Milloin Suomeen saadaan laki joka tekee rikolliseksi tyylin jossa tehdään uutinen pelkästään saada ihminen maksamaan.
Joku yleisesti käytetty terveellinen ruoka onkin myrkkyä mutta myrkyllisen ruuan näkee vasta kun tilaa lukumahdollisuuden.
Sitten kun tilaa, niin häivytetyssä tekstissä ei ollut päätä eikä häntää.
Iltalehden uutisointi
Anonyymi-ap
3
58
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tavallinen ihminen jättää kertomatta, että keitto jota syöt on myrkyllistä niin myrkkykeiton keittäjä istuu varmasti linnassa.
- Anonyymi
Aivan sama kuin automyyjä näyttäisi uuden automallin perän ja kertoisi, että keulan ja sisätilan näät sitten kun ostat auton.
- Anonyymi
Median käyttämää häivytys taktiikkaa voi verrata huhujen levitykseen.
Iltalehti näyttää olevan mestari käyttämään sumutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973533
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232872Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122431- 431875
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411555- 321547
- 281350
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191