joissa joutuu reagoimaan sekunneissa.
Ranskassa autoliikenteessä kun mennään kiihdytyskaistaa pitkin moottoritielle ja vasemmalla puolella kaksi-osaisia rekkoja, busseja tai muita avaruusaluksia tai ajetaan Italian moottoriteillä joissa nopeusrajoitus on 60 km tunnisss mutta italialaiset mummot tupakka suussa ajavat 100 km tunnissa ja vähät välittävät säännöistä.
Eli noudatetaanko Euroopan Unionissa lentosääntöjä vai onko kyse viidakon säännöistä.
Ainakin autoillessani Italiassa ja Ranskassa tuntuu ihanalta ajaa Suomessa.
Kysyn onko ilmailussa tiukkoja paikkoja
Anonyymi-ap
2
457
Vastaukset 2
- Anonyymi
Mites autoilu ja ilmailu liittyvät toisiinsa? Nyt on kyllä ajatuksen juoksusi tiukassa
- Anonyymi00003
Lentokentillä lennonjohto johtaa liikennettä, antaa lasku- ja nousuluvat. Pienlentokentillä missä ei ole lennonjohtoa lentokoneen ohjaaja ilmoittaa radiossa noususta ja laskusta ja samalla taajuudella olevat muut lentokoneet kuulevat toisensa.
Lähtökohtaisesti läheltä piti - tilanteita ei pitäisi syntyä mutta valitettavasti silmoin tällöin syntyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497