Minkä ikäsen te saitte ekaa kertaa. Onko normaalia että osa tutuistani oli 11 silloin.!!! Kertokaa sukupuoli, ikä nyt ja kerta ku saitte ekaa kertaa. Homoseksi lasketaan, yhtisrunkkaushetkiä taas ei. Voitte kertoo myös niistä. Tarinat niin totuudenmukaisesti tai liioiteltuna, miksei täysin keksittynäkin on toivottuja.
Tällänen kaavio vois olla hyvä:
Ikä:---
Sukupuoli:---
Tän ikäsenä oli eka seksikerta:---
Tälläsiä tietoja:(kenen kanssa, minkä ikäsen kanssa, missä, miten, asentoja, lisä tarinaa...)
Ikäkysely
11
5064
Vastaukset 11
- Anonyymi
Sain ekan kerran 24-vuotiaana. Tyttökaverini oli silloin 26v, ja se oli hänellekin eka kerta. Nuolin ja sormetin hänen pilluaan kunnes se alkoi nytkähdellä. Hän sai siis orgasmin. Seuraavalla kerralla hän nuoli ja imi ensin siitintäni, kunnes tunsin saavani orgasmin, ja purkauduin hänen suuhunsa. Hän nieli spermat. Muutaman kuukauden päästä työnsin ekaa kertaa siittimeni hänen pilluunsa ja olin liikkumatta noin tunnin hänen sisällään. Sitten aloin vähitellen työnnellä, ja lopuksi laukesin. Tyttökaverini kehui, ettei tehnyt ollenkaan kipeää, koska olin edennyt hitaasti.
- Anonyymi
Lisäyksenä vielä että ehkäisynä käytimme kapselia, jonka työnsin ennen yhdyntää tytön pilluun mahdollisimman syvälle. Se tuntui kyllä hiukan epämiellyttävältä yhdynnässä, koska kirveli siittimen päätä. Joskus, kun hänellä oli juuri ollut kuukautiset, emme käyttäneet ehkäisyä, vaan annoin spermojen tulla pilluun. Sitten jännitimme, tuleeko hän raskaaksi. Ei tullut. Yhdyimme joko tytön tai minun asunnossa.
Kiitos vastauksesta. Sulla oli onneks positiivinen tarina, ei mikään sattu hirveesti ku joku ukko raiskasi mut 11 vuotiaana. Uskon nimittäin et tänne tulee sellasia ku vastauksia, joka on aika hirveetä😮💨
- Anonyymi
TaAA kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Sulla oli onneks positiivinen tarina, ei mikään sattu hirveesti ku joku ukko raiskasi mut 11 vuotiaana. Uskon nimittäin et tänne tulee sellasia ku vastauksia, joka on aika hirveetä😮💨
Minkä ikänen oot nyt? Toivottavasti oot päässy yli tosta ikävästä tapauksesta:/
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikänen oot nyt? Toivottavasti oot päässy yli tosta ikävästä tapauksesta:/
Menkääs nyt spedet muualle satuilemaan
- Anonyymi00005
Mies, 69 v
21 vuotiaana
Tulevan vaimoni, 20 v, kanssa. Tytön kotona hänen huoneessaan. Paljaalla kullilla , koska tyttö söi pillereitä. Ensimmäinen kerta tytön ratsastaessa, sitten viel kolme kertaa minä päällä!
Tytöllä oli kokemusta useammastakin miehestä, mutta siitä lähtien olemme olleet toistemme ainoat seksikumppanit! - Anonyymi00006
15-vuotiaana kotibileissä. Tuttu tyttö seurusteli aikuisen miehen kanssa. Sekasaunassa tyttö ihan muiden edessä alkoi imeä miehen kullia ja siirtyivät siitä pukkariin puolelle naimaan. Minä kaverin kanssa katsomaan ja pienet pippelit kivikovana kun näimme ekaa kertaa naimista livenä. Tyttö esitti meille tietenkin olevansa kokeneempi kuin ehkä olikaan. Ja istui miehen sylissä ja vinkkasi meitä lähemmäksi ja tarttui meidän vehkeisiimme kiinni. Minulla meni valehtelematta viisi sekuntia ja lennätin lastini tuon kovaonnisen miehen poskelle. Tuli kiire luikkia karkuun, kun kaveri yritti saada minua kiinni ja juoksin ulos hetkeksi piileskelemään. Ei ollut varsinainen eka kerta, mutta mieleen jäi...
- Anonyymi00010UUSI
En ollut minä eikä tämä kai eka kertakaan ollut, mutta niin on jäänyt mieleen. Jonain juhannuksena pelailimme räsypokkaa ja ikähaitari oli varmaan 16-50 vuotta. Yksi nuori poika pääsi vaatteistaan eroon ensimmäisenä ja aika nopeasti peniksensä nousi seisokkiin pelin edetessä ja muiden vaatteiden vähentyessä. Sitten eräs vanhempi daami joutui riisumaan kaiken pois ja siirtyi istumaan tämän nuoren pojn viereen pöydän päähän. Peli jatkui vielä muutamilla, mutta tämä rouva alkoi suudella nuorta poikaa ja hipelöi tämän kovana seisovaa penistä. Rouvalla oli todella muhkeat rinnat ja hän paineli pojan päätä suutelemaan niitä. Aika nopeasti pojan jäykistynyt penis ampui muutaman sykäyksen spermaa korkeissa kaarissa, mutta tämä rouva havahtui pojan laukeamiseen vasta paljon myöhemmin ja sekös meitä ringissä olleita nauratti..
- Anonyymi00007UUSI
19v baarin jälkeen muutaman vuoden vanhemman naisen kanssa.
Itse en ole vielä neitsyttä saanut, joten kiinnostaisi olla jollekin neitokaiselle se ensimmäinen.
M44 Satakunta- Anonyymi00009UUSI
Mistä näitä satusetiä oikein sikiää 😅🤣
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mistä näitä satusetiä oikein sikiää 😅🤣
Taidat olla niitä joille riittää työkintas..😀
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.365842- 100842
- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei129551Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540