Ikäkysely

Minkä ikäsen te saitte ekaa kertaa. Onko normaalia että osa tutuistani oli 11 silloin.!!! Kertokaa sukupuoli, ikä nyt ja kerta ku saitte ekaa kertaa. Homoseksi lasketaan, yhtisrunkkaushetkiä taas ei. Voitte kertoo myös niistä. Tarinat niin totuudenmukaisesti tai liioiteltuna, miksei täysin keksittynäkin on toivottuja.

Tällänen kaavio vois olla hyvä:
Ikä:---
Sukupuoli:---
Tän ikäsenä oli eka seksikerta:---
Tälläsiä tietoja:(kenen kanssa, minkä ikäsen kanssa, missä, miten, asentoja, lisä tarinaa...)

4

2258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sain ekan kerran 24-vuotiaana. Tyttökaverini oli silloin 26v, ja se oli hänellekin eka kerta. Nuolin ja sormetin hänen pilluaan kunnes se alkoi nytkähdellä. Hän sai siis orgasmin. Seuraavalla kerralla hän nuoli ja imi ensin siitintäni, kunnes tunsin saavani orgasmin, ja purkauduin hänen suuhunsa. Hän nieli spermat. Muutaman kuukauden päästä työnsin ekaa kertaa siittimeni hänen pilluunsa ja olin liikkumatta noin tunnin hänen sisällään. Sitten aloin vähitellen työnnellä, ja lopuksi laukesin. Tyttökaverini kehui, ettei tehnyt ollenkaan kipeää, koska olin edennyt hitaasti.

• Anonyymi

Lisäyksenä vielä että ehkäisynä käytimme kapselia, jonka työnsin ennen yhdyntää tytön pilluun mahdollisimman syvälle. Se tuntui kyllä hiukan epämiellyttävältä yhdynnässä, koska kirveli siittimen päätä. Joskus, kun hänellä oli juuri ollut kuukautiset, emme käyttäneet ehkäisyä, vaan annoin spermojen tulla pilluun. Sitten jännitimme, tuleeko hän raskaaksi. Ei tullut. Yhdyimme joko tytön tai minun asunnossa.

• Kiitos vastauksesta. Sulla oli onneks positiivinen tarina, ei mikään sattu hirveesti ku joku ukko raiskasi mut 11 vuotiaana. Uskon nimittäin et tänne tulee sellasia ku vastauksia, joka on aika hirveetä😮‍💨

• Anonyymi
        TaAA kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Sulla oli onneks positiivinen tarina, ei mikään sattu hirveesti ku joku ukko raiskasi mut 11 vuotiaana. Uskon nimittäin et tänne tulee sellasia ku vastauksia, joka on aika hirveetä😮‍💨

Minkä ikänen oot nyt? Toivottavasti oot päässy yli tosta ikävästä tapauksesta:/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      9
      1862
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      118
      1176
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1175
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      973
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      235
      942
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      884
    7. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      763
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      756
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      699
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      663
    Aihe