RENKIHAMPPI AJAA KEIKAN JUST SITTE SILLÄ HINTAA MIKÄ ANNETAAN! MINÄ OLEN NYT VAPAMUURARIEN KOKOUKSESSA JA ILLAN AIHEENA ON RENKIEN TOUHAILUT. MYÖS RENKIEN MERSUILLA AJELUT ON ÄRSYTTÄNEET MONIA. KOTIIN PÄÄSTYÄNI MENEN UIMA-ALTAASEEN JA OTAN LASILLISEN VUOSIKERTA VISKIÄ, TALOUSSANOMIA LUKIESSA. HELMIKUUSSAHAN MENEMME KAUKOMAILLE JÄLLEEN, KAUHULLA JO ODOTTELEN RENKIEN SEKOILUJA JA TURHAPUROMAISTA TOUHUA. MUISTUTATHAN MINUA ETTÄ VIEN KESKIMMÄISEN MERCEDEKSEMME KAUSIHUOLTOON ENNEN MATKALLE LÄHTÖÄ. TAVATAAN LENTOKENTÄN LOUNGESSA, SIELLÄ EI RENKIPASKA HAISE!
TERV: KULJETUSPATRUUNA
Rengeille asiaa, HUOM!
5
156
Vastaukset
- Anonyymi
Vekselit lankeaa ei ole varaa renkiin.
- Anonyymi
Näin työnantajan roolissa on ollut `mukava`seurailla duunareitten edesottamuksia jo vuosikymmeniä..
Yksi merkille pantava seikka on rekkakuskien yhteisöllisyys!
Kun Rane pistää vehkeet nutulleen tai Arska täräyttää liian matalaan siltaan, niin koko kuskilauma on selittämässä suu vaahdossa ettei se ollut Ranen tai Arskan syy..!!
Kukaan kuski ei sössi mitään ja jos sössii, niin se kielletään kollektiivisesti välittömästi..!
Ainoa joka sössii kuljetusfirmassa on se vihattu isäntä..!
Mitä te hyödytte hyysäämällä niitä idiootteja työkavereitanne, kysyy epätietoinen kuljetusyrittäjä..? - Anonyymi
Huoooh, niin tuttua. On näköjään muillakin samoja ongelmia kuin minulla, en ole näemmä yksin.
Kyllä tähän maailmaan mahtuu jos jonkinlaista säätäjää ja hämmentäjää mutta täytyy kyllä sanoa että ihan siellä kärkisijoilla on nämä "maanteidemme kingit", Ranet, Arskat, Lusmut, Orjat, sun muut rattimarakatit!
Tässä kanssa vuosikaudet hyysätty ja rahoitettu ko. "herrojen" elämää..... olen rahoittanut RENKIEN perheet, koulut, kaljanjuonnit ym. KAIKKI!
NYT SE ON LOPPU!
Mitä olen saanut? Mulla vaivaiset parisataa tuhatta pääomatulot vuosittain, iso kivitalo, neljä huvilaa, uusi mersu kolmen vuoden välein.
MITÄ RENKI ON SAANUT??! - Anonyymi
Kuljetusalaa on tullut harrastettua jo yli kolmekymmentä vuotta. huonommaksi menee koko ajan..!
Nämä nykyiset kuskiapinat ovat kyllä mestareita tekemään laskua ja vahinkoa isännälle..! Tälläkin viikolla yks "ihan pieni" kolhaisu toiseen autoon. Tonni meni!
Siis minulta, isännältä..! Kuski vaan räki pientareelle ja nosteli housujaan..:)
Saikkua viikko...on vähä lunssane olo..tuli tekstiviesti sunnuntai-iltana..!
Maksan apinalle viikon palkan kotiin(baariin)..!
Naftaa palaa tolkuttomasti(varastaa koko ajan)...kuormalavat kaatuu kyydissä...varmasti sidoin!!! Paitsi ettei sitonut! Auto ja kärry saa osumia jatkuvasti...
Ajetaan omaa keikkaa salaa...kannetaan rekasta tavaraa selkä vääränä kotiin...no vähä otin Sinolii ja ikkunanpesuu..so What..!:)
Kokeilkaa piruuttaan ottaa kymmenen täystuhoo töihin ja nauittikaa elämästä..:)!!! Logistiikka on kivaa...:):) - Anonyymi
Ai niin...ne kaikki veivatut tunnit (kynätunnit), jotka isäntä maksaa ...!!! Vuositasolla puhutaan ainakin 400-500 tuntia per tyyppi....palkallisten kesälomien...talvilomien...pekkasten...saikkujen...arkipyhien...lapsenhoitolomat..kunnallisten asioiden hoito..ammattiyhdistysasiat arkena....kaikesta maksaa katteetonta palkkaa se kapitalistimulkero...:):):)
Se on hampit pian niin että saatte lähtee käveleen koko sakki. Ei "perse kestä" teidän kojoottien ylläpitoa. Saatte hankkia ylöspitonne muualta, helpommista hommista.
Minulta on mennyt monta asiakasta kuskinretkujen sössimisten takia. Kuski osaa keksiä mitä ihmeellisempiä selityksiä ja pidellään taukoja SILLON KUN PITÄS NILKKA OIKOSEN PUDOTELLA TULEEN! vittu!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1236059Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745532142Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk281398Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861133Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481025- 64991
- 65941
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27928Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59925