Hei! Olemme menossa ensi kertaa lyoniin ja kyselisinkin nyt vinkkejä ostoksiin ja hyviin ruokaravintoloihin.Ja mitä kannattaa ostaa (kaupungin erikoisuuksia?)
matkalla lyoniin
1
179
Vastaukset
- minna
Lyon on ISO ja hyvin tyypillinen suurkaupunki - jotain omaperäistä on sentäs vanhan kaupungin alueella. Varsinaisessa "keskustassa" on kauppoja pilvin pimein - hintataso on myös aika kova, eli mitään halpaa ei shoppailu ole. Isoja (siis ISOJA) ostareita on lähiöissä ja ne on selkeästi edullisempia. Kivempaa on tosiaan tuolla vanhoilla kujilla, mukavia pikku putiikkeja, joista voi löytää jotain uniikkiakin. Samoin ruokapaikkoja löytää kyllä joka kulmasta, mutta itse tykkäsin Notre damin nurkilla olevista. Kirkko on ylhäällä mäellä ja kaupungille ja joille on todella komeat maisemat, ylös pääsee funicularilla -tai kävellen ;) Nämä nurkat kannataa koluta kunnolla! Toivottavasti teille ei osu liian helteistä - itse vaellettiin maisemissa n. 35 C - onneksi kämpillä oli iso uima-allas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.394612- 522151
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521641Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151639Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2621620Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ911148Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481123Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671077- 671073