Menossa pitkästä aikaa "treffeille" naisen kotiin romanttisessa mielessä.
Mitä olisi sopiva tervehdys vieminen mielestänne.
Kukkia, kahvia, kuohuviinä auttakaa, kun olen hieman hukassa.
Kiitos
Autakaa miestä "mäessä"
23
186
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä siinä on miettimistä?
Konjakkia ja kortonkeja, niin ei tule mitään epätietoisuutta illanvietosta. - Anonyymi
Vie vaikka viiniä ja suklaata,sano että se viini on sitä sisäfilettä varten mitä mulle tarjoot.
- Anonyymi
Kukat ovat viesti romantiikasta , mutta ei purkkikukka äviinistä ei aina tiedä josko nainen käyttää viiniä mutta jos tietää niin silloin on kuohuviini myös hyvä tuliainen.
- Anonyymi
Kiitos. Tiedän viinin maustuvan kohtuudella, jään arpomaan kukkien ja kuohuviinin välillä, vsi pitäisikö satsata molempiin 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Tiedän viinin maustuvan kohtuudella, jään arpomaan kukkien ja kuohuviinin välillä, vsi pitäisikö satsata molempiin 😉
Osta molemmat kauniit kukaan ja kuohuviini pullo .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä valkoviini parempi.
Riippunee naisesta vai menetkö sokkotreffeille?
Vie vaikka kukkien lisäksi kahvipaketti😄.- Anonyymi
En raaskinut ostaa kahvia, 8.90 paketin hinta. Vien helttakortongeja ja laitan joka heltaan kolme hernettä
Anonyymi kirjoitti:
En raaskinut ostaa kahvia, 8.90 paketin hinta. Vien helttakortongeja ja laitan joka heltaan kolme hernettä
👍Takuuvarmasti pääset treffaamaan toisenkin kerran🤣.
- Anonyymi
Siili25 kirjoitti:
👍Takuuvarmasti pääset treffaamaan toisenkin kerran🤣.
Nainen haluaa miehen joka tulee ja ottaa eikä turhia länkytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No luulen että tuollaiset naisetvon harvassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan vaan tykkään fiksuista ja keskustelevista miehistä. Machomiehet ovat yleensä juntteja
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan vaan tykkään fiksuista ja keskustelevista miehistä. Machomiehet ovat yleensä juntteja
Juu kyllä se arvostus lähtee yleensä ylä-eikä alapäästä.
- Anonyymi
Siili25 kirjoitti:
Juu kyllä se arvostus lähtee yleensä ylä-eikä alapäästä.
Voi kun lähtiskin. KAKSI edellistä kertaa oltiin kyllä alapään kimpussa välittömästi. Jälkikäteen selvensivät mlksi. Toisella taukoa 3 vuotta toisella kaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun lähtiskin. KAKSI edellistä kertaa oltiin kyllä alapään kimpussa välittömästi. Jälkikäteen selvensivät mlksi. Toisella taukoa 3 vuotta toisella kaksi.
No ei ole mikään syy rynnätä alakertaan ensiteffeillä se että on ollu pitempään "tauko". Vastenmielistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tuli pelko, että taitetaan tappi.
- Anonyymi
Ota mukaan terveystodistus ja todellakin kortonkeja oman pilisi koolla,eikä kannata edes ajatuksissa rehennellä niitä ostaessasi.
- Anonyymi
Älä vie mitään! Se luuska kumminkaan kiitä!
- Anonyymi
Kun ei tiedä, millainen nainen on kyseessä, on kyllä hankalaa vastata oikein.
Jos minusta olisi kysymys, tykkäisin kukista ja mielellään joko valkoisista tulppaaneista tai sitten vaaleanpunaisista ruusuista. Suklaata rakastan, eli joku hieno suklaarasiakin olisi kiva yllätys.
Ei kuitenkaan liikaa mitään mutta jotain kuitenkin.
Jos olet menossa syömään naisen luo, tuliaisjuominen on ihan paikallaan - Anonyymi
Kiitos kaikille, myös vitsikkäille, huumori on hyvä laji elämässä
Kukilla ja kuohuvalla menossa, perhosia vatsassa, se on nyt menoa, katsotaan, kuin äijän käy 😄.
Mukavaa päivän jatkoa kaikille!- Anonyymi
Hyvä ettei kusiaisia housussa.
- Anonyymi
Kiitos samoin ja tsemppiä👍🏻
- Anonyymi
Hyvin meni, oliko sitten syy tuomisten tai muu?
Kiitos vielä kaikille osallistujille!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3192422Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2682254Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.231459Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511377- 871291
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta451256- 1021236
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1641234- 821231
Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e901194