Muistakaa hyvät ihmiset, että vaalikone sisältää ehdokkaiden itse kirjoittamia mielipiteitä. Eli voivat kirjoitella sinne ihan mitä vaan asioita jotka, mielestään voi miellyttää äänestäjiä.
Minä haluan rauhaa politiikkaan -------> tarkoittaakin oikeasti: vaalien jälkeen tulen lähettämään postia hallinto-oikeuteen oikein olan takaa.
Käyttäkää ihan omaa järkeä ja muistianne.
Varoitus vaalikoneista
13
831
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri niin, lupaukset on lupauksia, ne on niin nähty.
- Anonyymi
Näin on, varsinkin tämä valtuustokausi käy siitä hyvänä esimerkkinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, varsinkin tämä valtuustokausi käy siitä hyvänä esimerkkinä.
Edellisestä nyt ei voi samanapäivänä puhua kun, niin hirveetä jälkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellisestä nyt ei voi samanapäivänä puhua kun, niin hirveetä jälkeä.
Avaappa vähän asiaa, perustele?
- Anonyymi
Kyllä viimeisin valtuustokausi oli huomattavasti siistimpi kuin se edellinen ja sitä edellinen. Vieläkö muistatte ryhmän 17? Ihan käsittämätöntä oli se aika ja riidat oli kaikesta taattu kun MJ ja MK jyräsivät vain periaatteesta. Uhkausta ja kiristystä ja rahaa paloin ihan turhaan. Koulukiistat, Sysmä raha yms.
- Anonyymi
Näin oli.
- Anonyymi
Tarkkana kuin porkana
- Anonyymi
Tarkkana kannattaa olla. Viime vaaleissa 180 Hopeasaarta äänestänyttä sai pettyä raskaasti kun valtuuston puheenjohtajaksi niillä äänillä pääsi porukan tyhmin. Eipä sitten Hopeasaari enää lähtenytkään ehdolle.
- Anonyymi
Oppipahan
- Anonyymi
Minulle se ehdotti donalt trumpfia
- Anonyymi
Mulle tuli joku härötyyppi, jonka kuva oli napattu vissiin polliisin piätysrekisterista tai jostain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tuli joku härötyyppi, jonka kuva oli napattu vissiin polliisin piätysrekisterista tai jostain.
Sekö joka levittelee kuviaan veisbuukissa ja naama on kuin vankikarkurilla ja kampaus natsityyliä. Muuten olemukseltaan plösö. Jättäisin kyllä väliin sen ukon.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238479Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056702Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 863679
- 1703077
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432979- 482972
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412889Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222496Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094