Luulin ettei ole ollutkaan vuosiin, mutta näköjään ykkösellä on. Suurin muutos kun alkoivat kuvata kaukaa seisomassa, ovat olleet paljon huomaamattomampia. Joillekin muka tärkeä henkilökohtainen kontakti, eihän se ole sen kummempi kuin uutistenlukija, en jää kaipaamaan. Ei haittaakaan, mutta turhaa rahanmenoa,
Yle luopuu kuuluttajista
4
161
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ollut jo monta vuotta sitä mieltä että ovat ihan turhia.
Teema ja TV2 ovat pärjänneet ihan hyvin ilman kuluttajia.
Ja olihan siellä muuta työtä yhdrlle- Anonyymi
Et tiedä näköjään katsojatilastoista mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä näköjään katsojatilastoista mitään!
-
Uutisten lukijoitakaan Ei Enää Tarvita, nehän sanoo - - " Lukekaa NettiSivuilta "
- Se vähä, mitä ne sanoo - - On Jo Vanhaa Tietoa - - = Netti Kertoi Jo KAIKEN -!
- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-
Uutisten lukijoitakaan Ei Enää Tarvita, nehän sanoo - - " Lukekaa NettiSivuilta "
- Se vähä, mitä ne sanoo - - On Jo Vanhaa Tietoa - - = Netti Kertoi Jo KAIKEN -!
-Uutisissa on paljon mitä ei ole nettilehdissä ja minulla menee nytkin aivan liikaa aikaa nettilehtien turhien uutisten lukemiseen ja klikkiotsikoiden avaamiseen. Tietokoneella on paljon muutakin tekemistä kuin uutisten lukeminen, mutta TV voi olla auki koko ajan taustalla.
MTV:llä on usein noita että yrittävät houkutella nettisivulle, vaikka samassa ajassa kertoisi mitä juttu koskee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732