Olin käymässä Rautatienkadun hieromossa,ja sen jälkeen tein lude löydön vaatteistani vain kaksi,mutta heitin vaatteeni äkkiä pesukoneeseen.Kannattaa siis varoa näitä hieromoja,olin 8 bertassa,paikka oli muutenkin vähän sotkuinen.
Luteet vaatteissa
14
552
Vastaukset
- Anonyymi
Vaatteet pestävä +60 Asteessa
- Anonyymi
Nämä strippimestat yleensä kyllä melko sotkuisia,toki poikkeuksiakin löytyy.Lopetin niissä käymisen juuri tämän sotkuisuuden takia sekä huonon palvelun takia.Tamä kyseinen edustaa kumpaakin.
- Anonyymi
Liikkeen omistajan pitäisi ilmoittaa tästä ongelmasta taloyhtiölle ja suorittaa tuholaistorjunta.Lahdessa on hyviä tuholaistorjunta firmoja.
- Anonyymi
Tässä liikehuoneistossa ei ole ollut virallista yritystoimintaa vuosikausiin,tuskin vakuutustakaan.Kyllä maksu lankeaa meille asukkaille kohonneena yhtiövastikkeena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä liikehuoneistossa ei ole ollut virallista yritystoimintaa vuosikausiin,tuskin vakuutustakaan.Kyllä maksu lankeaa meille asukkaille kohonneena yhtiövastikkeena.
Tämähän on venakkojen pimeä firma.Tein pienen asennuksen tässä liikkeessä syksyllä.Liikehuoneiston omistajan selvittäminen oli vaikeaa.Ei ole yritystoimintaa,lasku edelleen maksamatta.
- Anonyymi
En ihmettele liikkeen" hoitaja" yleensä tukevassa humalassa.
- Anonyymi
No ainakin vanhalle viinalle hän tuoksahti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin vanhalle viinalle hän tuoksahti.
Ja toisesta päästä vanhalle sillille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toisesta päästä vanhalle sillille
Ai tää onkin Lahden löysäpäiden ketju.
- Anonyymi
Minä sain tältä blondilta "extraa" sen verran että piti hakea antibioottikuuri.Paikka oli tosiaan hieman sotkuinen,tahrainen.En kyllä mitään luteita löytänyt,en kyllä osannut etsiäkkään.
- Anonyymi
Lutikat voivat levitä itse asunnosta toiseen rivi- ja kerrostaloissa.Jos luteet ovat levinneet sänkyihin, huonekaluihin, rakoihin, listojen ja pistorasioiden taakse, niiden hävittämiseen tarvitaan ammattimainen tuholaistorjuja. Luteet eivät koskaan katoa itsestään!
- Anonyymi
Kiva asua tuossa taloyhtiössä...
- Anonyymi
Sanokaas nyt miten tää eroon koko lahdest!!ei mitenkään!! Pitäs polttaa koko lahti ulkoa sisälle päin niinkuin termiiteille tehdään ameriikoos💪 se on nää niitä Vesijärven peruja!no kun vedessä vikaa niin sitten siinä on!kannattaisiko tehä asialle jotain,tai no menetettyjä suku-polvia jo tarpeeksi,toivotaan et vaikuttaisi pian lahen syntyvyyteen! PS:mitä hyvää on Turussa ja Lahest tullu?????no tyhjä juna!!!🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Osu,ja uppos!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1122435
- 222363
Unkari lopettaa Pride-marssit lailla
Pride-marsille osallistumisesta yli 500 euron sakko https://www.hs.fi/maailma/art-2000011107644.html397174050-vuotias lapsitähti Sami Pilvilä kuollut
En kyllä lainkaan muista tuollaista kaveria. Hän voitti Lapsitähti-kisan vuonna 1986 ja osallistui vuonna 1987 Syksyn Sä81333Totuus on että säikähdin
Sun rakastumista. Yhtäkkiä tuli vain niin paljon tunteita että tutustuminen meni perseelleen. Sitten tein sen mitä tein671099- 231070
Jotenkin mua loukkaa se
Että on joku tosi tärkeä asia, jonka jätät mulle kertomatta. En tiedä jätätkö muiltakin, mutta ainakin multa. Tunnen sen391046Martinalta ulostulo Stefanista
Seiska: ulostulo Stefan Thermanista. Viktoria on onnekas, että hänellä on Eskon kaltainen isä. - Mitä sit Isabellalla e2321043- 52998
TUULIVOIMA ILLAN ANTI
Tuulivoima illan tärkein anti oli, että kaupunginjohtaja Rusanen ei ole tehnyt yhtään mitään. Hän laittoi kaiken syyn tu59901