Miten ne koronatuet meni Kuhmossa?

Anonyymi-ap

Kuhmoon virtasi koronatukia pandemian aikana miljoonatolokulla. Herroja palkittiin mitaleilla ja oli joku rouvakin. Menikö ihan oikein?

27

958

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tytti tietysti sai heti mitalin keskustanaisten sisäpiirin tuella. Häntä piti kaikkien palvoa aina tai joutui ei-toivottujen ihmisten listalle. Puolsi koronatukia ja vuokravapautuksia puutehtaille, siinä hänen urotyöt taisi olla.

• Anonyymi

Sanna marinin hallitushan se työnsi rahaa yltäkyllin joka paikkaan, mm miljonääri sampo kaulaselle ymm ymm... Niitä rahoja nyt tolkun hallitus joutuu säästelemään!!!

• Anonyymi

Persut teki välikysymyksiä rahan saamiseksi yrityksille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut teki välikysymyksiä rahan saamiseksi yrityksille

Se unohtuu persuilta ihan tietoisesti tai sitten eivät tiedä asiasta mitään.

• Anonyymi

Eiköhän tässä pärjäillä!!

• Anonyymi

Räikkösen konsulttiyhtiölle ,millä ei ollut olenkaan liikevaihtoa.

• Anonyymi

Minä jouduin ottamaan, onneksi vain 150 t€.

• Anonyymi

Ai mihin meni ne Marinin jakamat ns. korona vaalirahat. Ne meni "persien kaivoon". Sieltä ei niitä voi löytää, kun se kaivo on niin syvä, ja pimeä.
      Siellä ne makaavat Marinin jakamat vaalirahat demareiden hyvin voinnin turvaamiseksi.

• Anonyymi

Tukija jaettiin liiketoiminnan turvaamiseksi eikä niitä tavallinen kansalainen saanut missään.
      Se on sitten eri asia mihin ne tuet sitten todellisuudessa menivät?
      Ainakin yksi kauppias Lapissa osti uuden Teslan ja tollo vielä itse asiaa mainosti.
      Luulen , että monta uutta autoa ja kelkkaa sekä mökki remonttia on näillä miljoonilla hankittu.

• Anonyymi

Persujen ei kannata muita syyttää näistä tuista koska itse tekivät välikysymyksen istuvalle hallitukselle ja vaativat tukia yrityksille.

• Anonyymi

Noinhan se meni joten suut suppuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko märinin hallitus niin huono ettei itse tehnyt päätöksiä vaan muut??? No voihan se olla niinkin ettei huumepäissään pystynyt tekemään päätöksiä niin turvautui perussuomalaisiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan liikaa vaadittu et persut ymmärtäisivät näin vaikeita asioita
        Kysy kaljan hintaa vastaus tulee puolessa sekunnissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko märinin hallitus niin huono ettei itse tehnyt päätöksiä vaan muut??? No voihan se olla niinkin ettei huumepäissään pystynyt tekemään päätöksiä niin turvautui perussuomalaisiin

Ootko oikeesti noin pöljä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko oikeesti noin pöljä

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!!!

Kävikö pahasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei turvautunut persuihin tiedät sen itsekin kunhan vedättelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei turvautunut persuihin tiedät sen itsekin kunhan vedättelet.

Märin lahjoitti 6 miljardia euroa elpymisrahastoon suomalaisten rahoja. Märinin mielestä se oli hyvä diili😡 Eteläeuroopan maat kiittivät. Märinin toilailuja maksellaan vielä pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vissiin tiennyt, että Marin kävi huumetesteissä ihan teitä persuja varten ja negatiivinen tulos.
        Hiuksista otettu näyte ja se kyllä näyttää monen kuukauden takaiset käytöt jos niitä on ollut.
        Joten pysy faktoissa että et tee itsestäsi naurettavaa pelleä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vissiin tiennyt, että Marin kävi huumetesteissä ihan teitä persuja varten ja negatiivinen tulos.
        Hiuksista otettu näyte ja se kyllä näyttää monen kuukauden takaiset käytöt jos niitä on ollut.
        Joten pysy faktoissa että et tee itsestäsi naurettavaa pelleä.

Oot täyspelle, vajakki aivoiltasi. Tässä oikeata tietoa. Märinhän ei suostunut heti testeihin vaan muutaman päivän päästä, eli juuri kun ne ei enää näy testeissä!!!

https://www.kaypahoito.fi/nix00462

• Anonyymi

Kyse on ruoka-apua Vantaalla välittävän Joosua Mission avustuksista, jotka ovat siirtyneet suoraan kaupunginvaltuutetun ja Mission toiminnanjohtajan Timo Valtosen ps. kahdelle tilille. Epäillään, että Valtonen on käyttänyt yhdistyksen rahoja omiin menoihinsa."

• Anonyymi

Elä höpäjä sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elä höpäjä sinä.

Noin se kuitenkin on olit sinä mitä mieltä tahansa.

• Anonyymi

Kuka teidän mielestä on ollut paras Perussuomalainen pääministeri?

Nyt kalluppi pystyyn.

• Anonyymi

Vennamo.

• Anonyymi

Sanna märisijä Marin oli historian huonoin pääministeri. Katastrofi suomelle!!!

• Anonyymi

Hyvin meni meidän hyvä osaisten kesken sulle mulle sulle mulle sulle metodilla niinku kaikki tässä Jumalan hylkäämässä komorassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      116
      3717
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      572
      3196
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      98
      1939
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1413
    5. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1396
    6. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      82
      1384
    7. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      103
      1193
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      45
      1137
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      125
      1132
    10. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      90
      1119
    Aihe