no mulle tuli pari tuntii tosi hölmö ajatus.
tulin pyörällä himaan ja satoi tosi paljon. mä kastuin ihan märäksi, piti polkee noin 5km... vähän ennen himaa mä pysähdyin kuselle, mut sit mulle tuli toi hölmö ajatus. no mä ajattelin koska mulla on farkut ja bokserit läpi märät, niin mäpäs lasken kuset housuun.
ja niin mä sit kusin, ihana lämmin kusi valui mun micro kuitu boksereihin, ja farkkuihin. oli tosi mahtava tunne kun lämmin pissa virtas molempia reisiä pitkin housuun.
ooks mä tyhmä. mä oon 16wee poika, vähän karvoi.
oonko mä
10
2001
Vastaukset
Hyvin menee saattaa olla kyllä sitten vähän lisä hajuja housussa.
Ei olisi kyllä tuota tarvinut kertoa meille.Olet tyhmä.
- dfdfdfd
hekoheko iha hauska
- Jenni 17
Olen pari kertaa sortunut päästämään pissaa sateen kastelemiin farkkuihin.En juurikaan häpeä
asiaa. - Jalo
..JES! En ois ite tollasta koskaan tehny... Huvittavaa...
- Laora
Onkos tuossa nyt taas järkee?!
- tyttönen vain
Mikä kehittyy nyky-yhteiskunnassa nopeinta vauhtia? Laiskuus. Mikäs siinä, jos siitä osaa nauttia... mut älä meidän sohvalle tule istumaan =)
- 13weeboiGa
noh empähän minä ainakaa ois housuuni tehny mut mitä se mulle kuuluu vaikka kusisitkin housuus
- kysyn
noi karvat toho asiaa liitty? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4038793Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723178- 171644
- 761108
- 761058
- 271035
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988- 55963
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss77937- 65900