soumi poka ota multa tupkaski mä ola ravintola vssä ei sustu anta takasi mä tupaka mä hermasta mut somi poka ei ana takas mä osta uus aski ei anna soma pokale sitä soma poka sutua mun pako lähte koti
soumi poka
6
2154
Vastaukset
- ööböö
Oli niin vammanen juttu et melkeen naurattaa xD
- psychoman99
tuollaiset pellet sais tappaaa...vitun raiskaajat....vitun somali vitun lutku sumppi :D
- no racism
suomalainen olet prkl
eikö oo parempaa tekemistä kun haukkua ulkomaalaisia :(
on se kumma kun suomalaiset on niin kielteisiä ulkomaalaisia kohtaan
ei ulkomaalaiset oo yhtään sen rikollisempia kun suomallaisetkään "yhden pierunkin kun ulkomaalainen päästä, kaikki kuule"
Mitä enemmän syrjitään ulkomaalaisia sitä enemmän ongelmiakin tulee.
Eikö olisi parempi vaikka suosia ulkomalaisia "tasaarvon nimissä"
esim nyt jos ulkomaalainen etsi töitä niin sitä joko ei otetaan tai tarjotaan heikkompi palkka, tämä johtaa siihen että ulkomaalainen silloin jää työttömäksi ja silloin se käy kalliksi valtiolle- psychoman99
vaikka haluais..niin siihen ei ikään päästä :( no kyl ne vitun somalit saa kotimaahan lähtiäkkin :)
- NomeD
Jos opettelisit suomen ensin ja sopeutusit maan tavoille. Niin munkin pitää sopeutua Somalian tavoille jos sinne muutan. Älä ala vaatimaan mitään vaan ole kiitollinen siitä mitä saat. Jos et opi nöyryyttä on turha tulla tänne pullistelemaan tai joku suomi poika opettaa käytännössä miltä tuntuu ottaa turpaan. Pyydä , älä vaadi.
- minä vaan
anteeksi vaan, mutta luulenpa että tämän viestin takana on ihan tuiki tavallinen suomi poika, joka luulee olevansa hyvinkin vitsikäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst20214092Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i525196Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58674677Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat2433806PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1113568Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1303537Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.772082Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161435Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1581191Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3001143