä töihin kuuluu🍒♥️👩
Anonyymi kirjoitti:
Moi. 😊 Tänne kuuluu ihmeen hyvää. ❤️❄️🌌 Entä sinulle? ☺️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Moi. 😊 Tänne kuuluu ihmeen hyvää. ❤️❄️🌌 Entä sinulle? ☺️
Kiitos hyvää😊sain työt tehtyä juuri☀️🍒♥️👩
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos hyvää😊sain työt tehtyä juuri☀️🍒♥️👩
Kiva kuulla ☺️✨ mulla on vielä vähän jäljellä ja sitten tulee vieraita kylään. 😊❄️🌌❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiva kuulla ☺️✨ mulla on vielä vähän jäljellä ja sitten tulee vieraita kylään. 😊❄️🌌❤️
Ok😊hyvää loppupäivää sinne🌌🍒♥️👩❄️
Anonyymi kirjoitti:
Ok😊hyvää loppupäivää sinne🌌🍒♥️👩❄️
Kiitos 🤗 ja oikein mukavaa loppupäivää sinullekin. 🤗❤️❄️✨
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos 🤗 ja oikein mukavaa loppupäivää sinullekin. 🤗❤️❄️✨
Juu kiitti😊palataan illalla🍒👩❄️♥️
Anonyymi kirjoitti:
Juu kiitti😊palataan illalla🍒👩❄️♥️
Palaillaan kun oon taas itsekseen kotona. 😊🌌❄️❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ok😊🍒👩♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sain vastauksen. Oikeassa olin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tuossahan äskeinen ei puhunut kirsikasta sanaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossahan äskeinen ei puhunut kirsikasta sanaakaan.
No susi haluaa vaan tämän 🍒emojin ja ei näe eikä kuule muuta kuin hänet. Täytyy ymmärtää että on ilmeisesti hyvinkin ihastunut tai kuvittelee olevansa tai hakee jotain turvaa emojeista ja koko kuviosta koska hyvin erikoinen tuo kokonaisuudessaan on. Vaikea käsittää. 🤔 Eikä se tuosta muuksi muutu ikinä ennen kuin 🍒tekee jonkun siirron josko on oikea ihminen yli päänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No susi haluaa vaan tämän 🍒emojin ja ei näe eikä kuule muuta kuin hänet. Täytyy ymmärtää että on ilmeisesti hyvinkin ihastunut tai kuvittelee olevansa tai hakee jotain turvaa emojeista ja koko kuviosta koska hyvin erikoinen tuo kokonaisuudessaan on. Vaikea käsittää. 🤔 Eikä se tuosta muuksi muutu ikinä ennen kuin 🍒tekee jonkun siirron josko on oikea ihminen yli päänsä.
Juuri samaa olen aprikoinut. Kyseinen emoji ,kuka sitten lieneekään , pyörittää tätä emojikarusellia ja leikkii prinsessaa. Normimitoissa kukaan ei alentuisi jatkamaan viestittelyä trollien orjana ja ympäröimänä. Jos oikeasta suhteesta olisi kyse, tämä pariskunta olisi pakosta jo siirtynyt yksityisviestintään. Erikoinen, hyvin erikoinen tapaus kaikkinensa. Harvasanaisuus vahvistetaan molemminpuolisesti kuvaemojeilla. Susi saakoon, mitä tilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emoji kytiksellä ja ampaisi sopivaan rakoon.
- Anonyymi
. En oo viitannut tänne missään. Ylitulkintaa. En eilen enkä muulloinkaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!
Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä4395898Sofian hieno auto
Seiskassa on juttua Sofian instassa olleesta kalliista ökyautosta. Jutussa kerrotaan Sofian ajavan autoaan, siis : onko2042597- 1642047
- 881633
Hannu Karpo
Kiitos sinulle kun lausuit lopuksi vielä painavaa asiaa terveydenhuollosta. Tästä me kärsimme joka päivä. Kipuja on mutt981372Lapsiporno sallittava sanoo persuehdokas
Kyllä, luit oikein. Vaaleissa ehdolla oleva persu haluaa sallia lapsipornoa: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9321761121Se vaan on faktaa että kepun ehdokas Sami Mäkinen poistettiin riparilta isosena
Miksi yritettiin vaieta? Tapauksesta jo ainakin kaksi tai kolme viikkoa. Sami Mäkinen on kuntavaaliehdokas ja tällainen321105- 1021079
- 313984
Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra
Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai146974