Mittaristo ja näyttö ei ole tätäpäivää erittäin vanhan aikainen verratuna muihin automerkeihin onko tulossa päivitystä noihin.
TOYOTAN...
16
191
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä mittari ja näyttö. En kaipaa muuta. Asiat selviää nykyisestä hyvin.
- Anonyymi
Minusta näyttö on pieni kaipaisin isompaa näyttöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta näyttö on pieni kaipaisin isompaa näyttöä.
Homma lasit, että näet paremmin.
- Anonyymi
Tilaukseen menee silti. Hihihihihi
- Anonyymi
Niin menee mut ei toyota loota.hiihiihiihii.haaaa
- Anonyymi
Olet kova poika tilailemaan Toyotia, montako kymmentä vuodessa saat tilattua??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kova poika tilailemaan Toyotia, montako kymmentä vuodessa saat tilattua??
Tilasin skoodan, tulee rajan takaa, da daa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilasin skoodan, tulee rajan takaa, da daa.
Minkä rajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä rajan.
Itärajan, sieltä itäblokin autot tulevat.
- Anonyymi
Toyotan ostan sit kun ei ennää SOJOTA
- Anonyymi
Apuva. Mulla ei enää SOJOTA. Kas mulla on Toyota. Kiitos. Tero
- Anonyymi
Kyllähän tuo näyttö on aivan surkea tötterö kilpailijailla näyttävät kaareutavat näytöt SURKEA ESITYS TOYOTALTA....
- Anonyymi
Näyttö on surkein esitys mitä olen nähnyt ja tuo muovisuus sisällä ajossa kumina tulee noista muovi osista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttö on surkein esitys mitä olen nähnyt ja tuo muovisuus sisällä ajossa kumina tulee noista muovi osista.
Missä autossa kojelauta on jotain muuta kuin muovia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä autossa kojelauta on jotain muuta kuin muovia?
Premium autoissa ja toyota ei kuulu sihen joukkoon.
- Anonyymi
Miksi vaihtaa hyvää ja toimivaa vain vaihtamisen ilosta? Kaikki uusi näyttää nykyisin olevan enemmän tai vähemmän sutta ja sekundaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624093Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552121
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801282
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241240Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441092Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830