Ikäkysely

Minkä ikäsen te saitte ekaa kertaa. Onko normaalia että osa tutuistani oli 11 silloin.!!! Kertokaa sukupuoli, ikä nyt ja kerta ku saitte ekaa kertaa. Homoseksi lasketaan, yhtisrunkkaushetkiä taas ei. Voitte kertoo myös niistä. Tarinat niin totuudenmukaisesti tai liioiteltuna, miksei täysin keksittynäkin on toivottuja.

Tällänen kaavio vois olla hyvä:
Ikä:---
Sukupuoli:---
Tän ikäsenä oli eka seksikerta:---
Tälläsiä tietoja:(kenen kanssa, minkä ikäsen kanssa, missä, miten, asentoja, lisä tarinaa...)

12

5559

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sain ekan kerran 24-vuotiaana. Tyttökaverini oli silloin 26v, ja se oli hänellekin eka kerta. Nuolin ja sormetin hänen pilluaan kunnes se alkoi nytkähdellä. Hän sai siis orgasmin. Seuraavalla kerralla hän nuoli ja imi ensin siitintäni, kunnes tunsin saavani orgasmin, ja purkauduin hänen suuhunsa. Hän nieli spermat. Muutaman kuukauden päästä työnsin ekaa kertaa siittimeni hänen pilluunsa ja olin liikkumatta noin tunnin hänen sisällään. Sitten aloin vähitellen työnnellä, ja lopuksi laukesin. Tyttökaverini kehui, ettei tehnyt ollenkaan kipeää, koska olin edennyt hitaasti.

• Anonyymi

Lisäyksenä vielä että ehkäisynä käytimme kapselia, jonka työnsin ennen yhdyntää tytön pilluun mahdollisimman syvälle. Se tuntui kyllä hiukan epämiellyttävältä yhdynnässä, koska kirveli siittimen päätä. Joskus, kun hänellä oli juuri ollut kuukautiset, emme käyttäneet ehkäisyä, vaan annoin spermojen tulla pilluun. Sitten jännitimme, tuleeko hän raskaaksi. Ei tullut. Yhdyimme joko tytön tai minun asunnossa.

• Kiitos vastauksesta. Sulla oli onneks positiivinen tarina, ei mikään sattu hirveesti ku joku ukko raiskasi mut 11 vuotiaana. Uskon nimittäin et tänne tulee sellasia ku vastauksia, joka on aika hirveetä😮‍💨

• Anonyymi
        TaAA kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Sulla oli onneks positiivinen tarina, ei mikään sattu hirveesti ku joku ukko raiskasi mut 11 vuotiaana. Uskon nimittäin et tänne tulee sellasia ku vastauksia, joka on aika hirveetä😮‍💨

Minkä ikänen oot nyt? Toivottavasti oot päässy yli tosta ikävästä tapauksesta:/

• Anonyymi00005

Mies, 69 v
      21 vuotiaana
      Tulevan vaimoni, 20 v, kanssa. Tytön kotona hänen huoneessaan. Paljaalla kullilla , koska tyttö söi pillereitä. Ensimmäinen kerta tytön ratsastaessa, sitten viel kolme kertaa minä päällä!
      Tytöllä oli kokemusta useammastakin miehestä, mutta siitä lähtien olemme olleet toistemme ainoat seksikumppanit!

• Anonyymi00006

15-vuotiaana kotibileissä. Tuttu tyttö seurusteli aikuisen miehen kanssa. Sekasaunassa tyttö ihan muiden edessä alkoi imeä miehen kullia ja siirtyivät siitä pukkariin puolelle naimaan. Minä kaverin kanssa katsomaan ja pienet pippelit kivikovana kun näimme ekaa kertaa naimista livenä. Tyttö esitti meille tietenkin olevansa kokeneempi kuin ehkä olikaan. Ja istui miehen sylissä ja vinkkasi meitä lähemmäksi ja tarttui meidän vehkeisiimme kiinni. Minulla meni valehtelematta viisi sekuntia ja lennätin lastini tuon kovaonnisen miehen poskelle. Tuli kiire luikkia karkuun, kun kaveri yritti saada minua kiinni ja juoksin ulos hetkeksi piileskelemään. Ei ollut varsinainen eka kerta, mutta mieleen jäi...

• Anonyymi00010

En ollut minä eikä tämä kai eka kertakaan ollut, mutta niin on jäänyt mieleen. Jonain juhannuksena pelailimme räsypokkaa ja ikähaitari oli varmaan 16-50 vuotta. Yksi nuori poika pääsi vaatteistaan eroon ensimmäisenä ja aika nopeasti peniksensä nousi seisokkiin pelin edetessä ja muiden vaatteiden vähentyessä. Sitten eräs vanhempi daami joutui riisumaan kaiken pois ja siirtyi istumaan tämän nuoren pojn viereen pöydän päähän. Peli jatkui vielä muutamilla, mutta tämä rouva alkoi suudella nuorta poikaa ja hipelöi tämän kovana seisovaa penistä. Rouvalla oli todella muhkeat rinnat ja hän paineli pojan päätä suutelemaan niitä. Aika nopeasti pojan jäykistynyt penis ampui muutaman sykäyksen spermaa korkeissa kaarissa, mutta tämä rouva havahtui pojan laukeamiseen vasta paljon myöhemmin ja sekös meitä ringissä olleita nauratti..

• Anonyymi00012

Yläasteikäinen ja Ruissalossa kaverin kanssa mentiin nudistirannalle vakoilemaan jos vaikka näkisi paljaat rinnat kun ei nettiä vielä ollut. Sillä reissulla ei tapahtunut mitään, mutta sitten pyöräilin toisen kerran itsekseni samoille paikoille. Kävin uimassa yleisen rannan puolella ja kävelin nudistirannan suuntaan ja ihan niemenkärjessä oli pariskunta ja mies hyväili naisen paljaita rintoja. Minä hiivin niin lähelle kuin uskalsin ja näin naisen hierovan miehen kullia ja he suutelivat, mutta ei sentään yhdyntään saakka menty. Nainen nousi hetken päästä ja meni uimaan ja nousikin merestä aivan minun kohdallani ja vähän yllättyikin nähdessään minut istumassa puun vierellä. Hänellä oli varsin runsaat rinnat ja hieman pyöreä vartalo ja minä varmaan tuijotin suu auki paljasta vartaloaan.

Nainen katsoikin minua tosi lempeästi ja kysyi yllättäen haluaisinko limsaa ja pullaa. Tietenkin nyökkäsin ja mietin onko tämä unta vai totta ja sinne käveltiin heidän viltilleen. Mies taisi vitsailla jotain rantaleijonasta ja sanoi lähtevänsä töihin ja puki vaatteet ja suuteli naistaan lähtiessä.

Istuimme viltillä ja hän kaivoi minulle pullat ja limsat jostain koristaan ja aurinko lämmitti kovasti ja minä tuijotin äimän käkenä hänen alastonta vartaloaan. Paikka oli niin suojainen, että sinne ei näkynyt kuin saman pusikon takaa, jossa olin lymyillyt. Juttelimme niitä näitä ja ilmeenkään värähtämättä nainen kysyi voisinko laittaa aurinkorasvaa hänen selkäänsä. Nyökytin mykkänä päätäni ja kun käteni koskettivat hänen vartaloaan, heppini kovettui sekunneissa kivikovaksi ja sen kyllä tuon ajan uikkareissa huomasi. Hänellä oli rajaton rusketus joka näytti vartalollaan aivan ihanalta. Nainen kysyi aivan vaivihkaa, että kauanko olin heitä katsellut ja minä sopersin jotain anteeksityyppistä.

Nainen kysyi minulta haluaisinko tulla uimaan hänen kanssaan ja tietenkin suostuin ja kuljin vehje ojossa hänen perässään ihastelleen hänen kaunista vartaloaan. Merivesi oli viileää ja nainen tuli ihan viereeni ja vei kätensä uimahousujeni kaulukselle ja painoi niitä alaspäin niin, että ne valuivat nilkkoihini. Hän veti minua kädestä rannan suuntaan sen verran, että juuri näki kovettuneen kullini ja hymyili. Sitten takaisin syvemmälle ja otti vehkeestäni kiinni ja tottuneesti vatkasi muutaman kerran. Muuta ei tarvittu ja minä huokaisin raskaasti spermani uidessa mereen sykäyksittäin. Nainen hymyili ja minä olin maailman onnellisin poika. Vakoilureissuja tuli tuonkin jälkeen, mutta ei mitään tuonkaltaista tapahtunut.

• Anonyymi00007

19v baarin jälkeen muutaman vuoden vanhemman naisen kanssa.
      Itse en ole vielä neitsyttä saanut, joten kiinnostaisi olla jollekin neitokaiselle se ensimmäinen.
      M44 Satakunta

• Anonyymi00011

Taidat olla niitä joille riittää työkintas..😀

• Anonyymi00013

Onhan se aika erikoista, eli ei kovinkaan normaalia, jos ja kun 11-vuotias saa jo seksiä. Siis on yhdynnässä jo tuossa iässä. Ja tarkoitan ihan sitä, että on itsensä ikäisen kanssa aktissa, eikä ole mikään hyväksikäytön uhri. Vaikka monella alkaa murrosikä jo siinä 10-12 ikävuoden tietämillä. Itsekin olin 11-vuotias, kun murrosikä alkoi ja olin kykenevä seksiin jo viidennen luokan loppuvaiheessa. Siis sain erektioita ja siemensyöksyjäkin oli jo tuolloin, niitä tuli niin unissani kuin masturboidessakin.
      Omassa nuoruudessanikin se olisi jo ollut aika roisia, vaikka 90-luvulla meininki oli ehkä aika vapaata ainakin nykyiseen verrattuna. Tai ainakin vapaampaa kuin nykyään. Siis että tosiaan 11-vuotiaat paneskelevat.
      Mutta kyllä mullakin moni kaveri niin tytöistä kuin pojistakin sai ekat kokemuksensa jo yläasteikäisinä, eli siinä 13-15v iässä. No harvemmat seiskaluokkalaiset vielä, mutta kuitenkin.
      Olen 46v, pian 47v, mies.
      Eka kerta oli lukion tokalla muistaakseni silloisen tyttöystäväni kanssa, olin vielä 16-vuotias.
      Olin kyllä aika pitkään kokematon, poikuudestani olisin päässyt jo aiemminkin, mutta en oikein halunnut. Tai olisinhan mä halunnut kovasti saada jo yläasteella pillua, mutta kun ei onnistunut niin ei onnistunut. Osaksi silläkin, etten ehkä osannut oikein tehdä aloitteita enkä ehkä ymmärtänyt, osannut tai uskaltanutkaan reagoida siihen, jos joku tyttö oli musta kiinnostunut. Sen verran pölö ja arka olin vielä kuitenkin noissa asioissa. Ja tietty ajattelin tuolloin muutenkin, etten ainakaan yhden yön juttuihin lähde, eka kerta olisi kiva tapahtua seurustellessa.
      Vuotta ennen ekaa kertaani jo tosin olisin yhden muijan kanssa päässyt pukille, mutta oli niin pimeä tilanne, että ällöttää vieläkin. Sattui olemaan eräs helvetisti vanhempi muija, joka olisi halunnut pettää miestään. Oli vielä aika kännissä tuolloin, eräs perhetuttumme. Mahtoiko edes muistaakaan jälkikäteen kunnolla ainakaan vonganneensa mua puoliväkisin, ennen kuin pääsin tilanteesta pois. Tuskin oli mikään pedari sentäs, vaikka oli parisuhteessa 11v nuoremman miehen kanssa. Mainitsin eräälle tutulleni asiasta jälkeenpäin ja melkeinpä haukkui mut pystyyn, kun olin torjunut kokeneen naisen tarjouksen, kun hänen mielestään olisin saanut hyvää oppia tulevaa varten tuollaiselta mua helvetisti vanhemmalta muijalta. Kertoo 90-luvun hengestä hieman jotain, mitä se pahimmillaan saattoi olla..:D
      Mutta tosiaan, 16-vuotiaana sain pimppaa ekan kerran ja oli tosiaan silloinen tyttöystäväni. Hän oli mua aika jämptisti kk nuorempi pimu, mä olen syntynyt loppuvuodesta ja hän seuraavan vuoden alkupuolella.
      Oltiin heillä heidän kotonaan kaksistaan pari viikkoa, saatiin olla luvalla, kun hänen porukat olivat pitkällä matkalla ja hänen lähisukulaisiaan kuitenkin asui ihan muutaman sadan metrin päässä, niin meillä oli koko ajan kuitenkin myös aikuisista turvaa tarvittaessa.
      Naitiin ja opeteltiin naimaan vähän ympäri taloa, vaikka aluksi ei siitä mitään meinannut tullakaan, kokemattomuudesta ja jännityksestä johtuen.
      Ekaan siemensyöksyyni johtanut yhdyntä saatiin tehtyä vielä hänen vanhempiensa sängyssä. Alettiin panemaan siinä, kun ei viitsitty mennä yläkertaan hänen huoneeseen ja kun tosiaan oltiin keskenämme muutenkin. Osa siemensyöksystäni päätyi vielä lakanoille, kun emme käyttäneet kortsua ja kaluni luiskahti kesken orkkuani ulos hänestä. En tiedä, huomasiko hänen porukat mitään jälkiä, mutta kuitenkin. Tiesivät varmaankin kuitenkin, mitä me tullaan tekemään tuona aikana...:D
      Mutta tosiaan eri puolella hänen kotitaloaan, pihallakin panimme joitakin kertoja sekä saunassa. Sisällä enimmäkseen kuitenkin. Lähetyssaarnaaja oli se meidän vakiasento. Hän ei jostain syystä ratsastanut(en kyllä kysynytkään, oli tärkeintä vaan saada panna) ja takaapäin ei nyt sujunut ihan niin hyvin. Vähän silläkin, kun hän oli vähän pulskan puoleinen, vaikkakaan ei mikään lihava silti.
      Olimme paljon alasti, oli jotenkin mukavaa ja kiihottavaa, niin totta kai aktit alkoivat välillä hyvinkin vauhdikkaasti.
      Välillä vauhdilla sängylle makuulle ja kikkeli sisään ja nopeata tikkaamista, kunnes tulin ja hänkin tuli aika usein samalla. Välillä taas hyvinkin hitaasti rauhallisella tahdilla. Makasin hänen päällään kikkeli sisässä, suudeltiin paljon ja tein satunnaisia työntöjä silloin tällöin. silloin hän yleensä laukesi useammankin kerran yhden aktin aikana, eli sain pidettyä häntä aikalaillakin hyvänä yhdellä seisokilla.
      Välillä ruikin spermat sisään ja välillä vedin ulos ja ejakuloin hänen karvoilleen tai muuten päälleen.
      Yhtenä päivänä halusin vähän katsella samalla, joten hän meni selälleen makaamaan ruokapöydän päälle ja pidin hänen jalkojaan sen verran ylhäällä ja erillään, että pystyin katselemaan samalla, kuinka munani oli hänen sisällään ja miten se liikkui siellä työntöjen tahtiin.

• Anonyymi00014

Niin ja silläkin välillä tehtiin noita "keskeytettyjä", kun hän halusi nähdä mun siemensyöksyni.
        Joten vedin kiireesti ulos ja nostin alapäätäni sen verran korkealle, että hän pystyi näkemään, kuinka kaluni nytkähteli aika voimakkaastikin orkkuni aikana ruiskien spermaa sinne tänne.
        Ja kerran saunassa runkkasinkin häntä katsellen ja hän katseli suoritustani.
        Istuttiin ylälauteella toinen toisessa päässä ja toinen toisessa seinään nojaten kumpikin ja hän koukisti vielä jalkansa levittäen haarovälinsä esiin. Ja mullahan alkoi tottakai seisomaan väkisinkin, kun näin hänen pillunsa. Hän taas alkoi tuijottamaan mun erektiota, taisi tykätä ja kiihottuakin, mitä miettikin siinä samalla..
        Kysyin vielä, että haluaisiko hän nähdä, jos mä runkkaisin, mihin hän vastasi nyökkäämällä jatkaen kaluni tuijottamista. Ja siinä vaiheessa kyllä hän viimeistään kiihottui aika laillakin, kun aloin käsityöt ja siinä vaiheessa, kun sain siemensyöksyn, hänen pimppansa olikin jo aikas turvoksissa ja märkä, sieltä valuikin jotain ulos ja sain myös nähdä kunnon shown, miten tytöt hoitaa saman asian.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1201
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      87
      824
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      764
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      606
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      541
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10