Tämmönen ropleemi:
Rintamiestalon kellarissa paikalla tehty öljysäiliö. Pitäis ottaa pois, mutta joutuu tekemään aukon kantavaan betonivaluseinään. Pitää sitten kaiketi vahvistaa se aukko.
Onks mitään mahdollisuutta/ menetelmää pistää se palasiksi paikallaan?
Öljysäiliön poisto
10
369
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän jos ottaisit yhteyttä firmaan joka näitä tekee. Tällä palstalla sellaisia ei ole.
- Anonyymi
Jätä säiliö niille sijoilleen, ja siirry maalämpöön.
- Anonyymi
Pienempi homma se on paloitella kun alkaa seiniä rikkomaan. Ja niinhän ne yleensä tehdäänkin. Sitä en tiedä kuinka herkästi syttyvää pö on mutta jos varman päälle niin saha lienee paras vaihtoehto. Teriä kyllä menee.
- Anonyymi
Ajatuksena viedä säiliö uusiokäyttöön appivanhemmille, joten säiliön pilkkominen ei tule kyseeseen.
- Anonyymi
Aloittaja kyseli pilkkomisesta, sinulle se ei käy. Miksi kommentoit eri asiaan kuin aloittaja?
- Anonyymi
Sano appivanhemmille vain itsepurkaminen ja jälkien korjaaminen tulee kyseeseen.
- Anonyymi
Unohda, seinän rikkominen ja korjaaminen on järjetön homma hyötyyn nähden.
- Anonyymi
Tärkeä on myös peittää levyt, millä suojaat säiliön.
- Anonyymi
Voi hurrjja, ei olisi tullut mieleenkään !!
- Anonyymi
Siksipä halusin muistuttaa sinua. Kiva olla avuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978