Muistakaa hyvät ihmiset, että vaalikone sisältää ehdokkaiden itse kirjoittamia mielipiteitä. Eli voivat kirjoitella sinne ihan mitä vaan asioita jotka, mielestään voi miellyttää äänestäjiä.
Minä haluan rauhaa politiikkaan -------> tarkoittaakin oikeasti: vaalien jälkeen tulen lähettämään postia hallinto-oikeuteen oikein olan takaa.
Käyttäkää ihan omaa järkeä ja muistianne.
Varoitus vaalikoneista
13
780
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri niin, lupaukset on lupauksia, ne on niin nähty.
- Anonyymi
Näin on, varsinkin tämä valtuustokausi käy siitä hyvänä esimerkkinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, varsinkin tämä valtuustokausi käy siitä hyvänä esimerkkinä.
Edellisestä nyt ei voi samanapäivänä puhua kun, niin hirveetä jälkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellisestä nyt ei voi samanapäivänä puhua kun, niin hirveetä jälkeä.
Avaappa vähän asiaa, perustele?
- Anonyymi
Kyllä viimeisin valtuustokausi oli huomattavasti siistimpi kuin se edellinen ja sitä edellinen. Vieläkö muistatte ryhmän 17? Ihan käsittämätöntä oli se aika ja riidat oli kaikesta taattu kun MJ ja MK jyräsivät vain periaatteesta. Uhkausta ja kiristystä ja rahaa paloin ihan turhaan. Koulukiistat, Sysmä raha yms.
- Anonyymi
Näin oli.
- Anonyymi
Tarkkana kuin porkana
- Anonyymi
Tarkkana kannattaa olla. Viime vaaleissa 180 Hopeasaarta äänestänyttä sai pettyä raskaasti kun valtuuston puheenjohtajaksi niillä äänillä pääsi porukan tyhmin. Eipä sitten Hopeasaari enää lähtenytkään ehdolle.
- Anonyymi
Oppipahan
- Anonyymi
Minulle se ehdotti donalt trumpfia
- Anonyymi
Mulle tuli joku härötyyppi, jonka kuva oli napattu vissiin polliisin piätysrekisterista tai jostain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tuli joku härötyyppi, jonka kuva oli napattu vissiin polliisin piätysrekisterista tai jostain.
Sekö joka levittelee kuviaan veisbuukissa ja naama on kuin vankikarkurilla ja kampaus natsityyliä. Muuten olemukseltaan plösö. Jättäisin kyllä väliin sen ukon.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1496280
- 461705
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381364- 451008
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320991Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45903Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845