soumi poka

al am muhamed

soumi poka ota multa tupkaski mä ola ravintola vssä ei sustu anta takasi mä tupaka mä hermasta mut somi poka ei ana takas mä osta uus aski ei anna soma pokale sitä soma poka sutua mun pako lähte koti

6

2157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööböö

Oli niin vammanen juttu et melkeen naurattaa xD

• psychoman99

tuollaiset pellet sais tappaaa...vitun raiskaajat....vitun somali vitun lutku sumppi :D

• no racism

suomalainen olet prkl

eikö oo parempaa tekemistä kun haukkua ulkomaalaisia :(

on se kumma kun suomalaiset on niin kielteisiä ulkomaalaisia kohtaan

ei ulkomaalaiset oo yhtään sen rikollisempia kun suomallaisetkään "yhden pierunkin kun ulkomaalainen päästä, kaikki kuule"

Mitä enemmän syrjitään ulkomaalaisia sitä enemmän ongelmiakin tulee.

Eikö olisi parempi vaikka suosia ulkomalaisia "tasaarvon nimissä"

esim nyt jos ulkomaalainen etsi töitä niin sitä joko ei otetaan tai tarjotaan heikkompi palkka, tämä johtaa siihen että ulkomaalainen silloin jää työttömäksi ja silloin se käy kalliksi valtiolle

• psychoman99

vaikka haluais..niin siihen ei ikään päästä :( no kyl ne vitun somalit saa kotimaahan lähtiäkkin :)

• NomeD

Jos opettelisit suomen ensin ja sopeutusit maan tavoille. Niin munkin pitää sopeutua Somalian tavoille jos sinne muutan. Älä ala vaatimaan mitään vaan ole kiitollinen siitä mitä saat. Jos et opi nöyryyttä on turha tulla tänne pullistelemaan tai joku suomi poika opettaa käytännössä miltä tuntuu ottaa turpaan. Pyydä , älä vaadi.

• minä vaan

anteeksi vaan, mutta luulenpa että tämän viestin takana on ihan tuiki tavallinen suomi poika, joka luulee olevansa hyvinkin vitsikäs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2270
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1307
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1246
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      894
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      779
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      582
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe