Olin käymässä Rautatienkadun hieromossa,ja sen jälkeen tein lude löydön vaatteistani vain kaksi,mutta heitin vaatteeni äkkiä pesukoneeseen.Kannattaa siis varoa näitä hieromoja,olin 8 bertassa,paikka oli muutenkin vähän sotkuinen.
Luteet vaatteissa
105
3621
Vastaukset
- Anonyymi
Vaatteet pestävä +60 Asteessa
- Anonyymi
Nämä strippimestat yleensä kyllä melko sotkuisia,toki poikkeuksiakin löytyy.Lopetin niissä käymisen juuri tämän sotkuisuuden takia sekä huonon palvelun takia.Tamä kyseinen edustaa kumpaakin.
- Anonyymi
Minä kävin tuolla myös mutta lähdin pois koska paikalla ollut blondi oli niin kännissä,en usko että edes luteet ehtivät tarttua .
- Anonyymi
Ei se riitä että pöydällä on käsidesipullo,kun lattia ja muut pinnat on pesemättä,ja samoissa tilassa erilaiset eritteet lentävät...
- Anonyymi
Yleensä tuo vanha blondi on tuolla melko päissään,ja palvelu ala arvoista.Kaksi kertaa olen käynyt ja aina sama juttu.Onneksi naapurilikkeessä parempaa palvelua.Ei ole ihme että siivous ja hygienia puoli on rempallaan tuolla 8b:ssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä tuo vanha blondi on tuolla melko päissään,ja palvelu ala arvoista.Kaksi kertaa olen käynyt ja aina sama juttu.Onneksi naapurilikkeessä parempaa palvelua.Ei ole ihme että siivous ja hygienia puoli on rempallaan tuolla 8b:ssä.
Autoin tuon blondin liikkeeseen viime talvena kun ei saanut ovea auki itse kun oli niin seis.Sisään päästyään lupasi tarjota teetä kiitokseksi.Odotellessa juteltiin niitä tai minä lähinnä kuuntelin,Putinin ylivertaisuudesta ja suomalaisista idiootti miehistä,ja että tummat maahan muuttajat ovat hänelle mieluisia asiakkaita.Siinä teetä hörppiessä alkoi kauppaamaan minulle palveluksiaan, minulla ei ollut kiinnostusta,koska nainen nyt ei ollut todellakaan minun tyyppiä,ja todella kännissä.Sitten hän loukkaantuneena esitteli minulle roskista yöpöydän vierestä jossa oli ilmeisesti viikonlopun saldo eli paperi pyyhkeitä ja käytettyjä kondomeja,että oli kyllä kelvannut muille lahtelaismiehille.Kiitin teestä ja toivotin hyvää yötä ja tein lähtöä,sitten alkoi tulla venäjän ja englannin kielen sekoitusta eikä mitään hyvän yön toivotuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autoin tuon blondin liikkeeseen viime talvena kun ei saanut ovea auki itse kun oli niin seis.Sisään päästyään lupasi tarjota teetä kiitokseksi.Odotellessa juteltiin niitä tai minä lähinnä kuuntelin,Putinin ylivertaisuudesta ja suomalaisista idiootti miehistä,ja että tummat maahan muuttajat ovat hänelle mieluisia asiakkaita.Siinä teetä hörppiessä alkoi kauppaamaan minulle palveluksiaan, minulla ei ollut kiinnostusta,koska nainen nyt ei ollut todellakaan minun tyyppiä,ja todella kännissä.Sitten hän loukkaantuneena esitteli minulle roskista yöpöydän vierestä jossa oli ilmeisesti viikonlopun saldo eli paperi pyyhkeitä ja käytettyjä kondomeja,että oli kyllä kelvannut muille lahtelaismiehille.Kiitin teestä ja toivotin hyvää yötä ja tein lähtöä,sitten alkoi tulla venäjän ja englannin kielen sekoitusta eikä mitään hyvän yön toivotuksia.
Herrasmies on herrasmies,joskus saa kiitosta useimmiten ei🫤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olisin ehkä alkanut yrjötä ton saldo esittelyn jälkeen🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kumma jos on lutikoita ja kaikkee muuta kun tykkää mamuist enämpi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten kerrasta uskonut😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kumma jos on lutikoita ja kaikkee muuta kun tykkää mamuist enämpi
Mamut maksa parempi ja anttaa paremppi kyytti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hygieniasta eivät välitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti miehet tuola vain vierailevatkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se riitä että pöydällä on käsidesipullo,kun lattia ja muut pinnat on pesemättä,ja samoissa tilassa erilaiset eritteet lentävät...
Meinaat että siemenet ovat kuivuneet seiniin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wolt loiset pyrkii väkisin kämppään jos yksinäinen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat että siemenet ovat kuivuneet seiniin?
Tottakai!Ja mattoihin lattiaan....kun ei siivota!Tuleehan kaikkia muitakin eritteitä kuin pelkät siemenet...🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa haista tuo roskis kesällä...miksei tietysti muutenkin 🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wolt loiset pyrkii väkisin kämppään jos yksinäinen nainen.
Tuo eukko taitaa tykätä näistä wolttikuskeista kun kerran mamut mieleisiä asiakkaita,toisin kun suomalais idiootit..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä potkaisin tuon roskasangon kumoon viime syksynä kun menin takaovesta sisään,siihen matolle levis koko sisältö,ei tehny mieli ottaa kenkiä pois.No lähdin muutenkin pois koska lady oli niin sekavassa kunnossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kyllä rynkytin pussit tyhjäksi. Ihan ok kyydit tarjosi. Menen toistekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa käydä lääkäris!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vatsakas mummo kiinnostaa niin mikäpä ettei,kaupan päälle pientä kutinaa alakertaan tai lutikan puremia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot siis niitä blondin mainitsemia idiootti suomalaisia 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo roskis on sitä varten että Igor tarkistaa onko myynti ja kassa synkassa...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
У меня на работе была такая же блондинка. Ленивый и много пьющий.😠
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ji yra nuodinga moteris tiek santykiuose, tiek darbe !
- Anonyymi
Liikkeen omistajan pitäisi ilmoittaa tästä ongelmasta taloyhtiölle ja suorittaa tuholaistorjunta.Lahdessa on hyviä tuholaistorjunta firmoja.
- Anonyymi
Tässä liikehuoneistossa ei ole ollut virallista yritystoimintaa vuosikausiin,tuskin vakuutustakaan.Kyllä maksu lankeaa meille asukkaille kohonneena yhtiövastikkeena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä liikehuoneistossa ei ole ollut virallista yritystoimintaa vuosikausiin,tuskin vakuutustakaan.Kyllä maksu lankeaa meille asukkaille kohonneena yhtiövastikkeena.
Tämähän on venakkojen pimeä firma.Tein pienen asennuksen tässä liikkeessä syksyllä.Liikehuoneiston omistajan selvittäminen oli vaikeaa.Ei ole yritystoimintaa,lasku edelleen maksamatta.
- Anonyymi
Omistajaa tuskin kiinnostaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on venakkojen pimeä firma.Tein pienen asennuksen tässä liikkeessä syksyllä.Liikehuoneiston omistajan selvittäminen oli vaikeaa.Ei ole yritystoimintaa,lasku edelleen maksamatta.
Teitkö sähköasennuksen?Minulle tarjottiin pientä sähköasennusta,mutta kieltäydyin kohteliaasti koska maksuna tarjottiin palvelua liikkeessä ja olisi vielä pitänyt maksaa vähän lisää tarjotusta "palvelusta"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teitkö sähköasennuksen?Minulle tarjottiin pientä sähköasennusta,mutta kieltäydyin kohteliaasti koska maksuna tarjottiin palvelua liikkeessä ja olisi vielä pitänyt maksaa vähän lisää tarjotusta "palvelusta"
Kyllä vihjailua oli mutta työt työnä.Ja olen naimisissa oleva mies.Rahoja en ole kyllä vielä saanut.Pieni summa mutta perinnässä tietenkin.Ja sähkötyö oli kyseessä.Olisi pitänyt luottaa vaistoon ja jättää tämä keikka väliin.
- Anonyymi
En ihmettele liikkeen" hoitaja" yleensä tukevassa humalassa.
- Anonyymi
No ainakin vanhalle viinalle hän tuoksahti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toisesta päästä vanhalle sillille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tää onkin Lahden löysäpäiden ketju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin joskus ja kyllä silloin oli niin kännissä ja tympeä,että kerta riitti.Huono hygienia,tuoksui hiki ja vanha silli...Blondi,vanhempi,mahakas venakko joka tuola yleensä on...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emätintulehdus,eikä ihme hygienian taso kun on mitä on noilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin joskus ja kyllä silloin oli niin kännissä ja tympeä,että kerta riitti.Huono hygienia,tuoksui hiki ja vanha silli...Blondi,vanhempi,mahakas venakko joka tuola yleensä on...
Ei niin sexy lady enää,vanha kurttu
- Anonyymi
Minä sain tältä blondilta "extraa" sen verran että piti hakea antibioottikuuri.Paikka oli tosiaan hieman sotkuinen,tahrainen.En kyllä mitään luteita löytänyt,en kyllä osannut etsiäkkään.
- Anonyymi
Mullekkin tuli käynnin jälkeen asiaa lääkärille,kondylooma tartunta samalta blondilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullekkin tuli käynnin jälkeen asiaa lääkärille,kondylooma tartunta samalta blondilta
Sama juttu,ei kivaa
- Anonyymi
Lutikat voivat levitä itse asunnosta toiseen rivi- ja kerrostaloissa.Jos luteet ovat levinneet sänkyihin, huonekaluihin, rakoihin, listojen ja pistorasioiden taakse, niiden hävittämiseen tarvitaan ammattimainen tuholaistorjuja. Luteet eivät koskaan katoa itsestään!
- Anonyymi
Kiva asua tuossa taloyhtiössä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva asua tuossa taloyhtiössä...
Mä myyn kämppäni ,muutenkin ottanut päähä tossa hieromojen kadulla asuminen,kaikenlaista hiipparia liikkuu tossa ympäristössä
- Anonyymi
Luteet kulkeutuvat vaatteissa,matkatavaroissa ihmisten mukana,näin ne leviävät paikasta toiseen!
- Anonyymi
Eikö kaupasta saa mitään tehokasta hyönteismyrkkyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kaupasta saa mitään tehokasta hyönteismyrkkyä?
Ei ne auta,tuholaistorjuja ainoa joka auttaa.Pysyvästi.Kunnes taas saat ne jostain uudestaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä myyn kämppäni ,muutenkin ottanut päähä tossa hieromojen kadulla asuminen,kaikenlaista hiipparia liikkuu tossa ympäristössä
Mä oon kuvannu noiden taka ovia monta vuotta,paljon on ollut hyötyä.Olen saanut paljon palveluksia ja muuta apua...
- Anonyymi
Sanokaas nyt miten tää eroon koko lahdest!!ei mitenkään!! Pitäs polttaa koko lahti ulkoa sisälle päin niinkuin termiiteille tehdään ameriikoos💪 se on nää niitä Vesijärven peruja!no kun vedessä vikaa niin sitten siinä on!kannattaisiko tehä asialle jotain,tai no menetettyjä suku-polvia jo tarpeeksi,toivotaan et vaikuttaisi pian lahen syntyvyyteen! PS:mitä hyvää on Turussa ja Lahest tullu?????no tyhjä juna!!!🤣🤣🤣
- Anonyymi
Osu,ja uppos!!
- Anonyymi
Ap kyllä niitä luteita nyt vaatteiden pesusta huolimatta on asunnossani koska punaisia jälkiä iholla,eli kaikki ei ollut vain vaatteissa,täytyy tilata tuholaistorjuja maanantaina.Kotivakuutus ilmeisesti korvaa,ainkin osan?Kyllä potuttaaa....
- Anonyymi
Riippuu kotivakuutuksesta,voi olla että maksat kaikki itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu kotivakuutuksesta,voi olla että maksat kaikki itse.
No en kyllä maksa pennin jeniä.
- Anonyymi
No nyt uskottomat miehet jäävät helposti kiinni,jos asuntoon ilmestyy lutikoita,niin on syytä epäillä vierailua Rautatienkadulla,seksitauti tietysti vahvistaa asiaa vielä enempi...
- Anonyymi
Mieheni hankki tuolta liikkeestä meille lutikoita kotiimme.Ihmettelin kun meille kummallekkin alkoi ilmestymään punaisia kutiavia läiskiä ihoon.Kävin lääkärissä ja selvisi että ovat lutikan puremia.Mieheni tunnusti vihdoin että oli käynyt tuossa liikkeessä.Kävin sen jälkeen myös sukupuolitauti testissä.Tuholaistorjuja tarvittiin hoitamaan ongelma kodistamme.Meille tuli ero koska sukupuolitauti testikin positiivinen,että näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheni hankki tuolta liikkeestä meille lutikoita kotiimme.Ihmettelin kun meille kummallekkin alkoi ilmestymään punaisia kutiavia läiskiä ihoon.Kävin lääkärissä ja selvisi että ovat lutikan puremia.Mieheni tunnusti vihdoin että oli käynyt tuossa liikkeessä.Kävin sen jälkeen myös sukupuolitauti testissä.Tuholaistorjuja tarvittiin hoitamaan ongelma kodistamme.Meille tuli ero koska sukupuolitauti testikin positiivinen,että näin.
Hyvä kun pääsit uskottomasta miehestä eroon,saat kyllä varmasti paremman,tsemppiä♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näihin luteen puremiin saatavilla mitään rasvaa apteekista ilman reseptiä?Olen yöllä raapinut itseni verille,kutittaa niin pirusti😫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näihin luteen puremiin saatavilla mitään rasvaa apteekista ilman reseptiä?Olen yöllä raapinut itseni verille,kutittaa niin pirusti😫
Kortisonivoide,saa ilman reseptiä.Hankkiudu eroon luteista,niin ei tuu uusia paukamia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt ainakaan itse liiku sieltä asunnosta lutikoita levittämään ympäri kaupunkia,pyydä jonku tuomaan sitä rasvaa.Ja hommaa tuholaistorjuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita tuonne Anticimex Lahti,hyvä palvelu käytin itse tätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun pääsit uskottomasta miehestä eroon,saat kyllä varmasti paremman,tsemppiä♥️
Kiitos tuesta tuntematon ystävö🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita tuonne Anticimex Lahti,hyvä palvelu käytin itse tätä
Mäkin käytin tätä firmaa,lutikat lähti,sain lutikat tuolta samasta hieromosta.Kannattaa kiertää,tai käydä jossain toisessa.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa. Toivottavasti opit läksysi.
- Anonyymi
Ap kalliiksi tuli huaraamo liikkees käynti,lude häätö 800€+ kaikki muut kulut.Oli kyllä viimeinen kerta.
- Anonyymi
Saitko mitään kotivakuutuksesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras vakuutus on kun ei käy tälläisessä paikassa,luteiden syöttinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
68€ sain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
68€ sain.
Aika vähän,kalliiks tuli pano
- Anonyymi
Mulla maksoi kaksiossa 300€Kotivakuutus kuitenkin korvasi osan ja kotitalousvähennys kelpoinen työ,mutta harmittaa silti saatanasti,samasta lähteestä lutikat kuin ap:lla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras vakuutus on kun ei käy tälläisessä paikassa,luteiden syöttinä.
Koko liike tuohon osoitteeseen:
https://salpakierto.fi/jatteen-vastaanotto/vaarallisten-jatteiden-kerayskontit/
- Anonyymi
Ymmärtäisin jotenkin käyntisi tuossa liikkeessä jos sielä olisi joku hemaiseva nainen,mutta sielä "työskentelee"vanhoja lihavia venaccoja,ikä lähempänä kuuttakymmentä, kuin neljääkymmentä ja alko vahvasti mukana.Heillä tuo siivous+hygienia puoli ei ensimmäisenä mielessä.Pubiruusu ajaisi saman asian.
- Anonyymi
Taitaa olla kokemusta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla kokemusta...
On !
- Anonyymi
Tämähän on pubiruusu,vanha ja alkoholikin maistuu,ainut ero että ottaa rahaa maksuksi typeriltä ukoilta
- Anonyymi
Vanhat äijät löysän pi77un perässä🤮
- Anonyymi
Eikö tälläisestä pitäisi tehdä ilmoitus jonnekkin?Vai?
- Anonyymi
Jeesus tulee, mutta ketä kiinnostaa?
- Anonyymi
Nyt oli ainakin suljettu 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli ainakin suljettu 👍
Olisit tyhjänny paskasangon portaille
- Anonyymi
Taloyhtiöön varmaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taloyhtiöön varmaan?
Ei ne välitä. paskaakaan
- Anonyymi
No nyt tiedän mistä meillekkin on tullut lutikoita,kiva asua tässä talossa
- Anonyymi
Tulis nyt se jeesus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulis nyt se jeesus!
Kyllä se sieltä. Kunhan ensin se ristiin saadaan naulottua. Odota vähän.
- Anonyymi
Hyvä tietää mistä ne lutikat tulivat syytin naapureita,vika olikin oma.Kännipäissä kävin tuossa liikkeessä hieronnassa.Täytyy käydä vielä sukupuolitauti testissä.
- Anonyymi
Kiitos hyvästä ketjusta aloittajalle,hyvää infoa.Aihe ei tietenkään ole mukava mutta tietääpä kiertää tämän hieromon.
- Anonyymi
No jos ei oma eukko (jos yleensä on) ei anna, niin parempi sinun vaan hieroskella itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos ei oma eukko (jos yleensä on) ei anna, niin parempi sinun vaan hieroskella itseäsi.
Ei ole eukkoa,mutta on tietenkin mukavampaa jos joku terve siisti nainen hieroo,kuin itse
- Anonyymi
Taidan kuitenkin kosketella itseäni, omilla pestyillä käsilläni steriilissä kesämökilläni Asikkalassa.
- Anonyymi
Onhan sekin parempi,kuin viedä näitä tuliaisia vaimolle/tyttöystävälle tai lapsilleen kotiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sekin parempi,kuin viedä näitä tuliaisia vaimolle/tyttöystävälle tai lapsilleen kotiin
Miehet on kyllä sikoja,himot vie seurauksista piittaamatta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mistä vaimo/tyttöystävä sen tietää? Vai käyttääkö "hieroja" hajutonta öljyä? Hoida kuule vaan itsesi omin käsin onneen.
- Anonyymi
Moi kaikki, minä tarvi nyt apua.
Koti ongelma, luteet joka paikka. Yöllä ne puree, ei voi nukkua kunnolla. Minä jo vaihtaa lakanat, suihku joka päivä, mutta ei auta. Onko joku hyvä firma tai konsti kotona, miten tappaa kaikki?
Toinen asia, vähän henkilökohtainen... ehkä minä sai seksitauti. Minä ei ole varma, mutta outo tunne alhaalla, joskus kirvelee. Minä vähän pelkää mennä lääkäriin, en tiedä miten puhuu siitä. Onko joku paikka missä voi testaa ilman nimi? Tai saako apteekista jotain?
Kiitos jo nyt, jos joku tietää auttaa. Veli kiittää.- Anonyymi
Mitäs kävit tossa hieromoss!?
- Anonyymi
Aivan oikein sinulle,mene lääkäriin,hommaa tuholaistorjuja,äläkä levitä lutikoita ja tautejasi muihin ihmisiin!
- Anonyymi
Ei kannata uittaa sitä ku11ia täs horojen hieromos.Se kostautuu sitten,erilaisina vaivoina,jotka vaatii lääkärillä käyntiä ja muuta apua
- Anonyymi
Mistä saisin apua??l/Lapsellani isoja paukamia,epäilen luteen puremia koska ovat tulleet yöllä,ja sängyssä mustia jälkiä,katsoin netistä voisi täsmätänäihinMinulla ei ole mitään jälkiä iholla,miesystävälläni ei myöskään.Pitäisikö mennä näyttämään lääkärille,vai onko jotain kotihoitoa,Onko kalliit lääkkeet?
- Anonyymi
Vie lapsesi lääkäriin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vie lapsesi lääkäriin!
Minula ei ole rohkeus siihen.
- Anonyymi
Olin käymässä lutherilaisessa jumalanpalveluksessa ja löysin luteita.
En ruvennut pesemään mitään, mutta lopetin luteiden kirkollistamista. - Anonyymi
luteet hakeutuvat yksinäisten luokse kun vaistoavat, että ihmisellä ei ole kaveria
- Anonyymi
Kyllä!Ja ovat kavereina varsinaisia verenimijöitä!
- AnonyymiUUSI
Liikkessa vain hjyva tavarat mynnissa,seka pallvellu,
- AnonyymiUUSI
спасибо
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017753Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455521HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042970Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki432685- 1752478
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92060- 241954
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121812Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411742Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111648