pitää puolensa kuten naapuri masakin.
Työtönkään ei hiljene vaan
25
246
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta eikös eläkeläisille ole oma palsta ??
- Anonyymi
Miksi täällä häärää asiattomat ihmiset ?
- Anonyymi
Niitä on kaikkialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä on kaikkialla.
Älä taas mollaa isääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä taas mollaa isääsi.
Anteeksi isä
- Anonyymi
Oikeis ,niin pitääkin .
Pistäisivät nuo työttömien kyykyttäjät oikein ahtaalle. Mieluusti ajaisivat heidät niin ahtaalle, että suvaitsemattoman toimintansa seurauksena pakkaisivat matkalaukkunsa ja ottaisivat jalat alleen, jotta ihmisoikeuksien polkemiselle tulee loppu tässä maassa .- Anonyymi
Kans ihmettelen että työttömät tyytyvät kohtaloonsa kuin lampaat , laittaisivat hallituksen vastuuseen puheistaan ja teoistaan , eikös leikkauksia perusteltu melko suorasti ihmisten laiskuudella kun töitä mukamas on vaan ei laiskuuttaan haeta kuin pakon edessä , näin itse käsitin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kans ihmettelen että työttömät tyytyvät kohtaloonsa kuin lampaat , laittaisivat hallituksen vastuuseen puheistaan ja teoistaan , eikös leikkauksia perusteltu melko suorasti ihmisten laiskuudella kun töitä mukamas on vaan ei laiskuuttaan haeta kuin pakon edessä , näin itse käsitin .
Ehkä siinä on viety se omanarvontunto niin alas ettei ole voimia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä siinä on viety se omanarvontunto niin alas ettei ole voimia
V*tun paskiainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V*tun paskiainen
kuka ja miksi joku sellainen olisi ?
- Anonyymi
Ei hiljene. Ääntä lähtee kuin vesikauhuisesta tupasiasta.
- Anonyymi
Työttömien pitää vetää yhtä köyttä
- Anonyymi
Tai käteen
- Anonyymi
Juu köyttä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu köyttä...
Tai toisiaan peffaan varsinkin savossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu köyttä...
Yhtä köyttä! Ei kaulaan.
- Anonyymi
Ei kaulaan. Ei.
- Anonyymi
Raasvattu köysi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raasvattu köysi
Eikö ihminen saa elää jos on työtön ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ihminen saa elää jos on työtön ?
Joillakin se mielipide on tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin se mielipide on tämä.
valitettavaa mutta ei yllätä
- Anonyymi
Työtöntä ei kannata elättää yhteiskunnan toimesta
- Anonyymi
EI niin. Niskalaukaus vaan ja ruho hyötykäyttöön villisikojen ja minkkien rehuksi.
- Anonyymi
ok selvä se annahan paikkoja paan kysyen heti huomenna
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu852642Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4561903Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise1641801Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin1121445- 881421
Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019451378- 701297
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501286Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä681059Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne581050