soumi poka ota multa tupkaski mä ola ravintola vssä ei sustu anta takasi mä tupaka mä hermasta mut somi poka ei ana takas mä osta uus aski ei anna soma pokale sitä soma poka sutua mun pako lähte koti
soumi poka
6
2168
Vastaukset
- ööböö
Oli niin vammanen juttu et melkeen naurattaa xD
- psychoman99
tuollaiset pellet sais tappaaa...vitun raiskaajat....vitun somali vitun lutku sumppi :D
- no racism
suomalainen olet prkl
eikö oo parempaa tekemistä kun haukkua ulkomaalaisia :(
on se kumma kun suomalaiset on niin kielteisiä ulkomaalaisia kohtaan
ei ulkomaalaiset oo yhtään sen rikollisempia kun suomallaisetkään "yhden pierunkin kun ulkomaalainen päästä, kaikki kuule"
Mitä enemmän syrjitään ulkomaalaisia sitä enemmän ongelmiakin tulee.
Eikö olisi parempi vaikka suosia ulkomalaisia "tasaarvon nimissä"
esim nyt jos ulkomaalainen etsi töitä niin sitä joko ei otetaan tai tarjotaan heikkompi palkka, tämä johtaa siihen että ulkomaalainen silloin jää työttömäksi ja silloin se käy kalliksi valtiolle- psychoman99
vaikka haluais..niin siihen ei ikään päästä :( no kyl ne vitun somalit saa kotimaahan lähtiäkkin :)
- NomeD
Jos opettelisit suomen ensin ja sopeutusit maan tavoille. Niin munkin pitää sopeutua Somalian tavoille jos sinne muutan. Älä ala vaatimaan mitään vaan ole kiitollinen siitä mitä saat. Jos et opi nöyryyttä on turha tulla tänne pullistelemaan tai joku suomi poika opettaa käytännössä miltä tuntuu ottaa turpaan. Pyydä , älä vaadi.
- minä vaan
anteeksi vaan, mutta luulenpa että tämän viestin takana on ihan tuiki tavallinen suomi poika, joka luulee olevansa hyvinkin vitsikäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3574224Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1393713Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92411Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei112224KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti732002Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1501891- 1181789
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181788Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241399Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551075