Minkä ikäsen te saitte ekaa kertaa. Onko normaalia että osa tutuistani oli 11 silloin.!!! Kertokaa sukupuoli, ikä nyt ja kerta ku saitte ekaa kertaa. Homoseksi lasketaan, yhtisrunkkaushetkiä taas ei. Voitte kertoo myös niistä. Tarinat niin totuudenmukaisesti tai liioiteltuna, miksei täysin keksittynäkin on toivottuja.
Tällänen kaavio vois olla hyvä:
Ikä:---
Sukupuoli:---
Tän ikäsenä oli eka seksikerta:---
Tälläsiä tietoja:(kenen kanssa, minkä ikäsen kanssa, missä, miten, asentoja, lisä tarinaa...)
Ikäkysely
4
1632
Vastaukset
- Anonyymi
Sain ekan kerran 24-vuotiaana. Tyttökaverini oli silloin 26v, ja se oli hänellekin eka kerta. Nuolin ja sormetin hänen pilluaan kunnes se alkoi nytkähdellä. Hän sai siis orgasmin. Seuraavalla kerralla hän nuoli ja imi ensin siitintäni, kunnes tunsin saavani orgasmin, ja purkauduin hänen suuhunsa. Hän nieli spermat. Muutaman kuukauden päästä työnsin ekaa kertaa siittimeni hänen pilluunsa ja olin liikkumatta noin tunnin hänen sisällään. Sitten aloin vähitellen työnnellä, ja lopuksi laukesin. Tyttökaverini kehui, ettei tehnyt ollenkaan kipeää, koska olin edennyt hitaasti.
- Anonyymi
Lisäyksenä vielä että ehkäisynä käytimme kapselia, jonka työnsin ennen yhdyntää tytön pilluun mahdollisimman syvälle. Se tuntui kyllä hiukan epämiellyttävältä yhdynnässä, koska kirveli siittimen päätä. Joskus, kun hänellä oli juuri ollut kuukautiset, emme käyttäneet ehkäisyä, vaan annoin spermojen tulla pilluun. Sitten jännitimme, tuleeko hän raskaaksi. Ei tullut. Yhdyimme joko tytön tai minun asunnossa.
Kiitos vastauksesta. Sulla oli onneks positiivinen tarina, ei mikään sattu hirveesti ku joku ukko raiskasi mut 11 vuotiaana. Uskon nimittäin et tänne tulee sellasia ku vastauksia, joka on aika hirveetä😮💨
- Anonyymi
TaAA kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Sulla oli onneks positiivinen tarina, ei mikään sattu hirveesti ku joku ukko raiskasi mut 11 vuotiaana. Uskon nimittäin et tänne tulee sellasia ku vastauksia, joka on aika hirveetä😮💨
Minkä ikänen oot nyt? Toivottavasti oot päässy yli tosta ikävästä tapauksesta:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486078Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki653846Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162947- 1902845
- 232423
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132389- 362389
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192260- 1491438
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2991413