"Motoristit tervehtii toisiaan koska meitä on niin vähän".
Tämä ei enää pidä paikkaansa koska meitä on jo todella paljon. Itse olen luopunut tästä tavasta.
Joutaako tervehtiminen jo romukoppaan?
10
279
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa, kyllä minä moikkailen edelleen vaikka meitä paljon onkin, ja samaa näyttää tekevän vastaantulijatkin. Myös ne liivikuskit.
- Anonyymi
Moottoripyöräilijöiden määrä vaihtelee aika paljon, työllisyyden (nuorten) ja myös suhdanteiden mukaan? Sitten on nämä jäärät jotka ajaa vuosikymmeniä kuten minä, talvikuukausina tulee jo vieroitusoireita, vähän auttaa ulkomaan reissut mutta silti kamala himo päästä oman pyörän päälle?
- Anonyymi
Tottakai moikataan.
- Anonyymi
En moikkaa.
- Anonyymi
En mielelläni koska ajan pienellä japanilaisella 500 kuutioisella customilla. On siis pieni kooltaan ja moottoriltaan. Minä en pidä sitä muiden moottoripyörien veroisena ja hävettää aina kun motoristi tulee vastaan. En aio silti vaihtaa sitä pois koska se on hyvä.
- Anonyymi
Voit kuitenkin moikkailla skootterimopotyttöjä.
- Anonyymi
Maalla pitää moikata traktori kuskeja,etenkin niitä jotka ajavat vanhoilla kopittomilla traktoreilla
- Anonyymi
Se on hyvä tapa! Myös kuplavolkkari tms kuskeja voi moikkailla! Se on sellainen tsemppiviesti ja sympatian osoitus!
- Anonyymi
>> Motoristit tervehtii toisiaan koska meitä on niin vähän. <<
Ei pidä paikkaansa. Tervehtimisellä on "historiallinen" syy - 1970 -luvun alkupuolelta. Vaan taitaa jo olla hyvin vähän meitä, jotka tiedämme asian.
Tervehtimien on edelleenkin mukava tapa, jota voi käyttää - tai olla tervehtimättä. Asiasta ei kannata tehdä itselleen mitään eämänkysymystä. - Anonyymi
Motoristeja on tosi vähän. Joskus pyörällä ajavia on sitten huomattavasti enempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683