soumi poka

al am muhamed

soumi poka ota multa tupkaski mä ola ravintola vssä ei sustu anta takasi mä tupaka mä hermasta mut somi poka ei ana takas mä osta uus aski ei anna soma pokale sitä soma poka sutua mun pako lähte koti

6

2172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööböö

Oli niin vammanen juttu et melkeen naurattaa xD

• psychoman99

tuollaiset pellet sais tappaaa...vitun raiskaajat....vitun somali vitun lutku sumppi :D

• no racism

suomalainen olet prkl

eikö oo parempaa tekemistä kun haukkua ulkomaalaisia :(

on se kumma kun suomalaiset on niin kielteisiä ulkomaalaisia kohtaan

ei ulkomaalaiset oo yhtään sen rikollisempia kun suomallaisetkään "yhden pierunkin kun ulkomaalainen päästä, kaikki kuule"

Mitä enemmän syrjitään ulkomaalaisia sitä enemmän ongelmiakin tulee.

Eikö olisi parempi vaikka suosia ulkomalaisia "tasaarvon nimissä"

esim nyt jos ulkomaalainen etsi töitä niin sitä joko ei otetaan tai tarjotaan heikkompi palkka, tämä johtaa siihen että ulkomaalainen silloin jää työttömäksi ja silloin se käy kalliksi valtiolle

• psychoman99

vaikka haluais..niin siihen ei ikään päästä :( no kyl ne vitun somalit saa kotimaahan lähtiäkkin :)

• NomeD

Jos opettelisit suomen ensin ja sopeutusit maan tavoille. Niin munkin pitää sopeutua Somalian tavoille jos sinne muutan. Älä ala vaatimaan mitään vaan ole kiitollinen siitä mitä saat. Jos et opi nöyryyttä on turha tulla tänne pullistelemaan tai joku suomi poika opettaa käytännössä miltä tuntuu ottaa turpaan. Pyydä , älä vaadi.

• minä vaan

anteeksi vaan, mutta luulenpa että tämän viestin takana on ihan tuiki tavallinen suomi poika, joka luulee olevansa hyvinkin vitsikäs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      134
      2320
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      65
      2247
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      54
      1915
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      71
      1618
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      97
      1461
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      97
      1455
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      116
      1329
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1200
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1171
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      71
      1067
    Aihe