UUSI Toyota BZ4X

Anonyymi-ap

35

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai että pieni akku ja vielä pienempi. Ei noilla vielä juhlita, ellei kulutusta ole myös saatu puolitettua, sitä kyllä epäilen.

    • Anonyymi

      Ylihintaisten käytettyjen itselataavien Corolla farkkujen aika alkaa olla ohi.

    • Anonyymi

      Hei pojat. Tämä on hyvä auto. Menee tilaukseen. Kiitos. Tero

      • Anonyymi

        Menee tilaukseen. Hahahah hihihihihih Tero monesko tojo mennyt tilaukseen. Kiitos. Taru


    • Anonyymi

      Siis noin 5 kWh vain lisää kapasiteettia akkuun ja hidas latausnopeus edelleen DC-latureilla. Range on siis edelleen etenkin nelivetoisessa surkea jo kesällä saati talvella. Plussaa on isompi teho ja 5.1 sek. kiihtyvyys ja sisustus/kojelauta on reilusti aiempaa hienompi. Voi kun olisivat laittaneet edes 85 kWh-akun!

      • Anonyymi

        Eihän tuossa uudessa ole yhtään lisää kapasiteettia. "Gross capacity" tarkoittaa bruttotilavuutta joka ei ole käytettävissä missään sähköautossa.
        Tuolla ilmoitustavalla Volkswagen voisi sanoa sähköautojensa akun kapasiteetin oleva 82kWh, mutta ei sano kuin 77kWh, koska haluaa olla rehellinen.


      • Anonyymi

        Uusi bZ4X-mallisto laajenee kaksoisakulla – 57,7 kWh ja 73,1 kWh bruttokapasiteetti – lisää asiakkaiden valinnanvaraa
        Uusi akun esikäsittelytoiminto parantaa lataustehoa useimmissa olosuhteissa
        Uusi 22 kW:n integroitu AC-laturi
        Toyotan eAxle-järjestelmän parannukset lisäävät tehoa – jopa 343 DIN hv / 252 kW
        Uusi sisustus ja uusi kojetaulu
        Päivitetty ulkomuoto tyylikkäämpään ilmeeseen
        Otetaan käyttöön kesän 2025 jälkeen


      • Anonyymi

        Kotilataukseen on uusi 22 kW:n integroitu AC-laturi. Pikalatausteho on 150 kW.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi bZ4X-mallisto laajenee kaksoisakulla – 57,7 kWh ja 73,1 kWh bruttokapasiteetti – lisää asiakkaiden valinnanvaraa
        Uusi akun esikäsittelytoiminto parantaa lataustehoa useimmissa olosuhteissa
        Uusi 22 kW:n integroitu AC-laturi
        Toyotan eAxle-järjestelmän parannukset lisäävät tehoa – jopa 343 DIN hv / 252 kW
        Uusi sisustus ja uusi kojetaulu
        Päivitetty ulkomuoto tyylikkäämpään ilmeeseen
        Otetaan käyttöön kesän 2025 jälkeen

        Bruttokapasiteetin ilmoittaminen on täysin hyödytön tieto. Se ei ole käytettävissä missään sähköautossa.
        Vain Toyota on käyttänyt pelkästään sitä ilmoittelussaan. Eli huijaa ihmisiä luulemaan akun olevan suurempi kuin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotilataukseen on uusi 22 kW:n integroitu AC-laturi. Pikalatausteho on 150 kW.

        22 kW:n AC-laturi on lisävaruste. Kenellä muuten on mahdollisuus ladata kotonaan 3X32A virralla, minkä tuo 22kW laturi vaatii?


    • Anonyymi

      Mutta miksi vasta nyt kun osaaminen ja tekniikka on ollut muilla jo ties kuinka kauan?
      Jäihän tuohon vielä heikkouksia joita on edellä lueteltu ja kun tietää ruosteongelmat ja heikon maalauksen, niin pommihan tuo on ja kallis huoltaa 15tkm välein.

      • Anonyymi

        Toyotan laadun tietäen kori ruostuu 4 vuodessa pitsikankaaksi. Ei kannata valkoisena ostaa koska ruskea ruoste näkyy.


      • Anonyymi

        "ruosteongelmat ja heikon maalauksen, "

        Miksi valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ruosteongelmat ja heikon maalauksen, "

        Miksi valehtelet?

        Tutkittua ja koettua tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan laadun tietäen kori ruostuu 4 vuodessa pitsikankaaksi. Ei kannata valkoisena ostaa koska ruskea ruoste näkyy.

        Ei ne näkyvät pellit vielä puhki mene 4 vuodessa, mutta jarrukilvet voi olla puhki ja alusta pahasti ruosteessa. Katsastus mies voi suositella jo ensimmäisessä katsastuksessa, että kannatta laittaa kiertoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ruosteongelmat ja heikon maalauksen, "

        Miksi valehtelet?

        Se on totisinta totta.


    • Anonyymi

      Edellä on hirveä hyökkäys erittäin laadukkaan auton kimppuun. Toimintamatkan lisäys on aito ja akun esilämmitys ja muut uudet ominaisuudet erinomaisia.. Toimintamatka pisimmillään on WLTP:n mukaan n. 600 km.

      • Anonyymi

        Toyota ei ole koskaan eikä missään päässyt WLTP-kulutuksella. Monet muut sähköautot ovat kulkeneet testeissä jopa WLTP:tä pienemmällä kulutuksella.


      • Anonyymi

        "Toimintamatkan lisäys on aito..."
        Muutaman kilowatin lisäys akun kapasiteettiin tuo lisää toimintamatkaa vain muutaman kilometrin.
        600km:n toimintamatka suuremmalla akulla bruttokapasiteetinkin (73,1kWh) mukaan on täysi mahdottomuus. Ja kuten tiedetään, bruttokapasiteetti ei ole käytettävissä missään sähköautossa.
        Uuden nettokapasiteeetti on parhaimmassa tapauksessa n. 68kWh, jolloin auton kulutuksen pitäisi olla alle 11,5kWh/100km kulkeakseen 600km täydellä latauksella. Noin pieneen kulutukseen ei pääse edes Tesla Model 3, joka lienee kokonsa ja aerodynamiikkansa ansiosta pihein sähköauto.
        bZ4X:n kokoinen kulmikas rohjo ei kulje kuin alamäkeen alle 14kWh:n kulutuksella.


    • Anonyymi

      Onneton räpellys. Japanilaiset menettivät otteensa autoteollisuudessa, aiemmin heille oli kunnia-asia tehdä asiat muita paremmin ja parantaa asioita nopeasti. Nyt ei. Korea ja Kiina ovat Aasiassa ottaneet Japanilta autoissa valtikan.

      • Anonyymi

        Kyse on Toyotan ekasta sähköautosta ja tämä on sen face-lift.

        VW ekat ID:t makasi puoli vuotta häkkivarastoissa kuin softa ei toiminut ollenkaan.
        Niissäkin vasta 2023 eteenpäin oli akun esilämmitys ajon aikana.

        Nythän tuossa on korjattu puutteet ja CHR+ tuotu julkaistu hiukan pienempänä mallina tuon kaveriksi.

        Mikä näissä kertoo otteen menettämisestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on Toyotan ekasta sähköautosta ja tämä on sen face-lift.

        VW ekat ID:t makasi puoli vuotta häkkivarastoissa kuin softa ei toiminut ollenkaan.
        Niissäkin vasta 2023 eteenpäin oli akun esilämmitys ajon aikana.

        Nythän tuossa on korjattu puutteet ja CHR tuotu julkaistu hiukan pienempänä mallina tuon kaveriksi.

        Mikä näissä kertoo otteen menettämisestä?

        Kauankos konsonanttihirviöt makasi maahantuojan ja myymälöitten pihavarastoissa kun myynti oli kielletty pyörien irtoamisvaaran takia?
        Otteen menettämisestä kertoo se, että valmistajan pitää valehdella kilpailijoiden paineessa 600km:n toimintamatkasta, joka ei ole edes teoriassa mahdollista ilmoitetulla akkukapasiteetilla ja kulutuksella. Jokainen peruskoulun kunnialla läpäissyt pystyy tuon laskemaan päässään ilman kynää ja paperia ilmoitetista specseistä.


    • Anonyymi

      Aasialaisten ostajat vertaisin nykymaailmantilanteessa isänmaan pettureihin ja ulkovaltioiden myyriin. NIKS, NAKS!

    • Anonyymi

      Norja on sähköautojen ykkösmaa ja siellä tämä Toyota on myyntiykkönen!
      Hyvä auto pakko olla.

      • Anonyymi

        Suksi suolle myyntiykkösinesi!
        Konsonanttihirviö oli rekisteröintitilaston ykkönen tammi-helmikuussa alennuskampanjan takia. Nyt maaliskuussa se on seitsemäs ja hiipuu koko ajan.
        Viime vuoden alussa se oli myös hetken ykkänen, mutta koko vuosi meni perseelleen.


      • Anonyymi

        MIKSI SINÄ VALEHTELET ETKÖ KESTÄ TERO TOTUUTTA TOTUUTTA TOTUUTTA .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKSI SINÄ VALEHTELET ETKÖ KESTÄ TERO TOTUUTTA TOTUUTTA TOTUUTTA .

        Kuka muu valehtelee kuin tojohönö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksi suolle myyntiykkösinesi!
        Konsonanttihirviö oli rekisteröintitilaston ykkönen tammi-helmikuussa alennuskampanjan takia. Nyt maaliskuussa se on seitsemäs ja hiipuu koko ajan.
        Viime vuoden alussa se oli myös hetken ykkänen, mutta koko vuosi meni perseelleen.

        Ihan hyvin se on muutenkin myynyt ja varsinkin siihen nähden että siitä puuttuu ajonaikainen esilämmitys. Itseasiassa käsittämättömän hyvin.

        Auton luotettavuus on varmasti yksi syy ja 10 vuoden akkuturva lisätt ynä 5v takuulla voimalinjalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvin se on muutenkin myynyt ja varsinkin siihen nähden että siitä puuttuu ajonaikainen esilämmitys. Itseasiassa käsittämättömän hyvin.

        Auton luotettavuus on varmasti yksi syy ja 10 vuoden akkuturva lisätt ynä 5v takuulla voimalinjalle.

        Tojouskovainen on tojouskovainen Norjassakin. Suuriakin puutteita katsotaan läpi sormien kunhan keulan rinkulat on oikeassa asennossa
        Ennen sähköautobuumia Norjassa myytiin runsaasti Rav4: sia. Suuret määrät niitä on tullut vaihtoikään ja niitä on vaihdettu nimenomaan bZ4X:iin.
        Tojouskonainen rekisteröi Norjassakin autonsa tammi-helmikuussa, että voi kokea pitempään ajavansa uudella autolla. Siksi viime ja tänä vuonna bZ4X oli piikkipaikalla rekisteröintitilastossa. Mutta niin kuin viime vuonna, tänäkin vuonna piikkipaikka on vain pieni hikka koko vuoden myynnissä.


    • Anonyymi

      Vähä magee ilman savua ja pörinää.

    • Anonyymi

      Samalla julkaistu myös täysin uusi CHR+ missä on sama uusi tekniikka muta hiukan isompi akku. Kori vaan on pienempi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tilaan heti kun luotto myyjä saa ennakko hinnat

    • Anonyymi

      Automessuilla Toyota vyöryttää uusilla sähköautomalleillaan!

    • Anonyymi

      Pahin puute edelleen: toimintamatka etenkin pakkasella ja kesämotarirajoituksella edelleen max 250 km nelivedossa. Outoa myös ettei nelivetomallin huippunopeutta ilmoiteta eli se on varmaankin edelleen vain 160 joka ei riitä mihinkään. Vaikka kiihtyy 5 sekkaa satkuun niin pikkukopperotkin ja monet pakut menee huipussa ohi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

      kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10984
    2. Pieni häivähdys sinusta

      Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

      r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2463
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

      Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2153
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

      Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1721
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

      Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1574
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

      Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1260
    8. Känniläiset veneessä?

      Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1196
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

      Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

      Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      902
    Aihe