22.3.25 klo 11-24 joten kaikki sinne tanssimaan.
Tanhuhovilla tanssitaan
62
454
Vastaukset
- Anonyymi
Liian kaukana. Ei omaa autoa.
- Anonyymi
SE ONKIN KARU PAIKKA JA KOLEA JA SYNKKÄ JUMALAN SELÄN TAKANA JOPA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on vuosi 2025, loistava sisustus. Oli aika siirtyä pois koin syömistä samettipenkeistä, jotka itse muistan edellisen omistajan aikana.
Mikä paikka on mielestäsi lähellä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno paikka nykyään.
- Anonyymi
Tanhulla keski ikä on noin 75 vuotta tanssijoilla.
- Anonyymi
Juuri sieltä kotiutuneena. Juu ei kiitos enää. Tanssijärjestely liian ammattitaidotonta. Hyvä orkesterikaan ei sitä korvaa.
- Anonyymi
No kerro lisää mikä mätti. Vai eikö käynyt flaksi?
- Anonyymi
Taitaa olla samaa kuraa kun Viihdeohjelmien muut tuotannot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Flaksi kyllä kävi ,rumempaa sai jättää riviin niinsanotusti.
Yleensä koko Tanhun touhu on mennyt Kallen jälkeen huonompaan suuntaan.
Paikka itsessään ei mennyt remontin myötä parempaan suuntaan mustine seinineen.
Asikaspalvelu tynpeää ja epäselvä hinnoittelu siihen päälle.
Kallea on ikävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on keski ikä 75+ ja mun käydessä oli yksi alle sen, ihanainen. Mun tanssipari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhee, kun jengi on kateellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on keski ikä 75 ja mun käydessä oli yksi alle sen, ihanainen. Mun tanssipari
Höpö höpö!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö!!
Hanki silmälasit,käyn siellä ja siellä käy kaikenikäisiä niin kuin muissakin paikoissa.Riippuu aina esiintyjistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on keski ikä 75 ja mun käydessä oli yksi alle sen, ihanainen. Mun tanssipari
Eipä ole noin, siellä käy kaikenikäisiä. Hyvät esiintyjät ja asiakaspalvelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki silmälasit,käyn siellä ja siellä käy kaikenikäisiä niin kuin muissakin paikoissa.Riippuu aina esiintyjistä.
Laitahan lasit päähän ja katso niin alle 60 vee ei lattialta löydä Tanhussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt paljasta itseäsi🫵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei tykkää, ei tartte mennä paikalle. Kannattaako tulla tänne ulisemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoista potaskaa. Tanhuhovissa nimenomaan käy nuorempaakin porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuotanto on Tanhuhovi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole noin, siellä käy kaikenikäisiä. Hyvät esiintyjät ja asiakaspalvelu.
Bändistähän se riippuu minkä ikäistä porukkaa lavalla tanssii. Jotkut bändit esim. Taikakuu ja Hurma vetävät nuorempia. Sikkilä ja Ahopelto vetävät vanhempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Flaksi kyllä kävi ,rumempaa sai jättää riviin niinsanotusti.
Yleensä koko Tanhun touhu on mennyt Kallen jälkeen huonompaan suuntaan.
Paikka itsessään ei mennyt remontin myötä parempaan suuntaan mustine seinineen.
Asikaspalvelu tynpeää ja epäselvä hinnoittelu siihen päälle.
Kallea on ikävä.Ootko itse joku adonis.. Apua hei....
- Anonyymi
Houkuttelin vaan muita en ole itse menossa ;D
- Anonyymi
Luin Lohjan tanssifestari-ilmoituksen 22.3.2025. "Iltatansseissa, tanssikansan suosikit:" xxx. Pisti nauramaan...
Emme ole paikalla.- Anonyymi
Todellakin pisti nauramaan. Hurma ei soita tanssimusiikkia ja Johanna rantsi ei taas osaa laulaa. Veikkaisin että tuon illan aikana todella monta autoa siirtyy Tanhuhovista Ruusulinnaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin pisti nauramaan. Hurma ei soita tanssimusiikkia ja Johanna rantsi ei taas osaa laulaa. Veikkaisin että tuon illan aikana todella monta autoa siirtyy Tanhuhovista Ruusulinnaan.
Tanhuhovi ssa
La 22.3.2025
Massatanssit 🤗
Hurma & Johanna Rantsi & Mojova
Lavatanssit 22 € | Kahvitarjoilu | 19 – 24
Käy Viihtymään 💑 - Anonyymi
Te ette vaan osaa tanssia ollenkaan, jos ei kiinnosta hyvä musiikki. Osaatte varmaan vaan humppaa ja humppaa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs tanssi muikki täs moi! Lippuja oli myyty hieman yli 400 tuona iltana. ( ainakin näin kerrottiin, kun kysyttiin) Oli ehkä vähän liian ahdasta, ja kuuma, mut onneks ovia sai pitää auki.
Loistavat musat molemmilla bändeillä. - Anonyymi
Ihana juttu, kun sinua naurattaa. Sitä tarvitaan elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiantuntia anonyymi vauhdissa😅
- Anonyymi
Naura poika naura
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs tanssi muikki täs moi! Lippuja oli myyty hieman yli 400 tuona iltana. ( ainakin näin kerrottiin, kun kysyttiin) Oli ehkä vähän liian ahdasta, ja kuuma, mut onneks ovia sai pitää auki.
Loistavat musat molemmilla bändeillä.Lipunmyyjäkö täällä kommentoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lipunmyyjäkö täällä kommentoi
Ihan kuule tanssijana kysyttii, ku oltii tyttöjen kans siel. Nuorena kävijänä näistä kommenteista vaa tulee kauhee kateus läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiantuntia anonyymi vauhdissa😅
Ei menny ihan viis kautta viis, sinun veikkauksesi. ( niinkuin lapseni sanoisi) Meitä tanssijoita oli todella paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin paikalla. Hurma oli hyvä ja Rantsi erinomainen. En nähnyt kyllä porukan vähentyvän. Ruusulinnassa sitä paitsi aina samat bändit ja naamat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loistavat musat molemmilla bändeillä.Seuraan Tanssivapenkkimuijaa somessa ja siellä oli kuvattu letkishaaste 87 hlöä, sen lisäksi muutamia kymmeniä ihmisiä kahvilassa ym. Sanoisin, että 400 on erittäin suuresti liioiteltu.
Letkassa oli suurin osa muita kun vanhuksia. Tässä siis faktat mitkä jokainen voi tarkistaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraan Tanssivapenkkimuijaa somessa ja siellä oli kuvattu letkishaaste 87 hlöä, sen lisäksi muutamia kymmeniä ihmisiä kahvilassa ym. Sanoisin, että 400 on erittäin suuresti liioiteltu.
Letkassa oli suurin osa muita kun vanhuksia. Tässä siis faktat mitkä jokainen voi tarkistaa.Oltii itekki siinä letkassa kyllä, mutta eihän siihen nyt kaikki tulleet. Anteex, mut mix sää epäilet ? 🤭
No , tästäki voi jokainen päätellä jotai...
Kivaa jatkoo sulle! Jokatapaukses tanssit oli ainaki tuolloin upeet, ja molemmat bändit ja tietty Johanna.
Iha oltii samas porukas liikkeel ku penkkimuija! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin paikalla. Hurma oli hyvä ja Rantsi erinomainen. En nähnyt kyllä porukan vähentyvän. Ruusulinnassa sitä paitsi aina samat bändit ja naamat.
Ollaan myös huomattu, ettei Nurmijärvellä vaihtuvuutta esiintyjissä lainkaan, tai sitten tulee näitä " uusia" karaoketähtiä välillä sinne.. ei nappaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oltii itekki siinä letkassa kyllä, mutta eihän siihen nyt kaikki tulleet. Anteex, mut mix sää epäilet ? 🤭
No , tästäki voi jokainen päätellä jotai...
Kivaa jatkoo sulle! Jokatapaukses tanssit oli ainaki tuolloin upeet, ja molemmat bändit ja tietty Johanna.
Iha oltii samas porukas liikkeel ku penkkimuija!Penkkimuija kiertää Hurman ja Taikakuun illoissa. Ei sitä muuten Tanhuhovilla näy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraan Tanssivapenkkimuijaa somessa ja siellä oli kuvattu letkishaaste 87 hlöä, sen lisäksi muutamia kymmeniä ihmisiä kahvilassa ym. Sanoisin, että 400 on erittäin suuresti liioiteltu.
Letkassa oli suurin osa muita kun vanhuksia. Tässä siis faktat mitkä jokainen voi tarkistaa.Olin letkassa mukana, olipa mukava mennä letkajenkkaa pitkästä aikaa. Hieno tanssi ja mikä yhteishenki ja meininki oli ryhmässä. Lisää tätä kiitos! Muistaakseni Rantsi oli myös letkassa. Hienoa ja propsit hänelle.
Ja tälle narisijalle voin kertoa, ettei kai nyt kaikki 400 letkaan tulleet, vaan seurasivat sivusta. Sitä paitsi ilta oli lopuillaan ja bändin viimeinen setti, osa oli jo poistunut kuten usein on tapana loppuillasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Penkkimuija kiertää Hurman ja Taikakuun illoissa. Ei sitä muuten Tanhuhovilla näy.
Mitä ihmettä tää ny o 🤣🤣🤣🤣🤣 lopeta ennekuin nolaat itsesi enemmän, tää on niin hauskaa ku kirjoitellaa ja kukaa ei tiedä kuka on.. mut ite tietää nää hommat🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Penkkimuija kiertää Hurman ja Taikakuun illoissa. Ei sitä muuten Tanhuhovilla näy.
Käyt siis itekki Tanhuhovissa, ku tiiät hänen liikkeistään?
- Anonyymi
Toivon että on wc pesty ja parketti siivottu, viimeksi ei ollut.
- Anonyymi
Jos noin on niin siivooja vaihtoon. Ammattitaitoisiakin on varmaan tarjolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos noin on niin siivooja vaihtoon. Ammattitaitoisiakin on varmaan tarjolla.
Yli 20000 työpaikkaa siivoojille, moni ei osaa edes pyyhkiä pölyjä.
- Anonyymi
Minun mielestä siellä on aina siistiä.
- Anonyymi
Tanssikansan suosikit...
Noi suosikit on varmaan saatu tekemällä Rantsin tai Hurman keikalla kysely tanssijoilta mistä orkesterista pidät.
Joten varma vastaus silloin on Hurma ja Rantsi :)- Anonyymi
Tanhuhovi ssa
La 22.3.2025
Massatanssit 🤗
Hurma & Johanna Rantsi & Mojova
Lavatanssit 22 € | Kahvitarjoilu | 19 – 24
Käy Viihtymään 💑 - Anonyymi
Ymmärrät varmaan jo tuossa iässä, että kaikkia ei voi miellyttää. Et sinäkään, moni pitää sinua varmaankin rasittavana ihmisenä. Tanssikansan suosikit on aika yleinen slogan mainostajilla. No, tässä tapauksessa se kyllä piti paikkansakin.
- Anonyymi
Buahahahaaa.. nää on näitä kommentteja, että: " Nythän mie sanoin oikeen nasevasti"
- Anonyymi
Meillä oli loistava ilta Tanhuhovissa festareilla. Makuja on monia. Kyllä on paha olo ja kateus ympärillä. Festareilla oli ehkä miinusta ruokailu, ei pystynyt tankkaamaan. ( mutta eihän se mikään ravintolatilaisuus ollutkaan) Hurma oli huippu ja Johanna Rantsi oli huippu.
- Anonyymi
Oltiin , mahti ilta! Lisää näitä!!
- Anonyymi
Hienosti järjestetty, hyvät tanssin opettajat. Todella paljon porukkaa...lisää näitä
- Anonyymi
Komppaan! Loisto ilta! Hurma ja Rantsi todella hyviä!
- Anonyymi
Sattu eteen tää ketju. Ihme vikinää joiltakin. Menkää sinne mikä miellyttää, tai rohkeasti omalla nimellä, jos vongututtaa!
- Anonyymi
Tanssijärkkäri taita täällä itse mainostaa omia tansejaan.
- Anonyymi
Miuku kisut miukuu ja valittaa
- Anonyymi
Kuka näitä tansseja pitää?
- Anonyymi
Kuka järjestää??
- Anonyymi
Mainostathan sinäkin omia mielipiteitäsi. Mitä pahaa siinä on? Mainoksia on netti tulvillaan. Kaikki yrittävät ansaita elantonsa jotenkin, yritätkö riistää sen heiltä? Outoa toimintaa.
- Anonyymi
Näinhän se menee aina.
Toiset tykkää toiset ei.
Mukavaa, että kesä tulee ja pääsee kiertämään omien suosikkiesiintyjien perässä.
Talvella ei niin jaksa ajella.
Jokaiselle jotain. - Anonyymi
Mielestäni jollain miehillä on liian kisumainen lantio.. " mies kisu" hyh!!
- Anonyymi
Kaikilla omat suosikit, se on hienoa. Mutta tosiasia on se, että koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Itse tykätään vaimoni kanssa Hurmasta ja Rantsista.
Artisteilla ei toivon mukaan ole aikaa lukea näitä, ja tuskin lukevatkaan. Aika kauheaa kirjoittelua. Hyvää kevättä kaikille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684