soumi poka

al am muhamed

soumi poka ota multa tupkaski mä ola ravintola vssä ei sustu anta takasi mä tupaka mä hermasta mut somi poka ei ana takas mä osta uus aski ei anna soma pokale sitä soma poka sutua mun pako lähte koti

6

2191

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööböö

Oli niin vammanen juttu et melkeen naurattaa xD

• psychoman99

tuollaiset pellet sais tappaaa...vitun raiskaajat....vitun somali vitun lutku sumppi :D

• no racism

suomalainen olet prkl

eikö oo parempaa tekemistä kun haukkua ulkomaalaisia :(

on se kumma kun suomalaiset on niin kielteisiä ulkomaalaisia kohtaan

ei ulkomaalaiset oo yhtään sen rikollisempia kun suomallaisetkään "yhden pierunkin kun ulkomaalainen päästä, kaikki kuule"

Mitä enemmän syrjitään ulkomaalaisia sitä enemmän ongelmiakin tulee.

Eikö olisi parempi vaikka suosia ulkomalaisia "tasaarvon nimissä"

esim nyt jos ulkomaalainen etsi töitä niin sitä joko ei otetaan tai tarjotaan heikkompi palkka, tämä johtaa siihen että ulkomaalainen silloin jää työttömäksi ja silloin se käy kalliksi valtiolle

• psychoman99

vaikka haluais..niin siihen ei ikään päästä :( no kyl ne vitun somalit saa kotimaahan lähtiäkkin :)

• NomeD

Jos opettelisit suomen ensin ja sopeutusit maan tavoille. Niin munkin pitää sopeutua Somalian tavoille jos sinne muutan. Älä ala vaatimaan mitään vaan ole kiitollinen siitä mitä saat. Jos et opi nöyryyttä on turha tulla tänne pullistelemaan tai joku suomi poika opettaa käytännössä miltä tuntuu ottaa turpaan. Pyydä , älä vaadi.

• minä vaan

anteeksi vaan, mutta luulenpa että tämän viestin takana on ihan tuiki tavallinen suomi poika, joka luulee olevansa hyvinkin vitsikäs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      69
      871
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      852
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      541
      770
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe