Tejve tajviis saada junkokäjji vetoon. Huom, vain junkovetoon sopivat, koska vedän vain junkovetoo. Hanko - nojtkappi välii vedän edes takaisin käjjii junkovetujilla.
Junkoveto asijaa
2
140
Vastaukset
- Anonyymi
tev-ve
tev-ve - Anonyymi
LERVO TULI VASTAAN! RÄPYLÄ TUTTUUN TAPAAN TUULILASILLA JA KARJUI ÄLLAAHA RAHTIMOROT NII RAJUSTI ETTÄ MULLA MELKO UUDESTA 143H KANIASTA RATION SULAKE PALO!
SAATANA ON SE KONNA, SANO ETTÄ ITALIAN KEIKAN JÄLÄKEEN PARI VETOA HANGON SATAMASTA NORSKEIHIN, LAITTO KETJUT JO SATAMASTA LÄHTIESSÄ, KUULEMMA JOULUINEN TUNNELMA KU KETINKIT KILKATTAA KOKO MATKAN. LERKKUHAN KATSOS NÄÄS AJAA IKKUNA AINA RAOLLAAN KUN NORTTI PALAA KETJUSSA.
MYLVI VIELÄ ETTÄ KERKIÄÄ AUNEN JOULUPÖYTÄÄN KU SAA RETELIT PARKKIIN, AUTON VIE TALLEILLE, KÄRRIN LERVO PITÄÄ AINA KOTONA. MUUT EI SAA LERVON KÄRRILLÄ AJAA KU LERVO ITTE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562