Ristijärven pizzeria

Anonyymi-ap

Tässäpä sinulle yrittäjälle terveisiä. Otappa yhteyttä kuntaan, että järjestäät sinun yritykselle kelkkareitin Pakarilahelta tai jostakin sieltä kautta tältä olemassa olevalta reitiltä. Uskosin, että saat talven aikana jopa satoja pizzoja , kahvia tai muita annoksia myytyä kelkkailijoille. Kyllä kunnan kuuluu tukea tämmöisellä yrittäjää. Olen jo muutenkin itse asiakas ja kyllä täytyy sanoa, että on maukkaat pizzat sun muut. Kuulin, että ihan Kajaanista asti tullaan syömään. Ja vaikka talo on vanha, paikat on aina siistissä kunnossa. Ei voi naapurikunnan pizzeriasta sanoa samaa. Muuten pijän jo ihmeenä, että eikö asian tiimoilta ole jo kunnasta päin oltu yhteydessä. Siellähän istuu vaikka minkälaista kehityspäällikköä kädet ja jalat ristissä miettimässä, että mitä sitä huomenna kehitettäisiin.

98

4793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sorry vaan. Kyllä Paltamon ravintola on paljon parempi...on aivan huippu!

      • Anonyymi

        Ai ristijärveltäkö ajelet paltamoon syömään??


      • Anonyymi

        Minäkin käyn välillä Paltamossa siellä on rautakauppa, kookauppa, joenvarrella kiva istuskella, voi juoda termoskahvit ja hakea kaupan tuoreet nisut, joskus käyty pitsalla. Meteliniemestä saa lounasta. Kyllä virkistyy.


    • Anonyymi

      Menee konkkaan vuoden sisällä ,ei riitä asiakkaat.

    • Anonyymi

      Näin tulee tapahtumaan!

      • Anonyymi

        "Otappa yhteyttä kuntaan, että järjestää sinun yritykselle kelkkareitin Pakarilahelta tai jostakin sieltä kautta..." Heh, heh. salli mun nauraa . Tökeröä mainosta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Otappa yhteyttä kuntaan, että järjestää sinun yritykselle kelkkareitin Pakarilahelta tai jostakin sieltä kautta..." Heh, heh. salli mun nauraa . Tökeröä mainosta...

        Hulluja on monenlaisia.


    • Anonyymi

      Jospa pysyy pystyssä ja kauppa kannattaa. Kesällä a-oikeudet niin kyllä asiakasta kulkee. Ei tarvi pirtillä käydä kokeilemassa, onko siellä ovet auki vai onko pistänyt kiinni aiemmin mitä aukiolot on. Viime kesänä turhia mutkia tuli käytyä.

      • Anonyymi

        Näin pitää toivoa paljon asiakkaita ahkeralle yrittäjälle.


      • Anonyymi

        Onko pirtillä lounastarjoilua? Entäs näin talvella. Kyllä muutoin on pirtin leirintä alue mahtavalla paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pirtillä lounastarjoilua? Entäs näin talvella. Kyllä muutoin on pirtin leirintä alue mahtavalla paikalla.

        Vain kesäaikaan on kahvio auki


      • Anonyymi00095

        Osta oluset kaupasta, miksi maksat räkälöille ylihintaa samasta nesteestä.


    • Anonyymi

      Kyllä kunnan pitää tehdä kaikkensa, että Ristijärvelle tulevat yrittäjät pärjää. Ei ole aina isoista asioista kiinni, että tuetaan yrittäjiä eteenpäin vievillä toimenpiteillä. Kyllä kannattasi ottaa esille sekin toimenpide, pystysikö tämä yrittäjä toimittamaan ruuan hoitokotiin ja oliko pohjolantiellä jokin erityishoito paikka. Kyllä vanhuksen suussa maistuisi " kotiruoka" paljon paremmalle kuin jostakin tuotu pakastettu mössö. Tuleeko se peräti ruotsista???

      • Anonyymi

        Samoin keskuskoululle ruuvat sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin keskuskoululle ruuvat sieltä.

        Kainuun Sote on ulkoistanut ateriapalvelut.Keskuskoulu ja vanhusten huolto saa laadukasta hyvää kotimaista monipuolista ravitsevaa ruokaa edullisesti tuotettuja paikallisesta keskuskeittiöstä paikallisella työvoimalla. Tuo kuntaan verotuloja työntekijöitten kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kainuun Sote on ulkoistanut ateriapalvelut.Keskuskoulu ja vanhusten huolto saa laadukasta hyvää kotimaista monipuolista ravitsevaa ruokaa edullisesti tuotettuja paikallisesta keskuskeittiöstä paikallisella työvoimalla. Tuo kuntaan verotuloja työntekijöitten kautta.

        Vai että laadukasta ruokaa, ei näytä lapsille maistuvan ihme sörsselit johon sekotettu vaikka sun mitä, ja todella ravitsevia tosiaan on kaikki eines ruuat, jota suurin osa on. Ja laatuun vielä jos lapsille syötetään kolme päivää vanhoja nahistuneita kurkkuja, vedessä lilluvaa makaronilaatikkoa tai kivikovia leipiä ja siihen päälle sitä kaupan laadukkainta 30 sentin hintasta xtra margariinia jota ei syö Erkkikään, mutta ei toki pelkkä pika ruoka olisi oikeakan ratkaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että laadukasta ruokaa, ei näytä lapsille maistuvan ihme sörsselit johon sekotettu vaikka sun mitä, ja todella ravitsevia tosiaan on kaikki eines ruuat, jota suurin osa on. Ja laatuun vielä jos lapsille syötetään kolme päivää vanhoja nahistuneita kurkkuja, vedessä lilluvaa makaronilaatikkoa tai kivikovia leipiä ja siihen päälle sitä kaupan laadukkainta 30 sentin hintasta xtra margariinia jota ei syö Erkkikään, mutta ei toki pelkkä pika ruoka olisi oikeakan ratkaisu.

        Itse kävin kerran , maha ihan sekaisin ja jäi loput syömättä. Ei jatkoon.🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että laadukasta ruokaa, ei näytä lapsille maistuvan ihme sörsselit johon sekotettu vaikka sun mitä, ja todella ravitsevia tosiaan on kaikki eines ruuat, jota suurin osa on. Ja laatuun vielä jos lapsille syötetään kolme päivää vanhoja nahistuneita kurkkuja, vedessä lilluvaa makaronilaatikkoa tai kivikovia leipiä ja siihen päälle sitä kaupan laadukkainta 30 sentin hintasta xtra margariinia jota ei syö Erkkikään, mutta ei toki pelkkä pika ruoka olisi oikeakan ratkaisu.

        Ruoka on ravitsevaa paikallisessa keittiössä valmistettu.Suomalaisista raakaaineista paikallisella työvoimalla.Tuoretta laatua!


    • Anonyymi

      Pizzeriasta palokunnan ohi kohti Pakarilahtea pitäisi samalla tehdä kesäulkoilijoille reittiä. Siellä olisi kanssa kivoja rantoja ja pienellä vaivalla saisi hyvää reittiä. Siellä on jo muutamia polun pohjia.

    • Anonyymi

      Ei niitä voi reittejä ilman maanomistajan lupaa tehdä. Tulee siinä lomaasukkaitten häirintä kyseeseen.

      • Anonyymi

        Ei varmaan voikaan, mutta jostain syystä aina mitä väkirikkaampaan kuntaan mennään, niin aina vaan enempi ja laadukkaampia ulkoilureittejä. Eli kai se kuitenkin rahasta ja tahdosta on ollut kiinni? Vai onko niin, että isommassa kunnassa kunta omistaa valmiiksi enemmän maita?

        Hyrynsalmella on mahtavat reitit rannassa. Suomussalmella onkin jo kilometritolkulla reittejä niin, että ei tarvitse maantien lähellä kävellä tai samaa suoraa edes takaisin.

        Ja Ristijärvelläkö syy on, että yksityiset omistaa kaiken?


    • Anonyymi

      Pari pitsaa ostaneena niin ei ole minun juttu. Joku outo imelä vivahde. Ja miten he ykskaks voi alkaa tehä isoja määriä vanhuksille kotiruokaa ei taida tilat riittää ja ei ihan pizzan teolla opit riitä siihen hommaan.
      Harmi kun pirtin pitäjä ei osaa, ei taida ravintolahommaa, olisi hieno paikka kunnon kahvilalle tai lounaalle.

      • Anonyymi

        Mistä sinä ammattitaijot tiedät. Ja onhan kokkeja olemassa kun sitten voisi palkata.


      • Anonyymi

        Hyvät on ruuat. Ja annokset niin isoja, ettei jaksa kerralla syödä. Kajaanin kisatorin pizzeriassa on myös hyvät safkat.


      • Anonyymi

        Eikö siihen pitänyt rakentua seniori kylä. Etelästä Kauniaisista olisi pitänyt tulla rikkaita eläkeläisiä nostamaan kunnan kassa plussalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö siihen pitänyt rakentua seniori kylä. Etelästä Kauniaisista olisi pitänyt tulla rikkaita eläkeläisiä nostamaan kunnan kassa plussalle.

        Seniorikylän suunnittelun konsulteihin on kunnan keskustalaiset tuhlanneet kaikki rahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö siihen pitänyt rakentua seniori kylä. Etelästä Kauniaisista olisi pitänyt tulla rikkaita eläkeläisiä nostamaan kunnan kassa plussalle.

        Ei kannata vaiva tälläisellä pieniä aivosoluja, nyt tulee tuulimyllyt ja kunnanisit voi nostaa palkkioitaan ja jatkaa suhmurointia ja kyläläisten halveksuntaa


    • Anonyymi

      Seniorit on jääneet muutto matkalla Kajaaniin ,kun on paremmat on palvelut

    • Anonyymi

      Pakerilahella ei oo nykyistä kelkkareittiä enää

      • Anonyymi

        Ei yksityisen mailla saa ajella, ja tuskin antavat lupaa kelkkareittiin (meluhaitta)Myös metsää ja metsämaata
        menee hukkaan kelkkareittiin.


      • Anonyymi

        No mistä kautta kelkkailijat ajavat ABClle tankille?

        Joku tämänkin ketjun tekijä voisi lisätä arvostelun tripadvisor.fi. Ei ole tarpeeksi näkyvyyttä vielä. Mitä enemmän arvosteluja, sitä parempi näkyvyys. Nyt näyttää Ristijärven kohdalla naapurikuntien ravintoloita.

        Pirtin yrittäjä kävi muuten kokeilemassa Sotkamossa ravintolabisnestä mutta loppui, Kainarissa juttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yksityisen mailla saa ajella, ja tuskin antavat lupaa kelkkareittiin (meluhaitta)Myös metsää ja metsämaata
        menee hukkaan kelkkareittiin.

        Oon minäki antanut maani kautta reittiluvan.


      • Anonyymi

        Jäällä kyllä saa ajella, oli sinne reitti tehty taikka ei..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäällä kyllä saa ajella, oli sinne reitti tehty taikka ei..

        Kelkka pitää olla rekisterissä.ja vakuutuksen kunnossa!


    • Anonyymi

      Isompien paikkojen ruokapaikkoja kolunneena jopa Kotipizzan konsepti pesee paikallisen ja Seitenjärven ruokalat. Maku ratkaisee.

    • Anonyymi

      Kotipizza pizzoissa täyte etsii toista.

      • Anonyymi

        Joskus, kun olen ollut oikein ruuhkaisissa paikoissa vaikka huvipuistoissa tai jollain keikalla, niin todella joutuu etsimään toista. Mutta sitten vaikka jos on kahdestaan jossakin paikassa, niin toinen on oikein helppo löytää.


    • Anonyymi

      Tuon kokoseen sippikyläänki aivan sama sille kelkkareitille onko sitä tusinapitsan oven eteen, elikkä ei. Sinne kyllä pääsee. Senkus ajaa vain. Kummosta koukkausta tarvi toivolan pellon nurkalta tehä, ni oot jo lättyö pistelemässä.

      • Anonyymi

        Oikeat kelkkailijat ajavat ja käyttävät virallisia reittejä. Ei sitä mennä kenenkään navettoja ja paskahuusseja kiertämään. On nääs olemassa maastoliikenne laki, jota noudatetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeat kelkkailijat ajavat ja käyttävät virallisia reittejä. Ei sitä mennä kenenkään navettoja ja paskahuusseja kiertämään. On nääs olemassa maastoliikenne laki, jota noudatetaan.

        Montako kilometrie reittejä on Kainuussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kilometrie reittejä on Kainuussa?

        Ei ensimmäistäkään. Virallisia reittejä nolla kappaletta.


    • Anonyymi

      On niitä virallisia reittejä Kainuussa,joka kunnasta löytyy.

      • Anonyymi

        Kerro yksikin virallinen reitti kainuusta?


    • Anonyymi

      Näkikö vanhat silmäni väärin vai onko ulkopöytiä?

      Joko anniskelu pelaa?

    • Anonyymi

      Keppana virtaa ja rokki soi.

      • Anonyymi

        Oma pullo?


    • Anonyymi

      Tuskin mikään viehättävä terassi tulee olemaan. Kaljan myyntihän se on joko pitää puodin pystyssä.

      • Anonyymi

        Eikö terassin pitäisi olla aidattu? Nyt olydät ivat vaan etupihalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö terassin pitäisi olla aidattu? Nyt olydät ivat vaan etupihalla.

        Ei tarte kun ei ole alkon tuotteita.


      • Anonyymi

        Paljon tuopin hinta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon tuopin hinta?

        25e


      • Anonyymi

        Ihmeellinen homma, että kaljanmyynti kannattaa vaikkei ole edes anniskelulupia. Mitä olen itse paikalla käynyt niin en ole huomannut nk. tiskinaltamyyntiä. Mihin perustuu väitteesi kaljan myynnistä?


    • Anonyymi

      No kun ei ole asiakkaita ,tappiollista toimintaa .
      Pieni kylä.

      • Anonyymi

        Tappiollista? Mikä tekee toiminnasta tappiollista?

        Jos työntekijäyrittäjä tyytyy omalta kohdalta vaikka 1 500 euron nettotuloon, niin siihenhän on helpompi päästä kuin 2 500 euron nettotuloihin. Silti molemmat ovat voitollisia. Sitten, jos firma menee niin, että et pysty maksamaan itsellesi palkkaa yhtään tai todella vähän, niin voitollisuus alkaa olla jo vähän niin ja näin.

        Mutta se on pitkälti yrittäjän tavoitteista ja elintasotoiveista kiinni, että minkäkokoista voittoa tarvitsee ja kuinka pientä voittoa sietää.

        Tiivistäen:

        Jos joku haluaa yli 2 000 euron nettotulot, niin tuskin kannattaa perustaa Ristijärvelle palvelualan yritystä.

        Jos sinulle riittää noin 1 000 euron nettotulot, niin kyllä se raha Ristijärveltäkin irtoaa, kun idea löytyy.


      • Anonyymi00097
        Anonyymi kirjoitti:

        Tappiollista? Mikä tekee toiminnasta tappiollista?

        Jos työntekijäyrittäjä tyytyy omalta kohdalta vaikka 1 500 euron nettotuloon, niin siihenhän on helpompi päästä kuin 2 500 euron nettotuloihin. Silti molemmat ovat voitollisia. Sitten, jos firma menee niin, että et pysty maksamaan itsellesi palkkaa yhtään tai todella vähän, niin voitollisuus alkaa olla jo vähän niin ja näin.

        Mutta se on pitkälti yrittäjän tavoitteista ja elintasotoiveista kiinni, että minkäkokoista voittoa tarvitsee ja kuinka pientä voittoa sietää.

        Tiivistäen:

        Jos joku haluaa yli 2 000 euron nettotulot, niin tuskin kannattaa perustaa Ristijärvelle palvelualan yritystä.

        Jos sinulle riittää noin 1 000 euron nettotulot, niin kyllä se raha Ristijärveltäkin irtoaa, kun idea löytyy.

        Hyvin kirjoitettu.


    • Anonyymi

      Tonni on tosi vähän mutta jos syö niitä ravintolansa safkoja niin säästäähän siinä. Eikö siellä ole kuitenkin useampi töissä.

      • Anonyymi

        Toissijaista kuinka monta on töissä, jos kulujen jälkeen yrittäjä pystyy maksamaan itselleen tonnin nettona, niin silloin hänen firmansa on voitollinen ja jos yrittäjä on siihen vieläpä tyytyväinen, niin mikäs siinä. Kyllä se 600 euron työttömyyskorvauksen voittaa.


    • Anonyymi

      Onko kunnanjohtajatarta käytetty terassilla. Tullut hakemaan extremekokemuksia Kainuusta.

    • Anonyymi

      Mitäpä se hyvejää.

    • Anonyymi

      Joko sitä olutta saa? Terassi näyttää tyhjältä.

    • Anonyymi

      Ei saa kielto on voimassa.

      • Anonyymi

        Nyt en ymmärrä?. ..mikä kielto ?


    • Anonyymi

      Noin 10 kertaa olen käynyt ja kokemus on, että pizzat ihan ok, mutta hampurilaiset huonoja. Yrittäjä on oikein miellyttävä herrasmies ja tulen käymään jatkossakin. Samoin Pirkon-Baarissa. Hieno homma, että saatiin uusi yrittäjä pieneen kuntaan.

    • Anonyymi

      Kunta voisi yrittäjää hieman auttaa tässä kelkkareitti hommassa, voihan se toimia myös kesällä fillarireittinä. Olisiko siinä montaa maaniteltavaa maanomistajaa jos 5-tien laidasta kelkkareitistä poikkeaisi ura pitseriaan, lämpölaitoksen nurkalta sitten ylös?

      • Anonyymi

        Loistoidea. Siellä metikössähän on kaikenlaisia uria, joita on kiva kävellä ja juosta. Mutta ku ei niitä koskaan oo oikein tehty, ni kivikkoista on.


    • Anonyymi

      Ei siellä osata ajatella tämmöistä, ei ole heidän elinkeino. Tuulivoiman vain ymmärtävät ja kiva istua kokouksissa tärkeän näköisenä vaikka naaman keskellä on pottunokka.

      • Anonyymi

        Eivät ymmärrä tuulivoimaakaan. Se karkoittaa asukkaat, matkailijat ja kesämökkiläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ymmärrä tuulivoimaakaan. Se karkoittaa asukkaat, matkailijat ja kesämökkiläiset.

        Kyllä tuulivoima pilaa maisemat ja luonnon!


    • Anonyymi

      Pitsa lihottaa ja kelekkailu on ihan turhaa saastuttavaa rälläämistä. Kunnan ei missään nimessä pidä tukea tälläistä vahingollista toimintaa, olisi ihan eriasia joku vegaani ruokalan ja hiihtolatujen tukeminen.

      • Anonyymi

        Kelkkailukin lihottaa.

        Keskimääräiset painot:

        Moottorikelkkailijamies 87,3kg
        Kesiverto suomalainen mies 83,2kg
        Hiihtävä suomalainen mies 78,9kg


      • Anonyymi

        Vihreät elämäntavat ja hiihtäminen tuokin tunnetusti kaivattuja verotuloja!!!!


      • Anonyymi

        Hiihto vaatii enerkiaa. Siksi tuhti pitsa.


    • Anonyymi

      Kasvisruokaa niin ei rasva tirise.

    • Anonyymi

      Ei makua ja muovisia herkkusieniä.

      • Anonyymi

        Oikein maukkaita ja hyviä pizzoja.

        Ainoa mikä puuttuu on anniskeluoikeudet. Olisi mukava siemaista terassilla olut kyytipojaksi.


      • Anonyymi00088
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein maukkaita ja hyviä pizzoja.

        Ainoa mikä puuttuu on anniskeluoikeudet. Olisi mukava siemaista terassilla olut kyytipojaksi.

        Jokohan tälle kesää pääsisi siemailemaan olutta?

        Vai onko veisuuvestivaalin körttiläisosasto saanut yksinoikeuden Pyrylän tavernalle?


    • Anonyymi

      PIZZAPERJANTAI JA HETI tänne vaivaistaloon!
      Ja pizzat tietenkin omasta pizzeriastamme.
      Hoitajille kans!

    • Anonyymi

      Kylläpä kateelliset jaksaa ulista jostain pitseriasta! Kerran olen käynyt kyseisessä pitseriassa ja hinta-laatu oli todella hyvä! Parempaa pitsaa ei saa edes kajaanista!

    • Anonyymi

      Pitseerian pitsa ei ole kyllä laadukasta!
      Parempaa saa Kajaanista!

      • Anonyymi

        Kyllä näin on!


    • Anonyymi

      Millaiset makuaistit täällä immeisillä on kun kehutaan tuota pitseeria. Tullut siihen tulokseen jotta ne jotka heti ovat puolustamassa niin maksetaanko heille = maksettu mainos.
      Esim: todennäköisesti halvinta arkijuustoa klöntteinä pitsassa. Sellainenko on pitsajuusto??

      • Anonyymi

        Oikein hyvät pitsat. Kajaanissakin Alanya pisti kiinni kun oli paljon huonommat. Ja kotipizzassa täyte etsii toista.


    • Anonyymi

      Niin paskat eväät että ei oo toista

    • Anonyymi

      KantaKajaanilaisena olen tietenkin Kajaanissakin syönyt vuosikymmenten varrella aika monta pizzaa. Kulkiessa silti Ristijärven pizza tarttuu aika herkästi mukaan, koska siinä saa rahalle vastinetta.
      Koti-Pizza tosiaan alkaa nykyään olla pelkkää pohjaa...

      • Anonyymi

        Koon puolesta voi saada vastinetta. Maksan mieluummin nautinnosta.


    • Anonyymi

      Kiitos pizzerian miehille, kun autoitte minua keväällä 2025. Anne

    • Anonyymi

      Oikea lounasruoka tarvittaisiin, laadulla ei näitä pitsoja ole paiskattu mutta kilpailua kun ei ole.

      • Anonyymi00091

        Onneksi näin kesällä voi ajella Paltamoon, käydä K-kaupassa ja oikealla lounaalla viihtyisässä ympäristössä. Eikös sinne avata kohta ruokaravintola.


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Onneksi näin kesällä voi ajella Paltamoon, käydä K-kaupassa ja oikealla lounaalla viihtyisässä ympäristössä. Eikös sinne avata kohta ruokaravintola.

        Kyllä minäkin ootan sitä. Oikeaa ruokaa.


    • Anonyymi00089

      Oikein hyvät pizzat on Ristijärvellä, menee Koti-Pizzan ohi että heilahtaa!

      • Anonyymi00093

        Joo mutta missä ne anniskeluoikeudet?


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00093 kirjoitti:

        Joo mutta missä ne anniskeluoikeudet?

        Anniskele itsellesi kotona. Kalja ei toimi pizzan kanssa. Te juopot lampaisiiin yhtyjät saatte olla eri mieltä.


    • Anonyymi00094

      Jos kuntaan tulee vieras niin viekö kunnanjohtaja vieraan pizzeriaan ŕuokailemaan. Voi vieras tuntea myötähäpeää.

      • Anonyymi00101

        Mikähän se häpeän aiheuttaja mahtaa tapauksessasi olla, kyttyräselkä, homous, kierosilmäisyys, lähtikö tukka? Jos kunnanjohtaja vie vieraansa paikkaan, josta saa hyvän/ ystävällisen palvelun jälkeen erinomaisen hyvän pizzan niin missä ongelma? Jos koet myötähäpeää oman käytöksesi takia niin liity kirkkoon.


    • Anonyymi00096

      Kelkkareittien suhteen ei sanottavaa, mutta kyllä mieluusti RistijärviPizzeriassa käyn. Oikein mukavia immeisiä ovat ja pizzat keskimääräistä parempia. Kiitos!

    • Anonyymi00099

      Ihme kommentteja tuolla edellä pizzojen laadusta. Sanoisin, että harvinaisen hyviä pizzoja vääntävät ao. paikassa. Hampurilaiset ei toimi paikassa, mutta pizzat tosiaankin helkkarin hyviä. Ja kun hyvin sattuu niin voi osua asiointi hetkeen, jolloin paikassa ei ole hattu/ lippis päässä syöviä persuja. Jos niitä on niin ajelen ohi. Kiitos Ristijärven Pizzeria!

    • Anonyymi00102

      Kelekkareitit ovat totella huonossa kunnossa!!!

      • Anonyymi00103

        Sama niille kun sitä kaljaa saisi kuten lupasivat.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe