Ikäkysely

Minkä ikäsen te saitte ekaa kertaa. Onko normaalia että osa tutuistani oli 11 silloin.!!! Kertokaa sukupuoli, ikä nyt ja kerta ku saitte ekaa kertaa. Homoseksi lasketaan, yhtisrunkkaushetkiä taas ei. Voitte kertoo myös niistä. Tarinat niin totuudenmukaisesti tai liioiteltuna, miksei täysin keksittynäkin on toivottuja.


Tällänen kaavio vois olla hyvä:
Ikä:---
Sukupuoli:---
Tän ikäsenä oli eka seksikerta:---
Tälläsiä tietoja:(kenen kanssa, minkä ikäsen kanssa, missä, miten, asentoja, lisä tarinaa...)

5

4604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sain ekan kerran 24-vuotiaana. Tyttökaverini oli silloin 26v, ja se oli hänellekin eka kerta. Nuolin ja sormetin hänen pilluaan kunnes se alkoi nytkähdellä. Hän sai siis orgasmin. Seuraavalla kerralla hän nuoli ja imi ensin siitintäni, kunnes tunsin saavani orgasmin, ja purkauduin hänen suuhunsa. Hän nieli spermat. Muutaman kuukauden päästä työnsin ekaa kertaa siittimeni hänen pilluunsa ja olin liikkumatta noin tunnin hänen sisällään. Sitten aloin vähitellen työnnellä, ja lopuksi laukesin. Tyttökaverini kehui, ettei tehnyt ollenkaan kipeää, koska olin edennyt hitaasti.

      • Anonyymi

        Lisäyksenä vielä että ehkäisynä käytimme kapselia, jonka työnsin ennen yhdyntää tytön pilluun mahdollisimman syvälle. Se tuntui kyllä hiukan epämiellyttävältä yhdynnässä, koska kirveli siittimen päätä. Joskus, kun hänellä oli juuri ollut kuukautiset, emme käyttäneet ehkäisyä, vaan annoin spermojen tulla pilluun. Sitten jännitimme, tuleeko hän raskaaksi. Ei tullut. Yhdyimme joko tytön tai minun asunnossa.


      • Kiitos vastauksesta. Sulla oli onneks positiivinen tarina, ei mikään sattu hirveesti ku joku ukko raiskasi mut 11 vuotiaana. Uskon nimittäin et tänne tulee sellasia ku vastauksia, joka on aika hirveetä😮‍💨


      • Anonyymi
        TaAA kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Sulla oli onneks positiivinen tarina, ei mikään sattu hirveesti ku joku ukko raiskasi mut 11 vuotiaana. Uskon nimittäin et tänne tulee sellasia ku vastauksia, joka on aika hirveetä😮‍💨

        Minkä ikänen oot nyt? Toivottavasti oot päässy yli tosta ikävästä tapauksesta:/


    • Anonyymi00005

      Mies, 69 v
      21 vuotiaana
      Tulevan vaimoni, 20 v, kanssa. Tytön kotona hänen huoneessaan. Paljaalla kullilla , koska tyttö söi pillereitä. Ensimmäinen kerta tytön ratsastaessa, sitten viel kolme kertaa minä päällä!
      Tytöllä oli kokemusta useammastakin miehestä, mutta siitä lähtien olemme olleet toistemme ainoat seksikumppanit!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe