pitää puolensa kuten naapuri masakin.
Työtönkään ei hiljene vaan
25
268
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta eikös eläkeläisille ole oma palsta ??
- Anonyymi
Miksi täällä häärää asiattomat ihmiset ?
- Anonyymi
Niitä on kaikkialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä on kaikkialla.
Älä taas mollaa isääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä taas mollaa isääsi.
Anteeksi isä
- Anonyymi
Oikeis ,niin pitääkin .
Pistäisivät nuo työttömien kyykyttäjät oikein ahtaalle. Mieluusti ajaisivat heidät niin ahtaalle, että suvaitsemattoman toimintansa seurauksena pakkaisivat matkalaukkunsa ja ottaisivat jalat alleen, jotta ihmisoikeuksien polkemiselle tulee loppu tässä maassa .- Anonyymi
Kans ihmettelen että työttömät tyytyvät kohtaloonsa kuin lampaat , laittaisivat hallituksen vastuuseen puheistaan ja teoistaan , eikös leikkauksia perusteltu melko suorasti ihmisten laiskuudella kun töitä mukamas on vaan ei laiskuuttaan haeta kuin pakon edessä , näin itse käsitin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kans ihmettelen että työttömät tyytyvät kohtaloonsa kuin lampaat , laittaisivat hallituksen vastuuseen puheistaan ja teoistaan , eikös leikkauksia perusteltu melko suorasti ihmisten laiskuudella kun töitä mukamas on vaan ei laiskuuttaan haeta kuin pakon edessä , näin itse käsitin .
Ehkä siinä on viety se omanarvontunto niin alas ettei ole voimia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä siinä on viety se omanarvontunto niin alas ettei ole voimia
V*tun paskiainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V*tun paskiainen
kuka ja miksi joku sellainen olisi ?
- Anonyymi
Ei hiljene. Ääntä lähtee kuin vesikauhuisesta tupasiasta.
- Anonyymi
Työttömien pitää vetää yhtä köyttä
- Anonyymi
Tai käteen
- Anonyymi
Juu köyttä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu köyttä...
Tai toisiaan peffaan varsinkin savossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu köyttä...
Yhtä köyttä! Ei kaulaan.
- Anonyymi
Ei kaulaan. Ei.
- Anonyymi
Raasvattu köysi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raasvattu köysi
Eikö ihminen saa elää jos on työtön ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ihminen saa elää jos on työtön ?
Joillakin se mielipide on tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin se mielipide on tämä.
valitettavaa mutta ei yllätä
- Anonyymi
Työtöntä ei kannata elättää yhteiskunnan toimesta
- Anonyymi
EI niin. Niskalaukaus vaan ja ruho hyötykäyttöön villisikojen ja minkkien rehuksi.
- Anonyymi
ok selvä se annahan paikkoja paan kysyen heti huomenna
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996994- 1592066
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551140Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949