Kelle oikein kuuluu Shellin liikenneympyrän reikien korjaus tiessä? Ihan järkyttävässä kunnossa tie.
Liikenneympyrän heikko kunto
13
448
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se on shellin liikenneympyrä, kait se sille kuuluu. ST1 valitusta vetämään.
- Anonyymi
No eipä tarvitse näsäviisas olla. Etkö muka itse ole ajanut yhteenkään monttuun?
- Anonyymi
Shell ei omista tuon luokan teitä, vaan valtio. Teitä hoitaa YIT INFRA. Mene heidän nettisivulle siellä paikka mihin voi vauriot ilmoittaa. Kokemuksesta voin todeta, että tulevat nopeasti korjaamaan. Tuo kannattaisi korjata vasta kun routa sulanut. Loppupäässä ja kiireasioissa yhteys Destiaan (ent TVL) eli valtio eli tien omistaja. Sinne voi jopa soittaa. Erittäin ystävällistä henkilökuntaa. Tulivat korjaamaan heti seuraavana päivänä erään tapauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä tarvitse näsäviisas olla. Etkö muka itse ole ajanut yhteenkään monttuun?
Monttuja täynnä, varsinkin Kokkolan suunnasta Jyväskylään päin. Siinä kyllä rikkooo helposti autonrenkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shell ei omista tuon luokan teitä, vaan valtio. Teitä hoitaa YIT INFRA. Mene heidän nettisivulle siellä paikka mihin voi vauriot ilmoittaa. Kokemuksesta voin todeta, että tulevat nopeasti korjaamaan. Tuo kannattaisi korjata vasta kun routa sulanut. Loppupäässä ja kiireasioissa yhteys Destiaan (ent TVL) eli valtio eli tien omistaja. Sinne voi jopa soittaa. Erittäin ystävällistä henkilökuntaa. Tulivat korjaamaan heti seuraavana päivänä erään tapauksen.
Kiitos tiedosta 😀
- Anonyymi
Lähi-Tapiolalle /Vakuutusyhtiöt näillä tienaa.
- Anonyymi
Ei auta vaikka olisi vakuutus Lähitapiolassa. Vääntävät tapauksen kuin tapauksen niin ettei tarvitse korvata. Ovat chat tekoälynsäkin laittaneet vastaamaan "irtisano sopimus", jos yrität korvaushakemusta täyttää.
- Anonyymi
Missähän on Shellin liikenneympyrä?
- Anonyymi
Ei missään, Shell ei omista.
- Anonyymi
Kyy järvellä oleva Valtateiden 13 ja 16 liikenneympyrä pinta on korjattu. Eikä tuo haittaa vaikka olisi huonommassa kunnossa silloinhan autoilijat hiljentäisivät vauhtia sillä kohtaa.
- AnonyymiUUSI
No oli tosiaan korjattu, kuin hölmöläisen tilkkutäkki. Kohta on taas samanlaine monttuympyrä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No oli tosiaan korjattu, kuin hölmöläisen tilkkutäkki. Kohta on taas samanlaine monttuympyrä.
Korjaus pitää tehdä niin että se asfaltoidaan läpi koko tien. Ensin on montut täytettävä, sitten vasta pinta. Ehkä antoivat nyt vain ensiapua.
- Anonyymi
Tuulimyllyjen viejät sen rikkoivat. Lasku sinne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163697Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723186- 961921
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211403Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021186
- 441133
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901109