Teen uuden ketjun, kun vanhat alkaa olla mahdottoman pitkiä!
Haen Turun (Pori) linjalle, onko muita hakijoita? En ollenkaan osaa sanoa pisteasiasta, kun en yhtään tiedä mitkäköhän sinne lasketaan mukaan, mutta onnea kokeilen. Myynnin LUT kesken vielä, sinne pääsin ainakin jatkoon keskiarvolla 4,4 ja tuloksia ei vielä ole tullut.
Haen varmaan muihinkin vielä, mutta en ole vielä päättänyt, mitkä laitan ja mihin järjestykseen. YAMK:lla muutamakin kiinnostava vaihtoehto.
Minne muut haki ja mitkä mahikset/keskiarvot jne? :) Laittakaa myös etusijajärjestys mikä YAMK/maisteri. Päivitän myös omani, kun olen päättänyt niin jännitetään yhdessä sitten tuloksia! Laittakaa myös tietoa heti, kun johonkin on tulokset tulleet! :)
Turun kauppis ja muut KTM tai YAMK
4
564
Vastaukset
- Anonyymi
Hain 2024 tradenomin papereilla suoraan maisterivaiheeseen. Pääsin sisään. Porissa taisi silloin merkata eniten opintojen laajuus, ei keskiarvo.
- Anonyymi
Oliko sinulla jotain avoimen opintoja, joista sait lisäpisteitä vai riittikö amk:n pisteet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sinulla jotain avoimen opintoja, joista sait lisäpisteitä vai riittikö amk:n pisteet?
Kävin avoimessa yliopistossa 30 op edestä valitun opintosuunnan opintoja. Niissä ka 4,7 ja tein myös opparin uusiksi 5 arvosanalla. Näillä pääsin sisään Jyväskylään. Tradenomin ka oli vain 3,35, mutta sitä ei huomiota tuossa. Poriin olin tuolloin varasijalla 5. Jos olisi ollut 1 kurssi lisää, niin olisi päässyt sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun pisteet Poriin oli 89 ja raja 93 vuonna 2024.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä851742Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721615Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1711321- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66883Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838