Siitä todisteena on vai ,Venjän hyväksymä Minskin rauhansopimus,jota nyt voimalla toteuttaa,länttäkin vastaan !?
Venjä pitääLuhanskin ja Donetskin oikeuksista kiinni,kuin Yhdyvallat ja Nato Jukoslaviastakin eronneille ja se ei Suomalisten paksuunkalloon mahdu !?
Suomen -ja EU:n rehellisyys koetiksella.kun ei tunnusta Ukrainan aloittaneen sodan,on todistste !?
7
106
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttä olevan edelleen arka-asia,kun Miskin rauhansopimuskaa todistusaineistoksi !?
Sekin jos Suomen ja Venjä välillä tulisi sota,niin kumoi julistettais aloittajaksi !? - Anonyymi
Minski rauhanneuotteluja,vaalipetturi Zelenski ja Länsi viivytteli tietoisesti ja silllä saivat vainaseita Ukrinaan, se oli liikaa Venäjälle ja taloussota,kateudessa !?
- Anonyymi
Ukrainan olikarkki ja preidenttikin, Poroshenko ohjaa sotaansa vieläkin ja kolleegaan Zelensikiä ja rahaa ja aseita riittää pilvin pimein !?
- Anonyymi
Pitää ensin osata kirjoittaa selkeää kieltä ja edes kohtuullisen oikein, että voisi saada uskottavuutta avauksiinsa.
- Anonyymi
Taas tätä lapsellista venäjätrollausta... :)
Kyllä se oli Venäjä, joka hyökkäsi Ukrainaan. Siitä ei ole epäilyksen häivää.
Putainlandian puheisiin ei ole koskaan ollut uskomista...- Anonyymi
Kiistätkö Ukrainan ison sotaoperaation Donetskin ja Luhanskin alueilla?
- Anonyymi
Suomen luotto, rehellisyydessä on mennyttä, jos sitä koskaan ollutkaan,sisäpolitiikka mukaanlukien,jos ei uskota niin siitäkin mustaa valkoisella !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244