Mikä pieni koirarotu on sellainen, minkä turkin voi leikata / ajaa lyhyeksi ?
Tiedän sen kuulleeni, rotu sellainen jolla voi pitää pitempää turkkia mutta kerää kaikki roskat ja menee takkuun ?
Pieni koirarotu
7
147
Vastaukset
- Anonyymi
Perhoskoirat, niitä 2 rotua.
Bicconfricee, valkoinen.
Cotton de tuelar, valkoinen myös.- Anonyymi
Papillon ja Phalene nuo perhoset.
- Anonyymi
Toy ja kääpiövillakoirat myös voi leikata lyhyeksi ja turkki takkuuntuu jos ei hoida, myös bison koirat, mutta turkki ei noilla viistä maata. pitkänä. Yorkshirenterrieri, lhasa apso ja shih zu tuli mieleen, jos miettii koiraa, jonka turkki viistää maata näyttelypitkänä.
- Anonyymi
kääpiöpinseri, kaniinimäyräkoira, chihuaha, ei turkkia juuri ollenkaan
- Anonyymi
Miks et hommaa sellaista koiraa jolla ei karva kasva? Miksi hommata turkkirotu jos ei halua pitkäkarvaista?
- Anonyymi
En halua karvatonta koiraa!
Enkä trimmattavaa ( eli nypittävää), täällä päin niin huonosti aikoja kyseisen tyylin trimmaajille ja itse en pysty nyppimään.
Oikeasti haluaisin pieni kokoisen, koiran jonka yurkkiin riittää harjaaminen . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua karvatonta koiraa!
Enkä trimmattavaa ( eli nypittävää), täällä päin niin huonosti aikoja kyseisen tyylin trimmaajille ja itse en pysty nyppimään.
Oikeasti haluaisin pieni kokoisen, koiran jonka yurkkiin riittää harjaaminen .Pitkäkarvainen, tai lyhytkarvainen cihu, papillon, phalene... Siinä . Pieniä, joita ei tarvii trimmailla😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302956- 2182927
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791876Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761512Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381393- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863- 46853